Deanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:34 schreef editoor het volgende:
Wie denken jullie dat er vanavond eruit gaat?
Ik vrees voor Darien.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk Simone, toch te jong en een te kinderachtig stemmetje nog.
Maarja, gezien de stemmen van vorige week zou Darien er nu uit vliegen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk Simone, toch te jong en een te kinderachtig stemmetje nog.
Sharon heeft de finale al een keer gewonnen dus die zie ik niet in de finale komen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
Het gaat tussen Dean en Sharon, wie er wint.
Ik vind het lastig om objectief te zijn over Sharon, ze is goed, maar je hebt gelijk, ze heeft al een keer gewonnen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:36 schreef editoor het volgende:
[..]
Sharon heeft de finale al een keer gewonnen dus die zie ik niet in de finale komen.
Simone tot nu toequote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:34 schreef editoor het volgende:
Wie denken jullie dat er vanavond eruit gaat?
Ik denk Simone tot nu toequote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef editoor het volgende:
[..]
Je moet hopen en denken wel uit elkaar halen
Ja mee eensquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
Die filmpjes zijn wel leuker dan bij VOH, daar was het alleen maar HMH wat de klok sloeg.
Nieuwe, als het goed isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
Weet iemand of Bij ons in de PC een nieuwe aflevering is? Even tussendoor.
Ik ben een beetje bang dat zij bij de top 2 gaat zitten omdat zoveel jonge kijkers op haar stemmen bij SBS.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |