ik wel. ik heb gelukkig 2 handen. lijkt me zo'n gedoe met 1 hand.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Vang jij het zaad op met je andere hand? Dat doe ik dus nooit.
Inderdaad ik ga niet meer praten over aftrekken.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wel. ik heb gelukkig 2 handen. lijkt me zo'n gedoe met 1 hand.
maar goed.....dit wordt wel een heel raar verhaal :s
Een erg groot gat dus hihi. Beetje naar is het wel, want ik ben dus nu zo fris als een hoentje -_-quote:Op zondag 2 januari 2011 00:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is inmiddels al de tweede dag van 2011
ja want dat is zoooooooooooooo 2010quote:Op zondag 2 januari 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad ik ga niet meer praten over aftrekken.
yup, daar hebben we in 2011 apparaten voor!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ja want dat is zoooooooooooooo 2010
je hebt ze in alle formatenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, daar hebben we in 2011 apparaten voor!
kun je ondertussen lekker fok!ken
Apparaten?, ik vind het ver gaan om een vrouw een apparaat te noemen.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, daar hebben we in 2011 apparaten voor!
kun je ondertussen lekker fok!ken
Ik heb net m'n laatste wijntje ingeschonken, ik ga maar eens 'vroeg' naar bed vandaag, anders kan ik morgen tegen een uur of 11 niet slapen.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Een erg groot gat dus hihi. Beetje naar is het wel, want ik ben dus nu zo fris als een hoentje -_-
Nee Dago. We hebben 't hier al over gehad, dus laat 't nu rusten.quote:
dago, kop houwe en de volgende keer iets goeds produceren anders ga ik net zolang zeuren tot je een ban hebt!quote:
ik heb over fleshlights, robo-sucks en de f-u f-me. vrouwen noem ik gewoon vrouwen, meisjes, popjes, dames of schoonhedenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Apparaten?, ik vind het ver gaan om een vrouw een apparaat te noemen.
film, tv & radio modjes zijn op vakantie & Biogarde heeft niet op mijn DM naar hem toe gereageertquote:Op zondag 2 januari 2011 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dago, kop houwe en de volgende keer iets goeds produceren anders ga ik net zolang zeuren tot je een ban hebt!
en al eens gebruiktquote:Op zondag 2 januari 2011 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dago, kop houwe en de volgende keer iets goeds produceren anders ga ik net zolang zeuren tot je een ban hebt!
[..]
ik heb over fleshlights, robo-sucks en de f-u f-me. vrouwen noem ik gewoon vrouwen, meisjes, popjes, dames of schoonheden
dan ga je lekker slapen. of de hoofdsteden van afrika uit je hoofd leren!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
film, tv & radio modjes zijn op vakantie & Biogarde heeft niet op mijn DM naar hem toe gereageert
Ik verveel me echt de tiefjus.
Waarom denk je dat ik er niet op reageer?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en al eens gebruikt
ps.leuk ook voor cindiey dit gesprek #not
nee nooit gebruikt.....kende wel een jongen en die kende weer een jongen en die had de robosuck getest in het vroegere bnn-programma "neuken doe je zo"quote:Op zondag 2 januari 2011 00:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en al eens gebruikt
ps.leuk ook voor cindiey dit gesprek #not
nja, ik werd ervan beticht jou proberen te versieren. Hole riep dat ik mijn zaad kwijt moest en van het 1 kwam het ander. maar ik houd er nu over opquote:Op zondag 2 januari 2011 00:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er niet op reageer?Ik begin hier over mijn grote maar waarschijnlijk nooit te realiseren droom en jullie hebben 't opeens over allerlei sekstoestanden
Ik ga geen sexspeeltjes kopen zonde van het geld.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik heb over fleshlights, robo-sucks en de f-u f-me. vrouwen noem ik gewoon vrouwen, meisjes, popjes, dames of schoonheden
Deed je dat niet dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik werd ervan beticht jou proberen te versieren. Hole riep dat ik mijn zaad kwijt moest en van het 1 kwam het ander. maar ik houd er nu over op
Neuken doe je zo, dat was echt grappig.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee nooit gebruikt.....kende wel een jongen en die kende weer een jongen en die had de robosuck getest in het vroegere bnn-programma "neuken doe je zo"
en de grootste doelgroep die keek was 50+quote:Op zondag 2 januari 2011 00:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuken doe je zo, dat was echt grappig.
dacht jij dat dan?quote:
Nu wordt je serieus, moet je niet doenquote:
Ik vond het als 8 jarige eerder hilarisch dan heel informatief. De gesprekken over seks met tieners in die caravan en die vrouw met die pop waren het meest hilarisch.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en de grootste doelgroep die keek was 50+
dacht jij dat ik serieus werd?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nu wordt je serieus, moet je niet doenIk loop te ouwehoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |