Ja geen idee. het gaat altijd iets harder los kennelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:31 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom zijn katers op 1 januari altijd tien keer zo erg als normale katers
Grolsch hier, hoofdpijnbierquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
't is te merken dat ik de hele avond Bavaria heb gedronken, godverdomme hee.
Dan vraag je er ook om.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
True.quote:
hm, mssn toch wat minder drugs gebruikequote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:44 schreef FreeAttitude het volgende:
Thank goed heb ik nergens last van.. en ik weet niet eens waar ik om 12 uur was?
Ik ook. Heb gisteren voor het slapen nog een ibuprofen gepakt en heb nu nergens last vanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik had ook een ibuprofen genomen. slechte combo met drank.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:54 schreef Spittie het volgende:
[..]
Ik ook. Heb gisteren voor het slapen nog een ibuprofen gepakt en heb nu nergens last van
btw: 's avonds een vent, 's ochtends een vent! (of 's nachts een vent, 's middags een vent, net wat je wilt).
quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:54 schreef Spittie het volgende:
's avonds een vent, 's ochtends een vent!
Nee, t was de drank :$quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:51 schreef ukga het volgende:
[..]
hm, mssn toch wat minder drugs gebruike
dat heb je goed gedaan dan. ik ben uit me nest gevallen en werd half op me kelren en half op de vloer wakkerquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:40 schreef b4kl4p het volgende:
Vanmorgen rook ik aan mijn kots dat ik nog een durumrol naar binnen heb gedrukt. Dit was dan ook het meest boeiende dat ik vandaag heb gedaan.
wtf spoor jij welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:56 schreef RickoKun het volgende:
Godverdekanker. Nog maar goed dat ik komende maand aan geheelonthouding ga doen (nouja, fappen wel)
oh ben jij datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:01 schreef RickoKun het volgende:
ik ga weer naar bed, ik voel mij alsof ik een kankertumor in Splutje zijn rechtertestikel ben.
Daar heb ik al de hele dag zin inquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:04 schreef ukga het volgende:
goede dialogen hier
ik ga straks lekker een donertje halen. ander eten verdraag ik niet
waarom ga je er niet eentje halen dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Daar heb ik al de hele dag zin in
ja hoe komt dat eigenlijk mensen na drank iets vettigs en zouts willen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:10 schreef Ghostinthemachine het volgende:
ik heb een pizza besteld beetje misslijk nog maar ook trek in iets zouts en vets..
hoop dat het goed gaat
Ik ga denk ik ook mijn ellende dempen met een klein pilsje straks, wel precies genoeg om de rest van de kater vannacht eruit te slapen en zeker niet een pilsje te veel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:21 schreef Redbaron het volgende:
Paar biertjes opgehad en begin nu net een beetje nuchterderder te worden
's avonds een vent, 's ochtends .. lekker uitslapenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:54 schreef Spittie het volgende:
[..]
Ik ook. Heb gisteren voor het slapen nog een ibuprofen gepakt en heb nu nergens last van
btw: 's avonds een vent, 's ochtends een vent! (of 's nachts een vent, 's middags een vent, net wat je wilt).
Als je nuchter bent toch doner eten. Dan móet je wel een enorme pauper zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:04 schreef ukga het volgende:
goede dialogen hier
ik ga straks lekker een donertje halen. ander eten verdraag ik niet
fail.....jij eet alleen prins koekiezzzzzquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:04 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Als je nuchter bent toch doner eten. Dan móet je wel een enorme pauper zijn.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:10 schreef Selyn het volgende:
m'n kater valt gelukkig wel mee. heb alleen zo'n verschrikkelijke onlesbare dorst.
heb mezelf al bijna verzopen... nog steeds dorst.
Tering ik heb met je te doen man.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:12 schreef illusions het volgende:
Herken de situatie. Ben zo'n 40 minuten wakker, heb m'n 2-liter-XL-fles water al bijna op, en pissen, ho maar. Slapen heeft ook geen zin, kan moeilijk gelijk weer gaan pitten...doet m'n hoofd ook veelste veel pijn voor.
Denk dat er niks anders op zit als chips en films.
Ja...net als je er even niet meer aan denkt hoe ongelooflijk vertyft je wel niet bent, schiet het weer te binnen en het wordt er dan ook gelijk slechter op.... nooit even tijd om van ervan te genieten dus, want dan denk je eraan en ja hoor...welcome backquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:00 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Tering ik heb met je te doen man.
Hebben jullie trouwens ook dat de brakheid in vlagen komt? Of komt het omdat ik wanneer ik me weer ietsiepietsie beter voel toch maar een sigaret ga roken en dan weer helemaal instort.
Jazeker, deze grote vriendelijke reus is weer eens bij me op bezoek.quote:
Altijd feest met zo'n vriend...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:06 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Jazeker, deze grote vriendelijke reus is weer eens bij me op bezoek.
Amateurquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:13 schreef RijstNatie het volgende:
Hier volgt mijn drank patroon van gisteravond:
1 fles jupiler, 2 Barcardi razz, 1 Desperado, 1 gele wodka, 1 fles Amstel, 1 witte wodka, 1 goldstrike.
Daarna 4x gekotst![]()
Vanavond even geen feestje want gisteren waren zijn kleine broertje en al zijn vrienden op bezoek en werd het wat laat. We praten gewoon wat bij. Geef het geitje maar een aai over zijn bol van mij, ze zijn altijd zo tof voor ons mensen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Altijd feest met zo'n vriend...
Ik doe maar ff rustig aan met het herfstgeitje
Laffe borrelaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:13 schreef RijstNatie het volgende:
1 fles jupiler, 2 Barcardi razz, 1 Desperado, 1 gele wodka, 1 fles Amstel, 1 witte wodka, 1 goldstrike.
Daarna 4x gekotst![]()
Ik heb de boosdoener gevonden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:13 schreef RijstNatie het volgende:
Daarna 4x gekotst![]()
Je drinkt niet genoeg.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef applecherry het volgende:
ik heb nooit zo'n last van katers, btje hoofdpijn thats it.
Jezus! nog steeds, dat meen je niet?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:34 schreef ukga het volgende:
Net wakker, 2 uur geslapen. 0,3 liter water gedronke
ben nog steeds moe en dorstig
ja ff een power nap van 2 uur.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:38 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Jezus! nog steeds, dat meen je niet?
Dan ga je tochquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Ik zou wel trek hebben in de mac
He Illusions, hoe staat het ermee. Is 'ie nog een beetje bearable?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:23 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja...net als je er even niet meer aan denkt hoe ongelooflijk vertyft je wel niet bent, schiet het weer te binnen en het wordt er dan ook gelijk slechter op.... nooit even tijd om van ervan te genieten dus, want dan denk je eraan en ja hoor...welcome back
fuck me runnin..... ik hoop echt dat deze dag snel voorbij gaat
hahahaha. lekker voor je.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:43 schreef b4kl4p het volgende:
Ik ben vannacht trouwens nog loeihard op mijn muil gegaan omdat ik op gympen naar huis ben gaan lopen terwijl mijn fiets gewoon in de stad stond/staat.
Tja, gezellig met iedereen meedrinken he, en dan ook wat je als eerste tegenkomt dus zon beetje alle op de wereld bestaande dranken door elkaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:31 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom zijn katers op 1 januari altijd tien keer zo erg als normale katers
als een baasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:52 schreef RickoKun het volgende:
Dinsdag weer naar school als een baas.
Hou op het is zaterdag, we hebben morgen nog vrij.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:52 schreef RickoKun het volgende:
Dinsdag weer naar school als een baas.
Ik ga zo ook even de avond reconstruerenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:02 schreef Crank het volgende:
Was vanmiddag ook goed brak, zitten nu weer met ze allen lekker biertje te doen
En wat heb jij dan gisteravond allemaal uitgespookt?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:05 schreef applecherry het volgende:
tsss, jullie kunnen geen alcohol handelen!
QFTquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:12 schreef ukga het volgende:
JONGENS jullie moeten maar zo denken;
er zijn 2 mensen dood gegaan met oud en nieuw
20 mensen hun oog kwijt
en nog eens tuk of 100 hun vingers
dus als DIT onze enige schade is, valt het relatief nog mee
niks wat jij hoeft te weten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:05 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
En wat heb jij dan gisteravond allemaal uitgespookt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |