Nu we het over zijn moeder hebben. Wedden dat hij er toen hij jonge was vast wel keer aan heeft gezeten. Alleen TS is het vergeten.... n00bquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:43 schreef Confession het volgende:
Voelt zacht/ rond , niet te omschrijven eigelijk.
Vraag je moeder ff.. miss wil ze mee werken.
B is gemiddeld!
Ik ben 16 en wil het gewoon uit nieuwsgierigheid wetenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:58 schreef PiRANiA het volgende:
Hoe oud ben je en waarom wil je het weten?
We kunnen je vanalles wijsmaken , je zou toch echt de proef op de som moeten nemen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef azaaza0909 het volgende:
[..]
Ik ben 16 en wil het gewoon uit nieuwsgierigheid weten
Of je hebt standaard koude handen als ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:56 schreef Frag_adder het volgende:
Naar mijn ervaring vinden de meeste vrouwen het wel lekker hoor
Volgens mij is het in NL toch echt C!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:43 schreef Confession het volgende:
Voelt zacht/ rond , niet te omschrijven eigelijk.
Vraag je moeder ff.. miss wil ze mee werken.
B is gemiddeld!
mm op internet staat idd dat sinds 2000 C gemiddeld is steeds groter worden..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:14 schreef IrCute het volgende:
[..]
Volgens mij is het in NL toch echt C!
Een appel ?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:43 schreef Pakspul het volgende:
Het gevoel lijkt op dat van een appel, maar toch weer net niet.
'gemiddelde cupmaat 12 jaar'quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:17 schreef PiRANiA het volgende:
The average breast size in the U.S. is 35.9 inches, roughly equivalent to a 34B bra, which is the average bra size in America
En in Nederland:
Cup AA of kleiner 3%
Cup A 13%
Cup B 31%
Cup C 22%
Cup D 15%
Cup E of groter 16%
Edit: Gosh, onzekere meisjes allemaal: http://kexx.net/uploads/fok/cup.png
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |