Ik moest lachen. Was net in slaap gevallen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:12 schreef fyah het volgende:
Teeering wat ben ik moe.
Om 22u gaan slapen en rond middernacht een hoop geknal. Moest ik mijn katten kalmeren en door al die flitsen werd ik telkens wakker
quote:
Ja hoor, echt jammer dat je er niet bij was.quote:
Jaaa, ik vond het stom dat ik weer zo vroeg terug moest. En stiekem wel leuk dat je niet uit de sneeuw kon komen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja hoor, echt jammer dat je er niet bij was.Voelde je je al wel wat beter later dan?
Ja dat vond je wel leuk hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:43 schreef BonnieB het volgende:
[..]
Jaaa, ik vond het stom dat ik weer zo vroeg terug moest. En stiekem wel leuk dat je niet uit de sneeuw kon komen.Mhm, toen ik van huis ging was het alweer beter. Was nog bij wat vrienden geweest, was verder veel te druk in de stad.. Was jij nog lang gebleven dan?
Jaaaa. Haha, ik in de auto, jullie duwen..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat vond je wel leuk he [ afbeelding ]. Gelukkig dat Dqod's papa ons kwam redden
Oh gelukkigIk ben tot een uur of 2 gebleven, half 4 thuis
heb jij het nog laat gemaakt dan?
happy new year nog hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Was net in slaap gevallen.even 3 uurtjes pff alleen maar meer moe nu.
Als iemand hetzelfde kapsel heeft is het niet per se zn zoonquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:51 schreef Maroon het volgende:
Ik ben gisteren de zoon van Mark van Bommel tegengekomen.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:52 schreef BonnieB het volgende:
[..]
Jaaaa. Haha, ik in de auto, jullie duwen..De deken was idd een goed idee. Dat zout hielp niet veel.
Ah, coolIk had 'r nog gebeld.. Alleen ze sliep al half toen, dus ik verstond er niet veel van, hahaha. 't Was volgens mij een uur of 5 toen ik thuis was.. Maar er was nog iemand straal bezopen in de straat, dus hebben we papa en z'n vriendin (:')) wakker gemaakt en toen met z'n allen nog ff nagezeten tot een uur of half 7.
Ja goede tip voor de volgende keer inderdaadquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:52 schreef BonnieB het volgende:
[..]
Jaaaa. Haha, ik in de auto, jullie duwen..De deken was idd een goed idee. Dat zout hielp niet veel.
Ah, coolIk had 'r nog gebeld.. Alleen ze sliep al half toen, dus ik verstond er niet veel van, hahaha. 't Was volgens mij een uur of 5 toen ik thuis was.. Maar er was nog iemand straal bezopen in de straat, dus hebben we papa en z'n vriendin (:')) wakker gemaakt en toen met z'n allen nog ff nagezeten tot een uur of half 7.
Klopt.. 3uur was ik wakker of zo..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja goede tip voor de volgende keer inderdaad
Oh dus je bent nog niet zo heel lang wakker?
Hij had hetzelfde kapsel EN heette mark. WATNUquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als iemand hetzelfde kapsel heeft is het niet per se zn zoon
Is nog vrij vroeg, als je het vergelijkt met je wederhelft.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:08 schreef BonnieB het volgende:
[..]
Klopt.. 3uur was ik wakker of zo..Hehe..
Hahaha ohhhhhhquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:08 schreef BonnieB het volgende:
[..]
Klopt.. 3uur was ik wakker of zo..Hehe..
Hey babequote:
Ey, ik was eerder op ehquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is nog vrij vroeg, als je het vergelijkt met je wederhelft.
Hij heette geen mark, het was een move van 'm op jou. net zoals jouw NL <21 move. Die ik ga gebruiken maar dan zeg ik dat ik bij Jong AZ speelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:09 schreef Maroon het volgende:
[..]
Hij had hetzelfde kapsel EN heette mark. WATNU
Ja maar ook eerder naar bedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ey, ik was eerder op eh [ afbeelding ]
oh shit right back at mequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij heette geen mark, het was een move van 'm op jou. net zoals jouw NL <21 move. Die ik ga gebruiken maar dan zeg ik dat ik bij Jong AZ speel
Da's waarquote:
Haha, hoe laat was ze wakker dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is nog vrij vroeg, als je het vergelijkt met je wederhelft.
Idd.quote:
Wat ooohhhh?quote:
Gewoon mn eigen naam dan, geeneen chick weet toch wie bij Jong AZ zitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:11 schreef Maroon het volgende:
[..]
oh shit right back at me.
En hahadat is wel aan
. Wie pak je?
Nou?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's waar
Ik had nog wel stukken langer willen slapen maar ja
OHHHHHHHHHHHHHH 3 x raden wat ik weer vond een uur geleden ofzo
Je oplader?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's waar
Ik had nog wel stukken langer willen slapen maar ja
OHHHHHHHHHHHHHH 3 x raden wat ik weer vond een uur geleden ofzo
Haha, die is echt weg joh.. Die vindt ze nooit weer..quote:
Ik was om half 1 ongeveer wakker babequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:13 schreef BonnieB het volgende:
[..]
Haha, hoe laat was ze wakker dan?
[..]
Idd.
[..]
Wat ooohhhh?
He schatje..![]()
Ik heb gister nog een hele mooi schoenwisselactie gedaan..Haha.. Nu is m;n ene schoen veel te wijd..
Oeh, da's wel laat ja..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik was om half 1 ongeveer wakker babe
En niks oh
Hoi
En wat heb je gedaan? Que?![]()
Wat heb ik gewonnen?quote:
Dat is juist het leuke, een goede over de top fake naam verzinnen en dan als je haar ooit nog tegenkomt dat ze je fake naam keihard roept en op je af komt gerend.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gewoon mn eigen naam dan, geeneen chick weet toch wie bij Jong AZ zit
Ohhh, ik had de hoop al opgegeven.. Maar, waar lag 'ie nou dan?quote:
Nou, ik was vet brak hahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:15 schreef BonnieB het volgende:
[..]
Oeh, da's wel laat ja..
Ik ging met WJ van schoen wisselen.. En toen slagroom erop knoeien.. En ik heb allemaal vlekjes van slagroom op mn broek, echt heel fout..
De uitslag wordt u zometeen toegestuurd per sms u_uquote:
Nou. .Ik had alles al eens nagekeken, maar ik besloot toch nog maar eens om nog een keer m'n dozen helemaal overhoop te gooien.. En ja hoor, lag ie daar helemaal onderinquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:16 schreef BonnieB het volgende:
[..]
Ohhh, ik had de hoop al opgegeven.. Maar, waar lag 'ie nou dan?
Jij moet gewoon Jong PSV zetten, veel geloofwaardiger dan nl <21quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:16 schreef Maroon het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke, een goede over de top fake naam verzinnen en dan als je haar ooit nog tegenkomt dat ze je fake naam keihard roept en op je af komt gerend.
We gingen vegtersrolletjes vullen met slagroom, maar de slagroom was al slap geworden, dus t drupte er weer uit.. Ik zou meenemen, weet je nog.. Ik was het alleen vergeten..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, ik was vet brak haha
Haha wat loop jij met slagroom te spelen dan [ afbeelding ]
Had je dat niet kunnen meenemen?
[..]
De uitslag wordt u zometeen toegestuurd per sms u_u
Bonnie ook altijd he.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou. .Ik had alles al eens nagekeken, maar ik besloot toch nog maar eens om nog een keer m'n dozen helemaal overhoop te gooien.. En ja hoor, lag ie daar helemaal onderin
Snap echt nog steeds niet hoe die daar komt want ik heb m daar serieus NOOIT neergelegd.. Kan dus haast niet anders dan dat Bonnie er mee heeft gespeeld
hmm.. i like the way you thinkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij moet gewoon Jong PSV zetten, veel geloofwaardiger dan nl <21
Zou ik ook zeggen ja..quote:
Knieperties jonge.. KNIEPERTIES!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:19 schreef BonnieB het volgende:
[..]
We gingen vegtersrolletjes vullen met slagroom, maar de slagroom was al slap geworden, dus t drupte er weer uit.. Ik zou meenemen, weet je nog.. Ik was het alleen vergeten..
Tutje dat t is.. Ze ligt de hele dag al onder de dekensquote:
Of heb jij dat gedaanquote:
Ik bedoelde de kat, niet jou.quote:
haha, boeie..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Knieperties jonge.. KNIEPERTIES!! [ afbeelding ]
Haha ja ik weet ik weet.. Sukkel
BonnieB speelt hier idd altijd met m'n aanstekers en pennen e.dquote:
35 koeiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:23 schreef BonnieB het volgende:
[..]
haha, boeie..
Ik kwam ook nog een collega tegen, die was echt kk zat..ze liep me ook gewoon straal voorbij.. Alsof ze me niet kon of zo.. Jezus.
Ik bedoelde jouw quote eigenlijk ook niet helemaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |