Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
Ik zapte naar 1, om toch eens te kijken wat dat Zorro gedoe nou is, maar ook bij de publieken is het sms'en
Ik troll niet, is gewoon mijn mening. Ze heeft totaal de looks niet om popstar te zijn. Ze zingt wel aardig, maar is al weken hetzelfde.quote:
musical trekt toch vaak een bepaald soort mannenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja
Misschien kunnen we die lekkere man(nen), die we al maanden bij Popstars missen, vinden
Dat dan weer wel, maar Zorro vind ik eigenlijk nogal gay, ik zag gisteren een stukje met die maskers en die capesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja
Misschien kunnen we die lekkere man(nen), die we al maanden bij Popstars missen, vinden
Ja precies, Jamai en zo.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
musical trekt toch vaak een bepaald soort mannen
quote:
Misschien niet, maar wel oliedom. Niet mijn type, qua uiterlijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou Jim is niet bepaald lelijk dacht ik
Nee maar wel een plaatje naast Jamai, ongeacht of Jim je type is of niet toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien niet, maar wel oliedom. Niet mijn type, qua uiterlijk.
Dat wel, objectief gezien, maar toch vind ik Jamai leuker, lijkt me een aardige gozer. Jim is zo een slome duikelaar.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar wel een plaatje naast Jamai, ongeacht of Jim je type is of niet toch?
Ik vind ze allebei wel sympathiek.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel, objectief gezien, maar toch vind ik Jamai leuker, lijkt me een aardige gozer. Jim is zo een slome duikelaar.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei wel sympathiek.
Oke, dan houden we het maar op Dean voor jou
Ken ze slagroom kloppenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Darien heeft kleine gardes in haar oren zie ik net
Doe ff normaal hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Darien met haat varkenssnuit, moet eruit.
Kan ze haar meteen bij een obesitaskliniek melden.
Darien lijkt me echt een lieverd en wilt het ook zo graag.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef Karina het volgende:
Over sympathiek gesproken, ik vind Darien ook leuker, qua persoon, dan Carlijn.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Darien heeft kleine gardes in haar oren zie ik net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |