OMG hij heeft wel gedweild maar de dweil kennelijk niet echt (echt niet) uitgewrongen, dus nu loopt er een op een dikke handdoek over de benedenverdieping te schaatsenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus kan je de hele avond in je bed blijven liggen onder het mom van "Ik dacht dat de vloer nog nat was".
Duurde wel langquote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mooie TT!
Lach niet, hij doet z'n best!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG hij heeft wel gedweild maar de dweil kennelijk niet echt (echt niet) uitgewrongen, dus nu loopt er een op een dikke handdoek over de benedenverdieping te schaatsen![]()
Ja sorry, ik zat ff in een creatief wak.quote:
doe dat gewoon. of hij te ver gaat of nietquote:Op woensdag 30 december 2009 20:06 schreef Anniebab het volgende:
Freek de Jonge heeft hier 3 dagen met zijn one man show 'Volendam"opgetreden, met Nieuwjaarsdag op tv geloof ik, als ie te ver gaat, schiet ik zijn jampotjes kaduuk...
Kan je niet beter een halve meter lager mikken?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:06 schreef Anniebab het volgende:
Freek de Jonge heeft hier 3 dagen met zijn one man show 'Volendam"opgetreden, met Nieuwjaarsdag op tv geloof ik, als ie te ver gaat, schiet ik zijn jampotjes kaduuk...
Jep.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja sorry, ik zat ff in een creatief wak.![]()
Klopt het nummertje wel eigenlijk?
Geen idee. Daar hebben we Pietermans voor.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Klopt het nummertje wel eigenlijk?
Dan hoeven we er ook niet aan te trekkenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Van wie is die nieuwe keuken? En kan ik nog aanschuiven? Ik heb honger als een dood paard!
Ja, hij moest ook al lachen hoor....quote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lach niet, hij doet z'n best!
Dan moet ik zo lang zoekenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe eens plaatjes van keukens die een beetje erop lijken s.v.p. ?
Ja , hij is de laatste tijd wanhopig bezig vind ik, vroeger kon ik wel om hem lachen, maar nu....quote:Op woensdag 30 december 2009 20:07 schreef gomi het volgende:
[..]
doe dat gewoon. of hij te ver gaat of niet
We hadden een keukenboerin en het was eigenlijk gewoon gezelligquote:Op woensdag 30 december 2009 20:06 schreef Leandra het volgende:
Deissy ben je er gewoon in 1 keer uitgekomen met de keukenboer?!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |