Duurt dat zo langquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:22 schreef Koen66 het volgende:
ik ga maar eens kinderen in bed leggen, later!!!!!
idd, slaat hopeloos doorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze maken overal een musical over tegenwoordig, zelfs over Anne Frank
tot straks Koenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:22 schreef Koen66 het volgende:
ik ga maar eens kinderen in bed leggen, later!!!!!
mee zien te krijgen, omkleden, tanden poetsen, voorlezen en de hele meuk, toch zo een half uur verderquote:
Evita was geweldig, Joseph ook en volgende week gaan we naar Toon de musicalquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
idd, slaat hopeloos door
zijn al jaren geen nieuwe musicals meer die me enigsinds kunnen boeien
Wel een leuk boek voorlezen dan he? Jip en Janneke of zo.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mee zien te krijgen, omkleden, tanden poetsen, voorlezen en de hele meuk, toch zo een half uur verder
Succesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mee zien te krijgen, omkleden, tanden poetsen, voorlezen en de hele meuk, toch zo een half uur verder
Van mij mogen ze hem overslaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat Dean iets Nederlandstalig gaat doen, maar ik vermoed wat Engels, jammer, had graag iets Nederlands gehoord
Evita en Chorus Line zijn de enige musicals die ik heb gezien, heel lang geleden in Londen tijdens schoolreisje. Evita met David Essex toen nog.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Evita was geweldig, Joseph ook en volgende week gaan we naar Toon de musical
Aandachtsgeil die kerel, kolerequote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Dan weet je hoe Dean er over 25 jaar uitziet
quote:
Hij zong vroeger ook dacht ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
Nee he? Die vader weer in beeld, direct gaat hij nog zingen ook.
dat vind ik echt zo'n sneue eikelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
Nee he? Die vader weer in beeld, direct gaat hij nog zingen ook.
Ik denk Simone, toch te jong en een te kinderachtig stemmetje nog.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:34 schreef editoor het volgende:
Wie denken jullie dat er vanavond eruit gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |