En hoe vaak hoor ik mensen plat A'dam praten? Ja, HW'tje is duidelijk A'dams (geen idee plat?), maar jij praat niet zo A'dams.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:52 schreef STING het volgende:
[..]
Vlaams oke.. maar plat A'dams. Foei.
engel is geloof ik al weg. En zowieso ik loop nog in mijn pijama..haha. maar ach, straks heb ik wel wat te doen, moet mijn eigen eten vandaag klaarmaken, mijn ma heeft geen zin om te koken. En vanaf half 8 geloof ik, ben ik weg, want ga ik tv series kijkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zie ik in december t/m feb al zo veel, dat vandaag niet hoeft. Bijna alle verjaardagen vallen in die periode
[..]
Engel had t idee om een filmpje te pakken?
Ik praat ook geen plat A'dams idd, ik praat ABN.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
En hoe vaak hoor ik mensen plat A'dam praten? Ja, HW'tje is duidelijk A'dams (geen idee plat?), maar jij praat niet zo A'dams.
ik moest als eerste aan de bank abn amro denkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ik praat ook geen plat A'dams idd, ik praat ABN.
Amsterdams Beschaafd Nederlands
Wat vreemdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:57 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik moest als eerste aan de bank abn amro denken
En dat doet HW'tje weer wat meer.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ik praat ook geen plat A'dams idd, ik praat ABN.
Amsterdams Beschaafd Nederlands
En al die keren dan dat je hier voor je studie onderzoek moest verrichten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dat doet HW'tje weer wat meer.
Dus: you can't blame me.
We eten weleens met mes en vorkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:00 schreef vencodark het volgende:
Btw, zijn Amsterdammers weleens beschaafd?
Ons beeld is nu helemaal naar de klote jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:07 schreef STING het volgende:
Tsk. Is iedereen nu opeens flabbergasted ofzo.
Bastards
ik dacht dat ze vanavond nog wel wilde gaan? Ik heb dr nummer niet, dus kan t niet vragenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
engel is geloof ik al weg. En zowieso ik loop nog in mijn pijama..haha. maar ach, straks heb ik wel wat te doen, moet mijn eigen eten vandaag klaarmaken, mijn ma heeft geen zin om te koken. En vanaf half 8 geloof ik, ben ik weg, want ga ik tv series kijken
Je kent mijn slaapverhalen zeker niet?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:01 schreef STING het volgende:
[..]
En al die keren dan dat je hier voor je studie onderzoek moest verrichten.
Beetje lopen slapen ofzo?
quote:
Ah, dus net als Sleeping Beauty in Shrek, val je af en toe zomaar in slaap?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je kent mijn slaapverhalen zeker niet?
Ik slaap overal, dear.
Daar kom ik nietquote:Ook bij de Febo?
Ccleaner installerenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:24 schreef Samzz het volgende:
Godver
Ik heb per ongeluk een programma geïnstalleerd en nu wil ik 'm verwijderen, ben ik niet gemachtigd? Wat de neuk is dat?
Nooo, dat valt dan ook wel weer mee.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:17 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, dus net als Sleeping Beauty in Shrek, val je af en toe zomaar in slaap?
Ik wil niks installeren, ik wil van dat kut progamma afquote:
Ccleaner houdt je PC schoon van ongewenste programma's en zorgt dat een deïnstallatie ook echt volledig deïnstalleerd.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil niks installeren, ik wil van dat kut progamma af
AH is gewoon open hir, is nog druk ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:29 schreef littledrummergirl het volgende:
eindelijk opgestaannu bedenken waar avondeten vandaan te toveren
alles dicht natuurlijk
Welk deel van niet gemachtigd snap jij nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ccleaner houdt je PC schoon van ongewenste programma's en zorgt dat een deïnstallatie ook echt volledig deïnstalleerd.
Ik ga straks aan papa's gehaktballen met broodquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:29 schreef littledrummergirl het volgende:
eindelijk opgestaannu bedenken waar avondeten vandaan te toveren
alles dicht natuurlijk
goed verkooppraatjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ccleaner houdt je PC schoon van ongewenste programma's en zorgt dat een deïnstallatie ook echt volledig deïnstalleerd.
C1000 Rijnhaven is volgensmij ook openquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
AH is gewoon open hir, is nog druk ook
tot 18 u zekerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
AH is gewoon open hir, is nog druk ook
Log dan in als administratorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk deel van niet gemachtigd snap jij niet
nope, 21uquote:
nope hele dag dichtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
C1000 Rijnhaven is volgensmij ook open
Ja hoequote:
wat ben jij lekker aan het delegeren vandaagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nope, 21uals je toch hier boodschappen gaat doen, neem voor mij ook wat mee dan
quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat ben jij lekker aan het delegeren vandaagje wilde ook al je omelet du fromage uitbesteden
ja johquote:
Heb ook de hele tijd het idee dat het zondag isquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja johtis alweer donker enzo
Samequote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ook de hele tijd het idee dat het zondag is
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ook de hele tijd het idee dat het zondag is
paprika of naturel?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook
En ik heb heel erg zin in chips, op een of andere manier.
Heb ik nietquote:
Hamka's of Wokkels (beide smaken) hebben mjin voorkeur eigenlijkquote:
Hé, je krijgt het, geen rare wensenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hamka's of Wokkels (beide smaken) hebben mjin voorkeur eigenlijk
Ja heuj! Klant is koning enzo he!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hé, je krijgt het, geen rare wensen
Als de klant betaald welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja heuj! Klant is koning enzo he!
Moeten: jaquote:
Lui varkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als de klant betaald wel
[..]
Moeten: ja
Gaan: nee
Ik kan nog wel wat bij elkaar schrapen voor vanavondquote:
Mag ik mee?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben misselijk en brak en gaar en ga mooi zo weer slapen
Zo snel kan ik niet bij je zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo het bad vol laten lopen, denk ik
Jezus, die is echt lamequote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:49 schreef PeuRac het volgende:
Kansloos![]()
[ afbeelding ]
[..]
Zo snel kan ik niet bij je zijn
Nee ik slaap op een 1-persoons bankquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus, die is echt lame
Zo is bij mij een niet gedefinieerde tijdspanne
Heb vannacht ook met z'n 2'en op 1 bank geslapen, zoveel ruimte neem ik niet in hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik slaap op een 1-persoons bank
Routeplanner gebruiken voor Glanerburg, ben jij nou chauffeur (geweest)?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
*kleding aan trekt en routeplanner aanslingerd*
Ik moet wel weten hoe ik in de stad moet rijdenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Routeplanner gebruiken voor Glanerburg, ben jij nou chauffeur (geweest)?
Ik moest vannacht nog aan jou denken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb vannacht ook met z'n 2'en op 1 bank geslapen, zoveel ruimte neem ik niet in hoor
Oh?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest vannacht nog aan jou denken.
Welke stad? Enschede? d'r in en d'r weer uit richting Grens.. tis niet te missen..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet wel weten hoe ik in de stad moet rijdenen ik kwam nooit in Enschede voor mn werk. Alleen naar mn opa en oma, maar nooit vanuit Utrecht en die wonen al ruim 60jr in hetzelfde huis
Ik weet hoe ik er moet komen, maar in Glanerbrug weet ik de weg nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Welke stad? Enschede? d'r in en d'r weer uit richting Grens.. tis niet te missen..
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet boos worden he:
http://www.telsell.com/nl(...)fault.aspx?phid=1012
Tis 1 straatquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik er moet komen, maar in Glanerbrug weet ik de weg niet
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet boos worden he:
Ja ik zag die reclame vannacht en moest toen best hard lachenquote:
Ik zou ook wel even moeten giechelen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik zag die reclame vannacht en moest toen best hard lachen
Lol, dat gaat niet werken met m'n schoenen, dan passen ze niet meer goedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet boos worden he:
ohjaquote:
Wat ben jij voor chauffeur dat je niet weet dat Glanerbrug veel meer is dan 1 straatquote:
Volgens de reclame kan het in alle schoenenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lol, dat gaat niet werken met m'n schoenen, dan passen ze niet meer goed
Oke, oke, een in de lengte en een in de breedte, hebben jullie al een verkeerslicht?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben jij voor chauffeur dat je niet weet dat Glanerbrug veel meer is dan 1 straat
Rotondes kennen ze daar ook niet volgensmij.. of Turbo Rotondes..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, oke, een in de lengte en een in de breedte, hebben jullie al een verkeerslicht?
Te veelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, oke, een in de lengte en een in de breedte, hebben jullie al een verkeerslicht?
Elke is er 1 teveelquote:
Nah, ik heb dan vast geen gevoel meer voor 't gaspedaal enzo.. Dus doe maar nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens de reclame kan het in alle schoenen
De Gronausestraat heeft zeven stoplichtenquote:
7? Dat heeft geen enkele weg in Rotterdam zelfs!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Gronausestraat heeft zeven stoplichten
Vast wel. Hier in de straat zijn er al belachelijk veel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
7? Dat heeft geen enkele weg in Rotterdam zelfs!
Damnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Gronausestraat heeft zeven stoplichten
LOL heus wel!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
7? Dat heeft geen enkele weg in Rotterdam zelfs!
Dat is een kut weg! Zeker door alle flitspalen, je haalt het volgende licht daardoor altijd nét NIETquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LOL heus wel!!
In Dordrecht heb je ook een laan der verenigde stoplichten![]()
Heet eigenlijk Laan der Verenigde Naties
Dat zijn er 3 langs jou, en 2 iets meer naar de Tunnel.. Oh wacht, en een zooitje bij de tunnel..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vast wel. Hier in de straat zijn er al belachelijk veel.
Ja, de Singel. Klopt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damnik vind de rondweg in Enschede ook altijd zo'n kut weg
achja, gelukkig kom ik er toch nietquote:
En vergeet de spoorwegovergang niet. Als je pech hebt sta je er makkelijk een kwartier voor want dan blijven er maar treinen langskomenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is een kut weg! Zeker door alle flitspalen, je haalt het volgende licht daardoor altijd nét NIET
slaap lekkerquote:
Dan anticipeer je verkeerdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is een kut weg! Zeker door alle flitspalen, je haalt het volgende licht daardoor altijd nét NIET
Je wilt niet weten wat een frustratie dat ding was, ik heb nogal een strakke planning, en dat ding verneukte het altijdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vergeet de spoorwegovergang niet. Als je pech hebt sta je er makkelijk een kwartier voor want dan blijven er maar treinen langskomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |