OMG hij heeft wel gedweild maar de dweil kennelijk niet echt (echt niet) uitgewrongen, dus nu loopt er een op een dikke handdoek over de benedenverdieping te schaatsenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus kan je de hele avond in je bed blijven liggen onder het mom van "Ik dacht dat de vloer nog nat was".
Duurde wel langquote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mooie TT!
Lach niet, hij doet z'n best!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG hij heeft wel gedweild maar de dweil kennelijk niet echt (echt niet) uitgewrongen, dus nu loopt er een op een dikke handdoek over de benedenverdieping te schaatsen![]()
Ja sorry, ik zat ff in een creatief wak.quote:
doe dat gewoon. of hij te ver gaat of nietquote:Op woensdag 30 december 2009 20:06 schreef Anniebab het volgende:
Freek de Jonge heeft hier 3 dagen met zijn one man show 'Volendam"opgetreden, met Nieuwjaarsdag op tv geloof ik, als ie te ver gaat, schiet ik zijn jampotjes kaduuk...
Kan je niet beter een halve meter lager mikken?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:06 schreef Anniebab het volgende:
Freek de Jonge heeft hier 3 dagen met zijn one man show 'Volendam"opgetreden, met Nieuwjaarsdag op tv geloof ik, als ie te ver gaat, schiet ik zijn jampotjes kaduuk...
Jep.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja sorry, ik zat ff in een creatief wak.![]()
Klopt het nummertje wel eigenlijk?
Geen idee. Daar hebben we Pietermans voor.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Klopt het nummertje wel eigenlijk?
Dan hoeven we er ook niet aan te trekkenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Van wie is die nieuwe keuken? En kan ik nog aanschuiven? Ik heb honger als een dood paard!
Ja, hij moest ook al lachen hoor....quote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lach niet, hij doet z'n best!
Dan moet ik zo lang zoekenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe eens plaatjes van keukens die een beetje erop lijken s.v.p. ?
Ja , hij is de laatste tijd wanhopig bezig vind ik, vroeger kon ik wel om hem lachen, maar nu....quote:Op woensdag 30 december 2009 20:07 schreef gomi het volgende:
[..]
doe dat gewoon. of hij te ver gaat of niet
We hadden een keukenboerin en het was eigenlijk gewoon gezelligquote:Op woensdag 30 december 2009 20:06 schreef Leandra het volgende:
Deissy ben je er gewoon in 1 keer uitgekomen met de keukenboer?!![]()
![]()
Mooi, ik heb er wel een beeld van ....quote:Op woensdag 30 december 2009 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet ik zo lang zoeken![]()
Maar het is een L-keuken met gladde deurtjes zonder gedoetjes en veel van die brede lades. De kleur van de onderdeurtjes is hoogglans creme en van de bovenkastjes mat chocoladebruin met een composiet zwart met bruin aanrechtblad. En ik ga weer aan het gas![]()
Als hij geplaatst is doe ik een pic
Wow, hij klinkt iig heel goedquote:Op woensdag 30 december 2009 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het is een L-keuken met gladde deurtjes zonder gedoetjes en veel van die brede lades. De kleur van de onderdeurtjes is hoogglans creme en van de bovenkastjes mat chocoladebruin met een composiet zwart met bruin aanrechtblad. En ik ga weer aan het gas![]()
Misschien kom je straks overal stukjes in allesreiniger gedoopte stukjes keukenpapier tegenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, hij moest ook al lachen hoor....
Ik mag dan soms wel een kutwijf zijn, maar gemiddeld kennelijk niet zo erg dat hij er echt onder te lijden heeft![]()
Het ruikt inmiddels wel heel erg naar schoonmaakmiddel trouwens![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en Piet kan je astublieft dat lelijke haakje aan het begin ff fiksen?
[ afbeelding ]
Mooi lijkt mij! Ik hou ook niet van gedoetjes op keukens, het liefst ook geen handgrepen, mooi strak, glad en hygiënischquote:Op woensdag 30 december 2009 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje honger daar gaat een paard wel dood aan, maar ik niet!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan hoeven we er ook niet aan te trekken![]()
Een soort van Pietje tafel, maar dan een stuk warmerquote:Op woensdag 30 december 2009 20:12 schreef Deisyy het volgende:
Vergeet ik bijna te vertellen van de wokbrander, ik krijg een wokbrander
Gas-op-glas, dat is nieuw schijnt![]()
nee he ,van dat lieve poezzzebeest...quote:Op woensdag 30 december 2009 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij houdt van sierlijke haakjes ?
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:12 schreef Deisyy het volgende:
OMG nou je het zegt... ff vragen of hij wel een dweil gebruikt heeft om te dweilenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kom je straks overal stukjes in allesreiniger gedoopte stukjes keukenpapier tegen
Dat klinkt goed, gas op glas. Tenminste geen krassen meer na het schoonmaken!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:12 schreef Deisyy het volgende:
Over 10 jaar hoor ik nog steeds glazen tafel grapjesquote:Op woensdag 30 december 2009 20:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een soort van Pietje tafel, maar dan een stuk warmer![]()
Zijn bedoeling zal heus goed zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG nou je het zegt... ff vragen of hij wel een dweil gebruikt heeft om te dweilen![]()
Oeps.... dit had ik niet moeten vragen, er komt een antwoord over de hoeveelheden keukenpapier op voorraad en die irritante reclame met die olifant![]()
![]()
Anyway, ik ben even naar beneden
Hij is nogal zuur geworden he?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja , hij is de laatste tijd wanhopig bezig vind ik, vroeger kon ik wel om hem lachen, maar nu....
Er is ook helemaal niets mis met een glazen tafelquote:Op woensdag 30 december 2009 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Over 10 jaar hoor ik nog steeds glazen tafel grapjes. Hij is zo mooi, en iedereen die 'm zit vindt 'm ook echt mooi
.
Succesquote:Op woensdag 30 december 2009 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG nou je het zegt... ff vragen of hij wel een dweil gebruikt heeft om te dweilen![]()
Oeps.... dit had ik niet moeten vragen, er komt een antwoord over de hoeveelheden keukenpapier op voorraad en die irritante reclame met die olifant![]()
![]()
Anyway, ik ben even naar beneden
Ik hoor ook grapjes over dingen die nóg langer geleden zijn. 't Leven is gewoon kut Pietjequote:Op woensdag 30 december 2009 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Over 10 jaar hoor ik nog steeds glazen tafel grapjes. Hij is zo mooi, en iedereen die 'm zit vindt 'm ook echt mooi
.
Je moet de klep ook naar beneden doen....zeker gesnackt vanavond?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb een ongebruikte uhhh kookdinges! Gas, glas, fornuis, hier verzamelt het alleen maar pluis!
Krijg jij een glazen tafel, wtfquote:Op woensdag 30 december 2009 20:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Er is ook helemaal niets mis met een glazen tafel...ik krijg binnenkort die van mn broer
Ja,erg...jammer, maar dan kun je beter niet meer met je harses op tv komen...hij zet zichzelf voor lul ermee..quote:Op woensdag 30 december 2009 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is nogal zuur geworden he?
Die staat naar benedenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je moet de klep ook naar beneden doen....zeker gesnackt vanavond?
Vingerafdrukken, krassen, kringen, wat een krengen! Die blijf je zien!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Er is ook helemaal niets mis met een glazen tafel...ik krijg binnenkort die van mn broer
Als je er een doekje met Glassex overheen hebt gehaald niet meerquote:Op woensdag 30 december 2009 20:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vingerafdrukken, krassen, kringen, wat een krengen! Die blijf je zien!
En dan zit een boerenpummel daar weer zijn glas op en zo blijf je bezig! Ik heb alleen een glazenplaat op mijn donkerhouten bureau liggen en dat vind ik al een klote ding om kring en streeploos te houden!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je er een doekje met Glassex overheen hebt gehaald niet meer
Een over het paard getilde quasi intellectueel, al jarenlang.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja,erg...jammer, maar dan kun je beter niet meer met je harses op tv komen...hij zet zichzelf voor lul ermee..
Pietje heeft geen kinderen althans zover die op de hoogte is dan! Wie weet lopen er hier in Nijmegen wel dozijnen pukjes rond zonder papa Pietje!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje heeft geen kinderen en drinkt ook geen ranja meer, toch? Pietje?
Oh vertel!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik knoei m'n ranja altijd op de tafel.
Om 21:30 komt er overigens een film met Hans Teeuwen, gemaakt door een lid van de Vliegende Panters.
Nee, maar ik wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje heeft geen kinderen en drinkt ook geen ranja meer, toch? Pietje?
Film van een uur, was laatst een item over bij DWDD. Over een vader die ziekelijk fan is van Hand Teeuwen (hij speelt zichzelf volgens mij).quote:
Tof! Ga ik dat zo kijken.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Film van een uur, was laatst een item over bij DWDD. Over een vader die ziekelijk fan is van Hand Teeuwen (hij speelt zichzelf volgens mij).
Gemaakt door de linkse van de 3:
[ afbeelding ]
ik had hiervoor ook een glazen tafel...ik vind dit geen positieve reactiequote:Op woensdag 30 december 2009 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Krijg jij een glazen tafel, wtf!
!
Ja maar ik had een alleen-op-de-wereld-gevoel tijdens de dicussie, en dat blijkt nu niet zo te zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 20:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik had hiervoor ook een glazen tafel...ik vind dit geen positieve reactie
nooit last van gehad hoor...gewoon netjes bijhoudenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vingerafdrukken, krassen, kringen, wat een krengen! Die blijf je zien!
ja daar kan ik niets aan doen ...jij leest alleen maar de negatieve reactiesquote:Op woensdag 30 december 2009 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja maar ik had een alleen-op-de-wereld-gevoel tijdens de dicussie, en dat blijkt nu niet zo te zijn.
Hebben we het nog steeds over glazentafels?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
nooit last van gehad hoor...gewoon netjes bijhouden
Ikke wel.....jij?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hebben we het nog steeds over glazentafels?
Ik heb honger! Ik denk alleen nog maar aan vlees!quote:
Of die hele tafel onder de ranja smeren.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, maar ik wel.En nu moet ik die lelijke lichte plek met stift gaan bijkleuren ofzo.
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Film van een uur, was laatst een item over bij DWDD. Over een vader die ziekelijk fan is van Hand Teeuwen (hij speelt zichzelf volgens mij).
Gemaakt door de linkse van de 3:
[ afbeelding ]
"Aan de door haar ouders ingeschakelde psychiater vertelt Katinka over haar nachtmerrie dat Hans Teeuwen haar teddybeer verkracht onder het uitroepen van haar naam" omgquote:Gewoon Hans Ned 3 21:30 - 22:30 uur
TV-film
De vader van de zeventienjarige Katinka is fan van Hans Teeuwen. Het kleine huis van het gezin Vermeulen ademt hem: de tv schalt de hele dag shows van Hans Teeuwen, overal hangen posters en er slingeren tal van cd's en dvd's door de kamer. De Teeuwen-overdaad leidt tot angsten en waanbeelden bij Katinka. Ze krijgt nachtmerries waarin Hans Teeuwen zich aan haar openbaart: ze hoort zijn stem regelmatig en ze denkt hem af en toe te zien verschijnen. Aan de door haar ouders ingeschakelde psychiater vertelt Katinka over haar nachtmerrie dat Hans Teeuwen haar teddybeer verkracht onder het uitroepen van haar naam. De psychiater adviseert haar Teeuwen in het echt te ontmoeten, omdat ze zodoende misschien het beeld dat ze zelf heeft gecreëerd kan bijstellen. Wanneer deze ontmoeting daadwerkelijk plaatsvindt, heeft dit precies het gewenste effect. Het gaat snel weer goed met Katinka en de nachtmerries, stemmen en verschijningen houden op. Dan nodigt Teeuwen het gezin uit voor een diner en een concert in de stad. In de loop van de avond wordt Katinka smoorverliefd op een volmaakte Hans Teeuwen. Maar is het de echte Hans Teeuwen?
bron
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb honger! Ik denk alleen nog maar aan vlees!
Na de reclamequote:Op woensdag 30 december 2009 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
"Aan de door haar ouders ingeschakelde psychiater vertelt Katinka over haar nachtmerrie dat Hans Teeuwen haar teddybeer verkracht onder het uitroepen van haar naam" omg![]()
![]()
Wietthee.....met melkquote:Op woensdag 30 december 2009 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Koud bokbiertje erbij.
En Sjors Clooney moet dood, met z'n nespresso.
quote:
De muziek was wel leukquote:
You can run, but you can't hide......afkomst verloochend niet ook niet als je uit dat durp komt....quote:
Ja bijna een prins die zn prinses naar bed droeg, met diens verschil dat ze allebei niet aan het sprookjes uiterlijk voldoenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De muziek was wel leukToen ie dr naar boven droeg!
dat was duidelijk.....quote:Op woensdag 30 december 2009 22:30 schreef Sporti het volgende:
[..]
Niet alles wat Theeuwen doet is leuknavond
Is Pietje dan een echte Nijmegenaar?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
You can run, but you can't hide......afkomst verloochend niet ook niet als je uit dat durp komt....
Nou dat durp is ge-annexeerd dus ...jaquote:Op woensdag 30 december 2009 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is Pietje dan een echte Nijmegenaar?
Ja maar ook geboren?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou dat durp is ge-annexeerd dus ...ja
Ik ben er geboren ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is Pietje dan een echte Nijmegenaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |