Maar wilt ze ook niet het eindcijfer in een scorebord zetten? Ze moet toch weten waar die 2 donkere grietjes staan?quote:
het scorebord was ff stuk geloof ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wilt ze ook niet het eindcijfer in een scorebord zetten? Ze moet toch weten waar die 2 donkere grietjes staan?
ik moet ff niet meer aan eten denkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
Ik ga maar even snel een toastje met gerookte zalm salade maken
Ja dus hoeft Tooske niet te rekenen, heeft geen nutquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het scorebord was ff stuk geloof ik
Ik heb vandaag amper wat gegeten, dus er kan wel weer iets in.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet ff niet meer aan eten denken
Glas Prosecco heb ik ook nu.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:14 schreef just me het volgende:
Ik heb weer genoeg prosecco en andere bubbels gedronken
Ik zag vorige week een klein stukje daarvan, toen zag ik Jeroen vd Boom en heb ik het meteen afgezet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:23 schreef Symphonic het volgende:
Hier hadden ze koren van korenslag achter moeten zetten
Vorig seizoen heb ik gekeken, omdat er toen iemand meedeed die ik ken, maar nu totaal niet gevolgd. Lelijke prinsen trouwens.quote:
ik heb vorige keer niet gekeken, van de serie die nu is heb ik het 1 keer gezien, ergens in het begin. De ene kleine uit India geloof ik, die is toch al getrouwd ofzo en zoekt er nog een vrouw bij toch ofzo?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorig seizoen heb ik gekeken, omdat er toen iemand meedeed die ik ken, maar nu totaal niet gevolgd. Lelijke prinsen trouwens.
quote:
Okequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga even een uurtje WOW'en
Morgen ga ik een tv/monitor in 1 bestellen dan kan ik gamen en tv kijken op de monitor ernaast, misschien dat ik dan volgende week meekijk, voor het topic dan, niet voor de musical
Een uurtje? De uitslag van Popstars komt om 10 uur of haak je in op de laatste minuut?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga even een uurtje WOW'en
Morgen ga ik een tv/monitor in 1 bestellen dan kan ik gamen en tv kijken op de monitor ernaast, misschien dat ik dan volgende week meekijk, voor het topic dan, niet voor de musical
Nee hoor, ik dacht dat het een uur was, ik heb de tv in de verte aan, dus ik kan horen wanneer het weer begint. Hahah nu dus.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een uurtje? De uitslag van Popstars komt om 10 uur of haak je in op de laatste minuut?
Dat kan ik me niet voorstellen, dat Carlijn blijft.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Darien of Carlijn zal er dan wel uitgaan...
Boh als Carlijn blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |