Bagger.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:38 schreef SuperwormJim het volgende:
2. Beste moderator (345 inzendingen / 56%)
1. SuperwormJim (53)
2. Symphonic (27)
3. LudoSanders (20)
5. Grappigste/meest humorvolle moderator (299 inzendingen / 49%)
1. SuperwormJim (53)
2. LudoSanders (39)
3. Tong80 (22)
6. Moderator met de beste kennis van zaken (275 inzendingen / 45%)
1. Five_Horizons (16)
2. SuperwormJim (16)
3. Symphonic (13)
Maar dit is slechts een formaliteit, de uitslag was natuurlijk al lang duidelijk.
Er was geen FOK!chick categorie.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:04 schreef Daniane het volgende:
Feli haha
Niemand die aan mij heeft gedacht!nee grappie maakt niet uit.
Of jij kan het verschil tussen een kleine letter en een hoofdletter niet zien of je moet beter kijken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:13 schreef Dastan het volgende:
Waarom staan gebruikers die met een kleine letter beginnen met een hoofdletter geschreven?
yvonne en tong80 staan diverse malen als Yvonne en Tong80.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Of jij kan het verschil tussen een kleine letter en een hoofdletter niet zien of je moet beter kijken.
iBenny staat als iBenny, o.us staat als o.us en dandybleu staat als dandybleu.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
yvonne en tong80 staan diverse malen als Yvonne en Tong80.
Ja, dus?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
iBenny staat als iBenny, o.us staat als o.us en dandybleu staat als dandybleu.
Omdat samengevoegd met anderen, waarbij letters verkeerd om staan en/of puntjes, ed. zijn toegevoegdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
yvonne en tong80 staan diverse malen als Yvonne en Tong80.
O, op die manier.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat samengevoegd met anderen, waarbij letters verkeerd om staan en/of puntjes, ed. zijn toegevoegd
Maar wij weten wel beter!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar maar 1 dingetje gefotografeerd voor FOK! (Sieneke nota bene!) dus ik had niet verwacht nog hoog te eindigen
Niks sabotage, je moet gewoon beter lezen:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:37 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
De verkiezingen zijn gesaboteerd.
Ik heb in elke categorie op richcalibier gestemd en hij heeft niet in elke categorie minstens 1 stem.
Ik heb trouwens nog 3 stemmen gekregen.
quote:Op zondag 12 december 2010 17:12
[ afbeelding ]
De spelregels
Yups, so shit happens, ook de userawards hebben een aantal spelregels!
Je mag niet op jezelf stemmen.
Let goed op waar je op stemt! Bijvoorbeeld: "Beste nieuwkomer 2010 moet dus een wel een registratiedatum uit 2010 hebben. Beste SA sport moet dus ook SA sport zijn geweest in 2010 .
Maak je niet druk om wat anderen van je stem vinden of van jou verwachten, je hoeft voor een ander je keuze niet aan te passen. Het is jouw keuze, so choose wisely .
Nomineer niet steeds dezelfde user voor alle vragen of categorieën, op deze manier verpest je de stemming en dus tellen wij deze lijstjes niet mee.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niks sabotage, je moet gewoon beter lezen:
[..]
Niet zo bescheidenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Greys had de categorie voor beste PR medewerker moeten winnen.
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Greys had de categorie voor beste PR medewerker moeten winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |