Ja geen idee. het gaat altijd iets harder los kennelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:31 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom zijn katers op 1 januari altijd tien keer zo erg als normale katers
Grolsch hier, hoofdpijnbierquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
't is te merken dat ik de hele avond Bavaria heb gedronken, godverdomme hee.
Dan vraag je er ook om.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
True.quote:
hm, mssn toch wat minder drugs gebruikequote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:44 schreef FreeAttitude het volgende:
Thank goed heb ik nergens last van.. en ik weet niet eens waar ik om 12 uur was?
Ik ook. Heb gisteren voor het slapen nog een ibuprofen gepakt en heb nu nergens last vanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik had ook een ibuprofen genomen. slechte combo met drank.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:54 schreef Spittie het volgende:
[..]
Ik ook. Heb gisteren voor het slapen nog een ibuprofen gepakt en heb nu nergens last van
btw: 's avonds een vent, 's ochtends een vent! (of 's nachts een vent, 's middags een vent, net wat je wilt).
quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:54 schreef Spittie het volgende:
's avonds een vent, 's ochtends een vent!
Nee, t was de drank :$quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:51 schreef ukga het volgende:
[..]
hm, mssn toch wat minder drugs gebruike
dat heb je goed gedaan dan. ik ben uit me nest gevallen en werd half op me kelren en half op de vloer wakkerquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:40 schreef b4kl4p het volgende:
Vanmorgen rook ik aan mijn kots dat ik nog een durumrol naar binnen heb gedrukt. Dit was dan ook het meest boeiende dat ik vandaag heb gedaan.
wtf spoor jij welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:56 schreef RickoKun het volgende:
Godverdekanker. Nog maar goed dat ik komende maand aan geheelonthouding ga doen (nouja, fappen wel)
oh ben jij datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:01 schreef RickoKun het volgende:
ik ga weer naar bed, ik voel mij alsof ik een kankertumor in Splutje zijn rechtertestikel ben.
Daar heb ik al de hele dag zin inquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:04 schreef ukga het volgende:
goede dialogen hier
ik ga straks lekker een donertje halen. ander eten verdraag ik niet
waarom ga je er niet eentje halen dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Daar heb ik al de hele dag zin in
ja hoe komt dat eigenlijk mensen na drank iets vettigs en zouts willen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:10 schreef Ghostinthemachine het volgende:
ik heb een pizza besteld beetje misslijk nog maar ook trek in iets zouts en vets..
hoop dat het goed gaat
Ik ga denk ik ook mijn ellende dempen met een klein pilsje straks, wel precies genoeg om de rest van de kater vannacht eruit te slapen en zeker niet een pilsje te veel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:21 schreef Redbaron het volgende:
Paar biertjes opgehad en begin nu net een beetje nuchterderder te worden
's avonds een vent, 's ochtends .. lekker uitslapenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:54 schreef Spittie het volgende:
[..]
Ik ook. Heb gisteren voor het slapen nog een ibuprofen gepakt en heb nu nergens last van
btw: 's avonds een vent, 's ochtends een vent! (of 's nachts een vent, 's middags een vent, net wat je wilt).
Als je nuchter bent toch doner eten. Dan móet je wel een enorme pauper zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:04 schreef ukga het volgende:
goede dialogen hier
ik ga straks lekker een donertje halen. ander eten verdraag ik niet
fail.....jij eet alleen prins koekiezzzzzquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:04 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Als je nuchter bent toch doner eten. Dan móet je wel een enorme pauper zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |