Het slaat als een lul op een gebakje.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dudeecht, wat heb jij rare ideeën de laatste tijd
Ah op die manier, punt taken. Dan is het een heul jong gezegdequote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar een gezegde die ik net verzin, kan niet oud zijn. Dat was mijn punt.
Hmm, ik heb altijd een creatieve geest gehad, ik uit het nu wat meer.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dudeecht, wat heb jij rare ideeën de laatste tijd
Auw, auwquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, zijn er filmpjes van STING, verkleed als vrouw, met een aubergine?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:35 schreef STING het volgende:
[..]
Ah op die manier, punt taken. Dan is het een heul jong gezegde
Noem je dat een creatieve geest?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, ik heb altijd een creatieve geest gehad, ik uit het nu wat meer.
Niet eensquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:29 schreef STING het volgende:
[..]
Whut? Geen "Psssssssst maisje maisje"
Creatief?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, ik heb altijd een creatieve geest gehad, ik uit het nu wat meer.
Mannen die giechelen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:37 schreef STING het volgende:
[..]
Nee hoor, hihi, ik kreeg alleen maar een MI, hihi
Het is een vorm van creativiteitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vers!
[..]
Noem je dat een creatieve geest?
Barbusse!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:38 schreef Barbusse het volgende:
Oke....gedouched. Nu naar bed. Gelukkig nieuwjaar jullie!
Yuki!quote:
Ah, doe niet zo gek, joh, meid, gekkiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mannen die giechelen.![]()
Daar krijg ik weer mi's van!
Gelukkig meen ik het ook altijdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Creatief?
Nou ja, je weet wat ik ervan denk.
Doe ik nooit. Ik ben zoooo ordinary.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, doe niet zo gek, joh, meid, gekkie
Just an ordinary girl. Uhuh, make that the cat wisequote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doe ik nooit. Ik ben zoooo ordinary.
Dan nog weet je hoe ik erover denkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig meen ik het ook altijdik kan ook heel serieus zijn, maar soms is het leuker om er een grapje over te maken.
My cat believes me. I have a You-know-cat.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:41 schreef STING het volgende:
[..]
Just an ordinary girl. Uhuh, make that the cat wise
Gaat lukken!quote:
Cats will say everything to get their foodquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
My cat believes me. I have a You-know-cat.
/care. Ge mot mekoar soms in de woan loaten euj.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:43 schreef STING het volgende:
[..]
Cats will say everything to get their food
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |