quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd. En het is ook dodelijk vermoeiend continu op het randje te balanceren.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je er goed in anders was je allang in het ravijn gestort.
(I mean this in the nicest, possible way!)
Nah ja, ik wil het iig niet bagatelliseren of onderschatten ofzo. Het zal vast een klote situatie zijn. En financiën gaan altijd door. Daar zet je niet ff een stop op.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar heb je ergens wel een punt. En ik denk dat ik wel snap hoe jij het bedoelt, dus no offense taken.
Nee zo vatte ik het ook niet op hoor. En idd, het is iets wat er gewoon altijd is..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, ik wil het iig niet bagatelliseren of onderschatten ofzo. Het zal vast een klote situatie zijn. En financiën gaan altijd door. Daar zet je niet ff een stop op.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:26 schreef Yuki het volgende:
Gadverdamme, een of andere idioot in de trein die ging knipogen, z'n lippen aflikte en toen een luchtkusje gaf
Damn, ik ben nog niet eens aangekleedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, bij paps en mams bivakeren tot vanavond![]()
Heb zelfs ook alweer gewerkt
Was het een neger?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:26 schreef Yuki het volgende:
Gadverdamme, een of andere idioot in de trein die ging knipogen, z'n lippen aflikte en toen een luchtkusje gaf
Knieën.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
krijg je als je over je kniën wrijft
Ben jij God?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:26 schreef STING het volgende:
[..]
Nee hoor, dit topic bevindt zich in de hemel. Welkom
Auwquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:26 schreef STING het volgende:
[..]
Nee hoor, dit topic bevindt zich in de hemel. Welkom
Ik was met Me-Mo al om 11 uur op ofzo.. rond 12'en Lotusss d'r vriend en half 1 kwam Lotusss eens een keer kijken..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damn, ik ben nog niet eens aangekleed
Grapje enzoquote:
Zat boudibou bij je in de trein?quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:29 schreef STING het volgende:
[..]
Whut? Geen "Psssssssst maisje maisje"
Mannen die zwijgen, denken het te kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:29 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, ik zal eens een pruik op doen in de metro en er eens oplettenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee serieus. Die zijn meestal vrij direct met zulke dingen.
Goed om te weten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, en de Turken in Gorinchem houden veelal van knalvuurwerk, en de grieken van mooi sier vuurwerk
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:30 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, ik zal eens een pruik op doen in de metro en er eens opletten
Is dat een oud Zeeuwsch gezegde?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mannen die zwijgen, denken het te kunnen krijgen.
Oh ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
En toon je rondingen een beetje, daar houden ze van.
Was een ware veldslag waar wji tussenin stonden!quote:
Was dat maar waarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is Boudiewatta de enige Marokkaan?
MELOENEN! BLOEMKOLEN!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:31 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja.
Eerst ff langs de groenteboer dan
Leuke wijk om O&N te vieren hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was een ware veldslag waar wji tussenin stonden!![]()
Maar we hebben het overleefd![]()
Althans, lichamelijk
Vergeet de aubergine nietquote:
auberginequote:
filmpje niet gezin?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat moet STING, verkleed als vrouw, nu met een aubergine?
Genoegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat moet STING, verkleed als vrouw, nu met een aubergine?
Nou ik ben trots op jequote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, die verzin ik ter plekke en je weet: ik ben niet oud.
Dudequote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Grapje enzoMI van benen iets uit elkaar en dan langs de binnenkant wrijven
Normaal is het daar haske rustig, ondanks het restaurant benedenquote:
Maar een gezegde die ik net verzin, kan niet oud zijn. Dat was mijn punt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:34 schreef STING het volgende:
[..]
Nou ik ben trots op je
En je hoeft niet te oud zijn om oude gezegdes te kennen. Dat je het even weet
Het slaat als een lul op een gebakje.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dudeecht, wat heb jij rare ideeën de laatste tijd
Ah op die manier, punt taken. Dan is het een heul jong gezegdequote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar een gezegde die ik net verzin, kan niet oud zijn. Dat was mijn punt.
Hmm, ik heb altijd een creatieve geest gehad, ik uit het nu wat meer.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dudeecht, wat heb jij rare ideeën de laatste tijd
Auw, auwquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, zijn er filmpjes van STING, verkleed als vrouw, met een aubergine?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:35 schreef STING het volgende:
[..]
Ah op die manier, punt taken. Dan is het een heul jong gezegde
Noem je dat een creatieve geest?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, ik heb altijd een creatieve geest gehad, ik uit het nu wat meer.
Niet eensquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:29 schreef STING het volgende:
[..]
Creatief?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, ik heb altijd een creatieve geest gehad, ik uit het nu wat meer.
Mannen die giechelen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:37 schreef STING het volgende:
[..]
Nee hoor, hihi, ik kreeg alleen maar een MI, hihi
Het is een vorm van creativiteitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vers!
[..]
Noem je dat een creatieve geest?
Barbusse!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:38 schreef Barbusse het volgende:
Oke....gedouched. Nu naar bed. Gelukkig nieuwjaar jullie!
Yuki!quote:
Ah, doe niet zo gek, joh, meid, gekkiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mannen die giechelen.![]()
Daar krijg ik weer mi's van!
Gelukkig meen ik het ook altijdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Creatief?
Nou ja, je weet wat ik ervan denk.
Doe ik nooit. Ik ben zoooo ordinary.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, doe niet zo gek, joh, meid, gekkie
Just an ordinary girl. Uhuh, make that the cat wisequote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doe ik nooit. Ik ben zoooo ordinary.
Dan nog weet je hoe ik erover denkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig meen ik het ook altijdik kan ook heel serieus zijn, maar soms is het leuker om er een grapje over te maken.
My cat believes me. I have a You-know-cat.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:41 schreef STING het volgende:
[..]
Just an ordinary girl. Uhuh, make that the cat wise
Gaat lukken!quote:
Cats will say everything to get their foodquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
My cat believes me. I have a You-know-cat.
/care. Ge mot mekoar soms in de woan loaten euj.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:43 schreef STING het volgende:
[..]
Cats will say everything to get their food
Klopt.quote:
Bij ons was het vooral chaosquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat lukken!Het was een bijzonder tof en vermoeiend oud en nieuw
Ge mot?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
/care. Ge mot mekoar soms in de woan loaten euj.
was je wel nuchter?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo toch nog maar een uurtje of 2 bjislapen denk ik
Zie ik nu netquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij ons was het vooral chaosmaar wel tof gehad met missb
had je m'n sms nog gehad?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar heb ik zo m'n twijfels over![]()
Vannacht niet iig..
Pak je sociale leven buiten fok eens op.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:46 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, ik wil wat doeniemand een idee? Of ook zin om wat te doen?
Dat klinkt als Vlaams en plat A'dams door elkaar.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dát is het enige dat je niet begrijpt?
Ik ben van beide geen kenner. Can you blame me?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:47 schreef STING het volgende:
[..]
Dat klinkt als Vlaams en plat A'dams door elkaar.
Al mn vrienden zijn naar hun familiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pak je sociale leven buiten fok eens op.
En jouw familie dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Al mn vrienden zijn naar hun familie
hm, ik zit hier met hetzelfde dillema. Heb de klusjes in huis al gedaan.en heb nu niks te doen, althans ik kan niks bedenkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:46 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, ik wil wat doeniemand een idee? Of ook zin om wat te doen?
Die zie ik in december t/m feb al zo veel, dat vandaag niet hoeft. Bijna alle verjaardagen vallen in die periodequote:
Engel had t idee om een filmpje te pakken?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:49 schreef cafpow het volgende:
[..]
hm, ik zit hier met hetzelfde dillema. Heb de klusjes in huis al gedaan.en heb nu niks te doen, althans ik kan niks bedenken
Ah zo. Ja dan moet je jezelf zien te vermaken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zie ik in december t/m feb al zo veel, dat vandaag niet hoeft. Bijna alle verjaardagen vallen in die periode
Vlaams oke.. maar plat A'dams. Foei.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben van beide geen kenner. Can you blame me?
Vanavond ook werken?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geen klusjes te doen hier, en ik geniet er eigenlijk wel even van.. Morgen is een ander verhaal, dan ben ik wéér vrij
En hoe vaak hoor ik mensen plat A'dam praten? Ja, HW'tje is duidelijk A'dams (geen idee plat?), maar jij praat niet zo A'dams.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:52 schreef STING het volgende:
[..]
Vlaams oke.. maar plat A'dams. Foei.
engel is geloof ik al weg. En zowieso ik loop nog in mijn pijama..haha. maar ach, straks heb ik wel wat te doen, moet mijn eigen eten vandaag klaarmaken, mijn ma heeft geen zin om te koken. En vanaf half 8 geloof ik, ben ik weg, want ga ik tv series kijkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zie ik in december t/m feb al zo veel, dat vandaag niet hoeft. Bijna alle verjaardagen vallen in die periode
[..]
Engel had t idee om een filmpje te pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |