Of een klein beetje door de wol geverfd, dat kan ook nogquote:Op zondag 2 januari 2011 12:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat ben jij een alu-hoedje teun!
Complot-theorieën?
Dat is dan zo ongeveer wat die site doet, maar dan gewoon niet digitaalquote:Daar zit trouwens nog wel een gaatje in de markt. Intermediair spelen. Zorgen dat je goede klussers kent en voor de klant een klus uitzetten.
En dat doe jij dan die intermediair spelen? Geld innen als klanten niet genoeg betalen?quote:Op zondag 2 januari 2011 13:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Of een klein beetje door de wol geverfd, dat kan ook nog![]()
Ik ga niet prat op slimheid of zo, er zijn er hier die veel slimmer zijn, maar ik loop toch al een poosje rond op deze aardkloot en denk er vaak het mijne van. Door schade en schande wat wijzer geworden. En er toch ook nog steeds af en toe weer intrappen![]()
Als je een klein klusje hebt moet je gewoon mensen bellen en ze in de ogen kijken, ze alles op papier laten zetten, dat is het beste.
Daar zit trouwens nog wel een gaatje in de markt. Intermediair spelen. Zorgen dat je goede klussers kent en voor de klant een klus uitzetten.
Intermediair spelen met een stuk houtquote:Op zondag 2 januari 2011 13:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat doe jij dan die intermediair spelen? Geld innen als klanten niet genoeg betalen?
En een hamer! Het is net een echte timmerman!quote:Op zondag 2 januari 2011 13:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Intermediair spelen met een stuk hout
quote:Op zondag 2 januari 2011 13:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat doe jij dan die intermediair spelen? Geld innen als klanten niet genoeg betalen?
Daar hebben ze incassobureaus voor bedacht.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Intermediair spelen met een stuk hout
Kinderspel, Teun.quote:
Tuurlijk was het ongelooflijk dom, dat zal niemand ontkennen denk ik. En meestal weten ouders dergelijke dingen niet, die zijn vaak de laatsten die iets horen. Is althans onze ervaring, ze komen echt niet vertellen dat ze iets willen gaan doen wat levensgevaarlijk is.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:59 schreef Copycat het volgende:
En dan nog slogun schrijven ook. Dubbel gediskwalificeerd.
Alhoewel zo'n bom natuurlijk wel enorm dom is en ik me afvraag of de ouders hiervan wisten.
Het kind hier in Harderwijk was 13 jaar oud, het gebeurde om half drie 's nachts. Ik denk dan: "Wat doet een dertienjarige überhaupt om half drie 's nachts op straat". Nu trouwens bekend geworden dat het familie zelf was die die bom afgestoken heeft.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:56 schreef spuitje het volgende:
Heb even op mensenlinq gekeken of wij de familie van die verongelukte jongen kennen, komen uit dezelfde omgeving. Kennen ze dus niet maar las op de condoleance pagina dit:
[Dit bewijst de slogun "je bent een rund als je met vuurwerk stunt" nog maar eens een keer.
Alsof ouders, familie en vrienden dat niet weten, wat een lul om zoiets daar neer te zetten!
Ik snap nooit hoe mensen op het idee komen iets dergelijks in elkaar te knutselen. Net of ze totaal niet nadenken over wat de gevolgen kunnen zijn. Of is dat jeugdige overmoed? Mij kan niets gebeuren?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:02 schreef Disana het volgende:
Die beschrijving ook. Lood en spijkers, waar is dat voor nodig in vuurwerk.
Vuurwerkbommen eisen jonge slachtoffers bij jaarwisseling.
Ik heb het idee dat ze een terroristenbom vanaf het internet hebben nagebouwd.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:05 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe mensen op het idee komen iets dergelijks in elkaar te knutselen. Net of ze totaal niet nadenken over wat de gevolgen kunnen zijn. Of is dat jeugdige overmoed? Mij kan niets gebeuren?
Het is een leuke belasting knaller zo aan het eind van het jaar.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het kind hier in Harderwijk was 13 jaar oud, het gebeurde om half drie 's nachts. Ik denk dan: "Wat doet een dertienjarige überhaupt om half drie 's nachts op straat". Nu trouwens bekend geworden dat het familie zelf was die die bom afgestoken heeft.
Maar sowieso vind ik het compleet onbegrijpelijk dat het afsteken van vuurwerk een volledig geaccepteerde activiteit is, terwijl er naast die twee doden zo ontzettend veel gewonden bij vallen. En het gebeurt jaar na jaar.
En dan heb ik het nog niet eens over milieuvervuiling. Ik hoorde gisteren dat er tijdens die paar uur evenveel meuk de lucht ingaat als heel autorijdend Nederland in één jaar produceert. Ik kan er met mijn verstand niet bij dat je vooral gescheiden afval moet inzamelen, geen auto meer mag wassen op straat en dit gewoon door kan gaan.
Mensen geven dat geld vroeg of laat toch wel ergens aan uit.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is een leuke BTW knaller zo aan het eind van het jaar.
Nee, mensen halen recepten voor het maken van bommen en vuurwerk door elkaar. Een pijpbom iets van dien aard is niet geschikt als vuurwerk. Het is veel moeilijker zelf goed vuurwerk te maken dan zelf een bom fabriceren. Vuurwerk vraagt om een delicate verhouding van alle componenten zodat de chemische reactie beheerst blijft.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:05 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe mensen op het idee komen iets dergelijks in elkaar te knutselen. Net of ze totaal niet nadenken over wat de gevolgen kunnen zijn. Of is dat jeugdige overmoed? Mij kan niets gebeuren?
Verzin maar eens iets anders dan.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mensen geven dat geld vroeg of laat toch wel ergens aan uit.
En zit je dus de rest van je leven opgescheept met het gegeven dat je een familie lid hebt vermoord. Want ik vind het moord. De rechter zal misschien zeggen dood door schuld, weet ik veel.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het kind hier in Harderwijk was 13 jaar oud, het gebeurde om half drie 's nachts. Ik denk dan: "Wat doet een dertienjarige überhaupt om half drie 's nachts op straat". Nu trouwens bekend geworden dat het familie zelf was die die bom afgestoken heeft.
Maar sowieso vind ik het compleet onbegrijpelijk dat het afsteken van vuurwerk een volledig geaccepteerde activiteit is, terwijl er naast die twee doden zo ontzettend veel gewonden bij vallen. En het gebeurt jaar na jaar.
En dan heb ik het nog niet eens over milieuvervuiling. Ik hoorde gisteren dat er tijdens die paar uur evenveel meuk de lucht ingaat als heel autorijdend Nederland in één jaar produceert. Ik kan er met mijn verstand niet bij dat je vooral gescheiden afval moet inzamelen, geen auto meer mag wassen op straat en dit gewoon door kan gaan.
Hier gebeurt het dus helemaal niet. Hier wordt oud en nieuw in huiselijke kring gevierd met familie en vrienden, vaak ook wordt er een zaaltje afgehuurd. Er wordt gegeten, gedronken en het gaat soms de hele nacht door. Maar er wordt geen rotje afgestoken!quote:
Dat heb ik gedaan, zit er een paar uur per dag na te kijkenquote:
En sinds wanneer is dat argument valide?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, zit er een paar uur per dag na te kijken![]()
Dat vuurwerk, als je alles meeneemt, veroorzaakt toch veel meer schade dan dat het oplevert?
Want anders had je 1200 euro uitgegeven aan vuurwerk?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat vuurwerk, als je alles meeneemt, veroorzaakt toch veel meer schade dan dat het oplevert?
Heel regelmatig. Roken moet duur zijn, want slecht voor de gezondheid. Autorijden moet vooral duur zijn, want slecht voor het milieu. Afvalstoffenheffingen, verpakkingsbelastingen, etc.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En sinds wanneer is dat argument valide?
Daar is wellicht onderzoek naar gedaan door figuren van Groenlinks die geen draagvlak vonden voor een algemeen verbod op het afsteken van vuurwerk door particulieren.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat hangt er dan maar net onder wat je definitie van schade isquote:Op zondag 2 januari 2011 16:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heel regelmatig. Roken moet duur zijn, want slecht voor de gezondheid. Autorijden moet vooral duur zijn, want slecht voor het milieu. Afvalstoffenheffingen, verpakkingsbelastingen, etc.
Vuurwerk is ook duur, er gaat in ieder geval al 19% BTW overheen.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heel regelmatig. Roken moet duur zijn, want slecht voor de gezondheid. Autorijden moet vooral duur zijn, want slecht voor het milieu. Afvalstoffenheffingen, verpakkingsbelastingen, etc.
Ja, maar geen vuurwerkbelasting of andere rare heffingen volgens mij.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vuurwerk is ook duur, er gaat in ieder geval al 19% BTW overheen.
Het komt er eigenlijk op neer dat je maar beter niet aan de pleziertjes van het volk kunt komen.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar geen vuurwerkbelasting of andere rare heffingen volgens mij.
Ik vind het trouwens ook allemaal prima, ik begrijp er alleen geen moer van.
Nou, dan heb je nu ongeveer een plaatje bij wat onze kinderen hebben gezien. Want hij werd dus via de wachtkamer binnen gebracht.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:02 schreef Disana het volgende:
Die beschrijving ook. Lood en spijkers, waar is dat voor nodig in vuurwerk.
Vuurwerkbommen eisen jonge slachtoffers bij jaarwisseling.
Een bom maken met lood en spijkers.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou, dan heb je nu ongeveer een plaatje bij wat onze kinderen hebben gezien. Want hij werd dus via de wachtkamer binnen gebracht.
En die ouders, ik vind het zo verschrikkelijk voor ze, want dit is dus het laatste beeld wat ze van hun kind hebben, het ding is gewoon in zijn gezicht ontploft.
"Pleziertjes?" Twee doden en ettelijke gewonden. 't Zal je kind of partner maar zijn die dood of blind thuis komt doordat paupers niet weten waar ze mee bezig zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 16:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het komt er eigenlijk op neer dat je maar beter niet aan de pleziertjes van het volk kunt komen.
Kijk maar eens naar het voetbal in Nederland en wat daar voor onkosten voor gemaakt worden doordat men zich niet kan gedragen.
Afschuwelijk inderdaad. En niemand om de schuld op af te wentelen want het kind had de bom zelf gemaakt.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou, dan heb je nu ongeveer een plaatje bij wat onze kinderen hebben gezien. Want hij werd dus via de wachtkamer binnen gebracht.
En die ouders, ik vind het zo verschrikkelijk voor ze, want dit is dus het laatste beeld wat ze van hun kind hebben, het ding is gewoon in zijn gezicht ontploft.
Als je op een normale manier met gekeurd en in Nederland gekocht vuurwerk omgaat kan er eigenlijk niet heel erg veel mis gaan.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
"Pleziertjes?" Twee doden en ettelijke gewonden. 't Zal je kind of partner maar zijn die dood of blind thuis komt doordat paupers niet weten waar ze mee bezig zijn![]()
Maar dat zei ik al, 't lijkt volledig geaccepteerd te zijn.
Voor een bom is dat vrij normaal. Liefst oude roestige spijkers want die veroorzaken vaker een infectie. Liefst ook rattengif erbij, want dat belemmert de bloedstolling en zorgt voor hevigere interne bloedingen.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een bom maken met lood en spijkers.
Nogmaals, ik vind het allemaal prima, maar zet de nadelen maar eens op een rij.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je op een normale manier met gekeurd en in Nederland gekocht vuurwerk omgaat kan er eigenlijk niet heel erg veel mis gaan.
En dat omstanders ook geraakt kunnen worden is helaas waar, het hangt natuurlijk ook wel af van de buurt waarin je woont of je op dat moment in begeeft.
Joh.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor een bom is dat vrij normaal. Liefst oude roestige spijkers want die veroorzaken vaker een infectie. Liefst ook rattengif erbij, want dat belemmert de bloedstolling en zorgt voor hevigere interne bloedingen.
Er hoeft niets verkocht te worden, het volk wil er schijnbaar niet aan anders had het voorstel wel gehoor gekregen.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nogmaals, ik vind het allemaal prima, maar zet de nadelen maar eens op een rij.
Ouderen die als de dood zijn om geraakt te worden en binnen blijven (ik hoor sommigen denken: "Staken ze het hele jaar maar vuurwerk af")
Blijvend lichamelijk letsel, tot sterfgevallen aan toe
Ergernis bij complete volksstammen (zie postings Cc)
Enorme milieuverontreiniging
Heel veel beesten compleet over de pis en zwaar in de stress
Hoe kun je dat verkopen onder het mom van "Leuke jaarwisseling"
Je moet er maar opkomen.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voor een bom is dat vrij normaal. Liefst oude roestige spijkers want die veroorzaken vaker een infectie. Liefst ook rattengif erbij, want dat belemmert de bloedstolling en zorgt voor hevigere interne bloedingen.
Bepaalde vormen van rattengif verstoren zowel de bloedstolling van mens en rat. Dan is het vrij logisch om toe te voegen.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet er maar opkomen.
"wacht ff, doe ik er nog wat rattengif in voor het beste resultaat!"
Heftig.
Daar gaat het niet om.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik kan prima een bom in elkaar zetten!![]()
Met de lokale bouwmarkt kom je een heel eind.
O, ik dacht dat het ging om mensen die zelf wat in elkaar zetten en dat het dan misgaat.quote:
Dat laatste hebben wij het ook over gehad, maar ergens denk ik dat ik als ouder diep in mijn hart heel blij zou zijn dat niet een ander het slachtoffer zou zijn geworden van mijn kinds stommiteit! Heel dubbel, want je wilt je kind niet kwijt. Zijn gewoon stommerikken die dit soort dingen doen!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Afschuwelijk inderdaad. En niemand om de schuld op af te wentelen want het kind had de bom zelf gemaakt.
Een bom is geen bloemetje.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bepaalde vormen van rattengif verstoren zowel de bloedstolling van mens en rat. Dan is het vrij logisch om toe te voegen.
Ik postte die beschrijving van lood en spijkers omdat ik met de beste wil van de wereld niet begrijp waarom die in vuurwerk of een knalbommetje moeten zitten. Weet jij het wel? Wat is de lol ervan? Het is toch alleen maar gevaarlijk?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het ging om mensen die zelf wat in elkaar zetten en dat het dan misgaat.
Puur om schade te veroorzaken.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik postte die beschrijving van lood en spijkers omdat ik met de beste wil van de wereld niet begrijp waarom die in vuurwerk of een knalbommetje moeten zitten? Weet jij het wel? Wat is de lol ervan? Het is toch alleen maar gevaarlijk?
Zou wel leuk zijn als je ook een bom kon laten afleveren door greetz.nl!quote:
Een Howler komt in de buurt.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb menig oud en nieuw (met name net in het nieuwe jaar) bij de SEH gezeten. Wat voor mafkezen je dan voorbij ziet komen. Ja, een f
Zou wel leuk zijn als je ook een bom kon laten afleveren door greetz.nl!
Gefeliciteerd! *Boem*
Voor vuurwerk hoeft dat niet. Maar vuurwerk maken is moeilijker dan het maken van een bom.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik postte die beschrijving van lood en spijkers omdat ik met de beste wil van de wereld niet begrijp waarom die in vuurwerk of een knalbommetje moeten zitten. Weet jij het wel? Wat is de lol ervan? Het is toch alleen maar gevaarlijk?
Ik denk dat er meer is als je zo'n bom maakt. Dan ben je volgens mij echt wel uit op het vernielen van de omgeving. Tenzij ze je wijsgemaakt hebben dat het alleen maar 'zo lekker hard knalt'.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor vuurwerk hoeft dat niet. Maar vuurwerk maken is moeilijker dan het maken van een bom.
Nou ja, veel materiële schade doet een dergelijk bom niet. Spijkers en lood zijn duidelijk antipersoneel gericht. Als je de omgeving wil vernielen heb je andere middelen nodig.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer is als je zo'n bom maakt. Dan ben je volgens mij echt wel uit op het vernielen van de omgeving. Tenzij ze je wijsgemaakt hebben dat het alleen maar 'zo lekker hard knalt'.
Ai, ik hoop dat dat alleen maar voor de zekerheid is. Sterkte hondjes.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:55 schreef hondjes het volgende:
Ze hebben de baby nu toch maar opgenomen in het ziekenhuis.
Ligt nu aan zuurstof en infuus.
Hè hondjes, wat ontzettend naar.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:55 schreef hondjes het volgende:
Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat een dertienjarige er doelbewust op uit is mensen te verwonden. Waar halen ze dan de kennis voor het maken van zo'n bom vandaan.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou ja, veel materiële schade doet een dergelijk bom niet. Spijkers en lood zijn duidelijk antipersoneel gericht. Als je de omgeving wil vernielen heb je andere middelen nodig.
Internet. Kan je gewoon een receptje downloaden. Je hoeft alleen de stappen goed te volgen zonder te weten waarom je die stappen moet doen.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat een dertienjarige er doelbewust op uit is mensen te verwonden. Waar halen ze dan de kennis voor het maken van zo'n bom vandaan.
2quote:Op zondag 2 januari 2011 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ai, ik hoop dat dat alleen maar voor de zekerheid is. Sterkte hondjes.
Ik weet al dat er roestige spijkers in moeten en rattengifquote:Op zondag 2 januari 2011 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat een dertienjarige er doelbewust op uit is mensen te verwonden. Waar halen ze dan de kennis voor het maken van zo'n bom vandaan.
Hoe heet zo'n bom dan met spijkers en lood? Ik wil ook wel eens zoeken en kijken of wel duidelijk is hoe gevaarlijk dat is.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Internet. Kan je gewoon een receptje downloaden. Je hoeft alleen de stappen goed te volgen zonder te weten waarom je die stappen moet doen.
Of een complete guide downloaden via Kazaa!!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Internet. Kan je gewoon een receptje downloaden. Je hoeft alleen de stappen goed te volgen zonder te weten waarom je die stappen moet doen.
Doorgaans is dat een pijpbom.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n bom dan met spijkers en lood? Ik wil ook wel eens zoeken en kijken of wel duidelijk is hoe gevaarlijk dat is.
Heel voorzichtigquote:Op zondag 2 januari 2011 17:01 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Hoe maak je de uiteinden dan goed dicht??
Van wie ben jij nu weer een kloonquote:Op zondag 2 januari 2011 16:56 schreef bart2009 het volgende:
Het is wel heel stil hier plots.![]()
Wil Teun niet meer Faken???
Eén link is genoeg, ben al bezigquote:Op zondag 2 januari 2011 17:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pijpbom
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spijkerbom
Het was dus min of meer een spijkerbom. Dat kind wist waarschijnlijk niet wat het deed.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pijpbom
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spijkerbom
Niet als je hem vult met spijkersquote:Op zondag 2 januari 2011 17:06 schreef bart2009 het volgende:
Oeee
Bij een pijpbom volgens wikipedia is er kans op gehoorschade
Yep! Een spijkerbom of een bom van keramische scherven, wat rattengif erbij en boem. Slachtoffers krijgen dan een hele mooi röntgenfoto.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:06 schreef bart2009 het volgende:
o ok en dus een spijkerbom is voor zelfmoordaanslagen??
Een goed leermoment.
Heb je een linkje naar zo'n receptje in me pm??quote:Op zondag 2 januari 2011 16:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
He potverdorie Hondjes!! Ik ga even duimen. Sterkte en beterschap voor het hummeltje.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:55 schreef hondjes het volgende:
Nee.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:08 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar zo'n receptje in me pm??
Ik ben hevig geinteresseerd.
Ai, sterkte, en beterschap voor de babyquote:Op zondag 2 januari 2011 16:55 schreef hondjes het volgende:
Recept!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geef hem dat recept en maak hem happy forever
jij ook Leandra met je 3 mannetjesquote:Op zondag 2 januari 2011 17:20 schreef Leandra het volgende:
En iedereen nog een mooi, gelukkig en vooral gezond 2011
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kardinaal, komt het vaker voor dat je tegen jezelf lult?
quote:
quote:
Wat is een kloonfaal?quote:
Mijn kloon is populairder en heeft zelfs een blauw naampje!quote:
Ow...was dat happen?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:42 schreef Dementor het volgende:
Jullie happen wel lekker, dat vind hij leuk.
Dat denken de anderen ook van zichzelf.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow...was dat happen?
Vond het zelf wel mee vallen...maja...ik heb wel vaker een andere kijk op dingen dan de meeste hier
Het is in ieder geval een kloon, dat is duidelijk, want hij leest hier al veel en veel langer, getuige zijn opmerking in mijn richting en zijn posthistorie.quote:
Dat hebben de meeste mensen hier en dan niet alleen de klonen!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:44 schreef Disana het volgende:
Mwah, zo spannend vond ik het niet. Meestal komt een kloontje maar een paar keer langs en heeft het niet zoveel te melden.
Waarom een kloon met een mannelijke username?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:47 schreef Laysa het volgende:
Nah....om iedereen maar een rustige avond te laten hebben...Bart is mijn kloon![]()
![]()
No wayquote:Op zondag 2 januari 2011 17:47 schreef Laysa het volgende:
Nah....om iedereen maar een rustige avond te laten hebben...Bart is mijn kloon![]()
![]()
Dat vind ik niet. Het is toch een soort buurtcafé en dan heb je aan weinig woorden genoeg.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste mensen hier en dan niet alleen de klonen!
Mijn kloon is een vrouwelijke moderator!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom een kloon met een mannelijke username?
Dan heb ik ook eens een piemel.....al is dat dan alleen maar op fokquote:Op zondag 2 januari 2011 17:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom een kloon met een mannelijke username?
http://www.niernieuws.nl/?id=1246&cat=103&1=on&3=on&6=onquote:Op zondag 2 januari 2011 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Het is toch een soort buurtcafé en dan heb je aan weinig woorden genoeg.
Maar ik zit op een receptensite te neuzen en te bedenken welk vlees ik morgen bij de worteltjes en aardappeltjes zal maken. Ik ben niet zo goed in vlees maar elke keer gehakt of kip is ook niks.
http://www.niernieuws.nl/?cat=103
Een karbonaatje lust je dat?....met mosterd....of mag ke dat niet omdat daar teveel zout in zit....Zo stom ik weet geeneens of er zout in mosterd zitquote:Op zondag 2 januari 2011 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Het is toch een soort buurtcafé en dan heb je aan weinig woorden genoeg.
Maar ik zit op een receptensite te neuzen en te bedenken welk vlees ik morgen bij de worteltjes en aardappeltjes zal maken. Ik ben niet zo goed in vlees maar elke keer gehakt of kip is ook niks.
http://www.niernieuws.nl/?cat=103
Lotusss natuurlijk, te makkelijkquote:Op zondag 2 januari 2011 17:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn kloon is een vrouwelijke moderator!![]()
Ja, ga nu maar raden!
Kardinaal, die hachee ga ik zeker ook maken maar morgen nog niet want ik krijg het vlees pas heel laat dus dan kan het niet sudderenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een karbonaatje lust je dat?....met mosterd....of mag ke dat niet omdat daar teveel zout in zit....Zo stom ik weet geeneens of er zout in mosterd zit
Gewoon net zoals kip....om en om....en dan besmeur je de karbonade met mosterd soort van marinade...echt heel lekkerquote:Op zondag 2 januari 2011 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Kardinaal, die hachee ga ik zeker ook maken maar morgen nog niet want ik krijg het vlees pas heel laat dus dan kan het niet sudderen
Ja mosterd is prima. Maar hoe bak ik een karbonaadje? Ik ben dus geen keukenprinses.
Wacko, als dat zo is.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn kloon is een vrouwelijke moderator!![]()
Ja, ga nu maar raden!
Ja maar ik weet niet hoe lang en dan wordt het weer taaiquote:Op zondag 2 januari 2011 17:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gewoon net zoals kip....om en om....en dan besmeur je de karbonade met mosterd soort van marinade...echt heel lekker
Dat is ook moeilijk...ik ben nl niet van de tijd maar van gevoel...maar tussen de 10 en 15 minuten moet wel oke zijn....quote:Op zondag 2 januari 2011 17:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet hoe lang en dan wordt het weer taai
Natuurlijk is dat niet zo. De leiding van Fok! maakt af en toe fouten, maar niet in deze categorie.quote:
Hmm. Ik krijg dan dus meestal taai vlees. Toch eens goed zoeken.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat is ook moeilijk...ik ben nl niet van de tijd maar van gevoel...maar tussen de 10 en 15 minuten moet wel oke zijn....
http://www.niernieuws.nl/?id=1271&cat=103&1=on&3=on&6=on ?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Kardinaal, die hachee ga ik zeker ook maken maar morgen nog niet want ik krijg het vlees pas heel laat dus dan kan het niet sudderen
Ja mosterd is prima. Maar hoe bak ik een karbonaadje? Ik ben dus geen keukenprinses.
Nooit inloggen onder het standaard ip-adres doet wonderen.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet zo. De leiding van Fok! maakt af en toe fouten, maar niet in deze categorie.
Ik dacht even dat je het meende.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet zo. De leiding van Fok! maakt af en toe fouten, maar niet in deze categorie.
Oh wat lekker, die had ik nog niet gezien. Laysa, die durf ik wel aanquote:Op zondag 2 januari 2011 17:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.niernieuws.nl/?id=1271&cat=103&1=on&3=on&6=on ?
Als je speklappen bakt dan met zo min mogelijk toegevoegd vet....liefst geen....want speklapjes kunnen makkelijk in hun eigen vet gebakken wordenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat lekker, die had ik nog niet gezien. Laysa, die durf ik wel aan
Ik schreef dat niet, dat was Pietjequote:
Oké. Ik bak nu trouwens ook in vloeibaar vet, dat schijnt ook beter te zijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als je speklappen bakt dan met zo min mogelijk toegevoegd vet....liefst geen....want speklapjes kunnen makkelijk in hun eigen vet gebakken worden
Dat gebruik ik ook...of olijfolie....ook lekkerquote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké. Ik bak nu trouwens ook in vloeibaar vet, dat schijnt ook beter te zijn.
Mja dat moet weer zo lang in de oven en ik ben nog niet aan de oven toe. Het is al een wonder dat het meeste goed luktquote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef Laysa het volgende:
http://www.niernieuws.nl/?id=1263&cat=103&1=on&3=on&6=on
Deze lijkt me ook lekker
In welk opzicht? Ik doe alles met olijfolie.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké. Ik bak nu trouwens ook in vloeibaar vet, dat schijnt ook beter te zijn.
Jep, maar dan moet je niet een posting plaatsen waaruit duidelijk blijkt dat je meer info hebt dan je volgens je posthistorie kunt hebben. Zomaar uit het nietsquote:Op zondag 2 januari 2011 17:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nooit inloggen onder het standaard ip-adres doet wonderen.
Nou ja alleen het vlees, de rest doe ik in olijfolie.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In welk opzicht? Ik doe alles met olijfolie.
Biefstuk doe ik soms met olijfolie maar het liefst met (room)boter.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In welk opzicht? Ik doe alles met olijfolie.
Haha, waarom zou een man zich voordoen als een vrouw?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:01 schreef Disana het volgende:
Lotus was D_K? Nu begrijp ik er helemaal niets meer van.
Welnee gekkie....D_K is D_K ....quote:Op zondag 2 januari 2011 18:01 schreef Disana het volgende:
Waarom niet? Maar goed, het was Teun die de namen combineerde.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:01 schreef Dementor het volgende:
Haha, waarom zou een man zich voordoen als een vrouw?
Disana, je denkt toch niet dat Fok! een kloon moderator gaat maken? En je denkt toch ook niet dat die kloon moderator dan hier gaat zeggen dat het een kloon is?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:01 schreef Disana het volgende:
Of je zwakt het een af en dikt het andere aan. Het gaat er niet om wat je wel zegt, maar om wat je niet zegt. Denk daar maar eens een nachtje over na!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, maar dan moet je niet een posting plaatsen waaruit duidelijk blijkt dat je meer info hebt dan je volgens je posthistorie kunt hebben. Zomaar uit het niets![]()
En dan moet je niet elders dezelfde schrijfstijl als hier gaan hanteren en gaan babbelen over het katholieke geloof.
Omdat ik het vreemd vind.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom niet? Maar goed, het was Teun die de namen combineerde.
Nee, dat was Pietje. Ik zei dat D_K Bart is.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom niet? Maar goed, het was Teun die de namen combineerde.
Uhm oké. Maar begrijp ik nu dat Lotus tegenwoordig moderator is, of moet ik maar gewoon ophouden met denken?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Disana, je denkt toch niet dat Fok! een kloon moderator gaat maken? En je denkt toch ook niet dat die kloon moderator dan hier gaat zeggen dat het een kloon is?
Ze zijn af en toe maf, maar niet zo maf. Bovendien, je hebt Lotus toch meegemaakt, de schrijfstijl, haar manier van redeneren, etc. Dat is zo anders, zo continu, bestaat niet dat Lotusss een kloon is.
Ja, gewoon geloel. Je probeert de aandacht van je kloon Bart weg te halen.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of je zwakt het een af en dikt het andere aan. Het gaat er niet om wat je wel zegt, maar om wat je niet zegt. Denk daar maar eens een nachtje over na!
Dat zitten wij nu ook te doen...Malle teunquote:Op zondag 2 januari 2011 18:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat ik het vreemd vind.
Maar goed men dacht ook dat Juud een kloon van mij was, ik moet er nog steeds om lachen.
Op DEF, en dat is dan weer wel waarquote:Op zondag 2 januari 2011 18:04 schreef Disana het volgende:
Maar begrijp ik nu dat Lotus tegenwoordig moderator is, of moet ik maar gewoon ophouden met denken?
Maar jij schreef Lotusss-Kardinaal. Hier:quote:Op zondag 2 januari 2011 18:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat was Pietje. Ik zei dat D_K Bart is.
Lotusss is inderdaad moderatorquote:Op zondag 2 januari 2011 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Uhm oké. Maar begrijp ik nu dat Lotus tegenwoordig moderator is, of moet ik maar gewoon ophouden met denken?
Ik weet niet wat DEF is, maar dat maakt ook niet uit, ik vind het opmerkelijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op DEF, en dat is dan weer wel waar.
Ja, je hebt me door! Je hebt me te pakken!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, gewoon geloel. Je probeert de aandacht van je kloon Bart weg te halen.
Defensie! Onze strijdkrachtenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet wat DEF is, maar dat maakt ook niet uit, ik vind het opmerkelijk.
Op FOK! gebeurt dat regelmatig. In het echte leven trouwens ook.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:01 schreef Dementor het volgende:
Haha, waarom zou een man zich voordoen als een vrouw?
Ik vind het wack.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op FOK! gebeurt dat regelmatig. In het echte leven trouwens ook.
Biefstukje hier. In een combi van boter en olie.
Als je dat per se wil! Waarom combineer je boter met olie?quote:
Jepquote:Op zondag 2 januari 2011 18:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, je hebt me door! Je hebt me te pakken!
Mooie fotoquote:Op zondag 2 januari 2011 18:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, je hebt me door! Je hebt me te pakken!
[ afbeelding ]
Ow bah...niks erger dan dat je gezelligheid wordt opgedrongen....je mag onze bami wel hebbenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mooie foto![]()
Oh get, ik heb mn hele huis vol zitten met mensen en kinderen waar ik niks mee heb![]()
Ik ben naar boven gevlucht.
Terwijl ze nog wel van alles hebben meegenomen voor een gezellige avond.
Maar ik heb gewerkt, heel hard en ik wil alleen maar rust, lekker op de bank hangen, serietje kijken![]()
Nu staat een vreemde in mn keuken patat te bakken.
En ik wilde mijn kliekje bami van de chinees!
Dan gaan wij naar de gouden M?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow bah...niks erger dan dat je gezelligheid wordt opgedrongen....je mag onze bami wel hebben
Ja daar staat dat Pietermans dat neergekalkt had. Dát schreef ik.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar jij schreef Lotusss-Kardinaal. Hier:
[RLS SC #1054] Faken met Pietje en Teun
Ah oké.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja daar staat dat Pietermans dat neergekalkt had. Dát schreef ik.
Oeh jaquote:Op zondag 2 januari 2011 18:22 schreef Deisyy het volgende:
Bij worteltjes met aardappels vind ik vis erg lekker
Oh nee, dat heb ik in het ziekenhuis te vaak gehad en nu vind ik vis even helemaal niet lekker. Ik wil vooral pittige dingen maar wie weet probeer ik ooit wel weer visquote:Op zondag 2 januari 2011 18:22 schreef Deisyy het volgende:
Bij worteltjes met aardappels vind ik vis erg lekker
Die was dus heel goed bevallen afgelopen weekquote:Op zondag 2 januari 2011 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah oké.
Wij eten trouwens spaghetti met zelfgemaakte bolognesesaus.
Heb je twee portie bamikliekjes als je wil!quote:
Ik ben zelf dol op visquote:Op zondag 2 januari 2011 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh nee, dat heb ik in het ziekenhuis te vaak gehad en nu vind ik vis even helemaal niet lekker. Ik wil vooral pittige dingen maar wie weet probeer ik ooit wel weer vis
Ja maar nu heeft DentalFloss de pan met spaghetti op de vloer laten vallen dus nu wordt het weer 12 minuten wachten en ik heb al zo'n hongerquote:Op zondag 2 januari 2011 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die was dus heel goed bevallen afgelopen week![]()
Lukt het een beetje om smakelijk te eten met je dieet?
Is alles nog heel, Dental en je vloer?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar nu heeft DentalFloss de pan met spaghetti op de vloer laten vallen dus nu wordt het weer 12 minuten wachten en ik heb al zo'n honger![]()
Dat beperkte eten gaat prima dankzij het speciale kookboek, echt waar, je mist het zout gewoon niet. Wat niet wil zeggen dat ik de chips, kroketten en patat niet mis
Wij hebben Life4you aanstaanquote:Op zondag 2 januari 2011 18:28 schreef Deisyy het volgende:
"Eens komt mijn prins voorbij".![]()
Hebben nog meer mensen Sneeuwwitje aanstaan?
Kardinaal draagt altijd een kardinaalshoed voor het slapen gaanquote:Op zondag 2 januari 2011 18:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vergeet je niet voor drie personen te bestellen?
Zoveel krijgen wij niet op hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 18:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vergeet je niet voor drie personen te bestellen?
Zoutvrije chips lijken me hun doel voorbijschietenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is alles nog heel, Dental en je vloer?
Ik denk dat het een hele andere manier van op smaak brengen is en als je weet hoe dat je het zout dan inderdaad niet mist. Zoutvrije chips bestaat niet he?
Wat zeg je nu over heks?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:36 schreef Deisyy het volgende:
Doet me denken aan de tijd dat ik samen met mijn dochter naar Sneeuwwitje keek, ze vond het zo eng met die heks.
Morgen mag ze trouwens weer afrijden, spannend.
Flink duimen dus dat ze het haalt. Ik kan Sneeuwwitje trouwens niet vinden, het zal wel op SBS6 zijn waar ze al een eeuwigheid reclame tonen? Hebbes.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:36 schreef Deisyy het volgende:
Doet me denken aan de tijd dat ik samen met mijn dochter naar Sneeuwwitje keek, ze vond het zo eng met die heks.
Ik duim voor drquote:Op zondag 2 januari 2011 18:36 schreef Deisyy het volgende:
De heks heeft iets teveel toverkruid gerookt als ik die ogen zo ziequote:
Mierzoet tochquote:Op zondag 2 januari 2011 19:45 schreef Jian het volgende:
Mmm, op Rtl4 om 20.00 uur Australia, staat me bij dat ik dat wel een aangename film vond, met vooral mooie beelden
quote:
In mijn herinnering valt dat wel mee. Zit wel een romantisch tintje aan, dat wel, maar vooral de geweldige sfeerbeelden staan mij bijquote:
Volgens mij ook, en daarbij is 3 uur en 20 minuten wel een heel lange zit. Wij gaan Freek de Jonge maar weer eens proberen, die belooft actueel te zijn.quote:
Die zieltogende afgang kan ik echt niet meer aanzien, laat die man gaan rentenieren ofzoquote:Op zondag 2 januari 2011 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij ook, en daarbij is 3 uur en 20 minuten wel een heel lange zit. Wij gaan Freek de Jonge maar weer eens proberen, die belooft actueel te zijn.
Ik vond hem de vorige keer (in het zicht van de verkiezingen) juist weer goed te pruimen. Nou ja, we zullen wel zien.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Die zieltogende afgang kan ik echt niet meer aanzien, laat die man gaan rentenieren ofzo
Jij ookquote:
Jij en Mera ook een heel gezond gelukkig en mooi 2011quote:
Jij ook!quote:
Nee, want ik ben geen boer en aan de vrouw ben ik al lang!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:46 schreef Juud79 het volgende:
Jullie kijken toch wel allemaal BZV?![]()
Australia is idd een mooie film.
Godsamme, wat een zenuwentoestand met zo'n kleintje.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:58 schreef hondjes het volgende:
Net terug uit ziekenhuis.
Bloed is niet goed, ligt aan zuurstof en infuus en men denkt aan kinkhoest.
Maar dat moet nog verder onderzocht worden.
Als het adem halen niet beter gaat, moet ze naar ziekenhuis in Barcelona, waar ze betere apparatuur hebben.
vanavond komt de kinderarts nog langs, dus dan weten we misschien meer.
Ach wat triest, zo'n kleintje dat het dan zo benauwd heeftquote:Op zondag 2 januari 2011 20:58 schreef hondjes het volgende:
Als het adem halen niet beter gaat, moet ze naar ziekenhuis in Barcelona, waar ze betere apparatuur hebben.
Damn....heftig hondjes....quote:Op zondag 2 januari 2011 20:58 schreef hondjes het volgende:
Shit, dat is niet tof.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:06 schreef hondjes het volgende:
Eerst die van drie jaar, die een week hoge koorts had en niet omlaag ging.
En nu de baby van twee en halve maand, die in ziekenhuis ligt.
Je voelt je dan ook zo machteloos, je zou het liefst alles van ze overnemen.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:06 schreef hondjes het volgende:
Eerst die van drie jaar, die een week hoge koorts had en niet omlaag ging.
En nu de baby van twee en halve maand, die in ziekenhuis ligt.
verdomme Hondjes wat een triest nieuwsquote:Op zondag 2 januari 2011 20:58 schreef hondjes het volgende:
Jakkie zeg, dat klinkt allemaal naar. Ik hoop dat ze snel zeker weten wat het is en het gericht kunnen behandelen. Sterkte ermee.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:58 schreef hondjes het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je voelt je dan ook zo machteloos, je zou het liefst alles van ze overnemen.
Vertrouw er maar op dat ze in gods handen is en dat Hij alles doet om het haar zo gerieflijk mogelijk te maken.
Ik vind het niet zo fijn als mijn post op deze manier wordt veranderdquote:
Ach wat een paniek, wat zullen jullie geschrokken zijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:13 schreef hondjes het volgende:
Die meters begonnen ineens te piepen, stonder er ineens 5 man in de kamer.
je schrikt je kapot.
Gelukkig werkt mijn dochter zelf op een medisch centrum, maar die is helemaal doodop.
En die van twee jaar mag er niet bij zijn, werd weggestuurd, dus huilen, omdat het besmettelijk kan zijn.
Och jee en dan bij zo'n kwetsbaar kindquote:Op zondag 2 januari 2011 21:13 schreef hondjes het volgende:
Die meters begonnen ineens te piepen, stonder er ineens 5 man in de kamer.
Ik schrok al.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo fijn als mijn post op deze manier wordt veranderd
Dan doe ik het wel in mijn eigen woorden!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo fijn als mijn post op deze manier wordt veranderd
Mediamarkt? V & D? De kookwinkel bij de A-brug? Saturn of zoiets?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:07 schreef Disana het volgende:
http://www.wehkamp.nl/hui(...)SPE_KKH_793644/?PI=3
Nu nog een verkoper in Groningen zien te vinden die de VVV-bon accepteert.
Mediamarkt doet niet aan VVV-bonnen. Dental noemde ook al V&D. We zullen zien.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Mediamarkt? V & D? De kookwinkel bij de A-brug? Saturn of zoiets?
Ik vind hem toch nog steeds onderhoudender dan de andere cabaretiers van wie ik weet heb. Maar zijn scherpte is weg helaas.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:17 schreef Jian het volgende:
Ik zei het min of meer al, het is verbitterde oude vent geworden die zichzelf veel te serieus neemt .... Dag Freek, rust in vrede en vooral stilte
Het was nooit wat en het zal nooit meer wat worden!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:17 schreef Jian het volgende:
Ik zei het min of meer al, het is verbitterde oude vent geworden die zichzelf veel te serieus neemt .... Dag Freek, "rust in vrede en vooral stilte"
Al een jaar of achtquote:Op zondag 2 januari 2011 22:17 schreef Jian het volgende:
Ik zei het min of meer al, het is verbitterde oude vent geworden die zichzelf veel te serieus neemt .... Dag Freek, "rust in vrede en vooral stilte"
omG!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook. D_K tikte God met een kleine letter
Ja graag, je kan mijn post quoten zoals ik hem gepost heb, maar als je hem naar eigen inzicht aanpast vind ik dat iets minderquote:Op zondag 2 januari 2011 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel in mijn eigen woorden!
Het is Gods handen.
Hel en verdoemenis, jonguh!quote:
Zie mijn signature!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hel en verdoemenis, jonguh!![]()
En wie stuurt Freek een stel geraniums?
Je kunt De Jonge geen quasi-intellectueel noemen, hij heeft gestudeerd dus is een intellectueel.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een jaar geleden: [RLS SC #473] Waar we huishouden in de nieuwe keuken.
glazen-tafel-discussiequote:Op zondag 2 januari 2011 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jij geloof echt allesquote:Op zondag 2 januari 2011 22:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zie mijn signature!
Er is altijd een weg terug!
Niet! Ik geloof niet in zwalifanten!quote:
En ik ben er nog steeds heel blij meequote:Op zondag 2 januari 2011 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Huh, grapje toch, hè, alsublief ....quote:Op zondag 2 januari 2011 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt De Jonge geen quasi-intellectueel noemen, hij heeft gestudeerd dus is een intellectueel.
Die ken ik niet, ik ken wel lollifantenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet! Ik geloof niet in zwalifanten!
Neuh. Als je De Jonge niet tot de intellectuele elite rekent moet je welhaast last hebben van afgunst.quote:
Jezus ja, dat was jouw keuken, twee kittens included, maar eerst ging je op vakantiequote:Op zondag 2 januari 2011 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik ben er nog steeds heel blij mee
Als het een beetje meezit heb ik morgen weer een feestdagquote:Op zondag 2 januari 2011 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgen begint 't echte leven weer, de eerste feestdag is carnaval of zo?
Geenzins, ik vind hem echt een dom stuk vreten. Ooit één keer de goede kant gekozen, de rest van zijn leven erop geteerd.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh. Als je De Jonge niet tot de intellectuele elite rekent moet je welhaast last hebben van afgunst.
Net zo'n helder licht als Mulisch! Wel van de tovertoren blazen, maar ooit een diploma toveren te hebben gehaald -ho ho ho zegt de kerstman- maar!quote:
En daar dan de neven van. Een kruising tussen dombo en die zeg maar!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ken ik niet, ik ken wel lollifanten![]()
[ afbeelding ]
Dom is hij ook niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geenzins, ik vind hem echt een dom stuk vreten. Ooit één keer de goede kant gekozen, de rest van zijn leven erop geteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |