Hahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:55 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
je kan ook niet iedere fokker kennen
Ik zapte langs en ik hoorde "Maar ik heb geen ritmeeee" en ik dacht OEHH dit moet ik effe blijven zien.quote:
En hoe komt dat?quote:
Verschil is dat lasagna hele grote bladen zijn, dus een aaneengesloten laag. Bij Lasagnette zijn het kleine bladen en die komen dus door de hele ovenschotel voorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is 't verschil met lasagna?
En zag ik nou goed in je fobo dat je ook naar LL gaat?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:58 schreef PeuRac het volgende:
Mn kat snurkt zo hard dat ik em hier hoor, hij ligt in een andere kamer
Alles is relevantquote:
Nog van gehoord nog. Zal es een keer kijken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:59 schreef Yuki het volgende:
Verschil is dat lasagna hele grote bladen zijn, dus een aaneengesloten laag. Bij Lasagnette zijn het kleine bladen en die komen dus door de hele ovenschotel voor
Wel es eerder naar LL geweest?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:59 schreef Yuki het volgende:
En ik ga ook naar LL ja, zoals het er nu naar uitziet. Tenzij mijn zomer heel anders wordt dan gepland
Voor mij welquote:
Lasagnette zijn gewoon lange bredere linten. Geen bladen dus.quote:
oke, maar als het kwa smaak hetzelfde is, dan is het echt smullenquote:
ik meen mijn te herinneren dat er heeeeeel lang geleden ook niet singles waren in singles... dus niet relevantquote:
Bijdehand!quote:
Die bij de knorr wereldgerechten in kleinere stukjes zijn gekniptquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lasagnette zijn gewoon lange bredere linten. Geen bladen dus.
[ afbeelding ]
Dit dus.
Nu nog steedsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:01 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
ik meen mijn te herinneren dat er heeeeeel lang geleden ook niet singles waren in singles... dus niet relevant
Je bent een schat! Duidelijk antwoord, mét foto erbij.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:00 schreef Samzz het volgende:
Lasagnette zijn gewoon lange bredere linten. Geen bladen dus.
[ afbeelding ]
Dit dus.
Knorr Wereldgerechtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog van gehoord nog. Zal es een keer kijken.
Nope. Ik wil heel graag, maar eigenlijk weet ik nog niet hoe mijn zomer eruit gaat zien. Ik heb een kaartje, maar moet dus nog zien hoe alles verder looptquote:[..]
Wel es eerder naar LL geweest?
Ja, datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die bij de knorr wereldgerechten in kleinere stukjes zijn geknipt
Aan mij heb je tenminste watquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent een schat! Duidelijk antwoord, mét foto erbij.
Behalve dan dat het met precies hetzelfde sausje gemaakt (kan) wordt(en).quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, datHet heeft ook eigenlijk helemaal niks met lasagne te maken
Indeedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Behalve dan dat het met precies hetzelfde sausje gemaakt (kan) wordt(en).
Je kan spaghetti ook met dat sausje maken, doesn't make it lasagnequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Behalve dan dat het met precies hetzelfde sausje gemaakt (kan) wordt(en).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |