OMG hij heeft wel gedweild maar de dweil kennelijk niet echt (echt niet) uitgewrongen, dus nu loopt er een op een dikke handdoek over de benedenverdieping te schaatsenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus kan je de hele avond in je bed blijven liggen onder het mom van "Ik dacht dat de vloer nog nat was".
Duurde wel langquote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mooie TT!
Lach niet, hij doet z'n best!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG hij heeft wel gedweild maar de dweil kennelijk niet echt (echt niet) uitgewrongen, dus nu loopt er een op een dikke handdoek over de benedenverdieping te schaatsen![]()
Ja sorry, ik zat ff in een creatief wak.quote:
doe dat gewoon. of hij te ver gaat of nietquote:Op woensdag 30 december 2009 20:06 schreef Anniebab het volgende:
Freek de Jonge heeft hier 3 dagen met zijn one man show 'Volendam"opgetreden, met Nieuwjaarsdag op tv geloof ik, als ie te ver gaat, schiet ik zijn jampotjes kaduuk...
Kan je niet beter een halve meter lager mikken?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:06 schreef Anniebab het volgende:
Freek de Jonge heeft hier 3 dagen met zijn one man show 'Volendam"opgetreden, met Nieuwjaarsdag op tv geloof ik, als ie te ver gaat, schiet ik zijn jampotjes kaduuk...
Jep.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja sorry, ik zat ff in een creatief wak.![]()
Klopt het nummertje wel eigenlijk?
Geen idee. Daar hebben we Pietermans voor.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Klopt het nummertje wel eigenlijk?
Dan hoeven we er ook niet aan te trekkenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Van wie is die nieuwe keuken? En kan ik nog aanschuiven? Ik heb honger als een dood paard!
Ja, hij moest ook al lachen hoor....quote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lach niet, hij doet z'n best!
Dan moet ik zo lang zoekenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe eens plaatjes van keukens die een beetje erop lijken s.v.p. ?
Ja , hij is de laatste tijd wanhopig bezig vind ik, vroeger kon ik wel om hem lachen, maar nu....quote:Op woensdag 30 december 2009 20:07 schreef gomi het volgende:
[..]
doe dat gewoon. of hij te ver gaat of niet
We hadden een keukenboerin en het was eigenlijk gewoon gezelligquote:Op woensdag 30 december 2009 20:06 schreef Leandra het volgende:
Deissy ben je er gewoon in 1 keer uitgekomen met de keukenboer?!![]()
![]()
Mooi, ik heb er wel een beeld van ....quote:Op woensdag 30 december 2009 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet ik zo lang zoeken![]()
Maar het is een L-keuken met gladde deurtjes zonder gedoetjes en veel van die brede lades. De kleur van de onderdeurtjes is hoogglans creme en van de bovenkastjes mat chocoladebruin met een composiet zwart met bruin aanrechtblad. En ik ga weer aan het gas![]()
Als hij geplaatst is doe ik een pic
Wow, hij klinkt iig heel goedquote:Op woensdag 30 december 2009 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het is een L-keuken met gladde deurtjes zonder gedoetjes en veel van die brede lades. De kleur van de onderdeurtjes is hoogglans creme en van de bovenkastjes mat chocoladebruin met een composiet zwart met bruin aanrechtblad. En ik ga weer aan het gas![]()
Misschien kom je straks overal stukjes in allesreiniger gedoopte stukjes keukenpapier tegenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, hij moest ook al lachen hoor....
Ik mag dan soms wel een kutwijf zijn, maar gemiddeld kennelijk niet zo erg dat hij er echt onder te lijden heeft![]()
Het ruikt inmiddels wel heel erg naar schoonmaakmiddel trouwens![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en Piet kan je astublieft dat lelijke haakje aan het begin ff fiksen?
[ afbeelding ]
Mooi lijkt mij! Ik hou ook niet van gedoetjes op keukens, het liefst ook geen handgrepen, mooi strak, glad en hygiënischquote:Op woensdag 30 december 2009 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje honger daar gaat een paard wel dood aan, maar ik niet!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan hoeven we er ook niet aan te trekken![]()
Een soort van Pietje tafel, maar dan een stuk warmerquote:Op woensdag 30 december 2009 20:12 schreef Deisyy het volgende:
Vergeet ik bijna te vertellen van de wokbrander, ik krijg een wokbrander
Gas-op-glas, dat is nieuw schijnt![]()
nee he ,van dat lieve poezzzebeest...quote:Op woensdag 30 december 2009 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij houdt van sierlijke haakjes ?
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:12 schreef Deisyy het volgende:
OMG nou je het zegt... ff vragen of hij wel een dweil gebruikt heeft om te dweilenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kom je straks overal stukjes in allesreiniger gedoopte stukjes keukenpapier tegen
Dat klinkt goed, gas op glas. Tenminste geen krassen meer na het schoonmaken!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:12 schreef Deisyy het volgende:
Over 10 jaar hoor ik nog steeds glazen tafel grapjesquote:Op woensdag 30 december 2009 20:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een soort van Pietje tafel, maar dan een stuk warmer![]()
Zijn bedoeling zal heus goed zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG nou je het zegt... ff vragen of hij wel een dweil gebruikt heeft om te dweilen![]()
Oeps.... dit had ik niet moeten vragen, er komt een antwoord over de hoeveelheden keukenpapier op voorraad en die irritante reclame met die olifant![]()
![]()
Anyway, ik ben even naar beneden
Hij is nogal zuur geworden he?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja , hij is de laatste tijd wanhopig bezig vind ik, vroeger kon ik wel om hem lachen, maar nu....
Er is ook helemaal niets mis met een glazen tafelquote:Op woensdag 30 december 2009 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Over 10 jaar hoor ik nog steeds glazen tafel grapjes. Hij is zo mooi, en iedereen die 'm zit vindt 'm ook echt mooi
.
Succesquote:Op woensdag 30 december 2009 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG nou je het zegt... ff vragen of hij wel een dweil gebruikt heeft om te dweilen![]()
Oeps.... dit had ik niet moeten vragen, er komt een antwoord over de hoeveelheden keukenpapier op voorraad en die irritante reclame met die olifant![]()
![]()
Anyway, ik ben even naar beneden
Ik hoor ook grapjes over dingen die nóg langer geleden zijn. 't Leven is gewoon kut Pietjequote:Op woensdag 30 december 2009 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Over 10 jaar hoor ik nog steeds glazen tafel grapjes. Hij is zo mooi, en iedereen die 'm zit vindt 'm ook echt mooi
.
Je moet de klep ook naar beneden doen....zeker gesnackt vanavond?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb een ongebruikte uhhh kookdinges! Gas, glas, fornuis, hier verzamelt het alleen maar pluis!
Krijg jij een glazen tafel, wtfquote:Op woensdag 30 december 2009 20:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Er is ook helemaal niets mis met een glazen tafel...ik krijg binnenkort die van mn broer
Ja,erg...jammer, maar dan kun je beter niet meer met je harses op tv komen...hij zet zichzelf voor lul ermee..quote:Op woensdag 30 december 2009 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is nogal zuur geworden he?
Die staat naar benedenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je moet de klep ook naar beneden doen....zeker gesnackt vanavond?
Vingerafdrukken, krassen, kringen, wat een krengen! Die blijf je zien!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Er is ook helemaal niets mis met een glazen tafel...ik krijg binnenkort die van mn broer
Als je er een doekje met Glassex overheen hebt gehaald niet meerquote:Op woensdag 30 december 2009 20:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vingerafdrukken, krassen, kringen, wat een krengen! Die blijf je zien!
En dan zit een boerenpummel daar weer zijn glas op en zo blijf je bezig! Ik heb alleen een glazenplaat op mijn donkerhouten bureau liggen en dat vind ik al een klote ding om kring en streeploos te houden!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je er een doekje met Glassex overheen hebt gehaald niet meer
Een over het paard getilde quasi intellectueel, al jarenlang.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja,erg...jammer, maar dan kun je beter niet meer met je harses op tv komen...hij zet zichzelf voor lul ermee..
Pietje heeft geen kinderen althans zover die op de hoogte is dan! Wie weet lopen er hier in Nijmegen wel dozijnen pukjes rond zonder papa Pietje!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje heeft geen kinderen en drinkt ook geen ranja meer, toch? Pietje?
Oh vertel!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik knoei m'n ranja altijd op de tafel.
Om 21:30 komt er overigens een film met Hans Teeuwen, gemaakt door een lid van de Vliegende Panters.
Nee, maar ik wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje heeft geen kinderen en drinkt ook geen ranja meer, toch? Pietje?
Film van een uur, was laatst een item over bij DWDD. Over een vader die ziekelijk fan is van Hand Teeuwen (hij speelt zichzelf volgens mij).quote:
Tof! Ga ik dat zo kijken.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Film van een uur, was laatst een item over bij DWDD. Over een vader die ziekelijk fan is van Hand Teeuwen (hij speelt zichzelf volgens mij).
Gemaakt door de linkse van de 3:
[ afbeelding ]
ik had hiervoor ook een glazen tafel...ik vind dit geen positieve reactiequote:Op woensdag 30 december 2009 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Krijg jij een glazen tafel, wtf!
!
Ja maar ik had een alleen-op-de-wereld-gevoel tijdens de dicussie, en dat blijkt nu niet zo te zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 20:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik had hiervoor ook een glazen tafel...ik vind dit geen positieve reactie
nooit last van gehad hoor...gewoon netjes bijhoudenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vingerafdrukken, krassen, kringen, wat een krengen! Die blijf je zien!
ja daar kan ik niets aan doen ...jij leest alleen maar de negatieve reactiesquote:Op woensdag 30 december 2009 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja maar ik had een alleen-op-de-wereld-gevoel tijdens de dicussie, en dat blijkt nu niet zo te zijn.
Hebben we het nog steeds over glazentafels?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
nooit last van gehad hoor...gewoon netjes bijhouden
Ikke wel.....jij?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hebben we het nog steeds over glazentafels?
Ik heb honger! Ik denk alleen nog maar aan vlees!quote:
Of die hele tafel onder de ranja smeren.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, maar ik wel.En nu moet ik die lelijke lichte plek met stift gaan bijkleuren ofzo.
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Film van een uur, was laatst een item over bij DWDD. Over een vader die ziekelijk fan is van Hand Teeuwen (hij speelt zichzelf volgens mij).
Gemaakt door de linkse van de 3:
[ afbeelding ]
"Aan de door haar ouders ingeschakelde psychiater vertelt Katinka over haar nachtmerrie dat Hans Teeuwen haar teddybeer verkracht onder het uitroepen van haar naam" omgquote:Gewoon Hans Ned 3 21:30 - 22:30 uur
TV-film
De vader van de zeventienjarige Katinka is fan van Hans Teeuwen. Het kleine huis van het gezin Vermeulen ademt hem: de tv schalt de hele dag shows van Hans Teeuwen, overal hangen posters en er slingeren tal van cd's en dvd's door de kamer. De Teeuwen-overdaad leidt tot angsten en waanbeelden bij Katinka. Ze krijgt nachtmerries waarin Hans Teeuwen zich aan haar openbaart: ze hoort zijn stem regelmatig en ze denkt hem af en toe te zien verschijnen. Aan de door haar ouders ingeschakelde psychiater vertelt Katinka over haar nachtmerrie dat Hans Teeuwen haar teddybeer verkracht onder het uitroepen van haar naam. De psychiater adviseert haar Teeuwen in het echt te ontmoeten, omdat ze zodoende misschien het beeld dat ze zelf heeft gecreëerd kan bijstellen. Wanneer deze ontmoeting daadwerkelijk plaatsvindt, heeft dit precies het gewenste effect. Het gaat snel weer goed met Katinka en de nachtmerries, stemmen en verschijningen houden op. Dan nodigt Teeuwen het gezin uit voor een diner en een concert in de stad. In de loop van de avond wordt Katinka smoorverliefd op een volmaakte Hans Teeuwen. Maar is het de echte Hans Teeuwen?
bron
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb honger! Ik denk alleen nog maar aan vlees!
Na de reclamequote:Op woensdag 30 december 2009 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
"Aan de door haar ouders ingeschakelde psychiater vertelt Katinka over haar nachtmerrie dat Hans Teeuwen haar teddybeer verkracht onder het uitroepen van haar naam" omg![]()
![]()
Wietthee.....met melkquote:Op woensdag 30 december 2009 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Koud bokbiertje erbij.
En Sjors Clooney moet dood, met z'n nespresso.
quote:
De muziek was wel leukquote:
You can run, but you can't hide......afkomst verloochend niet ook niet als je uit dat durp komt....quote:
Ja bijna een prins die zn prinses naar bed droeg, met diens verschil dat ze allebei niet aan het sprookjes uiterlijk voldoenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De muziek was wel leukToen ie dr naar boven droeg!
dat was duidelijk.....quote:Op woensdag 30 december 2009 22:30 schreef Sporti het volgende:
[..]
Niet alles wat Theeuwen doet is leuknavond
Is Pietje dan een echte Nijmegenaar?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
You can run, but you can't hide......afkomst verloochend niet ook niet als je uit dat durp komt....
Nou dat durp is ge-annexeerd dus ...jaquote:Op woensdag 30 december 2009 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is Pietje dan een echte Nijmegenaar?
Ja maar ook geboren?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou dat durp is ge-annexeerd dus ...ja
Ik ben er geboren ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is Pietje dan een echte Nijmegenaar?
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben er geboren ja.
edit - in Nijmegen dus, niet in 't durp
Ik snapte de clou niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Godver, ik kreeg telefoon op moment supreme! Meisje zoekt toenadering in bed, krijg telefoon, Hans Teeuwen staat jankend bij de bakker en 't is afgelopen.
Clou gemist!
Nee dat is het ook niet...vast het mooiste moment in 1985quote:Op woensdag 30 december 2009 22:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn geboortje is niet om te lachen.
Ach zo erg was 't ook weer nietquote:
Ik wil mijn 50 minuten terug!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach zo erg was 't ook weer niet. Die ouders waren zo genant dat 't cool was
.
Stiekem zijn we gewoon jaloers Pietje!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn geboortje is niet om te lachen.
''We''?....ik ben dr ook geborenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Stiekem zijn we gewoon jaloers Pietje!
Zal ik als tegenprestatie iets van een uur kijken wat jou interessant lijktquote:
Haha, i.t.t. Pietje is jouw geboorte dan wel om te lachen!quote:
ja...mn ouders straalden iddquote:Op woensdag 30 december 2009 22:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, i.t.t. Pietje is jouw geboorte dan wel om te lachen!
Ik mental note dat onmiddelijk Pieter!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zal ik als tegenprestatie iets van een uur kijken wat jou interessant lijkt?
Die wil ik niet. Mogen ze echt houden.quote:
Toen nog wel ja! Vraag het ze nu maar eens!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...mn ouders straalden idd.....komt goed hoor schatje jouw paps en mams zullen vast ook wel blij zijn geweest met jou...echt!!
Heb jij 't afgelopen uur wel nuttig besteed?quote:
Slapen kan heel nuttig zijn Pietje!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb jij 't afgelopen uur wel nuttig besteed?
Ik vond het wel grappig, zo absurd. Hans in z'n zijden pyamaquote:Op woensdag 30 december 2009 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snapte de clou niet.![]()
Raar absurd einde.
En ik viel pas na tien minuten in. Toen kwam Hans net op bezoek. Dat was meteen ook het hoogtepunt van de film, vond ik. Die pa.![]()
Dat meisje kan wel acteren trouwens!
* Laysa kijkt verschrikt om dr heen op zoek naar de cams onderwijl de oliebol verder in dr mond proppendquote:
Liesje, zijn je oliebollen gelukt? Met lekkere knapperige uitsteeksels?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slapen kan heel nuttig zijn Pietje!
Ik ben misselijk jongen! Heel gek.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
* Laysa kijkt verschrikt om dr heen op zoek naar de cams onderwijl de oliebol verder in dr mond proppend
Ik vond het niet leuk, had er meer van verwacht.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig, zo absurd. Hans in z'n zijden pyama
En zo hoort het ook....quote:Op woensdag 30 december 2009 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen pas!
op oudjaarsdag zoals het hoort.
Heb je je ijsschep inmiddels?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen pas!
op oudjaarsdag zoals het hoort.
Nee maar als het goed is heeft vriendje hem inmiddels wel uit de keukenla van zijn moeder gevist.quote:
Je kan nu ook bij de buurman door de brievenbus pissen. Doe eens!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
tradisie.
Ik heb op de valreep van 't jaar nog ff 2 boeken besteld, omdat 't kan.
En laten we afspreken dat je- omdat het kan - nog zegt t/m 2009 en dan is het klaar. Jolly good innit?quote:
En die schuimspaan? NIET onbelangrijk LIESJE!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar als het goed is heeft vriendje hem inmiddels wel uit de keukenla van zijn moeder gevist.
Dus ik krijg hem of laat vannacht binnen of morgen.
Ik wacht wel eventjes op de film.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/n(...)007446054/index.html
http://www.bol.com/nl/p/n(...)006869611/index.html
Bloedsaai.
Leren van de fouten van anderen voorkomt dezelfde fouten maken! Een wijs man die pietje!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bloedsaai.
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:07 schreef Noek het volgende:
[..]
En laten we afspreken dat je- omdat het kan - nog zegt t/m 2009 en dan is het klaar. Jolly good innit?
Ik ga m'n best doen, omdat 't......quote:Op woensdag 30 december 2009 23:07 schreef Noek het volgende:
[..]
En laten we afspreken dat je- omdat het kan - nog zegt t/m 2009 en dan is het klaar. Jolly good innit?
Mits goed geschreven, leest dat soort boekjes altijd wel lekker weg vind ik. Een soort lang Revu of HP-artikel.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bloedsaai.
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En die schuimspaan? NIET onbelangrijk LIESJE!
Of kon je vader het zonder, en kun jij dat dus genetisch bepaald ook?
Ben nu 'de vastgoedfraude' aan 't lezen, Oerlemans heeft de filmrechten gekochtquote:Op woensdag 30 december 2009 23:11 schreef Gert het volgende:
Mits goed geschreven, leest dat soort boekjes altijd wel lekker weg vind ik. Een soort lang Revu of HP-artikel.
Las ook ergens dat hij in de gevangenis als een godfather gezien werd, als je zo'n massa-oplichting kan bewerkstelligen dan heb je ineens heel veel status in de gevangenisquote:Die Madoff hebben ze nog goed te grazen gehad in de gevangenis laatst hè. Vermoedelijk zat daar één van de gedupeerden achter want hij heeft niet de minste jongens opgelicht.
Todat ie een van zijn voormalig clienten tegen komt die hem neersteekt met een zelf in elkaar gezet steekwapen!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ben nu 'de vastgoedfraude' aan 't lezen, Oerlemans heeft de filmrechten gekocht.
[..]
Las ook ergens dat hij in de gevangenis als een godfather gezien werd, als je zo'n massa-oplichting kan bewerkstelligen dan heb je ineens heel veel status in de gevangenis.
Ja en waarschijnlijk ben je dan ook wel gewoon héél erg slim en sociaal vaardig c.q. manipulatief, als het je lukt om miljarden te stelen.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Las ook ergens dat hij in de gevangenis als een godfather gezien werd, als je zo'n massa-oplichting kan bewerkstelligen dan heb je ineens heel veel status in de gevangenis.
Gewoon bij Hema of Blokker, lijkt me.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die wel gewoon te koop zijn.
En nu ga ik Gomorra kijken, ben benieuwd
Ja ach, wel redelijk geloof ikquote:Op woensdag 30 december 2009 23:44 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi HiDiHo, fijn je weer te zien, hoe gaat het met je?
Jij ook alvastquote:Op woensdag 30 december 2009 23:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goeienavond![]()
En gelijk weer weg![]()
Fijne jaarwisseling alvast allemaal![]()
verkapte tvp, ja![]()
![]()
Die is nog steeds scherp hè? Er stond onlangs een lang interview met haar in VK Magazine. Mooi.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:03 schreef sunny16947 het volgende:
Vanavond naar Mies haar verjaardagsfeestje gekeken. Heerlijk genoten, nostalgie.
Weer genoten van al die oude beelden. En vooral van dat Fox. Zegt jullie misschien niks. Maar wat was tv toen nog heerlijk ongecompliceerd en gewoon leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is nog steeds scherp hè? Er stond onlangs een lang interview met haar in VK Magazine. Mooi.
Ja ze hád het. Al kan ik me haar alleen uit mijn kindertijd herinneren, ze doet al heel lang niets meer voor TV.
Misschien moet ik ook elk gesprek beginnen met; 'Hallo lieve mensen'quote:Op donderdag 31 december 2009 00:36 schreef Bunker-Renate het volgende:
Hello people hebben jullie het over mies bouwman? zoja, zij is lievv
Hallooo!!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook alk gesprek beginnen met; Hallo lieve mensen
Hij gooide nog niet eens zoals hij kan gooien.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo, Barney ook naar de kwartfinale![]()
Ook hallo Renate
Co heb ik ook gezien en die stond veel beter te gooien dan Barneyquote:Op donderdag 31 december 2009 01:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij gooide nog niet eens zoals hij kan gooien.
Stompe is ook door, leuk voor hem
Oud wijf dat je ben.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is nog steeds scherp hè? Er stond onlangs een lang interview met haar in VK Magazine. Mooi.
Ja ze hád het. Al kan ik me haar alleen uit mijn kindertijd herinneren, ze doet al heel lang niets meer voor TV.
Co heb ik gemist, ik zou met familie een spel monopoly gaan spelen maar moesten wachten op mijn neefje.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Co heb ik ook gezien en die stond veel beter te gooien dan Barney
Ooo...nu moet ik ook gelijk aan Fann denken.quote:
Zodra je op je eigen berichtjes gaat reageren gaat er iets niet goed met jequote:Op donderdag 31 december 2009 01:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Ooo...nu moet ik ook gelijk aan Fann denken.![]()
WAAR IS FANN??????![]()
![]()
![]()
En maar zeiken over Teun, maar waar is Fann dan??
En...............????quote:Op donderdag 31 december 2009 01:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zodra je op je eigen berichtjes gaat reageren gaat er iets niet goed met je
Dan is het tijd om je een vest met hele lange mouwen aan te doen en kijken of er plaats is achter een groot wit hekquote:
dus...........?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan is het tijd om je een vest met hele lange mouwen aan te doen en kijken of er plaats is achter een groot wit hek
Eerst boodschappen doen..en druiven halen.quote:Op donderdag 31 december 2009 08:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goodmeurning![]()
En ik maar denken dat het retedruk zou zijn vandaag op de zaak... Niet dus...![]()
Denk dat ik de SC erg veel lastig ga vallen vandaag, waarvoor bij voorbaat excuses![]()
Vandaag de Foute 111 op Q trouwens!![]()
![]()
En wat gaan jullie allemaal doen vanavond?![]()
Liesje zijn je oliebollen gelukt?
Dat is wel stoer opzich. Een houthakkert in de sneeuw.quote:Op donderdag 31 december 2009 09:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het sneeuwt hier![]()
Ik moet er straks wel in, hout stapelen, mooi Amerikaans eiken dat ik de komende weken in de hens ga steken,
Druiven halenquote:Op donderdag 31 december 2009 09:15 schreef hondjes het volgende:
[..]
Eerst boodschappen doen..en druiven halen.
Dan naar Salou dochter en kleindochter ophalen
Daarna feestje bij de buren, waar ze wonen , op welke berg, moeten we straks uitzoeken.![]()
Het zijn alleen Nederlanders en Engelsen, die wel weer zatlam worden, niet erg, wan dan ben ik alweer weg.
MORGEN ...inpakken en Zaterdag richting Nederland, hopenlijk geen sneeuw onderweg..![]()
.
Ja, met een stetson op, blote fors behaarde borst, dampende adem en in de sneeuwquote:Op donderdag 31 december 2009 09:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is wel stoer opzich. Een houthakkert in de sneeuw.
Doet me op de één of andere manier aan sprookjes denken.![]()
[ afbeelding ]
Zoiets.
quote:Op donderdag 31 december 2009 09:32 schreef hondjes het volgende:
Klokslag 12 uur , gaan we 12 druiven eten, binnen de minuut...met rode onderbroek aan...
Dit is de Spaanse manierom nieuwe jaar in te luiden..
Hoe cool om daarin mee te gaanquote:Op donderdag 31 december 2009 09:32 schreef hondjes het volgende:
Klokslag 12 uur , gaan we 12 druiven eten, binnen de minuut...met rode onderbroek aan...
Oohja okeequote:Op donderdag 31 december 2009 09:32 schreef hondjes het volgende:
Jawel ..quote:Op donderdag 31 december 2009 09:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Integreren houdt echt niet in dat je al die maffe Spaanse gewoontes moet overnemen Hondjes
Als iedereen dat deed zou het vrede op aarde zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 09:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
Jawel ..![]()
Anders wordt dochter boos. en boze dochters zijn erg...wil je niet weten..
Dus voor het gemak en om zonder te zeuren , de avond door te komen, doe ik gewoon mee
Over sommige onbelangrijke dingen , moet je geen strijd maken...denk ik altijd maar..quote:Op donderdag 31 december 2009 09:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als iedereen dat deed zou het vrede op aarde zijn![]()
Ik hoorde van voyeur (postte ook in DGK) dat de Spanjaarden oud en nieuw rustiger vieren dan wij. Geen vuurwerk en drank maar gewoon elkaar gezellig buiten ontmoeten.quote:Op donderdag 31 december 2009 09:32 schreef hondjes het volgende:
Zoiets, maar er is wel vuurwerk, alleen niet zoveel als in Nederland...quote:Op donderdag 31 december 2009 09:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoorde van voyeur (postte ook in DGK) dat de Spanjaarden oud en nieuw rustiger vieren dan wij. Geen vuurwerk en drank maar gewoon elkaar gezellig buiten ontmoeten.
Ah. Voyeur woont ook in Spanje, en hij vindt dat het daar gemoedelijker gaat met oud en nieuw.quote:Op donderdag 31 december 2009 09:55 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zoiets, maar er is wel vuurwerk, alleen niet zoveel als in Nederland...
Het is mij niet bekend. Maar dat van die kamelen lijkt me wel erg leuk, maar die zijn hier vast lastig te krijgenquote:Op donderdag 31 december 2009 10:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
In bepaalde kringen viert men hier ook nog Drie Koningen![]()
Met lampionoptochten en kinderen die van deur tot deur gaan voor snoep
Dat is beter dan de credit card maatschappij. Ik had wat spooknota's (niet extreem veel geld gelukkig) en wilde de kaart blokkeren. Maar liefst 35 minuten aan de telefoon gehangen voordat ik aan de beurt was.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bel je de belastingtelefoon, word je binnen een paar minuten prima geholpen. Je verwacht 't niet.
LOLquote:Op donderdag 31 december 2009 10:44 schreef D. het volgende:
Ik denk dat TBO2 dit jaar niet meer gaat komen
das hier al sinds gistermiddagquote:Op donderdag 31 december 2009 10:35 schreef Anniebab het volgende:
Mogge,
Deze straat is vandaag tot oorlogsgebied verklaard....de hele dag dat klotegeknal...en die van mij doen er hard aan mee.
Kouwe kant neemt je familie over, sterktequote:Op donderdag 31 december 2009 10:49 schreef Noek het volgende:
Oh en ik hoef geen oliebollen het vet in te lullen hoor ik net. De vriendin van mijn broer doet het nu.
Ik mocht wel wat later komen. Ik word gewoon keihard gedist door mijn moeder!
Dat is verre van passief agressief, daar is niks passief aan zelfs!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:49 schreef Noek het volgende:
Oh en ik hoef geen oliebollen het vet in te lullen hoor ik net. De vriendin van mijn broer doet het nu.
Ik mocht wel wat later komen. Ik word gewoon keihard gedist door mijn moeder!
Wehe... Incomiiiiiiing!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
das hier al sinds gistermiddag...het begint te wennen ...en 1 van de buurmannen roept nu ook elke keer heul hard....BOMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!
Thanks! Over naar plan B. Ik jaag haar wel jankend de poort uit vandaag.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kouwe kant neemt je familie over, sterkte.
Ik mis de op tijd komen skills. Dat is mijn luie inborst.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is verre van passief agressief, daar is niks passief aan zelfs!
Was ik jou, zou ik gewoon twee uur eerder op de stoep staan. Met oliebollenbeslag. Beslagen ten ijs komen, zeg maar.
Ja, einde middag. Maar ik ben nu nog in dubio. Bad case of PMS-migraine en stormhoofd.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:55 schreef Noek het volgende:
Ik mis de op tijd komen skills. Dat is mijn luie inborst.![]()
Zou je vanmiddag naar Antwerpen gaan?
Ik zou er ook maar een pijnstiller tegenaan gooien. Hopelijk voel je je zo weer beter.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, einde middag. Maar ik ben nu nog in dubio. Bad case of PMS-migraine en stormhoofd.
Ga eerst maar eens douchen en boodschappen doen. Stukje fietsen doet altijd goed.
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat is beter dan de credit card maatschappij. Ik had wat spooknota's (niet extreem veel geld gelukkig) en wilde de kaart blokkeren. Maar liefst 35 minuten aan de telefoon gehangen voordat ik aan de beurt was.
Hennig an! Op "Q" zeiden ze zet dat het kei jlad wogt op de wej !quote:Op donderdag 31 december 2009 11:28 schreef Copycat het volgende:
Gedoucht, twee ibu's erin en nu het geknal in.
En omdat.voor Beequeen.
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bennie Neyman, die wil je echt niet missen.
Ben jij nú al aan het bier? Het nieuwe jaar begint om twaalf uur 's ávonds Pietje.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bennie Neyman, die wil je echt niet missen.
Omdat hij het kan!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben jij nú al aan het bier? Het nieuwe jaar begint om twaalf uur 's ávonds Pietje.
Ice Ice Babyquote:Op donderdag 31 december 2009 11:39 schreef Gert het volgende:
Ben jij nú al aan het bier? Het nieuwe jaar begint om twaalf uur 's ávonds Pietje.
Mah, het nieuwe jaar is vást al wel ergens begonnen, geef 'em groot gelijk hoor!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:39 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:'Het gaat me er niet om dat ie zwart is, al is ie paars of groen of paars met witte stippen, het gaat mij erom, een Turk of een Marokkaan, of een Jood, niet in mijn land!!'
quote:
Welke docu?quote:
quote:
Anybody there...?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:47 schreef Marrije het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10464544
Ik heb alles kunnen regelen en ik ben er helemaal klaar voor! Kachel brand, boodschappen binnen, m'n laatste slof sigaretten gehaald, batterijen ververst van de bel, de laatste was van het jaar zit erin en ik heb drie overheerlijke oliebollen achter m'n kiezen. Die bakker is goehoed! Daar sta je dan ook wel 20 minuten voor in de rij, dat is weer minder. Een mevrouw voor mij wilde 200 oliebollenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En heb je het nu kunnen regelen?
Of Sprite.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke docu?
Dacht slim te zijn en ook even flessen weg te gooien.Ben alleen de kladjes vergeten en nu ruikt alles naar Jupiler. Maar het had erger gekund, Het had ook naar Sinas kunnen ruiken.
Wat zal je gezellig en tevreden nu in je huisje zitten.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb alles kunnen regelen en ik ben er helemaal klaar voor! Kachel brand, boodschappen binnen,
m'n laatste slof sigaretten gehaald, batterijen ververst van de bel, de laatste was van het jaar zit erin en
ik heb drie overheerlijke oliebollen achter m'n kiezen. Die bakker is goehoed! Daar sta je dan ook wel 20 minuten voor in de rij, dat is weer minder. Een mevrouw voor mij wilde 200 oliebollen![]()
Het is trouwens overal stikdruk, alsof zaterdag de prijzen met 40 procent naar boven gaan, zo zijn velen
aan het hamsteren.
Dus dat! Wel oliebollen eten maar vergeten Rennies te kopenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:19 schreef Ian_Nick het volgende:
tvgodverdommep
Zelfs die is helemaal spik en span. Ze hebben hem zelfs schoongemaakt, ongevraagd!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat zal je gezellig en tevreden nu in je huisje zitten.
Doet de auto het weer?
Teun, vriend, kameraad, broeder.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dus dat! Wel oliebollen eten maar vergeten Rennies te kopen
Ben je wel vrij Ian_Nick?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeg jij 's wat nuttigs over al die idioten die zich afgrijselijk aan lopen te stellen over
vanavond en mijn dag nog verder naar de klote helpen met hun gejank?
Ja, laat het langs je heen glijden! Morgen is het gewoon vrijdag, net als anders. Klokslag 12 uur is er niets anders, slaat je hart nog gewoon en ben je nog net zo sullig als in 2009quote:Op donderdag 31 december 2009 12:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Teun, vriend, kameraad, broeder.
Zeg jij 's wat nuttigs over al die idioten die zich afgrijselijk aan lopen te stellen over
vanavond en mijn dag nog verder naar de klote helpen met hun gejank?
Neen, mijn beste tuinfluiter.quote:
Dochters zijn gaaf, vooral die van een ander en rond de 35-40quote:Op donderdag 31 december 2009 12:23 schreef Anniebab het volgende:
Me dochter heeft voor t eerst appelbeignets gebakken samen met buurmeisje, nou ze mag t vaker doen...
Kijk, hier heb ik wat aan.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, laat het langs je heen glijden! Morgen is het gewoon vrijdag, net als anders. Klokslag 12 uur is er niets anders, slaat je hart nog gewoon en ben je nog net zo sullig als in 2009
Ik vind je een enorme doorzetter .quote:Op donderdag 31 december 2009 12:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Neen, mijn beste tuinfluiter.
Ik ga zorgen dat een selecte groep mensen vanavond ontzettend lekker kan gaan zitten eten.
Dat vind ik erg vriendelijk van je, maar ik doe het enkel en alleen voor het geldquote:Op donderdag 31 december 2009 12:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik vind je een enorme doorzetter.
Jah, maar deze is gelukkig nog 14quote:Op donderdag 31 december 2009 12:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dochters zijn gaaf, vooral die van een ander en rond de 35-40
Je mist gewoon een heel leuk feest omdat andere mensen jouw baas veel geld betalen.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk, hier heb ik wat aan.
*peukie rookt en kalmeert
Sinds de verslagen en relevante info tijdens DGK weet ik Tuinfluitert wel zeker te waarderen. Puike user.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die tuinfluiter, dat is toch wel de meest ondergewaardeerde user van 2005 tot en met 2009
Da's zelfs voor mij te jong.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jah, maar deze is gelukkig nog 14
Het "feest" waar ik heen wou en dus moet missen bestond technisch gezien uit: op de bank hangen en biertjes drinken en vooral niets te maken hebben met feestende josti's voor de deur.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Je mist gewoon een heel leuk feest omdat andere mensen jouw baas veel geld betalen.![]()
Is er een menu vanavond of mogen die ellendelingen ook nog kiézen?
Begijp best dat je voor het geld werkt Ian , en wanneer je weigert je baan verliest,quote:Op donderdag 31 december 2009 12:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat vind ik erg vriendelijk van je, maar ik doe het enkel en alleen voor het geld
En omdat ik anders waarschijnlijk mijn baan kwijt ben
Ja, maar in die award lijstjes zie je maar zelden tuinfluiter staan. Ik vind dat het tijd wordt voor een Fok! standbeeldquote:Op donderdag 31 december 2009 12:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoezo ondergewaardeerd? Ik waardeer 'm al jaren
Dan houden we onze eigen verkiezingen met als enige optie tuinfluiter?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar in die award lijstjes zie je maar zelden tuinfluiter staan. Ik vind dat het tijd wordt voor een Fok! standbeeld
We kunnen een tagje vragen met een goede tekst? Doe jij eens creatief s.v.p.?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan houden we onze eigen verkiezingen met als enige optie tuinfluiter?
Mijn zwager is ook kok, en werkte ook alle feestdagen altijd, maar nu hij kids heeft en me zus t niet meer pikt dat hij nooit vrij was kan ie ook eens gezellig wat vieren, trouwens hier zitten de restaurants vanavond allemaal dicht....quote:Op donderdag 31 december 2009 12:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat vind ik erg vriendelijk van je, maar ik doe het enkel en alleen voor het geld
En omdat ik anders waarschijnlijk mijn baan kwijt ben
Dat is in ieder geval brandveilig danquote:Op donderdag 31 december 2009 12:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Mijn zwager is ook kok, en werkte ook alle feestdagen altijd, maar nu hij kids heeft en me zus t niet meer pikt dat hij nooit vrij was kan ie ook eens gezellig wat vieren, trouwens hier zitten de restaurants vanavond allemaal dicht....
Ik ga vanavond dus BBQ'en, en dan klagen dat het vegetarische aanbod te wensen over laat.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het "feest" waar ik heen wou en dus moet missen bestond technisch gezien uit: op de bank hangen en biertjes drinken en vooral niets te maken hebben met feestende josti's voor de deur.
Maar goed, fuck it, morgen vrij.
Positief denken ofzo.
Godverdegodverdegodver.
En we hebben een speciaal menu met enkele alternatieven voor zeikmenschen.
Dus er mag gekozen worden, maar niet uit veel.
Ja, en ook nog eens vriendjespolitiek. Maar ik vind echt dat jij daar wel bovenuit springt. Ik heb je nog nooit kunnen betrappen op rellen, je bent voor zover mij bekend altijd aardig tegen echt iedereen, je maakt totaal geen onderscheid en je bent ook nog eens een vraagbaak. Dat is eigenlijk wel uniek!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:34 schreef tuinfluiter het volgende:
Die verkiezingen stellen toch niet zoveel voor Teun , dat vindt jezelf toch ook, dat iemand
al met twee stemmen een plekje krijgt.
Wij hadden vijf keer vol kunnen zitten. Echt debiel hoeveel mensen er ineens gingen bellen en zeiken om reserveringen. Er komt zelfs personeel van onze "concurrent" uit het dorp bij ons helpen vanavond.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Mijn zwager is ook kok, en werkte ook alle feestdagen altijd, maar nu hij kids heeft en me zus t niet meer pikt dat hij nooit vrij was kan ie ook eens gezellig wat vieren, trouwens hier zitten de restaurants vanavond allemaal dicht....
Ik wil wedden dat die mongolen niet oprotten om 12 uur, om mij te zieken.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga vanavond dus BBQ'en, en dan klagen dat het vegetarische aanbod te wensen over laat.![]()
"Nou ja, dán maar vlees."
Maar die menschen zijn om 12 uur toch wel opgeflikkerd? Zodat jij kan gaan bankhangen en heel cool "ik doe nie mee aan die oud&nieuw-shit" kan gaan zitten doen?![]()
Of gaan ze in jouw toko het nieuwe jaar inluiden ook? Dat wordt dan een fijne drankrekening.
De enige normale user, eigenlijk.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, en ook nog eens vriendjespolitiek. Maar ik vind echt dat jij daar wel bovenuit springt. Ik heb je nog nooit kunnen betrappen op rellen, je bent voor zover mij bekend altijd aardig tegen echt iedereen, je maakt totaal geen onderscheid en je bent ook nog eens een vraagbaak. Dat is eigenlijk wel uniek!
Er zijn er nog wel een paar, Talitha is er ook zo eentjequote:Op donderdag 31 december 2009 12:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De enige normale user, eigenlijk.
Lithskiquote:Op donderdag 31 december 2009 12:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel een paar, Talitha is er ook zo eentje
ik ga de radio aanzettenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Never gonna give you up, never gonna let you down
Nou, de cafe's zijn wel open...quote:Op donderdag 31 december 2009 12:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval brandveilig dan
Hoeveel mensen verwacht je?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil wedden dat die mongolen niet oprotten om 12 uur, om mij te zieken.
En even voor de duidelijkheid: in normale omstandigheden ben ik pro-Oud en Nieuw.
Alleen nu even niet want ik fucking haat alles en iedereen en alles moet dood!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil gewoon niet werken
Ah OK.. je hebt dus alle begrip voor feestvierders alleen ze vergallen nou eenmaal jouw avond en dus moeten ze dood. Baalt de zwarte brigade net zo stevig als jij? Dan kan het nog gezellig worden. Vooral als gasten dan iets willen bestellen dat niet op de kaart staat enzo. "NEE.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat die mongolen niet oprotten om 12 uur, om mij te zieken.
En even voor de duidelijkheid: in normale omstandigheden ben ik pro-Oud en Nieuw.
Alleen nu even niet want ik fucking haat alles en iedereen en alles moet dood!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil gewoon niet werken
Ojee daar komt het lijstje.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel een paar, Talitha is er ook zo eentje
Ik heb fluiter 1 of 2 keer onaardig zien doen tegen iemand, toen had ie ook gelijk hoor.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, en ook nog eens vriendjespolitiek. Maar ik vind echt dat jij daar wel bovenuit springt. Ik heb je nog nooit kunnen betrappen op rellen, je bent voor zover mij bekend altijd aardig tegen echt iedereen, je maakt totaal geen onderscheid en je bent ook nog eens een vraagbaak. Dat is eigenlijk wel uniek!
Dat laatste is al 2x gebeurd.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah OK.. je hebt dus alle begrip voor feestvierders alleen ze vergallen nou eenmaal jouw avond en dus moeten ze dood. Baalt de zwarte brigade net zo stevig als jij? Dan kan het nog gezellig worden. Vooral als gasten dan iets willen bestellen dat niet op de kaart staat enzo. "NEE.WE.
HEBBEN.
GEEN.
BRATWURST!
"
En dan jij treiterig om het hoekje van de keukendeur: "Jawel hoor!"
Ik heb fluiter alleen nog maar lief zien doenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb fluiter 1 of 2 keer onaardig zien doen tegen iemand, toen had ie ook gelijk hoor.
Je houdt je dochter maar lekker bij je vanaafquote:Op donderdag 31 december 2009 12:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou, de cafe's zijn wel open...
Ja, hij is zelf zon goeierd, en had wel doordeweeks vaak een vrije dag, maar zijn collegas liepen altijd lekker vrij op de leuke dagen,maar ze heeft t er gelukkig toch bij m in gekregen dat t zo niet werkt...quote:Op donderdag 31 december 2009 12:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wij hadden vijf keer vol kunnen zitten. Echt debiel hoeveel mensen er ineens gingen bellen en zeiken om reserveringen. Er komt zelfs personeel van onze "concurrent" uit het dorp bij ons helpen vanavond.
En je zus heeft dik gelijk.
Gewoon omdat het kan maar niet hoeft.quote:
Dus dat.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:48 schreef Dementor het volgende:
Gewoon omdat het kan maar niet hoeft.
Alles bij elkaar 70 man.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoeveel mensen verwacht je?
ik weet ook niet meer in welk topic het was en wie het was, maar er was iemand die tegen fluiter had gezegd hou je bek ofzo. Dat viel natuurlijk verkeerd.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb fluiter alleen nog maar lief zien doen
Ik vind die verkiezingen flauwekul.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Welk lijstje
Hij zou kort zijn trouwens, akelig kort.
Die blijft lekker hier ja ten eerste taalt ze er nog niet naar, en ze is nog te jong (zelf zat ik er al wel op die leeftijd,maar goed)maar die gaat buiten wat banjeren in de buurt, en heeft t al over de lekkere hapjes hier vanavond...quote:Op donderdag 31 december 2009 12:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je houdt je dochter maar lekker bij je vanaaf
Heeey hello so you're the greeeaaatest loverquote:Op donderdag 31 december 2009 12:49 was Ian_Nick aanwezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |