Nou?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's waar
Ik had nog wel stukken langer willen slapen maar ja
OHHHHHHHHHHHHHH 3 x raden wat ik weer vond een uur geleden ofzo
Je oplader?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's waar
Ik had nog wel stukken langer willen slapen maar ja
OHHHHHHHHHHHHHH 3 x raden wat ik weer vond een uur geleden ofzo
Haha, die is echt weg joh.. Die vindt ze nooit weer..quote:
Ik was om half 1 ongeveer wakker babequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:13 schreef BonnieB het volgende:
[..]
Haha, hoe laat was ze wakker dan?
[..]
Idd.
[..]
Wat ooohhhh?
He schatje..![]()
Ik heb gister nog een hele mooi schoenwisselactie gedaan..Haha.. Nu is m;n ene schoen veel te wijd..
Oeh, da's wel laat ja..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik was om half 1 ongeveer wakker babe
En niks oh
Hoi
En wat heb je gedaan? Que?![]()
Wat heb ik gewonnen?quote:
Dat is juist het leuke, een goede over de top fake naam verzinnen en dan als je haar ooit nog tegenkomt dat ze je fake naam keihard roept en op je af komt gerend.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gewoon mn eigen naam dan, geeneen chick weet toch wie bij Jong AZ zit
Ohhh, ik had de hoop al opgegeven.. Maar, waar lag 'ie nou dan?quote:
Nou, ik was vet brak hahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:15 schreef BonnieB het volgende:
[..]
Oeh, da's wel laat ja..
Ik ging met WJ van schoen wisselen.. En toen slagroom erop knoeien.. En ik heb allemaal vlekjes van slagroom op mn broek, echt heel fout..
De uitslag wordt u zometeen toegestuurd per sms u_uquote:
Nou. .Ik had alles al eens nagekeken, maar ik besloot toch nog maar eens om nog een keer m'n dozen helemaal overhoop te gooien.. En ja hoor, lag ie daar helemaal onderinquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:16 schreef BonnieB het volgende:
[..]
Ohhh, ik had de hoop al opgegeven.. Maar, waar lag 'ie nou dan?
Jij moet gewoon Jong PSV zetten, veel geloofwaardiger dan nl <21quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:16 schreef Maroon het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke, een goede over de top fake naam verzinnen en dan als je haar ooit nog tegenkomt dat ze je fake naam keihard roept en op je af komt gerend.
We gingen vegtersrolletjes vullen met slagroom, maar de slagroom was al slap geworden, dus t drupte er weer uit.. Ik zou meenemen, weet je nog.. Ik was het alleen vergeten..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, ik was vet brak haha
Haha wat loop jij met slagroom te spelen dan [ afbeelding ]
Had je dat niet kunnen meenemen?
[..]
De uitslag wordt u zometeen toegestuurd per sms u_u
Bonnie ook altijd he.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou. .Ik had alles al eens nagekeken, maar ik besloot toch nog maar eens om nog een keer m'n dozen helemaal overhoop te gooien.. En ja hoor, lag ie daar helemaal onderin
Snap echt nog steeds niet hoe die daar komt want ik heb m daar serieus NOOIT neergelegd.. Kan dus haast niet anders dan dat Bonnie er mee heeft gespeeld
hmm.. i like the way you thinkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij moet gewoon Jong PSV zetten, veel geloofwaardiger dan nl <21
Zou ik ook zeggen ja..quote:
Knieperties jonge.. KNIEPERTIES!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:19 schreef BonnieB het volgende:
[..]
We gingen vegtersrolletjes vullen met slagroom, maar de slagroom was al slap geworden, dus t drupte er weer uit.. Ik zou meenemen, weet je nog.. Ik was het alleen vergeten..
Tutje dat t is.. Ze ligt de hele dag al onder de dekensquote:
Of heb jij dat gedaanquote:
Ik bedoelde de kat, niet jou.quote:
haha, boeie..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Knieperties jonge.. KNIEPERTIES!! [ afbeelding ]
Haha ja ik weet ik weet.. Sukkel
BonnieB speelt hier idd altijd met m'n aanstekers en pennen e.dquote:
35 koeiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:23 schreef BonnieB het volgende:
[..]
haha, boeie..
Ik kwam ook nog een collega tegen, die was echt kk zat..ze liep me ook gewoon straal voorbij.. Alsof ze me niet kon of zo.. Jezus.
Ik bedoelde jouw quote eigenlijk ook niet helemaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |