Nee, ik was de enige die gek genoeg wasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:50 schreef Koen66 het volgende:
goeie TT
Zijn er al meer foto's geweest eigenliojk?
Ik post hem andere keer als ik gemaakt hebquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, ik was de enige die gek genoeg was
Jaaaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik post hem andere keer als ik gemaakt heb
Dan zien jullie hoe sterk mijn tong is
Nu wil ik weten wat het isquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:52 schreef Koen66 het volgende:
ik wilde een opmerking maken over tongen maar doe het toch maar niet
Viespeuk!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:54 schreef Koen66 het volgende:
Nee hoor, hooguit iets als 'ik weet wel leuke dingen met mijn tong maar dat moet je meemaken ipv fotograferen'
OID![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:54 schreef Koen66 het volgende:
Nee hoor, hooguit iets als 'ik weet wel leuke dingen met mijn tong maar dat moet je meemaken ipv fotograferen'
OID![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
@TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Die pen.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
@TTKan je deze ook ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
wtfquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan je deze ook ?
[ link | afbeelding ]
Dat lijkt op een gekronkelde worm,.... ik noem hem de SwJquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan je deze ook ?
[ link | afbeelding ]
Neeuhjquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan je deze ook ?
[ link | afbeelding ]
Ik dacht eerst dat het een kwalletje was ofzoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat lijkt op een gekronkelde worm,.... ik noem hem de SwJ
Hahahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat lijkt op een gekronkelde worm,.... ik noem hem de SwJ
Oefenen !quote:
Haha heel spannendquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:56 schreef Koen66 het volgende:
whoohooo Merel, jij maakt het wel spannend wat je allemaal met je tong kan
Tot laterquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:57 schreef tdrone het volgende:
mensen ik ben even weg
(misschien straks nog even hier)
Daag !quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:57 schreef tdrone het volgende:
mensen ik ben even weg
(misschien straks nog even hier)
quote:
we zijn benieuwdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga dan ook maar eens oefenen dan
Succes ! En pics !quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
We zien morgen de pics welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
mijn tong is wel vrij klein dus ik weet niet of het gaat lukken, en zo niet..kunnen jullie ook nog lachenquote:
Die van mij is ook niet heel groot..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn tong is wel vrij klein dus ik weet niet of het gaat lukken, en zo niet..kunnen jullie ook nog lachen
geen Gene Simmons lap dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Die van mij is ook niet heel groot..
Wel als ik mn baardhaar niet scheerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij hebt 3 haren, dat kun je geen baard noemen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij hebt 3 haren, dat kun je geen baard noemen
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij als je zo'n Gene Simmons lap naar binnen geduwd krijgt moet je kokhalzen
niet met kerels zeker niet,quote:
Jij bent groot geschapen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet met kerels zeker niet,
dames waren ook nooit echt groot geschapen wat dat brtreft
Groot geschapen damesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet met kerels zeker niet,
dames waren ook nooit echt groot geschapen wat dat brtreft
ummmmmmquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij bent groot geschapen?
Uitgerekt stuk vleesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Groot geschapen damesIk zit dan met mn hoofd heul ergens anders
quote:
was ook een erg ongelukkige woordkeuzequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
dat is altijd in deze SCquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was ook een erg ongelukkige woordkeuze
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn hond jankt wel eens zachtjes in zn slaapquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
mijn kat is een sukkel, gaat ie miauwen in zijn slaap
dan moet het huis gelucht worden?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn hond jankt wel eens zachtjes in zn slaap![]()
En soms laat ie scheten in zn slaap, da's minder
Jjj ook Merel, Heb je eigenlijk kunnen afrijden voor je rijbewijs?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hee
Jij ook nog een gelukkig nieuw jaar
zo erg is het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan moet het huis gelucht worden?
Dankjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jjj ook Merel, Heb je eigenlijk kunnen afrijden voor je rijbewijs?
Dat is mooiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dankje
Neeging niet door vanwege de sneeuw, maar gister wel mn tussentijdsetoets gehad, vrijstelling behaald
Goed van je Bosquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:15 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb vandaag echt dik mijn PR verbeterd, zit nu volgens mij al op 300
goed man, ik heb zelfs de 200 nooit gehaaldquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:15 schreef Bos81 het volgende:
Wow, doe je goedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:15 schreef Bos81 het volgende:
Echt?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
En u ook (had ik al gezegd, maargoed)
![]()
Mietjesaantal!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goed man, ik heb zelfs de 200 nooit gehaald
Gelukkig ben ik er nog.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mietjesaantal!Bos ownt jou heel hard
Heul wel...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goed man, ik heb zelfs de 200 nooit gehaald
Vandaag niet. Maar het record overstijgt wel de 300. Het dubbele ook nog welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij hebt veel gepost vandaag?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vandaag niet. Maar het record overstijgt wel de 300. Het dubbele ook nog wel.
quote:
Wie zegt datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik een watje ben
Heul nergens voor nodig.quote:
Foto's of het gebeurde niet.quote:
FOTO'S.quote:
wat een ideequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:24 schreef 92Merel het volgende:
Ik probeer mn thee op te warmen aan de verwarming, wil niet echt lukken
Misschien kun je het met je tong opwarmen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:24 schreef 92Merel het volgende:
Ik probeer mn thee op te warmen aan de verwarming, wil niet echt lukken
Wel als ik het heel lief vraag.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je mag m PMen naar Merel enzo
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien kun je het met je tong opwarmen.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien kun je het met je tong opwarmen.
in de koelkast zetten, ijsthee makenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Had m te lang laten staan, toen wassie koud
enzo?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je mag m PMen naar Merel enzo
nehh, gewone thee is lekkerder, overigens wordt hij al wat warmerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in de koelkast zetten, ijsthee maken
lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
nehh, gewone thee is lekkerder, overigens wordt hij al wat warmer
Toch? Niet dat ik dalijk voor niks lief ga doenquote:
verstandigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:32 schreef Koen66 het volgende:
ga vandaag maar niet al te laat pittah
tenzij ik er opeens overheen ben (de slaap)
quote:
Ehh nee maar ik ben eerderquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
OV
had ik jou al Happy New year gewenst???
Dat is wel heel eng inderdaad.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
in het topic ik zie allemaal tongen
Vind je mijn tong eng?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
in het topic ik zie allemaal tongen
wie neemt er nou foto's van je tong?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vind je mijn tong eng?
En gelukkig nieuw jaar nog !
Ik nam ze dmv camquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wie neemt er nou foto's van je tong?
Ghehehehequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ehh nee maar ik ben eerder
Happy new year Koen!
Hij heeft zijn eigen eruit laten halen omdat hij er van schrok als hij in de spiegel keekquote:
Ja, jullie ook allemaal!quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eigen eruit laten halen omdat hij er van schrok als hij in de spiegel keek
ik had je vannacht nog nieuwjaar gewenst, maar dat zag je vermoedelijk al niet meerquote:
Zit je nou te trollen ofwatquote:
Nou ik gebruik mijn tong zoals je hem hoort te gebruikenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eigen eruit laten halen omdat hij er van schrok als hij in de spiegel keek
Slaap lekkerquote:
k heb ook de hele dag al het idee dat het zondag isquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:39 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb echt het gevoel alsof het weekend nu al afgelopen is
ik ook school nadertquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:39 schreef 92Merel het volgende:
Mijn zoekterm staat er niet tussenquote:
Oh fuck ja. Morgen is het pas zondagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
k heb ook de hele dag al het idee dat het zondag is
Dat jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
k heb ook de hele dag al het idee dat het zondag is
jij bent bij deze niet meer onzekerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn zoekterm staat er niet tussen![]()
'gemiddelde cupmaat 18 jaar'
Jeeejquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jij bent bij deze niet meer onzeker
Herkenbaar, ik heb ook zoiets dat ik morgen even naar het kantoor van de begeleiding ga voor het maandgeld huishoudelijke uitgave, maar dat hoeft overmorgen pas. Wel denk ik dat ik morgen even naar de stad ga, het is al koopzondag,dus misschien even wat muziek kopen, maar dat heeft niet echt haast.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:39 schreef 92Merel het volgende:
Ohja, koopzondag inderdaadquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb ook zoiets dat ik morgen even naar het kantoor van de begeleiding ga voor het maandgeld huishoudelijke uitgave, maar dat hoeft overmorgen pas. Wel denk ik dat ik morgen even naar de stad ga, het is al koopzondag,dus misschien even wat muziek kopen, maar dat heeft niet echt haast.
Jij weet mijn cupmaat of heb je het over iets anders?quote:
Ai, wat volg je voor opleiding?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja, koopzondag inderdaad
Moet morgen nog wel een berg huiswerk maken eigenlijk
dat 1equote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij weet mijn cupmaat of heb je het over iets anders?
Hooiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
Zo kwam me hier maar eens weer melden
Ben er niet vaak, want ik doe nog een beetje rustig aan
Gelukkig 2011 allemaal nog
Mirandaaaaaaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
Jij ook Miranquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik leer natuurkunde bij op vwo niveau, moet nog zo'n 5 hoofdstukken inhalenquote:
Van hetzelfde.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
Jij ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
80Cquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar ehmm, daar staat toch dat B gemiddeld is ?
Okeequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik leer natuurkunde bij op vwo niveau, moet nog zo'n 5 hoofdstukken inhalen(hele periode hadden we 5 hoofdstukken)
Verder doe ik nog een basisjaar beeldende kunst, waarvoor ik ook nog het een en ander moet doen..
Ohquote:
Dat wou ik zeggen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh![]()
Dan zou ik eerst nog een hoop moeten aankomen wil ik uberhaupt op die omtrek zitten
Heeft er ook mee te maken dat echt een hoop vrouwen overgewicht hebben.quote:
Ga je met mij ook niet achterkomen ook niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
80C ja... ik heb geen flauw idee hoe groot dat is
geen inschat vermogenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Groter dan ditquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ga je met mij ook niet achterkomen ook niet.
Hoeft ook niet... ik ben geen borstenmanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ga je met mij ook niet achterkomen ook niet.
misvormd hihiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:55 schreef 92Merel het volgende:
Google zegt dat dit cup C is
[ afbeelding ]
Wild aantrekkelijk, niet?
slaap lekker lutte
Pics before suregyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Pics before suregyja die hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Ja,quote:Op zondag 2 januari 2011 07:30 schreef martinus79 het volgende:
Is er al iemand wakker? Ik wel en er ligt een snurker naast me. Wat zal ik doen, wakker maken of niet?
Heb dr al omgerold zodat ze van me af snurktquote:
Hahaha, anders even de neus dicht knijpen, word ze vanzelf wakker!quote:Op zondag 2 januari 2011 07:31 schreef martinus79 het volgende:
[..]
Heb dr al omgerold zodat ze van me af snurkt
Nee geen goed plan! Ga wel chatten en accepteren dat het ronkt. Gun haar de slaap ook wel. Nu ik zelf nogquote:Op zondag 2 januari 2011 07:33 schreef NBT het volgende:
[..]
Hahaha, anders even de neus dicht knijpen, word ze vanzelf wakker!
Dan ga je ergens anders liggen!quote:Op zondag 2 januari 2011 07:36 schreef martinus79 het volgende:
[..]
Nee geen goed plan! Ga wel chatten en accepteren dat het ronkt. Gun haar de slaap ook wel. Nu ik zelf nog
Ohhhw..quote:Op zondag 2 januari 2011 07:40 schreef martinus79 het volgende:
Beneden op de bank zou kunnen maar dat is ook weer zo wat. Wil er wel bijzijn als ze wakker wordt... als ik er dan niet ben ook niet...
Ik ben er meer 's avonds (nu even niet omdat vakantie), maar dan gaat het gewoon net over waar het onderwerp op komt. Iemands dag, gewoon iets gezelligs. Zoiets.quote:Op zondag 2 januari 2011 07:45 schreef martinus79 het volgende:
Ok aangezien ik nieuw ben hier, of eigenlijk terug van heel lang weg, waar gaat t hier zoal over ?
Joaah.quote:Op zondag 2 januari 2011 10:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zag ik jou nu ergens in de fok user lijstjes terug komen of ni?iets liefs dacht ik?
whoooh, gekkenhuis! meer heb ik er niet op te zeggen! en het regent dat het giet.. dat ook!quote:Op zondag 2 januari 2011 10:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joaah.Beste nieuwkomer 2010, en tweede bij liefste user en wie er mod zou moeten worden geloof ik.
quote:Op zondag 2 januari 2011 10:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whoooh, gekkenhuis! meer heb ik er niet op te zeggen! en het regent dat het giet.. dat ook!
Dat ook!quote:Op zondag 2 januari 2011 10:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dat meen je niet? Hier schijnt juist de zon.
Ga regendansen!!quote:Op zondag 2 januari 2011 10:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat ook!haha, heerlijk zonnetje, maar het regent nog wel dat het giet.. precies dat wolkje wat heel stout mijn humeur probeert te verpesten, maar het lukt hem niet
![]()
NBT, wat was je vroegquote:Op zondag 2 januari 2011 07:26 schreef NBT het volgende:
Hoezo ben ik nu weer zo vroeg wakker, ik mag uitslapen vandaag!
Hmmmmm zit te verzinnen, heb ik jou hier al een keer ontmoet?quote:
Ik vroeg me ook al af of we ooit een keer geknikkerd hadden.. Kon het me niet herinneren.quote:Op zondag 2 januari 2011 10:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmmm zit te verzinnen, heb ik jou hier al een keer ontmoet?
Ik ben echt zwak, ziek en misselijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:36 schreef Bos81 het volgende:
Ja hoi,
Hoe gaat het vandaag met je? Nog druk achter de schermen?
(ik heb tot het eind van de maand stage en in die maand moet ik ook nog 4vakantiedagen opmakenquote:
Ik lig nog in mijn bed op iPodquote:Op zondag 2 januari 2011 11:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Stiekem had ik echt nog willen slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |