Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Je lijkt goed te weten waar je het over hebt. Heb je deze kennis opgedaan vanuit je werk?
Zoals ik net al zei in FB: .. de enige reden dat ik hem dicht wil hebben, is omdat het aanvoelt alsof ik te persoonlijke dingen aan het bespreken ben over iemand die zelf niet actief is op dit forum. Dat voelt gewoon niet helemaal goed.quote:Op zondag 2 januari 2011 09:42 schreef mrPanerai het volgende:
Kan iemand de OP terugzetten...open dan geen topic...
Boehoehoe!!quote:Op zondag 2 januari 2011 09:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Yep en met die instelling ga je er wel komen in de wereld. Het maakt niet uit waar of bij wie je de schulden hebt, de enige schuldige ben jezelf of in dit geval die vriendin. Weglopen is een makkelijke oplossing, maar in mijn ogen behoorlijk asociaal. Waar denk je dat de bank dat geld vandaan gaat halen als het niet van die vriendin komt? Precies, dan kunnen wij er met zijn allen voor opdraaien. Hartelijk bedankt.
Wat zal jou het aan je reet roesten of dit topic open blijft of dat de OP blijft staan?quote:Op zondag 2 januari 2011 09:42 schreef mrPanerai het volgende:
Kan iemand de OP terugzetten...open dan geen topic...
Ik heb het antwoord al gehad wat ik zocht. Maar zoals ik in de OP al zei, dit is geen R&P, dus jammer dat er mensen zijn zoals jij die vanuit hun superieure moraliteit alsnog moeten gaan zeiken over zaken die niet in WGR thuis horen.quote:Op zondag 2 januari 2011 09:44 schreef karr-1 het volgende:
Jammer dat mensen niet het antwoord krijgen dat ze willen horen en dan maar meteen alles dicht willen gooien.
die heeft ze zich laten aansmeren bedoel je toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Boehoehoe!!
Diezelfde bank heeft haar een woekerpolis aangesmeerd dus sorry dat ik geen ene fuck geef om jouw stomme gejank
Tsja er zijn gelukkig nog mensen die gewoon allergisch zijn voor fraude en het weglopen van problemen. Lijkt me vrij logisch dat je dan ook dit soort reacties gaat krijgen.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik heb het antwoord al gehad wat ik zocht. Maar zoals ik in de OP al zei, dit is geen R&P, dus jammer dat er mensen zijn zoals jij die vanuit hun superieure moraliteit alsnog moeten gaan zeiken over zaken die niet in WGR thuis horen.
Ik heb dat duidelijk aangegeven in de OP, maar blijkbaar zijn er hier toch nog mensen die met hun gebrekkige kennis van de situatie alsnog hun morele oordeel moeten vellen.
Antwoord op de vraag? Je moet je eigen moralistische zelfbevrediging niet met een antwoord verwarren.quote:Op zondag 2 januari 2011 09:44 schreef karr-1 het volgende:
Jammer dat mensen niet het antwoord krijgen dat ze willen horen en dan maar meteen alles dicht willen gooien.
Ik denk dat TS van tevoren ook wel had verwacht dat niemand hier frauduleus handelen zou aanstippen als een goede oplossing. Dat staat ook helemaal los van de achterlijke 'woekerpolis+bankiers zijn evil dus...'-redenatie.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tsja er zijn gelukkig nog mensen die gewoon allergisch zijn voor fraude en het weglopen van problemen. Lijkt me vrij logisch dat je dan ook dit soort reacties gaat krijgen.
Ah kijk, we gaan weer op die toer...quote:Op zondag 2 januari 2011 14:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Antwoord op de vraag? Je moet je eigen moralistische zelfbevrediging niet met een antwoord verwarren.
Schuldsanering is inderdaad een goed plan, maar dat duurt een aantal jaren. Ik denk dat TS een oplossing zoekt die nu en meteen werkt. En die is er volgens mij niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:20 schreef TronCarter het volgende:
[..]
Ik denk dat TS van tevoren ook wel had verwacht dat niemand hier frauduleus handelen zou aanstippen als een goede oplossing. Dat staat ook helemaal los van de achterlijke 'woekerpolis+bankiers zijn evil dus...'-redenatie.
Maar goed, wat ik dan jammer vind is dat op de goede opties als schuldsanering niet wordt ingegaan.
Zijn er mensen bereid te helpen in WGR is het ook niet goed
Ze heeft zeker ook nog eens overgewicht en dat is ook de schuld van mams he? Ja zo kennen we er nog wel meerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Haar moeder is zo'n beetje de veroorzaker van alle ellende dus die zal ze niet missen.
Je stemt ook zeker nog PVV? Keep in mind dat ABN geen one big family is he, mensen van verschillende taken en branches kennen elkaar niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Als iemand schulden heeft bij privepersonen vind ik het ook niet kunnen, maar na de kredietcrisis en de woekerpolissen heb ik nogal een schijthekel gekregen aan de heren bankiers dus die kunnen van mij een dikke middelvinger krijgen en ik denk dat ik ook voor die vriendin spreek
Het is absoluut mogelijk binnen tien jaar tijd twee keer van de schuldsanering gebruik te maken. Hiervoor moet wel een verzoek bij de rechtbank zijn met een verdraaid goede reden.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:33 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Schuldsanering is inderdaad een goed plan, maar dat duurt een aantal jaren. Ik denk dat TS een oplossing zoekt die nu en meteen werkt. En die is er volgens mij niet.
En als ik het goed lees is sanering ook niet echt een optie omdat ze daar net uitgekomen is. Hoe je dan binnen no time weer een schuld krijgt is mijn een raadsel.
Ik neem aan dat je een WSNP bedoelt en geen minnelijke sanering? Ik wist niet dat dat vaker dan 1x per 10 jaar kon. Zeker alleen bij hoge uitzondering?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:42 schreef TronCarter het volgende:
[..]
Het is absoluut mogelijk binnen tien jaar tijd twee keer van de schuldsanering gebruik te maken. Hiervoor moet wel een verzoek bij de rechtbank zijn met een verdraaid goede reden.
Of dit verhaal goed genoeg is om aangenomen te worden is nog maar een tweede. Aankomen met 'kk bankiers en woekerpolis, jeweetz' is in ieder geval niet genoeg.
Het mag absoluut niet structureel zijn (anders kom je voor een 3e of 4e keer weer) en daar neigt het wel naar bij de persoon uit OP.
In nam aan uit het verhaal dat het de WNSP was (zou ook eigenlijk kunnen dat dit niet zo is!). Het kan wel meer dan 1 keer, maar echt alleen bij hoge uitzondering om structureel misbruik te voorkomen.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:15 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een WSNP bedoelt en geen minnelijke sanering? Ik wist niet dat dat vaker dan 1x per 10 jaar kon. Zeker alleen bij hoge uitzondering?
Yep en dat is ontzettend dom geweest van haar. Maar helaas helaas zijn niet alle mensen even snugger als jij en ik. En ik ben zelf ook verkoper geweest en weet hoe makkelijk het is om mensen iets aan te smeren, zeker wanneer je vanuit een autoriteits- en vertrouwenspositie op iemand in kan praten.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
die heeft ze zich laten aansmeren bedoel je toch?
Jij en een aantal anderen hier hebben zelf niet door hoe kansloos ze zelf bezig zijn. Kun jij beoordelen hoe de situatie is aan de hand van de OP?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tsja er zijn gelukkig nog mensen die gewoon allergisch zijn voor fraude en het weglopen van problemen. Lijkt me vrij logisch dat je dan ook dit soort reacties gaat krijgen.
De reacties interesseren me niet zoveel en ik had idd niet goed nagedacht voor ik dit topic opende. Geeft misschien wel aan hoe wanhopig ik ben toch? Waar het mij om gaat is dat ik al een aantal nuttige reacties heb gehad en het voelt gewoon niet goed om zulke persoonlijke dingen te bespreken wanneer iemand zelf niet op dit forum komt.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:09 schreef Kimbell het volgende:
OP verwijderen is altijd kinderachtig en zou eigenlijk onmogelijk gemaakt moeten worden. Je wordt wel geacht ff na te denken voordat je een topic opent. Enne, als je zo'n topic opent, weet je wat voor reacties je kunt verwachten.
Ze heeft een australisch paspoort, dus dat kan wel.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:03 schreef Rio het volgende:
Je komt Australië niet eens in zonder spaargeld volgens mij. Door naar plan C dus.
Ja, heb je daar ervaring mee? Misschien moet je iets beter naar jezelf leren kijken, want Weltschmerz heeft gewoon gelijk.quote:
Was kortzichtig als nickname al ingenomen?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:53 schreef kort het volgende:
[..]
Ze heeft zeker ook nog eens overgewicht en dat is ook de schuld van mams he? Ja zo kennen we er nog wel meerBeetje andermans de vinger wijzen. En dan ook nog een dreigen met zelfmoord? Typisch aandacht tekort... als ze ook nog een fris, pittig kort kapsel heeft kan ze zo als stereotiep door het leven
[..]
Je stemt ook zeker nog PVV? Keep in mind dat ABN geen one big family is he, mensen van verschillende taken en branches kennen elkaar niet.
Maar goed, dankzij die 'gemene' bankiers heeft ze wel een huis kunnen kopen. Was er geen ABN of een andere bank, had ze waarschijnlijk ook geen huis zoals ze nu had
Ja ik weet het nu wel hoor. Ik heb volgens mij in de OP duidelijk aangegeven dat ik weet dat het niet ethisch is. Dus iemand weet dat iets niet ethisch is, maar opent toch een topic over datgene. Is het ooit in je opgekomen dat er dan misschien echt iets urgents aan de hand is?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:42 schreef TronCarter het volgende:
[..]
Het is absoluut mogelijk binnen tien jaar tijd twee keer van de schuldsanering gebruik te maken. Hiervoor moet wel een verzoek bij de rechtbank zijn met een verdraaid goede reden.
Of dit verhaal goed genoeg is om aangenomen te worden is nog maar een tweede. Aankomen met 'kk bankiers en woekerpolis, jeweetz' is in ieder geval niet genoeg.
Het mag absoluut niet structureel zijn (anders kom je voor een 3e of 4e keer weer) en daar neigt het wel naar bij de persoon uit OP.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |