Ja geen idee. het gaat altijd iets harder los kennelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:31 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom zijn katers op 1 januari altijd tien keer zo erg als normale katers
Grolsch hier, hoofdpijnbierquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
't is te merken dat ik de hele avond Bavaria heb gedronken, godverdomme hee.
Dan vraag je er ook om.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
True.quote:
hm, mssn toch wat minder drugs gebruikequote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:44 schreef FreeAttitude het volgende:
Thank goed heb ik nergens last van.. en ik weet niet eens waar ik om 12 uur was?
Ik ook. Heb gisteren voor het slapen nog een ibuprofen gepakt en heb nu nergens last vanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik had ook een ibuprofen genomen. slechte combo met drank.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:54 schreef Spittie het volgende:
[..]
Ik ook. Heb gisteren voor het slapen nog een ibuprofen gepakt en heb nu nergens last van
btw: 's avonds een vent, 's ochtends een vent! (of 's nachts een vent, 's middags een vent, net wat je wilt).
quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:54 schreef Spittie het volgende:
's avonds een vent, 's ochtends een vent!
Nee, t was de drank :$quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:51 schreef ukga het volgende:
[..]
hm, mssn toch wat minder drugs gebruike
dat heb je goed gedaan dan. ik ben uit me nest gevallen en werd half op me kelren en half op de vloer wakkerquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:40 schreef b4kl4p het volgende:
Vanmorgen rook ik aan mijn kots dat ik nog een durumrol naar binnen heb gedrukt. Dit was dan ook het meest boeiende dat ik vandaag heb gedaan.
wtf spoor jij welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:56 schreef RickoKun het volgende:
Godverdekanker. Nog maar goed dat ik komende maand aan geheelonthouding ga doen (nouja, fappen wel)
oh ben jij datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:01 schreef RickoKun het volgende:
ik ga weer naar bed, ik voel mij alsof ik een kankertumor in Splutje zijn rechtertestikel ben.
Daar heb ik al de hele dag zin inquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:04 schreef ukga het volgende:
goede dialogen hier
ik ga straks lekker een donertje halen. ander eten verdraag ik niet
waarom ga je er niet eentje halen dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Daar heb ik al de hele dag zin in
ja hoe komt dat eigenlijk mensen na drank iets vettigs en zouts willen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:10 schreef Ghostinthemachine het volgende:
ik heb een pizza besteld beetje misslijk nog maar ook trek in iets zouts en vets..
hoop dat het goed gaat
Ik ga denk ik ook mijn ellende dempen met een klein pilsje straks, wel precies genoeg om de rest van de kater vannacht eruit te slapen en zeker niet een pilsje te veel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:21 schreef Redbaron het volgende:
Paar biertjes opgehad en begin nu net een beetje nuchterderder te worden
's avonds een vent, 's ochtends .. lekker uitslapenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:54 schreef Spittie het volgende:
[..]
Ik ook. Heb gisteren voor het slapen nog een ibuprofen gepakt en heb nu nergens last van
btw: 's avonds een vent, 's ochtends een vent! (of 's nachts een vent, 's middags een vent, net wat je wilt).
Als je nuchter bent toch doner eten. Dan móet je wel een enorme pauper zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:04 schreef ukga het volgende:
goede dialogen hier
ik ga straks lekker een donertje halen. ander eten verdraag ik niet
fail.....jij eet alleen prins koekiezzzzzquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:04 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Als je nuchter bent toch doner eten. Dan móet je wel een enorme pauper zijn.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:10 schreef Selyn het volgende:
m'n kater valt gelukkig wel mee. heb alleen zo'n verschrikkelijke onlesbare dorst.
heb mezelf al bijna verzopen... nog steeds dorst.
Tering ik heb met je te doen man.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:12 schreef illusions het volgende:
Herken de situatie. Ben zo'n 40 minuten wakker, heb m'n 2-liter-XL-fles water al bijna op, en pissen, ho maar. Slapen heeft ook geen zin, kan moeilijk gelijk weer gaan pitten...doet m'n hoofd ook veelste veel pijn voor.
Denk dat er niks anders op zit als chips en films.
Ja...net als je er even niet meer aan denkt hoe ongelooflijk vertyft je wel niet bent, schiet het weer te binnen en het wordt er dan ook gelijk slechter op.... nooit even tijd om van ervan te genieten dus, want dan denk je eraan en ja hoor...welcome backquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:00 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Tering ik heb met je te doen man.
Hebben jullie trouwens ook dat de brakheid in vlagen komt? Of komt het omdat ik wanneer ik me weer ietsiepietsie beter voel toch maar een sigaret ga roken en dan weer helemaal instort.
Jazeker, deze grote vriendelijke reus is weer eens bij me op bezoek.quote:
Altijd feest met zo'n vriend...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:06 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Jazeker, deze grote vriendelijke reus is weer eens bij me op bezoek.
Amateurquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:13 schreef RijstNatie het volgende:
Hier volgt mijn drank patroon van gisteravond:
1 fles jupiler, 2 Barcardi razz, 1 Desperado, 1 gele wodka, 1 fles Amstel, 1 witte wodka, 1 goldstrike.
Daarna 4x gekotst![]()
Vanavond even geen feestje want gisteren waren zijn kleine broertje en al zijn vrienden op bezoek en werd het wat laat. We praten gewoon wat bij. Geef het geitje maar een aai over zijn bol van mij, ze zijn altijd zo tof voor ons mensen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Altijd feest met zo'n vriend...
Ik doe maar ff rustig aan met het herfstgeitje
Laffe borrelaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:13 schreef RijstNatie het volgende:
1 fles jupiler, 2 Barcardi razz, 1 Desperado, 1 gele wodka, 1 fles Amstel, 1 witte wodka, 1 goldstrike.
Daarna 4x gekotst![]()
Ik heb de boosdoener gevonden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:13 schreef RijstNatie het volgende:
Daarna 4x gekotst![]()
Je drinkt niet genoeg.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef applecherry het volgende:
ik heb nooit zo'n last van katers, btje hoofdpijn thats it.
Jezus! nog steeds, dat meen je niet?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:34 schreef ukga het volgende:
Net wakker, 2 uur geslapen. 0,3 liter water gedronke
ben nog steeds moe en dorstig
ja ff een power nap van 2 uur.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:38 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Jezus! nog steeds, dat meen je niet?
Dan ga je tochquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Ik zou wel trek hebben in de mac
He Illusions, hoe staat het ermee. Is 'ie nog een beetje bearable?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:23 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja...net als je er even niet meer aan denkt hoe ongelooflijk vertyft je wel niet bent, schiet het weer te binnen en het wordt er dan ook gelijk slechter op.... nooit even tijd om van ervan te genieten dus, want dan denk je eraan en ja hoor...welcome back
fuck me runnin..... ik hoop echt dat deze dag snel voorbij gaat
hahahaha. lekker voor je.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:43 schreef b4kl4p het volgende:
Ik ben vannacht trouwens nog loeihard op mijn muil gegaan omdat ik op gympen naar huis ben gaan lopen terwijl mijn fiets gewoon in de stad stond/staat.
Tja, gezellig met iedereen meedrinken he, en dan ook wat je als eerste tegenkomt dus zon beetje alle op de wereld bestaande dranken door elkaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:31 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom zijn katers op 1 januari altijd tien keer zo erg als normale katers
als een baasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:52 schreef RickoKun het volgende:
Dinsdag weer naar school als een baas.
Hou op het is zaterdag, we hebben morgen nog vrij.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:52 schreef RickoKun het volgende:
Dinsdag weer naar school als een baas.
Ik ga zo ook even de avond reconstruerenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:02 schreef Crank het volgende:
Was vanmiddag ook goed brak, zitten nu weer met ze allen lekker biertje te doen
En wat heb jij dan gisteravond allemaal uitgespookt?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:05 schreef applecherry het volgende:
tsss, jullie kunnen geen alcohol handelen!
QFTquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:12 schreef ukga het volgende:
JONGENS jullie moeten maar zo denken;
er zijn 2 mensen dood gegaan met oud en nieuw
20 mensen hun oog kwijt
en nog eens tuk of 100 hun vingers
dus als DIT onze enige schade is, valt het relatief nog mee
niks wat jij hoeft te weten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:05 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
En wat heb jij dan gisteravond allemaal uitgespookt?
kan gebeurenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:59 schreef Weissman het volgende:
Onterechte klacht, ja sorry bro...
Niet gedronken, en al helemaal niet brak.
sowieso mensen die zichzelf stoer vinden als ze "helemaal kapot gaan"
Hoe zwaar ben je eigenlijk ?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:03 schreef ukga het volgende:
kan gebeuren
ja op een of andere manier ben ik nooit dronke/goed aangeschoten, alleen gaat het telkens met oud en nieuw mis
gew, was nieuwsgierig, wou aan de hand van je gewicht een pseudo-mind-trick met je uit halen maar had er geen zin inquote:
ja, dan maar geen eckte manquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
gew, was nieuwsgierig, wou aan de hand van je gewicht een pseudo-mind-trick met je uit halen maar had er geen zin in
sowieso een beetje "eckte man" weegt al snel 100+ kg
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:44 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
He Illusions, hoe staat het ermee. Is 'ie nog een beetje bearable?
Het is niet stoer ofzo, het is gewoon dat je iets pakt wat naar meer smaakt, en dat zorgt er bij mij voor dat ik steeds vaker richting de bar ren om dit glas levenselixer weer bij te laten vullen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:59 schreef Weissman het volgende:
Onterechte klacht, ja sorry bro...
Niet gedronken, en al helemaal niet brak.
sowieso mensen die zichzelf stoer vinden als ze "helemaal kapot gaan"
powernap van 19;30 tot 21;30 en wou net slapen dus zoals je kon lezen, maar ik kan het niet opbrengenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Hoe staat het er bij de rest voor, mede kateraars?
Je moet het ook zo lang mogelijk uitzitten, anders neem je een deel van je kater mee naar morgen. Maargoed, sowieso vrij evident dat ik er morgen nog last van heb denk ik, dit is een van de ergste katers die ik ooit heb gehad.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:20 schreef ukga het volgende:
[..]
powernap van 19;30 tot 21;30 en wou net slapen dus zoals je kon lezen, maar ik kan het niet opbrengen
verder heel veel dorst en ga nu me bed verschone. lekker pitte straks in een fris bed
Ik heb net ook een powernapje gedaan, wilde nog weggaan zo maar ik sla toch maar over denk ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:20 schreef ukga het volgende:
[..]
powernap van 19;30 tot 21;30 en wou net slapen dus zoals je kon lezen, maar ik kan het niet opbrengen
verder heel veel dorst en ga nu me bed verschone. lekker pitte straks in een fris bed
ja dat is ook zo, maar ben dood op. ik heb sinds een uur of 19;00 zo een 2 a 2.5 liter water en tonic gezopen en serieus niet 1 x gepistquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:25 schreef illusions het volgende:
[..]
Je moet het ook zo lang mogelijk uitzitten, anders neem je een deel van je kater mee naar morgen. Maargoed, sowieso vrij evident dat ik er morgen nog last van heb denk ik, dit is een van de ergste katers die ik ooit heb gehad.
ja er zijn genoeg mensen die vragen; ga je maar naar de stadquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:26 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik heb net ook een powernapje gedaan, wilde nog weggaan zo maar ik sla toch maar over denk ik
Pas dan maar op met die joint, heb vele malen mogen meemaken dat ik bijna wegviel van het versterkte effect van de kater. Maar als je er moe van wordt kun je wel lekker slapen, dan is het meeste leed geschied.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:25 schreef illusions het volgende:
[..]
Je moet het ook zo lang mogelijk uitzitten, anders neem je een deel van je kater mee naar morgen. Maargoed, sowieso vrij evident dat ik er morgen nog last van heb denk ik, dit is een van de ergste katers die ik ooit heb gehad.
Hmm, dat vingertje helpt bij mij op de dag zelf erg goed om weer nuchter te worden of plaats te maken voor de volgende vrachtlading, maar de dag erna merk ik aan mijn toestand nooit verbeteringen daardoor.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:29 schreef ZodiaX het volgende:
Ik had gisteravond even de vinger in m'n keel moeten doen, helaas heb ik dat niet gedaan.
Die falende sms acties zijn zo herkenbaar.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:41 schreef illusions het volgende:
Jointje pakte positief uit, thank god. Ben er ook maar reggae bij gaan luisteren, want er komen van die pijnlijke moments of clarity voorbij wanneer Winamp weer eens een liedje shuffled waarop ik gister weer iets debiels heb gedaan.
Mijn telefoon ga ik ook uitrusten met een blaastest, op de een of andere manier ga ik alle wijven in m'n telefoon bellen en SMS'en, wat op dat moment altijd een waanzinnig goed idee lijkt.Ach, gewoon niet teveel nadenken vandaag - alles is toch altijd kut en depressief na een avondje flink de baas uithangen.
[..]
Hmm, dat vingertje helpt bij mij op de dag zelf erg goed om weer nuchter te worden of plaats te maken voor de volgende vrachtlading, maar de dag erna merk ik aan mijn toestand nooit verbeteringen daardoor.Zou eens wat zijn, dan kotste ik gewoon altijd alles eruit voor ik ging slapen, en de volgende dag je piekfijn voelen.
kotsen werkt neit altijd.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:41 schreef illusions het volgende:
Hmm, dat vingertje helpt bij mij op de dag zelf erg goed om weer nuchter te worden of plaats te maken voor de volgende vrachtlading, maar de dag erna merk ik aan mijn toestand nooit verbeteringen daardoor.Zou eens wat zijn, dan kotste ik gewoon altijd alles eruit voor ik ging slapen, en de volgende dag je piekfijn voelen.
nee, 100 kg is helemaal niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
gew, was nieuwsgierig, wou aan de hand van je gewicht een pseudo-mind-trick met je uit halen maar had er geen zin in
sowieso een beetje "eckte man" weegt al snel 100+ kg
ik ben ook altijd maar half dronken/ aangeschoten. Nooit helemaal...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:03 schreef ukga het volgende:
[..]
kan gebeuren
ja op een of andere manier ben ik nooit dronke/goed aangeschoten, alleen gaat het telkens met oud en nieuw mis
Bij mij helpt het niet echt tegen hoofdpijn, maar wel tegen misselijkheid de volgende ochtend.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:41 schreef illusions het volgende:
Alsof jij niet dronken zou zijn met de hoeveelheden bier die ik soldaat maakquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:57 schreef applecherry het volgende:
[..]
ik ben ook altijd maar half dronken/ aangeschoten. Nooit helemaal...
maar dat komt omdat ik slechts wijn en bier drink en geen wodka etc.
Wat een "feest" van herkenning.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:49 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Die falende sms acties zijn zo herkenbaar.
De allerergste was toch wel dat een meid die ik toen leuk vond naar me toe kwam en zei: "Wat bedoelde je hier mee?"
En dat ik dat voor mijn neus kreeg, niet eens meer wetende dat ik dat gestuurd had, met iets in de trend van:
De muziek die ik luister doet me denken aan jou, vind je niet? wil ik je wat
zoiets maar dan ook nog zwaar bezopen in elkaar gezet, ik wist mijn god niet wat dat te betekenen had. Het is uiteraard ook nooit wat geworden met haar. Sindsdien heb ik mezelf gedwongen nooit meer iets te smsen als ik gezopen heb, werkt wel aardig alleen heel soms lijkt me iets toch echt een briljant en charmant smsje en die stuur ik dan ook. Als je die blaastest vindt doe mij die dan ook even.
Mja, het is voor mij vooral een manier om het moment te redden, geen investering voor de volgende dag in ieder geval. Maargoed, dan kan je dus wel blijven kotsen als je een lange rit voor de boeg hebt. Schiet ook niet echt op.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:49 schreef ukga het volgende:
[..]
kotsen werkt neit altijd.
als je om 23;00 begint met zuipen en je gaat om 05:00 kotsen is al je (avond)eten al verteerd, en al het drank zit al in je bloed. dus je kots mssn de laatste 2 drankjes er uit. dat scheelt noooit zo super veel bij mij
(toch deed ik het wel weer vannacht)
hoeveel?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:58 schreef Splutje het volgende:
[..]
Alsof jij niet dronken zou zijn met de hoeveelheden bier die ik soldaat maak
water drinkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:58 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Bij mij helpt het niet echt tegen hoofdpijn, maar wel tegen misselijkheid de volgende ochtend.
1.92 zoietsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:54 schreef applecherry het volgende:
[..]
nee, 100 kg is helemaal niet aantrekkelijk.
hoe lang ben je met 82 kg?
82 is gewoon perfect (tenzij je heel kort of extreem lang bent).
nee, ik moet toch een beetje een richting weten....quote:
toch lief zo een compliment aangezien ik net voor de spiegel stond en de vergane glorie mocht aanschouwenquote:
vergane glorie?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:05 schreef ukga het volgende:
[..]
toch lief zo een compliment aangezien ik net voor de spiegel stond en de vergane glorie mocht aanschouwen
Beoefen die lokroep eens even ergens anders.quote:
ik bedoel dat ik echt als een total losse josti met dicht geknepe ogen en tijdelijk weggetrokke pigment me tanden stond te poetsenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:07 schreef applecherry het volgende:
[..]
vergane glorie?
ik ken een jongen die 1,92 is en ook iets van 80kg en hij is niet super gespierd ofzo maar wel perfect. Ik vind hem iig mannelijkkomt miss ook doordat ik verliefd op hem was, dat is valsspelen. Maar iig, niks mis mee.
oh ja. hahaha.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:09 schreef ukga het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik echt als een total losse josti met dicht geknepe ogen en tijdelijk weggetrokke pigment me tanden stond te poetsen
ben blij als het morgen is
naja zeg. sorry hoor,quote:Op zondag 2 januari 2011 00:08 schreef illusions het volgende:
[..]
Beoefen die lokroep eens even ergens anders.
En mensen die weten hoeveel ze hebben gedronken, zijn duidelijk van een ander kaliber als die echte echte.Je moet het zien als een lijn die exponentiele groei vertoont, en als je de top hebt gehaald dan kán je gewoonweg niet meer weten hoeveel.
Bazen wegen hun geld, en tellen de uren zuipen, niet de glazen.
Zou het echt niet weten, ik drink geen bier. Soms cider, maar dat is als ik niet bezopen wil worden en de volgende dag moet werken ofzo. In alle andere gevallen vodka, en hoeveel .. ik zou het echt niet weten. Zat gister rond 18:00 op 6 ofzo, toen pauze van paar uur, daarna is het alleen nog bergafwaarts gegaan. Gelukkig misdraag ik me niet altijd zo, en geniet ik er op het moment zelf altijd enorm van.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:10 schreef applecherry het volgende:
[..]
naja zeg. sorry hoor,
en zit ik in de goede richting als ik denk aan 20/30 glazen?
och meid...quote:Op zondag 2 januari 2011 00:56 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Vandaag is nu al de meest kansloze dag van 2011. Ik drink nooit meer Bacardi Razz met 7-up. Tot 0.00uur ging het goed, dat zoete spul drinkt weg als frisdrank. Maar binnen enkele minuten kon ik niet meer op mn eigen benen lopen, heb ik een duur tapijt ondergekotst en heb ik geen lekkere seks gehad met mijn vriendin.
En vandaag.. Om 19.00uur was mijn ontbijt. De hele dag al draaierig en misselijk, dat is nog erger dan hoofdpijn.
Wat een wijvenklachtenkutdag vandaag.
Zie het positief in, ik weet dat dat moeilijk aangezien mijn katers ook altijd gepaard gaan met stevige depressies, maar het is tevens de vetste dag van 2011, zoveel hebben we er immers nog niet gehad, en morgen wordt het alleen maar beter.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:56 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Vandaag is nu al de meest kansloze dag van 2011. Ik drink nooit meer Bacardi Razz met 7-up. Tot 0.00uur ging het goed, dat zoete spul drinkt weg als frisdrank. Maar binnen enkele minuten kon ik niet meer op mn eigen benen lopen, heb ik een duur tapijt ondergekotst en heb ik geen lekkere seks gehad met mijn vriendin.
En vandaag.. Om 19.00uur was mijn ontbijt. De hele dag al draaierig en misselijk, dat is nog erger dan hoofdpijn.
Laffe borrelaar!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:56 schreef LangzaamSprinten het volgende:
lol, noem je dat langquote:Op zondag 2 januari 2011 12:47 schreef Splutje het volgende:
Ik ook een heerlijk nachtje van 01:00 tot 11:30 achter de rugLang geleden dat ik fris wakker werd in het weekend
Das mooi. ik denk dat de meeste klagers wel weer frisjes zijn vandaagquote:Op zondag 2 januari 2011 14:33 schreef illusions het volgende:
God zij geprezen ... ik ben er weer!![]()
![]()
Ik ben net enkele minuten wakker, het zonnetje schijnt lekker, en de wereld lacht mij weer toe, i.p.v. uit.
Dat hebben we weer mooi overwonnen. Nu alleen nog even een week lang horrorverhalen aanhoren over mijn wanstaltige gedrag, en dan kan het normale leven weer aanbreken.
MDMAandag is ook niet fijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:42 schreef julian6 het volgende:
als je geen katers wilt maar wel een vette avond kan je beter xtc nemen.
dat dacht ik ook op nieuwjaars ochtend terwijl mijn bed aa het draaien was.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:19 schreef El_Liberaliste het volgende:
*Meldt, volgens mij de op 1 na ergste kater uit m'n hele leven gehad
Kan wel met drank omgaan, maar alleen maar sterke drank vermindert toch je inschattingsvermogen mbt. wat je kan hebben
Anyway, ik ben weer een beetje op de been, bijna 40 uur later. Ik ga echt nooit meer zuipen
Mwa een biertje of een borreltje hier en daar moet kunnen.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:38 schreef ukga het volgende:
[..]
dat dacht ik ook op nieuwjaars ochtend terwijl mijn bed aa het draaien was.
net weer ff wat bier weggetikt bij het chinese eten
Het probleem is een beetje dat het Pandora's Box is. Zodra bij mij eenmaal die eerste is verorbert, volgen er vaak meer. Veel meer. Tot het einde, en tegelijkertijd weten dat het morgen kut gaat worden, maar je er op dat moment zo lekker bij voelen.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:42 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Mwa een biertje of een borreltje hier en daar moet kunnen.
Maar echt zuipen zodanig dat ik een kater heb, dat moet maar eens stoppen. Het heeft me alleen maar in problemen gebracht.
Kotsen, te weinig slaap, brak op school/werk, ruzies, bakken geld, vieze kleren, gestolen verkeersborden die je dan weer ergens kwijt moet etc
Misschien is m'n goede voornemen om minder te zuipen.
Haha, helden zoals jij moeten er meer bestaan. Een echte die-hard..quote:Op zondag 2 januari 2011 19:20 schreef illusions het volgende:
Volgende klacht - een kater hebben op maandag omdat je zondag naar de kroeg ging, want het gevoel kriebelt alweer omdat gister een katerdag was.Tot morgen kateraars.
Bedankt voor de steun. Dat is wat een baas nodig heeft aangezien het baas-zijn altijd gepaard gaat met depressieve katergevoelens op de dag erna. Helaas zal ik hier morgen weer komen klagen, want ik ben net thuis. Gelukkig heb ik het nog beschaafd gehouden, 2 uur thuis is niet zo schokkend. Helaas heb ik wel iets boven mijn tax gedronken, maar gezien mijn alcoholhoudend vermogen ben ik nog niet zeker of ik morgen iets nadeligs ga voelen van de 8 of 9 wodka's die ik verorberd heb. Spaanse porties wel te verstaan.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:23 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Haha, helden zoals jij moeten er meer bestaan. Een echte die-hard..
Gister was ik een baas-in-recovery. Aangezien ik zaterdagavond met een kater wakker werd, en deze pas zondag rond de ochtend begon te verdwijnen, heb ik de boel maar de boel gelaten. Deze avond echter, begon het weer te kriebelen.quote:
Nou volgens mij heb ik nu al zo'n lever nodig, zaterdagavond nog een paar biertjes weggekledderd en gisteren helemaal niets.quote:Op maandag 3 januari 2011 02:12 schreef illusions het volgende:
[..]
Gister was ik een baas-in-recovery. Aangezien ik zaterdagavond met een kater wakker werd, en deze pas zondag rond de ochtend begon te verdwijnen, heb ik de boel maar de boel gelaten. Deze avond echter, begon het weer te kriebelen.
Meest gezegde zin dit (en vorig) jaar: "ah, nog eentje dan".Al die eentjes bij elkaar ... pff, ik hoop dat ze over 5 jaar levers te koop aanbieden op eBay, anders ben ik fucked.
Pffff ...quote:Op maandag 3 januari 2011 12:52 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nou volgens mij heb ik nu al zo'n lever nodig, zaterdagavond nog een paar biertjes weggekledderd en gisteren helemaal niets.
Ben om half 12 naar bed gegaan en moest zeven uur weer op, na uren zweten en rondrollen heb ik om half vijf nog maar een sigaret gerookt waarna 2,5 uur later de wekker alweer ging voor mijn werk. Wat een kutnacht, ik ben net zo slecht als zaterdagmiddag maar dan van vermoeidheid.
Hoe sta jij ervoor, werkt het lichaam weer een beetje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |