Ik weet wel een paar goede hoor, De Dijk of anders iets van Golden Earring.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh kwart-finale volgende week
Thema: NL-hits![]()
Oke dan jompel ik voor jouquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
CarlijnEn volgende week Nederlandse hits, hopelijk ook Nederlandstalig, altijd leuk.
Oh alsjeblieft neequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet wel een paar goede hoor, De Dijk of anders iets van Golden Earring.
Ik denk nog "huh Zaterdag", maar het is nu ook Zaterdag jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef just me het volgende:
Shoot, volgende week zaterdag op familiebezoek, hoop dat ik op tijd terug ben
Dat is idd een hele goeiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil Dean wel eens in het Nederlands horen.
Ik zie het grietje van 15 al met haar Annie-stem Andre Hazes zingenquote:
Ik kijk Popstars in ieder geval.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
Volgende week direct tegenover The Voice
Ja bedankt RTL om 2 dagen van de 7 in te pikken voor VOHquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
Volgende week direct tegenover The Voice
Ik ook denk ikquote:
3 he... en met herhaling erbij zelfs 4quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja bedankt RTL om 2 dagen van de 7 in te pikken voor VOH
Have fun en tot a.s Vrijdag?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
Ik ga nog even gamen denk ik, tot volgende weekof misschien dat ik eens kom kijken in het SC topic, als ik op mijn werk ben
huh? 2 dagen VOH volgende week?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja bedankt RTL om 2 dagen van de 7 in te pikken voor VOH
Ik wil Dean wel "waarom nou jij" horen zingen, geen up-tempo van Marco please. Juist om te zien hoe Dean dat doet, iets rustigsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:28 schreef MissJ het volgende:
Ik hoop dat Dean iets van Marco Borsato gaat zingen![]()
sorry, ikMarco
Vrijdag gewoon, Zaterdag sing-off.quote:
ja inderdaad, graag een ballad ja!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil Dean wel "waarom nou jij" horen zingen, geen up-tempo van Marco please. Juist om te zien hoe Dean dat doet, iets rustigs
oow aha, zaterdag sing-off dus.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vrijdag gewoon, Zaterdag sing-off.
en het zou een terechte winnaar zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
de weg wordt zowiezo steeds meer voor Dean ge-effend
Wat een onzin opeens, dat kon eerst toch ook gewoon op de vrijdag? Zeker expres zo gedaan om Popstars, wat toch al op sterven na dood lijkt, helemáál het graf in te schoppen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vrijdag gewoon, Zaterdag sing-off.
Ja dat dus, ik vind het ook flauwekul.quote:Op zondag 2 januari 2011 10:12 schreef female81 het volgende:
[..]
Wat een onzin opeens, dat kon eerst toch ook gewoon op de vrijdag? Zeker expres zo gedaan om Popstars, wat toch al op sterven na dood lijkt, helemáál het graf in te schoppen.
1 2 | POPSTARS 776.000 POPSTARS DE UITSLAG 840.000 |
Oeioei die hebben dus ook hopeloos verloren van Zeurroquote:
maar wel beter dan op de maandag tochquote:Op zondag 2 januari 2011 13:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oeioei die hebben dus ook hopeloos verloren van Zeurro
Erg veel scheelt het niet, ik had rond miljoen verwacht en gehoopt, dat verdienen ze toch welquote:Op zondag 2 januari 2011 13:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar wel beter dan op de maandag toch
als het zaterdag niet beter is dan is het zeker de laatste editie POP everquote:Op maandag 3 januari 2011 12:32 schreef iBenny het volgende:
Dat zijn maar stijgingen van 2.000 en 100.000
nah, dat hoeft nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het zaterdag niet beter is dan is het zeker de laatste editie POP ever
dat is zo, maar SBS is al snel van het scherm af halerig als iets niet loopt.....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
nah, dat hoeft niet
Een andere aanpak zou al een groot deel schelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |