Yup! Je valt positief op ten opzichte van dat onduidelijke vrouwvolk hier.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Verschil is dat lasagna hele grote bladen zijn, dus een aaneengesloten laag. Bij Lasagnette zijn het kleine bladen en die komen dus door de hele ovenschotel voor
En ik ga ook naar LL ja, zoals het er nu naar uitziet. Tenzij mijn zomer heel anders wordt dan gepland
Als iedereen hier elkaar even date dan kan de reeks dichtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu nog steedssoms zelfs meer niet singles dan wel singles
Klopt, maar dat is niet lekker, want dan smaakt je spaghetti saus naar lasagnesaus en dan mis je de lasagnette of de lasagnebaldenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan spaghetti ook met dat sausje maken, doesn't make it lasagne
Hoiquote:
Gewoon gaan. Dat moet je echt minstens één keer hebben meegemaakt. En die andere keren komen automatisch na de eerste keer.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:02 schreef Yuki het volgende:
Nope. Ik wil heel graag, maar eigenlijk weet ik nog niet hoe mijn zomer eruit gaat zien. Ik heb een kaartje, maar moet dus nog zien hoe alles verder loopt
Mijn boek gepubliceerd laten worden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:04 schreef YipYip het volgende:
Hier nog mensen met grootse plannen voor 2011??
Ieder zijn smaak, natuurlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is niet lekker, want dan smaakt je spaghetti saus naar lasagnesaus en dan mis je de lasagnette of de lasagnebalden
Oh vast welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als iedereen hier elkaar even date dan kan de reeks dicht
Er zijn vast hier nog wel combinaties te maken
Nr. 1 op mogelijke wachtlijstquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dan claim ik hierbij jouw kaartje.
Nr. 2quote:
Ik heb de behoefte helemaal niet naar LL te gaan, eigenlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Dat moet je echt minstens één keer hebben meegemaakt. En die andere keren komen automatisch na de eerste keer.
Dat is al eens geprobeerd meestal werkt het nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als iedereen hier elkaar even date dan kan de reeks dicht
Er zijn vast hier nog wel combinaties te maken
Gelukkig wordenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:04 schreef YipYip het volgende:
Nee ik vind LL nietsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Dat moet je echt minstens één keer hebben meegemaakt. En die andere keren komen automatisch na de eerste keer.
LL.. is al uitverkocht toch enzo?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nr. 1 op mogelijke wachtlijst
[..]
Nr. 2
Dat dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de behoefte helemaal niet naar LL te gaan, eigenlijk
Ikke dus wel..eerst over 4 weekjes een maandje naar de zon. met zon, zee, strand en feesten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:04 schreef YipYip het volgende:
succes ermeequote:
Je MOET!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de behoefte helemaal niet naar LL te gaan, eigenlijk
Ja. En ik heb een kaartjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
LL.. is al uitverkocht toch enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |