Klopt.quote:
Bij ons was het vooral chaosquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat lukken!Het was een bijzonder tof en vermoeiend oud en nieuw
Ge mot?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
/care. Ge mot mekoar soms in de woan loaten euj.
was je wel nuchter?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo toch nog maar een uurtje of 2 bjislapen denk ik
Zie ik nu netquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij ons was het vooral chaosmaar wel tof gehad met missb
had je m'n sms nog gehad?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar heb ik zo m'n twijfels over![]()
Vannacht niet iig..
Pak je sociale leven buiten fok eens op.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:46 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, ik wil wat doeniemand een idee? Of ook zin om wat te doen?
Dat klinkt als Vlaams en plat A'dams door elkaar.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dát is het enige dat je niet begrijpt?
Ik ben van beide geen kenner. Can you blame me?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:47 schreef STING het volgende:
[..]
Dat klinkt als Vlaams en plat A'dams door elkaar.
Al mn vrienden zijn naar hun familiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pak je sociale leven buiten fok eens op.
En jouw familie dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Al mn vrienden zijn naar hun familie
hm, ik zit hier met hetzelfde dillema. Heb de klusjes in huis al gedaan.en heb nu niks te doen, althans ik kan niks bedenkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:46 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, ik wil wat doeniemand een idee? Of ook zin om wat te doen?
Die zie ik in december t/m feb al zo veel, dat vandaag niet hoeft. Bijna alle verjaardagen vallen in die periodequote:
Engel had t idee om een filmpje te pakken?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:49 schreef cafpow het volgende:
[..]
hm, ik zit hier met hetzelfde dillema. Heb de klusjes in huis al gedaan.en heb nu niks te doen, althans ik kan niks bedenken
Ah zo. Ja dan moet je jezelf zien te vermaken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zie ik in december t/m feb al zo veel, dat vandaag niet hoeft. Bijna alle verjaardagen vallen in die periode
Vlaams oke.. maar plat A'dams. Foei.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben van beide geen kenner. Can you blame me?
Vanavond ook werken?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geen klusjes te doen hier, en ik geniet er eigenlijk wel even van.. Morgen is een ander verhaal, dan ben ik wéér vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |