SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 97% gewijzigd door Cocktailprikker op 01-01-2011 20:13:11 ]
zijn betere geweestquote:
Nahh, goede voornemens zou ik het niet willen noemen. Verhuizen zou ik leuk vinden, ik zou wat meer moeten eten en het zou erg verstandig zijn als ik wat beter op m'n geld ga lettenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:02 schreef HostiMeister het volgende:
Heb jij eigenlijk nog goede voornemens dit jaar, Rituals?
Hoe was New York?quote:
met wie?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:02 schreef -J-D- het volgende:
Haai!!!
Ik ga volgende week uit eten, maar wil nog een lekker restaurantje uitzoeken en liefst in de omgeving van Nijmegen.
Iemand nog een idee? Geen eetcafe, maar wel genoeg te eten. Bv. met buffet/onbeperkt eten enz.
Sapporo overweeg ik, maar vind ik niet supergezellig.
Familie en vriendenquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
jeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Ja, voor een portie onbeperkte ouderwetse buiktyfus!quote:Op zondag 2 januari 2011 14:08 schreef swarmahoer het volgende:
abc restaurant in grave is miss wel leuk
sinds n paar maanden is die grondig verbouwd, en daarvoor heb ik er ook al vaak gegeten trouwens, nooit ergens last van gehadquote:Op zondag 2 januari 2011 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, voor een portie onbeperkte ouderwetse buiktyfus!
Zelfs de Refter smaakt als een 3 sterren keuken vergeleken die knoei!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sinds n paar maanden is die grondig verbouwd, en daarvoor heb ik er ook al vaak gegeten trouwens, nooit ergens last van gehad
Dat is beter dan je cocktailprikker verbrandenquote:
Dat. En ik heb er zin inquote:Op maandag 3 januari 2011 07:48 schreef HostiMeister het volgende:
eerste werkdag van 2011. Yeah booooooi.
Goeiemorgen trouwens![]()
Naar de uni zoquote:Op maandag 3 januari 2011 07:48 schreef HostiMeister het volgende:
eerste werkdag borrel van 2011. Yeah booooooi.
Goeiemorgen trouwens![]()
Toevallig is er inderdaad een nieuwjaarsborrel gepland aan het einde van de middag. Hoe raad je het zoquote:
Veel kippesoepquote:Op maandag 3 januari 2011 07:58 schreef Rituals het volgende:
Nog een week vakantie. Helaas nog niet helemaal fit
. Het gaat wel iedere dag een beetje vooruit.
Whehe...jij veel plezier! Ik ga me ook prima vermakenquote:Op maandag 3 januari 2011 07:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toevallig is er inderdaad een nieuwjaarsborrel gepland aan het einde van de middag. Hoe raad je het zo![]()
En studeer ze
Klinkt goedquote:Op zondag 2 januari 2011 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, voor een portie onbeperkte ouderwetse buiktyfus!
Op de fietspaden des te minder Volgens mij is school weer begonnen.quote:
Als ik een jaar elke werkdag 8 uur met een bepaalde crew samenwerk leer ik ze best wel kennen. Dus dan is een handje en beste wensen sowieso het minste wat ik kan doen, toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 09:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ben k de enige die een algemene "gefeliciteerd / hoi / beste wensen " etc doet in een grote groep waarvan je weinig personen echt kent?
Nope, leek me wel een aardig persoon die Renée. Dat dan weer welquote:Op maandag 3 januari 2011 09:31 schreef IrishBastard het volgende:
Bwhehe, was dus niet helemaal voor jou bedoeld?
dat is een iets ander verhaal jaquote:Op maandag 3 januari 2011 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik een jaar elke werkdag 8 uur met een bepaalde crew samenwerk leer ik ze best wel kennen. Dus dan is een handje en beste wensen sowieso het minste wat ik kan doen, toch?
Ik snap niet hoe je via Whatsapp bij een vreemd persoon uit kan komen...je kan toch alleen met mensen uit je contactpersonenlijst chatten, en dan staat er toch een naam bij? Of heeft diegene dan alleen een verkeerd nummer in het adresboek staan?quote:Op maandag 3 januari 2011 09:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nope, leek me wel een aardig persoon die Renée. Dat dan weer wel
Ik gok het laatste, hij/zij zei al dat ze het nummer had aangepast. Maar inderdaad, briljante app.quote:Op maandag 3 januari 2011 09:45 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je via Whatsapp bij een vreemd persoon uit kan komen...je kan toch alleen met mensen uit je contactpersonenlijst chatten, en dan staat er toch een naam bij? Of heeft diegene dan alleen een verkeerd nummer in het adresboek staan?
Verder een erg fijne app trouwens
Pot-ketel?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die gaat het later helemaal maken in de zakenwereldNu eerst nog even zijn studie halen
Kan wel blijven posten hier maar dat is ook zo eenzijdigquote:
Wat zoek je?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:07 schreef morgane het volgende:
Potver. Ik kan echt nergens een (leuk) bijbaantje vinden. Ideeën anyone?
Die uit Hilversum?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:41 schreef morgane het volgende:
Een stagebedrijf is al rond, dus daar heb ik niet zo veel aankan bij een ondertitelingsbureau gaan werken, alleen dat is wel veel thuiswerken omdat ze eigenlijk niet veel plek hebben voor stagiaires dus dat is wel jammer. Het andere ondertitelingsbureau waar ik een test heb gedaan heb ik nog niks van gehoord door de feestdagen. Uitzendbureaus wil ik nog gaan proberen ja, maar ben net pas echt bezig met zoeken dus nog niet aan toegekomen.
Is ie een beetje bijgevoerd in deze strenge winter of kan hij nog wel wat eten gebruiken?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had Mikkie in het wild gespot! Zag er goed uit!
Gewoon zo blijven eerder.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Is ie een beetje bijgevoerd in deze strenge winter of kan hij nog wel wat eten gebruiken?
Niet via gluurburen deze keer?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had Mikkie in het wild gespot! Zag er goed uit!
Je kan bij mij komen werken... 95% inboundquote:Op maandag 3 januari 2011 17:37 schreef morgane het volgende:
Mijn belfobie is al wat minder, maar het blijft niet leukdoe jij inbound of outbound? Het lijkt me helemaal niks om mensen lastig te vallen met aanbiedingen ofzo, erger me er zelf ook altijd aan als ik gebeld word. Laatst nog een paar gemiste oproepen van een onbekend nummer, kon ik eindelijk opnemen toen er gebeld werd bleek het zo'n miep van de postcode loterij te zijn
Al eerder hier gewoond? Geboren hier? Nieuw appartement? Welke wijk?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:26 schreef tliciouz het volgende:
Als het goed is ben ik in de zomer weer een Nijmegenaar.
Haha ja, een dag na de sluitingsdatum, maarja, kan er toch niks op verliezen, toch?quote:
Geboren.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Al eerder hier gewoond? Geboren hier? Nieuw appartement? Welke wijk?
Naja omdat ik twijfel aan mijn studie, en omdat ik het toch heel leuk vind om te werken. Voornamelijk met jongeren, en zat al langer aan werk in een fasehuis te denken, maar had daar nog nooit eerder een vacature voor gezien.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:51 schreef morgane het volgende:
Nee daaromwat heeft je besloten het toch te wagen? Je zat ermee dat je dan geen vaste baan kan hebben toch?
Waarom heb je het niet nog gisteravond gedaan danquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:49 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha ja, een dag na de sluitingsdatum, maarja, kan er toch niks op verliezen, toch?
Omdat ik toen nog hard aan t twijfelen was. Heb inmiddels mail terug dat mijne gewoon meegenomen wordtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waarom heb je het niet nog gisteravond gedaan dan
Ik was de ontvanger, jij de 'gever'quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:06 schreef morgane het volgende:
Weet ik niet, dat kun je beter aan AMDB vragen.
Ohnee het staat inmiddels niet meer in zn ondertitel.
Hebben jullie het appartement gekregen? Volgens mij wel he? Ik zie dat de nummer één 64 punten heeft namelijk (dacht dat jullie er 70 hadden, maar goed, neem aan dat jullie dit zijn?quote:
Pizza?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil iets lekkers uit de oven eten vanavond maar weet niet wat
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hebben jullie het appartement gekregen? Volgens mij wel he? Ik zie dat de nummer één 64 punten heeft namelijk (dacht dat jullie er 70 hadden, maar goed, neem aan dat jullie dit zijn?).
Een voorzichtige.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Thanksquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:35 schreef LastRequest het volgende:
Jeeej Cali! Ik ging al in het topic kijken of je er al iets had neergezet.. Gefeliciteerd![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:09 schreef Californium het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Jaaa!! Wat tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd! Wanneer kunnen jullie er in?
Your body. Your soul. Your rituals.
28-01quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jaaa!! Wat tof!Gefeliciteerd! Wanneer kunnen jullie er in?
Leuk! Spannend, samenwonen! Of valt het wel mee?quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:20 schreef Laysa het volgende:
Feli Cali...wat een topbegin van dit jaar
Een beter begin kan je je niet wensen....en in het begin met verhuizen/klussen etc is het een drama...maar daarna wordt het beterquote:
Natuurlijk komt het goed!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:21 schreef Californium het volgende:
Wel een beetje eng! maar komt goed... eerst even mijn best doen om te geloven dat we echt weg gaan!
Dankjulliewel! Ben zeer gelukig
Denk wel dat mijn huisgenoot op eerst komende Gouveneur kamer gaat reageren ja
Hoe is het in jullie nieuw huis? Helemaal klaar met verhuizen/klussen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een beter begin kan je je niet wensen....en in het begin met verhuizen/klussen etc is het een drama...maar daarna wordt het beter![]()
Elke keer als we denken dat we klaar zijn, willen we het andersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Natuurlijk komt het goed!![]()
Hopelijk komt er snel weer een Gouveneur-kamer.
[..]
Hoe is het in jullie nieuw huis? Helemaal klaar met verhuizen/klussen?
Doet D_K weer eens lastig?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Elke keer als we denken dat we klaar zijn, willen we het anders![]()
Maar nu staat alles waar het moet staan.
Dus alleen nog maar de kleinere dingen, zoals schilderijen en de kapstok ophangen...tis best een gedoe hoor om het samen zo te krijgen dat je allebei tevreden bent![]()
Alles goed met jou? Met je studie? En hard aan het werk?
Owjee ziek?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:38 schreef Rituals het volgende:
[..]
Doet D_K weer eens lastig?Fijn dat de grote lijn in ieder geval klaar is!
Met mij gaat het inmiddels steeds beter. Behoorlijk ziek geweest en ben nog een beetje aan het herstellen. Deze week nog lekker vrij en dan volgende week weer aan de studie. Tot nu toe alles gehaald, dus dat gaat prima. Ik ben gestopt met het werk wat ik deed. Het was helaas te zwaar. Dus ik ben rustig opzoek naar iets nieuws.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:25 schreef HostiMeister het volgende:
Nice, proficiat CaliWaar is het geworden, die ene flat daar tussen de graafsewegen?
wat wil je eten? Prijsindicatie?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:42 schreef Nebo het volgende:
Dag heren en dames van het goede leven! Ik ga donderdag met mijn vriendin het centrum van Nijmegen onveilig maken. Heeft iemand nog tips voor leuke restaurantjes waar we kunnen eten?
quote:Twee kinderen uit de regio Nijmegen zijn eind december overleden aan de Mexicaanse griep. Beide kinderen waren gezond en voor zover bekend is er geen verband tussen de sterfgevallen. Dat meldt de GGD regio Nijmegen dinsdag.
Hoogstraatje (naast museum valkhof): heerlijke pannekoeken (hartig, zoet, wat je maar wil)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:46 schreef Nebo het volgende:
Ik lust in principe alles, maar wellicht dat we zin hebben in pannenkoeken of gewoon een steakhouse-achtig iets. Wat betreft de prijs; een fatsoenlijk gerecht met drankjes erbij rond een euro of 25/30 per persoon leek me wel een mooi streven
Broekstraathofdreef?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:25 schreef HostiMeister het volgende:
Nice, proficiat CaliWaar is het geworden, die ene flat daar tussen de graafsewegen?
Thanks, ik ga er eens even naar kijken zoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoogstraatje (naast museum valkhof): heerlijke pannekoeken (hartig, zoet, wat je maar wil)
Quirins aan de waalkade, vleesspiezen!
Ook op de grote markt kun je wel aardig en niet al te duur eten, maar niet altijd een uitgebreide kaart (camelot, Atlanta). Hetzelfde geldt voor Du commerce (op het koningsplein, goed eten!).
Voor mexicaans raad ik je de Popo aan, voor grieks de Zorba. Voor tapas De Ontmoeting.
Er zijn best veel plekken in Nijmegen waar je goed kan eten voor een goede prijs!
zoiets jahquote:
Ik wilde niet gelijk het complex en de straat verraden!quote:
Morgane, Hosti, Cali! Ik weet waar je bed huist!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:10 schreef Rituals het volgende:
Zelfs het huisnummer staat erbij. We kunnen dus allemaal onverwachts op bezoek komen of inbreken zoals morgane voorstelt.
Die stabilisatorstangetjes kost je de kop niet toch? Daar heb ik laatst bij mij voor gekeken (zijn nog wel goed though) maar da's tientjeswerk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:15 schreef IrishBastard het volgende:
Bah, zou de auto laten uitlijnen, blijkt dat de fuseekogel rechtsvoor versleten is. Stabilisatorstangen moesten ook al gedaan worden, maar nu wordt het wel heel prijzig
Fuseekogel los schijnt erg veel werk te zijn, maar de hele draagarm is weer veel duurder in aanschaf. Nu eerst eens zien wat ik zelf kan doen (sowieso die stabiliatorstangen) en wat het anders precies gaat kosten
Dat dus, Cali!quote:
Heel verhaal dat ik niet snap.quote:
Pijn...quote:
Materiaal is inderdaad erg goedkoop te vinden, bleekquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die stabilisatorstangetjes kost je de kop niet toch? Daar heb ik laatst bij mij voor gekeken (zijn nog wel goed though) maar da's tientjeswerk.
Ik had laatst versleten draagarmrubbers. Omdat de draagarmen als zwak bekend staan bij mijn model, meteen alles meegenomen, ook om gekloot met fuseekogels enzo te voorkomen inderdaad. Kwalitatief zeer goede imitatie-onderdelen uit Duitsland gehaald (staan bekend als beter dan origineel) en zelf eronder gezet. In totaal inclusief uitlijnen voor de helft van de dealerprijs klaar. Een brug is daarbij wel erg handig overigens, ivm je werkruimte.
Mijn advies is om even rond te kijken op Volvofora en om te kijken wat geadviseerd wordt (origineel of goede imitatie). Bij de Duitse retailer (autoteilemann.de) waar ik mijn onderdelen heb gehaald staan complete, voorgemonteerde draagarmen voor de S40 voor tussen de 90 en 110 euro. Diverse andere fabrikanten op dezelfde site hebben de prijs 'op aanvraag', maar ik betwijfel of het veel scheelt. Da's geen gekke prijs, ik was bij mij voor twee draagarmen 260 euro kwijt, inclusief bezorging that is.
Beter doe je wel diverse dingen tegelijk, als je toch bezig bent en nog een tijdje wil rijden. Zonde om nu een nieuwe fuseekogel/draagarm aan één kant te monteren, uitlijning te laten doen en over een half jaar aan de andere kant weer aan de beurt zijn...
[..]
Dat dus, Cali!
En ik bij de ING.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:37 schreef morgane het volgende:
Ik heb mn inboedelverzekering gewoon bij Hema
Dichtslaande deuren kan ook. En dan was ze wel heel laat thuis. Maar het zou kunnen. Waren dezelfde geluiden als tijdje terug dat ik zei dat ik wakker werd van dichtslaande deuren. Toen hebben jullie ook niks gehoord. Vreemd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:42 schreef IrishBastard het volgende:
Niets gehoord. Je onderbuurvrouw zou wel gaan stappen, maar klapperende deuren lijkt me dan nog geen logisch gevolg
Mijn inboedelverzekering is bij Interpolis
Tussen half 5 en half 6? Das wel heel vroeg weer.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Was het niet gewoon T die naar zijn werk ging? Want vandaag vertrok O. om dezelfde tijd a;s T.:)
Mooi zo, dan valt de schade meequote:Op woensdag 5 januari 2011 07:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Materiaal is inderdaad erg goedkoop te vinden, bleekVolgens de monteur was het aan de linkerkant prima, dus die hoefde wat hem betreft absoluut niet vervangen te worden (hij wist ook nog niet dat ik het zelf wilde gaan doen). Materiaal is nu besteld, dus ik ben benieuwd
Is een 'risico' om het nu maar aan één kant te doen, maar dat nemen we dan maarscheelt zoveel dat ik dat nog wel wil lopen
Ik werd spontaan verliefd op Laysa, mag dat ook?quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben je afgevallen of verliefd? Je zag er goed uit toen ik je zag!
Daaromquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mooi zo, dan valt de schade mee. Als de andere zeker nog goed is kun je het risico wel nemen. Je rijdt immers geen 30k per jaar, waardoor de slijtage aan de andere kant ook niet zodanig is dat je er snel op moet gaan rekenen.
[..]
Ik werd spontaan verliefd op Laysa, mag dat ook?
Ik probeer wat gezonder te leven tegenwoordig, misschien ligt het daar aan.
Goed bezig Mikquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mooi zo, dan valt de schade mee. Als de andere zeker nog goed is kun je het risico wel nemen. Je rijdt immers geen 30k per jaar, waardoor de slijtage aan de andere kant ook niet zodanig is dat je er snel op moet gaan rekenen.
[..]
Ik werd spontaan verliefd op Laysa, mag dat ook?
Ik probeer wat gezonder te leven tegenwoordig, misschien ligt het daar aan.
Twee jaar pas? Jullie komen over als een verzuurd stel dat al tien jaar getrouwd isquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha post van mijn moeder op facebook om IB en mij te feliciteren dat we gister (vandaag eigenlijk) alweer twee jaar samen zijn
Toch schattig, die ouders met facebook
Verkapte IB en ik hebben alweer twee jaar![]()
![]()
![]()
Joh.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:08 schreef IrishBastard het volgende:
Ook al hebben we nog maar twee jaar iets, dat betekent niet dat we niet al verzuurd zijn
Dat dusquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:08 schreef IrishBastard het volgende:
Ook al hebben we nog maar twee jaar iets, dat betekent niet dat we niet al verzuurd zijn
Heb je het nu alleen over Yashi of tel je jezelf ook mee? Ik vind jou nog wel een jonge God namelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:08 schreef IrishBastard het volgende:
Idd, schiet eens op?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:08 schreef IrishBastard het volgende:
Zelfde hier! Kan ik weer gaan bellen...quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef Rituals het volgende:
Koud!! De verwarming doet het niet meer.
Balen! Warm aankleden dan maarquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:34 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Zelfde hier! Kan ik weer gaan bellen...
Lekker warm....gezelligquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar zullen ze geen last van kou hebben![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef Rituals het volgende:
Koud!! De verwarming doet het niet meer.
Houdt elkaar warmquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:34 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Zelfde hier! Kan ik weer gaan bellen...
Verwarming doet het weer!quote:
Stiekem zit je met je harde doppen onder vier truien te wachten op de service-monteur! Je bent gewoon bang dat meesterchef zo heet is dat ie je flambeert!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
Verwarming doet het weer!Er schijnt een grote kans te zijn dat het weer gebeurt, maar het is al fijn dat hij het nu weer doet!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Stiekem zit je met je harde doppen onder vier truien te wachten op de service-monteur! Je bent gewoon bang dat meesterchef zo heet is dat ie je flambeert!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
ZO, bewogen ochtend, mijn fiets staat bij een fietsenmaker, en ik heb vandaag minstens 5 projecten waar ik aan moet werken. Pfff... te druk en toch jullie even een goede morgen wensen. Zo ben ik nou eenmaal. Aardig he?
Goeiemogguh!!
Ken iemand die zijn hele boel liet staan en toen ie weg ging naar de ikea ging en een hele nieuwe inboedel ging kopen voor zijn nieuwe plek.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:16 schreef Californium het volgende:
Voor oplevering van de kamer... staat er op het formulier dat ik wel moet schoonmaken
No really
Mikkiequote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mikkie
En ik moet het ff melden, heb zojuist weer een nieuw jaarcontract gekregenIk mag nog een jaar blijven, zelfs met een salarisverhoging
Alweer salarisverhoging! Je zit wel goed daarquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mikkie
En ik moet het ff melden, heb zojuist weer een nieuw jaarcontract gekregenIk mag nog een jaar blijven, zelfs met een salarisverhoging
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mikkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Gefeliciteerd! Met salarisverhoging? Ga je nu verhuizen? Naar een betere wijk?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mikkie
Een of andere fietsenzaak hier in wijchen op het industrieterrein.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:13 schreef IrishBastard het volgende:
Nice HostiEn
voor Cali
Waar heb je de fiets trouwens laten fiksen dat het zo cheap was?
hoiquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:13 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ken iemand die zijn hele boel liet staan en toen ie weg ging naar de ikea ging en een hele nieuwe inboedel ging kopen voor zijn nieuwe plek.
Net ook even op en naar naar Wijchen gereden...quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een of andere fietsenzaak hier in wijchen op het industrieterrein.
nog steeds geen zin om daar naar toe te gaan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jeetje er staan er weer 3 op van Proosdij, hoe ironisch blijft dat toch
V Rens?quote:[mg]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op donderdag 6 januari 2011 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een of andere fietsenzaak hier in wijchen op het industrieterrein.
Hoezo ongezond? Net voor je gaat slapen? Volgens mij is dat niet zo...quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:54 schreef Mikkie het volgende:
Best irritant: thuis komen en echt berehonger hebben, maar weten dat nu gaan eten echt bijzonder ongezond is, maar oh zo lekker
[november] Nijmegen meet: Gaat hij dit keer wel door?? [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:13 schreef vogelkooi het volgende:
En nu heb ik zin een Bapao broodje uit de magnetron.![]()
Maar MC wel niet goed voor is.
Ja, werd er om half 12 vannacht wakker mee, kon geen paracetamollen vinden (wat niet helpt tegen de hoofdpijn, maar wel helpt slapen) en toen wilde ik bijna naar jullie gaan om te vragen of jullie wat hadden. Maar vond toevallig net er nog 2. De laatste. Zo nieuwe halen dus. Bah.quote:
Die met gele schmink in de clipquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:31 schreef IrishBastard het volgende:
Wat een hit
En dan hadden ze al een prachtig nummer over het Chinees Indisch restaurant
Ziet er niet naar uit neequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:43 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het niet druk ofzo...
Als ik kon was ik ook gegaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:08 schreef vogelkooi het volgende:
Vanavond met cycloop eten, de activiteiten commissie gaat de jaarlijkse nieuwjaarsdiner houden. Jullie al plannen voor het weekend?
Meestal zoek je zoiets toch uit voordat je bestelt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:51 schreef IrishBastard het volgende:
Draagarm en één stabilisatorstang binnenAndere wordt nageleverd. Blijkt toch best een goed merk te zijn, wat ik zo kan vinden
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe Dupje, die ene van vorige kijkavond met die piercing, heeft nu weer gereageerd op deze
Maarja nog steeds maar 3 reacties
Zoekt niemand hier toevallig een kamer van > 25m2
Ik had alleen de garantie dat de onderdelen goed waren, en dat er twee jaar garantie op zat. Welk merk het precies was wist ik nog nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Meestal zoek je zoiets toch uit voordat je bestelt?
Leuke plant.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:43 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het niet druk ofzo...
Was dat huis van jullie niet in Lent? Dan snap ik waarom er weinig reacties zijn iigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe Dupje, die ene van vorige kijkavond met die piercing, heeft nu weer gereageerd op deze
Maarja nog steeds maar 3 reacties
Zoekt niemand hier toevallig een kamer van > 25m2
quote:In Nijmegen wordt zondagochtend de Waalkade afgesloten in verband met het stijgende water. De gemeente verwacht rond 07.00 uur water op de kade. Zaterdag worden uit voorzorg banken, parkeermeters, prullenbakken en plantenbakken verwijderd.
Ideaal, dat betekent zaterdag gratis parkeren op de Waalkadequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vee langs stijgende Maas geëvacueerd
[..]
Gereedschap dat snap ik wel. Dat is gewoon te duur om allemaal zelf te hebben!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:18 schreef AMDB het volgende:
Ik voel me vrouwelijk als ik iedereen hier zo over gereedschap, auto's en klussen hoor![]()
\quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:16 schreef IrishBastard het volgende:
Tis een Mannesmann, Greenline (professionele lijn). Betaal je 60 euro voor, dus valt reuze meeBen erg tevreden over mijn andere Mannesmann gereedschap en er zit 10 jaar garantie op
Goed opfrissen en terug monteren met een portie vetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:16 schreef IrishBastard het volgende:
Overigens, bouten van je wielophanging
Heb wel een plintentrap voor je liggen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gereedschap dat snap ik wel. Dat is gewoon te duur om allemaal zelf te hebben!
Iemand nog een trekveer en een kabelvlieter voor coax?
Het was een serieuze vraag!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:47 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Heb wel een plintentrap voor je liggen.
Vanmorgen? Fietste jij net weg bij AH toen ik langsliep?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:59 schreef Rituals het volgende:
Morgane, volgens mij heb ik jou vanmorgen gezien! Of je hebt een look a like.
Ja! Ik wist niet zeker of jij het was, maar dacht je te herkennenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:56 schreef morgane het volgende:
[..]
Vanmorgen? Fietste jij net weg bij AH toen ik langsliep?
Haha wat tof! Ik zei nog tegen mn vriend: 'dat meisje dat voorbijfietste net zat zo naar me te kijken, maar ik heb geen idee wie het was!'quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja! Ik wist niet zeker of jij het was, maar dacht je te herkennen.
Zat ik weer eens te staren?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:01 schreef morgane het volgende:
[..]
Haha wat tof! Ik zei nog tegen mn vriend: 'dat meisje dat voorbijfietste net zat zo naar me te kijken, maar ik heb geen idee wie het was!'
Nice to meet youde volgende keer weet ik het!
Kijk jij als een psychopaat?quote:
Het viel wel op iigquote:
Ik herkende je niet direct, daarom keek ik zo lang waarschijnlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:03 schreef morgane het volgende:
[..]
Het viel wel op iigook zo'n halve glimlach...ik dacht eerst dat ik iets geks in mn haar had hangen ofzo
Gelukkigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:04 schreef morgane het volgende:
[..]
Mwoah...psychopaat was niet mn eerste gedachte
Wel de tweede?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:04 schreef morgane het volgende:
[..]
Mwoah...psychopaat was niet mn eerste gedachte
Of IB en stoer?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:09 schreef morgane het volgende:
[..]
Rituals en psychopaat is even logisch als Yasha en lief. Een soort vierkante cirkel, zeg maar
Mikkie zag er laatst goed uit! Volgens mij was ie wat afgevallenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net Mikkie op bezoek gehad, altijd leuk
Hij kwam voor de 2 potten?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net Mikkie op bezoek gehad, altijd leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |