Aankomende nacht, van zaterdag op zondag dus, net als Peu zeiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik zeg zaterdagnacht, welke nacht denken jullie dan dat ik bedoel?
van zaterdag op zondagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik zeg zaterdagnacht, welke nacht denken jullie dan dat ik bedoel?
Ik dacht een Utrecht-TT eigenlijk..quote:
Het IS een Samzz naamtopicquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht een Utrecht-TT eigenlijk..
Maar Samzz heeft de TT al geclaimd als Naamtopic..
Utrecht heeft trouwens maar 1 straat, De Straatwegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat méén je niet![]()
Natuurlijk had ik dat wel door
quote:
Uhuh. Als ie in Antalya lag wel jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
ik woon toevallig wel in n hele chique laan
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
Zelfs ik weet dat het niet waar isquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja, jij bent hier/daar eens geweest..
quote:DLAAN: EEN LAAN MET ALLURE!
De wijk was van oudsher een populaire en zelfs een beetje chique wijk op de zuidoever van de Maas. Nog steeds zijn de brede lanen, de ruime opzet, de ligging aan de haven en het Zuidplein de sterke punten van de wijk.
De lange Dlaan is zon brede, statige laan uit de jaren 30. Een laan met allure!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
lees dan op fundaik citeer:
[..]
"WAS van oudsher" nu niet meer dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
En dan komen ze kijken, druipen ze meteen af.. Nee, fijn is datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zuivere lucht ruikt naar wiet en shoarmaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
"WAS van oudsher" nu niet meer dus
Edit - woon je dáár. fijne straatweet je wel hoe zuivere lucht voelt?
quote:
Wie(ns kloon) ben jij?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:02 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Austinen me like Alotta Fagina
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:02 schreef PeuRac het volgende:
Geeft iemand me nog een reden vandaag om me nog een keer aan te kleden trouwens?
weer niet goed? Ik zei áánkleden, niet uitquote:
Je hebt een reden van ons nodigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weer niet goed? Ik zei áánkleden, niet uit
Ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:08 schreef PeuRac het volgende:
Oh en is het trouwens raar als ik morgen wil werken?
Het heeft nu toch geen zin meerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:02 schreef PeuRac het volgende:
Geeft iemand me nog een reden vandaag om me nog een keer aan te kleden trouwens?
Dan leg je hem nog even terugquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:11 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij had m'n pizza nog langer in de oven gemoeten
Ieuwquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem al op. Had hongerHeb alleen de ham eraf gepulkt.
De kaas en de bodem waren goed, alleen de ham nietquote:
pizza hawaii?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem al op. Had hongerHeb alleen de ham eraf gepulkt.
Het vergt dan ook wel een stukje culinaire finessequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kaas en de bodem waren goed, alleen de ham nietHad hem er al langer ingelaten omdat die korst niet goed was.
Ham hoort ook lekker te zijn. Zeker op pizzaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kaas en de bodem waren goed, alleen de ham nietHad hem er al langer ingelaten omdat die korst niet goed was.
Hoe moeilijk kan het zijn jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:13 schreef STING het volgende:
[..]
Het vergt dan ook wel een stukje culinaire finesse
Niet echt, maar als iemand iets leuks wilde doen, maar van jou had ik t sowieso niet verwachtquote:
Ik heb al sinds woensdag niet gewerktquote:[..]
Ja.
+1quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:15 schreef STING het volgende:
[..]
Warm fruit op pizza, no thanks
Salami, tonno, shoarma
Ham is toch altijd goed? Kan je zelfs rauw eten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:15 schreef CherryLips het volgende:
De rest was dus wel goed, alleen de ham niet.
Maar ik leef nog.
Geachte Dr. Oekter,quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:15 schreef CherryLips het volgende:
Oja, even dr Oetker mailen want die muffindoos van gister was niet compleet
Ik vond het heel vies.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ham is toch altijd goed? Kan je zelfs rauw eten.
Als iets koud is op een diepvriespizza, dan eet je het toch nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ham is toch altijd goed? Kan je zelfs rauw eten.
Nee iddquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:17 schreef STING het volgende:
[..]
Als iets koud is op een diepvriespizza, dan eet je het toch niet
ik gooi dan de pizza terug de oven inquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:17 schreef STING het volgende:
[..]
Als iets koud is op een diepvriespizza, dan eet je het toch niet
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:16 schreef STING het volgende:
[..]
Geachte Dr. Oekter,
Mijn muffindoos is niet compleet
Met vriendelijke groet,
CherryLips
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:16 schreef STING het volgende:
[..]
Geachte Dr. Oekter,
Mijn doos is niet compleet. Hoe moet ik er nu iets van bakken?
Met vriendelijke groet,
CherryLips
Is Dr. Oetker ook een gynaecoloog dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:20 schreef STING het volgende:
[..]
Is Dr. Oetker ook een gynaecoloog dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
♥ || Baby catcher in training || ♥
dat werkt prima tegen honger hoor.....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:21 schreef Samzz het volgende:
Altijd lekker, heb je honger, is er alleen brood
je moet je personeel wel wat beter africhten hoor, dat ze de voorraden een beetje goed hoog houdenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:21 schreef Samzz het volgende:
Geen kruidenboter in huis?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:21 schreef Samzz het volgende:
Nou, inderdaad. Ik ga ze meteen instrueren.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je moet je personeel wel wat beter africhten hoor, dat ze de voorraden een beetje goed hoog houden
NEE!quote:
Waarom post jij hier, volgens mij heb je wat beters te doenquote:
Dat is wel een reden om me aan te kledenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:26 schreef CherryLips het volgende:
ik heb nog stokbrood met kruidenboter
Net terug van boarden.. nu doooooooooood moe!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom post jij hier, volgens mij heb je wat beters te doen![]()
Gelukkig nieuwjaar trouwens
ovenbroodjes checkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:26 schreef CherryLips het volgende:
ik heb nog stokbrood met kruidenboter
Lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Net terug van boarden.. nu doooooooooood moe!![]()
doe het dan?!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker![]()
ik heb ook zin om te Skieën
Geen tijd de komende 2 maandenquote:
Ik heb mijn eigen kudde. Ze vormen een hanggroep in mijn frontale cortex, rechterhemisfeerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil die kudde olifanten van me overnemen?
Ze stampen zo hard
niet eens 1 dagje?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen tijd de komende 2 maandendus hoop begin maart nog te kunnen
Wat doe jij dat je nu moet werken?quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen kudde. Ze vormen een hanggroep in mijn frontale cortex, rechterhemisfeer
Nah, ik ga niet 1 dagje op en neerquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil die kudde olifanten van me overnemen?
Ze stampen zo hard
mietjesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen kudde. Ze vormen een hanggroep in mijn frontale cortex, rechterhemisfeer
Heb ik gehad, was een beetje chaos op dat momentquote:
quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:32 schreef L-E het volgende:
Kheb zin in morgen. Ga allemaal leuke mensen zien.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:32 schreef L-E het volgende:
Kheb zin in morgen. Ga allemaal leuke mensen zien.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb ik gehad, was een beetje chaos op dat moment
En jij hebt PM
De Brainidorm Bastards.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
* Wickyleaks heeft fout beeld voor zich....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:32 schreef CherryLips het volgende:
Zo, ben benieuwd of ik een nieuwe muffinmix krijg van Oetker
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook vaak niet. Daarom ben ik zo uitzinnig.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
Die nieuwe DE reclame is wel heel slecht, trouwens
Zou er morgen een supermarkt open zijn in P?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oe ijs, dat blijft geen anderhalf uur goed in de auto
AH is nog openquote:
Tuurlijkquote:
Geen chocolade eten is ook doodzonde voor een vrouwquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef CherryLips het volgende:
Oja, m'n goede voornemen om af te kicken van de chocola had ik vanmorgen bij de eerste hap alweer gebroken
Ja, maar anders zou je ook een nieuwe ondertitel moeten verzinnen. Ik vind 'm er wel leuk staan nu eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef CherryLips het volgende:
Oja, m'n goede voornemen om af te kicken van de chocola had ik vanmorgen bij de eerste hap alweer gebroken
don't know! maar die van mij is van 12-9 openquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zou er morgen een supermarkt open zijn in P?
Dan kunnen we nog ijs halen voor we naar L-E gaan
En je rijdt er geen anderhalf uur op hoor
Daag!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:40 schreef L-E het volgende:
Ja, werk. Hou me op de hoogte van alles dat in Singles gebeurt via PM.
Daag!
Things can only get better.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:40 schreef JoeBravo het volgende:
Dus. Dag 1 van 2011 was niks, hopen op beter voor morgen
Ik heb lekker ontbeten en heb lekker op de bank zitten lezen/pitten/tv-kijkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:40 schreef JoeBravo het volgende:
Eens een chocoholic, altijd een chocoholicquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar anders zou je ook een nieuwe ondertitel moeten verzinnen. Ik vind 'm er wel leuk staan nu eigenlijk.
Ja, wat een kut reclamequote:
Werksequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:40 schreef L-E het volgende:
Ja, werk. Hou me op de hoogte van alles dat in Singles gebeurt via PM.
Daag!
Maarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wat een kut reclameDat ie in het Fries is, helpt al helemaal niet.
Ik heel vaak. Alleen morgen niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook vaak niet. Daarom ben ik zo uitzinnig.
+1quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:40 schreef JoeBravo het volgende:
Join the clubquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:43 schreef -Engel- het volgende:
Terug van de film..... wilde eigenlijk nog niet naar huis, maar tel zat aan de oplader dus ik kon in ieder geval niet bellen..... *zucht*
Film was leuk, maar nu moet ik natuurlijk wachten op het vervolg
Een kale Doutzen is ook zo wat hč.quote:
Hallodie daar!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:43 schreef -Engel- het volgende:
Terug van de film..... wilde eigenlijk nog niet naar huis, maar tel zat aan de oplader dus ik kon in ieder geval niet bellen..... *zucht*
ik heb met een verstopte neus, dus ademnood en barstende koppijn op de bank gelegen. Gelukkig voor m'n ventje waren opa en oma er gewoon en had hij iemand om wat samen mee te doen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb lekker ontbeten en heb lekker op de bank zitten lezen/pitten/tv-kijken
tot 21uquote:
Gister zat m'n neus verstopt. Dus ik even schoonmaken anders zag het er niet zo fris uit, schiet ik uit, hoppa, bloedneusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb met een verstopte neus, dus ademnood en barstende koppijn op de bank gelegen. Gelukkig voor m'n ventje waren opa en oma er gewoon en had hij iemand om wat samen mee te doen.
Nog 6 maandenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:43 schreef -Engel- het volgende:
Hi youquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een kale Doutzen is ook zo wat hč.
[..]
Hallodie daar!
het is verslavend, zo verslavend dat ik gefrustreerd raak als ze op bijv kerst avond eerder sluitenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom uit een Christelijk dorp, ben het niet gewend
Jawel, op Dordrecht had ik echt een top-notch overstap van 1 minuut aan de overzijde van het spoor in de Intercity. Beter kan het niet.quote:
Hi WT!!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een kale Doutzen is ook zo wat hč.
[..]
Hallodie daar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawel, op Dordrecht had ik echt een top-notch overstap van 1 minuut aan de overzijde van het spoor in de Intercity. Beter kan het niet.
In Sliedrecht stappen trouwens rare mensen in met dito accent zeg.
Jij ook een fijn nieuw jaar, Engelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Samzz....
Happy new year....
De volgende keer wil ik het wel in Cinestar gaan kijken...
Teasen, I wouldn't darequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
You you TEASE!!!!
jij ook een gelukkig 2011!!!
Zag je trouwens die jongen voor dat meisje voor jou? Die had opeens een enorm verhoogde concentratie, om het zo maar te zeggen. Ik vermoed dat dat trouwens ook een fokker was.quote:
lekker toch??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:51 schreef littledrummergirl het volgende:
eten zit er weer in, god i love caribean food
![]()
nu maar weer n filmpje, wat n lambal dag is dit zeg
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi WT!!!!
2011 gaat rocken heIk weet niet wat er voor jou gaat rocken, maar ik probeer mijn agenda zo leeg mogelijk te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Nieuw hier? Jou ken ik nog nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:53 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
lekker toch??
zooo lekker een magnum en brownies
Oh echt!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zag je trouwens die jongen voor dat meisje voor jou? Die had opeens een enorm verhoogde concentratie, om het zo maar te zeggen. Ik vermoed dat dat trouwens ook een fokker was.
Wat bleek trouwens? Die camera in die tas die ik meehad (die had ik trouwens nog op Geldermalsen laten liggen) was de batterij van leeg. Dus die bende voor niets meegezeuld.
Klinkt bekend, heb ook al de halve dag op de bank gehangen en films gekeken. Maar zodadelijk, spinazietaart.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:51 schreef littledrummergirl het volgende:
eten zit er weer in, god i love caribean food
![]()
nu maar weer n filmpje, wat n lambal dag is dit zeg
Ja droppie, ik had alleen vanwege iemand heel veel haast.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh echt!Niks van gemerkt eigenlijk...
Je moet ook altijd je batterijen checken! Leer momentje
Ik heb vanmiddag dan ook lekker voor de teevee lopen hangen met Phineas en Ferb.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:55 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
je kan ook niet iedere fokker kennen
Wat is 't verschil met lasagna?quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja droppie, ik had alleen vanwege iemand heel veel haast.Dus tas gegrist (niet eens gecheckt of de camera erinzat) en snel naar de bus gerend. En mijn conditie is nu niet echt op de toppen van haar kunnen.
jij bent tof... phineas&ferbquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag dan ook lekker voor de teevee lopen hangen met Phineas en Ferb.
lasagnette eet makkelijkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is 't verschil met lasagna?
En zag ik nou goed in je fobo dat je ook naar LL gaat?
Hahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:55 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
je kan ook niet iedere fokker kennen
Ik zapte langs en ik hoorde "Maar ik heb geen ritmeeee" en ik dacht OEHH dit moet ik effe blijven zien.quote:
En hoe komt dat?quote:
Verschil is dat lasagna hele grote bladen zijn, dus een aaneengesloten laag. Bij Lasagnette zijn het kleine bladen en die komen dus door de hele ovenschotel voorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is 't verschil met lasagna?
En zag ik nou goed in je fobo dat je ook naar LL gaat?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:58 schreef PeuRac het volgende:
Mn kat snurkt zo hard dat ik em hier hoor, hij ligt in een andere kamer
Alles is relevantquote:
Nog van gehoord nog. Zal es een keer kijken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:59 schreef Yuki het volgende:
Verschil is dat lasagna hele grote bladen zijn, dus een aaneengesloten laag. Bij Lasagnette zijn het kleine bladen en die komen dus door de hele ovenschotel voor
Wel es eerder naar LL geweest?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:59 schreef Yuki het volgende:
En ik ga ook naar LL ja, zoals het er nu naar uitziet. Tenzij mijn zomer heel anders wordt dan gepland
Voor mij welquote:
Lasagnette zijn gewoon lange bredere linten. Geen bladen dus.quote:
oke, maar als het kwa smaak hetzelfde is, dan is het echt smullenquote:
ik meen mijn te herinneren dat er heeeeeel lang geleden ook niet singles waren in singles... dus niet relevantquote:
Bijdehand!quote:
Die bij de knorr wereldgerechten in kleinere stukjes zijn gekniptquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lasagnette zijn gewoon lange bredere linten. Geen bladen dus.
[ afbeelding ]
Dit dus.
Nu nog steedsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:01 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
ik meen mijn te herinneren dat er heeeeeel lang geleden ook niet singles waren in singles... dus niet relevant
Je bent een schat! Duidelijk antwoord, mét foto erbij.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:00 schreef Samzz het volgende:
Lasagnette zijn gewoon lange bredere linten. Geen bladen dus.
[ afbeelding ]
Dit dus.
Knorr Wereldgerechtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog van gehoord nog. Zal es een keer kijken.
Nope. Ik wil heel graag, maar eigenlijk weet ik nog niet hoe mijn zomer eruit gaat zien. Ik heb een kaartje, maar moet dus nog zien hoe alles verder looptquote:[..]
Wel es eerder naar LL geweest?
Ja, datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die bij de knorr wereldgerechten in kleinere stukjes zijn geknipt
Aan mij heb je tenminste watquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent een schat! Duidelijk antwoord, mét foto erbij.
Behalve dan dat het met precies hetzelfde sausje gemaakt (kan) wordt(en).quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, datHet heeft ook eigenlijk helemaal niks met lasagne te maken
Indeedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Behalve dan dat het met precies hetzelfde sausje gemaakt (kan) wordt(en).
Je kan spaghetti ook met dat sausje maken, doesn't make it lasagnequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Behalve dan dat het met precies hetzelfde sausje gemaakt (kan) wordt(en).
Yup! Je valt positief op ten opzichte van dat onduidelijke vrouwvolk hier.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Verschil is dat lasagna hele grote bladen zijn, dus een aaneengesloten laag. Bij Lasagnette zijn het kleine bladen en die komen dus door de hele ovenschotel voor
En ik ga ook naar LL ja, zoals het er nu naar uitziet. Tenzij mijn zomer heel anders wordt dan gepland
Als iedereen hier elkaar even date dan kan de reeks dichtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu nog steedssoms zelfs meer niet singles dan wel singles
Klopt, maar dat is niet lekker, want dan smaakt je spaghetti saus naar lasagnesaus en dan mis je de lasagnette of de lasagnebaldenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan spaghetti ook met dat sausje maken, doesn't make it lasagne
Hoiquote:
Gewoon gaan. Dat moet je echt minstens één keer hebben meegemaakt. En die andere keren komen automatisch na de eerste keer.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:02 schreef Yuki het volgende:
Nope. Ik wil heel graag, maar eigenlijk weet ik nog niet hoe mijn zomer eruit gaat zien. Ik heb een kaartje, maar moet dus nog zien hoe alles verder loopt
Mijn boek gepubliceerd laten worden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:04 schreef YipYip het volgende:
Hier nog mensen met grootse plannen voor 2011??
Ieder zijn smaak, natuurlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is niet lekker, want dan smaakt je spaghetti saus naar lasagnesaus en dan mis je de lasagnette of de lasagnebalden
Oh vast welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als iedereen hier elkaar even date dan kan de reeks dicht
Er zijn vast hier nog wel combinaties te maken
Nr. 1 op mogelijke wachtlijstquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dan claim ik hierbij jouw kaartje.
Nr. 2quote:
Ik heb de behoefte helemaal niet naar LL te gaan, eigenlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Dat moet je echt minstens één keer hebben meegemaakt. En die andere keren komen automatisch na de eerste keer.
Dat is al eens geprobeerd meestal werkt het nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als iedereen hier elkaar even date dan kan de reeks dicht
Er zijn vast hier nog wel combinaties te maken
Gelukkig wordenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:04 schreef YipYip het volgende:
Nee ik vind LL nietsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Dat moet je echt minstens één keer hebben meegemaakt. En die andere keren komen automatisch na de eerste keer.
LL.. is al uitverkocht toch enzo?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nr. 1 op mogelijke wachtlijst
[..]
Nr. 2
Dat dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de behoefte helemaal niet naar LL te gaan, eigenlijk
Ikke dus wel..eerst over 4 weekjes een maandje naar de zon. met zon, zee, strand en feesten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:04 schreef YipYip het volgende:
succes ermeequote:
Je MOET!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de behoefte helemaal niet naar LL te gaan, eigenlijk
Ja. En ik heb een kaartjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
LL.. is al uitverkocht toch enzo?
Mooiquote:
voornemens die kom je meestal toch niet na..ik in ieder geval nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:08 schreef Wickyleaks het volgende:
Mijn goede voornemen heb ik paar jaar geleden gemaakt... dat was geen voornemen doen.... deze gaat me nog steeds goed af
Jaquote:
Ik ben daar in 2010 al mee begonnenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:09 schreef L-E het volgende:
Ik geloof niet echt in goede voornemens. Ik ga mijn leven wel anders inrichten, maar dat had ik ook gedaan zonder 2011.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:06 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ikke dus wel..eerst over 4 weekjes een maandje naar de zon. met zon, zee, strand en feesten.
En daarna gewoon een sociaal leven opbouwen, en nieuwe baan zien te vinden..en in Augustus/September studie beginnen
Nee ze verkoopt hem aan de hoogste biederquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En je biedt 'm aan als je toch niet blijkt te kunnen?
Een roman. Meer verklap ik niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:10 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat is nog eens een plan. Wat voor boek?
Die gedachte speelde bij mij ook alquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:09 schreef L-E het volgende:
Ik geloof niet echt in goede voornemens. Ik ga mijn leven wel anders inrichten, maar dat had ik ook gedaan zonder 2011.
Ja. Als je 10 posts had teruggelezen had je het eerder al gewetenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En je biedt 'm aan als je toch niet blijkt te kunnen?
Over singlesquote:
Alleen dat roman wilde ik wetenquote:
Ja euh, beetje traag enzo vandaagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Als je 10 posts had teruggelezen had je het eerder al geweten
Nee hoor. Geen woekerprijzen als het kaartje naar een vriend(in) zou gaan. Gewoon wat ik betaald heb. Niet meer, niet minderquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ze verkoopt hem aan de hoogste bieder
Dan ben je bij dezen nr 3.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja euh, beetje traag enzo vandaag![]()
Ik wil ook wel op je lijstje sieren dan
Zo hoort hetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor. Geen woekerprijzen als het kaartje naar een vriend(in) zou gaan. Gewoon wat ik betaald heb. Niet meer, niet minder
Ik ook niet. Die kudde olifanten zit nog steeds in m'n hoofdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yay!![]()
Auw, ik moet niet fysiek te blij gaan doen..
Knieën zijn er ook om mee te lopen....niet om te (ver)neukenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:15 schreef PeuRac het volgende:
Kut zo, ik heb mn knie verneukt vannacht
Ik hád geen hoofdpijn.. Nu ik een uurtje geslapen heb welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook niet. Die kudde olifanten zit nog steeds in m'n hoofd
Het is gelukkig geen kater. En al helemaal niet zoals de vorige keer dat ik bij MissB vandaan kwamquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hád geen hoofdpijn.. Nu ik een uurtje geslapen heb wel
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is gelukkig geen kater. En al helemaal niet zoals de vorige keer dat ik bij MissB vandaan kwam
Wauw, dat is een mooi compliment ja!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:16 schreef L-E het volgende:
Trouwens, erg leuk: iemand die ik nauwelijks ken maar wel mijn blog leest heeft een quote van mij op haar FB gezet. Ik heb haar niet op FB, hoorde dat dus via-via-via, maar ik ben vereerd dat ze iets dat ik heb geschreven zo mooi vind dat het in haar status mag.
Hier ook niet.. Ik had gewoon niet dat uurtje moeten gaan liggenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is gelukkig geen kater. En al helemaal niet zoals de vorige keer dat ik bij MissB vandaan kwam
quote:
Je moet 'm in de context lezen, maar het gaat om:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wauw, dat is een mooi compliment ja!
Mag ik vragen om een quote?
Dank jequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:15 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Knieën zijn er ook om mee te lopen....niet om te (ver)neuken
Jij voert alle jonge dames dronken en sleurt ze je bed in?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat moet men wel niet van me gaan denken!
Geen kwade gedachten over jou!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
gewoon op je rug liggen en laten verwennenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank jeik zal t onthouden
![]()
Overigens zou het zonder kniën toch een stuk lastiger zijn om te neuken
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij voert alle jonge dames dronken en sleurt ze je bed in?
Nee hoor gewoon de vrouw al het werk laten doenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank jeik zal t onthouden
![]()
Overigens zou het zonder kniën toch een stuk lastiger zijn om te neuken
Erg mooi stukjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet 'm in de context lezen, maar het gaat om:
Laat mij voor eeuwig beseffen wat ik vandaag heb, laat mij nooit verliezen wat ik vandaag koester.
Staat op www.ookikschrijf.blogspot.com
Thanks!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet 'm in de context lezen, maar het gaat om:
Laat mij voor eeuwig beseffen wat ik vandaag heb, laat mij nooit verliezen wat ik vandaag koester.
Staat op www.ookikschrijf.blogspot.com
Hmm, goed idee, doe ik ook wel, maar gaat ook zo vervelen na een tijdje.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:19 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
gewoon op je rug liggen en laten verwennengeen knieën voor nodig
quote:
Ik heb weer bij missb in bed geslapenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij voert alle jonge dames dronken en sleurt ze je bed in?
Voordat jij Yuki je bed in lokte ja!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar je was mijn vrouwtje toch?
Die heeft mij helemaal niet nodig, die hosselt straks zijn chickies makkelijk zelf.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed leermoment voor Minipuber?
Ik heb met Me-Mo de bank bij Lotusss gedeeldquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb weer bij missb in bed geslapen
Ohja, 't zit in z'n bloed natuurlijk..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die heeft mij helemaal niet nodig, die hosselt straks zijn chickies makkelijk zelf.
Ja maar, ja maar, lieverd, het is niet wat het lijktquote:
Het is zelfs erger?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, lieverd, het is niet wat het lijkt
Eindelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:22 schreef L-E het volgende:
Even een tegenhanger voor al mijn gejank de laatste tijd: ik voel me zó goed, heb zóveel zin in komend jaar, ook al is alles dat kut was nog steeds kut. Het Leven is!
Doe je goedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:22 schreef L-E het volgende:
Even een tegenhanger voor al mijn gejank de laatste tijd: ik voel me zó goed, heb zóveel zin in komend jaar, ook al is alles dat kut was nog steeds kut. Het Leven is!
Het komt helemaal goed met jou!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:22 schreef L-E het volgende:
Tof om te horenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:22 schreef L-E het volgende:
Kan je dat zelf niet?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:26 schreef -Engel- het volgende:
Oja, kan trouwens iemand mijn ouders overtuigen van het feit dat er geen kleine -engel-tjes komen.....
gisteravond weer zo'n gesprek gehad....
Waarom zijn er ouders die dat soort gesprekken voeren?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:26 schreef -Engel- het volgende:
Oja, kan trouwens iemand mijn ouders overtuigen van het feit dat er geen kleine -engel-tjes komen.....
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:26 schreef -Engel- het volgende:
Helaas, daar zul je nog even aan vast zittenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:26 schreef -Engel- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |