SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 97% gewijzigd door Cocktailprikker op 01-01-2011 20:13:11 ]
zijn betere geweestquote:
Nahh, goede voornemens zou ik het niet willen noemen. Verhuizen zou ik leuk vinden, ik zou wat meer moeten eten en het zou erg verstandig zijn als ik wat beter op m'n geld ga lettenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:02 schreef HostiMeister het volgende:
Heb jij eigenlijk nog goede voornemens dit jaar, Rituals?
Hoe was New York?quote:
met wie?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:02 schreef -J-D- het volgende:
Haai!!!
Ik ga volgende week uit eten, maar wil nog een lekker restaurantje uitzoeken en liefst in de omgeving van Nijmegen.
Iemand nog een idee? Geen eetcafe, maar wel genoeg te eten. Bv. met buffet/onbeperkt eten enz.
Sapporo overweeg ik, maar vind ik niet supergezellig.
Familie en vriendenquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
jeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Ja, voor een portie onbeperkte ouderwetse buiktyfus!quote:Op zondag 2 januari 2011 14:08 schreef swarmahoer het volgende:
abc restaurant in grave is miss wel leuk
sinds n paar maanden is die grondig verbouwd, en daarvoor heb ik er ook al vaak gegeten trouwens, nooit ergens last van gehadquote:Op zondag 2 januari 2011 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, voor een portie onbeperkte ouderwetse buiktyfus!
Zelfs de Refter smaakt als een 3 sterren keuken vergeleken die knoei!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sinds n paar maanden is die grondig verbouwd, en daarvoor heb ik er ook al vaak gegeten trouwens, nooit ergens last van gehad
Dat is beter dan je cocktailprikker verbrandenquote:
Dat. En ik heb er zin inquote:Op maandag 3 januari 2011 07:48 schreef HostiMeister het volgende:
eerste werkdag van 2011. Yeah booooooi.
Goeiemorgen trouwens![]()
Naar de uni zoquote:Op maandag 3 januari 2011 07:48 schreef HostiMeister het volgende:
eerste werkdag borrel van 2011. Yeah booooooi.
Goeiemorgen trouwens![]()
Toevallig is er inderdaad een nieuwjaarsborrel gepland aan het einde van de middag. Hoe raad je het zoquote:
Veel kippesoepquote:Op maandag 3 januari 2011 07:58 schreef Rituals het volgende:
Nog een week vakantie. Helaas nog niet helemaal fit
. Het gaat wel iedere dag een beetje vooruit.
Whehe...jij veel plezier! Ik ga me ook prima vermakenquote:Op maandag 3 januari 2011 07:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toevallig is er inderdaad een nieuwjaarsborrel gepland aan het einde van de middag. Hoe raad je het zo![]()
En studeer ze
Klinkt goedquote:Op zondag 2 januari 2011 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, voor een portie onbeperkte ouderwetse buiktyfus!
Op de fietspaden des te minder Volgens mij is school weer begonnen.quote:
Als ik een jaar elke werkdag 8 uur met een bepaalde crew samenwerk leer ik ze best wel kennen. Dus dan is een handje en beste wensen sowieso het minste wat ik kan doen, toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 09:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ben k de enige die een algemene "gefeliciteerd / hoi / beste wensen " etc doet in een grote groep waarvan je weinig personen echt kent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |