Beetje jammerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:08 schreef Karina het volgende:
En die 4 gozers dan, daar linksZogenaamd instrumenten bespelend.
Ja.quote:
Geen thema en Joling zien we bij het schaatsen binnenkort.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:11 schreef Anonymousz het volgende:
wat is het thema?
wanneer komt joling terug? ik vind tooske niet leuk
We hadden je al 2 keer omgeroepenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
Daar ben ik, ik had de tijd niet helemaal in de gaten
Ik had nog gewaarschuwd, dat het eerder begonquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
Daar ben ik, ik had de tijd niet helemaal in de gaten
dank uquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen thema en Joling zien we bij het schaatsen binnenkort.
Geen Joling, heerlijk vind ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:11 schreef Anonymousz het volgende:
wat is het thema?
wanneer komt joling terug? ik vind tooske niet leuk
Jij mag zappenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:12 schreef D. het volgende:
Nee, het gaat 'm niet worden. Dit programma heeft zijn beste tijd gehad
Ja!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht, ze heeft haar regenjas aan.
Wel beter, die andere nummers kan ik niet meer horen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Zouden we de hele avond wat oudere liedjes krijgen?
Nee dus.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Zouden we de hele avond wat oudere liedjes krijgen?
quote:
ik wist het wel maar ik had de tijd niet in de gatenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had nog gewaarschuwd, dat het eerder begon
Komt omdat ze op de bank heeft gelegen he.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Oh de hele afro aan 1 kant van het hoofd, mwah.
Ze perst maar er komt geen power uit, het heeft geen inhoud. Alsof ze een windei aan het leggen is.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:15 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind dit niet fijn
Het is erg over de top
Ja ik heb hem gehoord klonk erg lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Symph heb je nog iets van Dean gehoord of helemaal gemist?
Ja dat, het way toooo muchquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze perst maar er komt geen power uit, het heeft geen inhoud. Alsof ze een windei aan het leggen is.
D'r jurk had ook wat bollingen laatst, maar Nance heeft die onderkin al een tijdje, of bedoelde je niet Nance?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:16 schreef Karina het volgende:
Ze heeft een beetje dikkig gezicht, zou ze zwanger zijn?
Sharon.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
D'r jurk had ook wat bollingen laatst, maar Nance heeft die onderkin al een tijdje, of bedoelde je niet Nance?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze perst maar er komt geen power uit, het heeft geen inhoud. Alsof ze een windei aan het leggen is.
Ik wilde nog roepen 'gelovig, geen sex voor het huwelijk' maar jaquote:
Wat zeg je Symph?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:17 schreef Symphonic het volgende:
Een nummer verneujen moeten ze niet belonen
quote:
Hier ook een.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:19 schreef Symphonic het volgende:
Geef ff een seintje als het weer begint, ik zit ff te switchen met Korenslag
Het had wel iets langer mogen duren, het was maar een paar uur of zo.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:23 schreef Symphonic het volgende:
Het lekker wel een makupdoos hier met al die kleurtjes
Ja dat weten we niet, niet te vinden hoe oud ze is. Ik denk 19/20?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:28 schreef Cee het volgende:
Hoe oud is ze? Ik dacht 15 of 16 maar ze heeft al een dochter?
Dat zoek ik elke week op de site maar tis niet te vinden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:28 schreef Cee het volgende:
Hoe oud is ze? Ik dacht 15 of 16 maar ze heeft al een dochter?
Dean en Sharon gemist.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:29 schreef MissJ het volgende:
zooo ben net thuis.
Wie zijn er al geweest? Ik hoop niet dat ik Dean gemist heb...?
Hij is al geweest, maar hij komt nog een keerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:29 schreef MissJ het volgende:
zooo ben net thuis.
Als eerste was Deanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:29 schreef MissJ het volgende:
zooo ben net thuis.
Ik vind het prima, niet hysterisch goed, maar tis ook een zeikplaatquote:
Twee keer, dat zeiden ze toenstraks bij Dean (maar misschien is de 2e keer een duet).quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ze gaan toch maar 1 keer solo vandaag of gaan ze allemaal 2x?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |