dat dus.quote:
quote:12. Jouw suggestie voor een nieuw forum (90 inzendingen / 15%)
1. KLB 1.0 (8)
12. Behulpzaamste / liefste user (155 inzendingen / 25%)quote:
Toppiejoppie.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:04 schreef Beach het volgende:
[..]
12. Behulpzaamste / liefste user (155 inzendingen / 25%)
22. Beach (2)
toch twee stemmen
Dat dacht ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:24 schreef MissBliss het volgende:
7. Beste FOK!-fotograaf (319 inzendingen / 52%)
1. Dark_angelus (44)
2. MissBliss (31)
3. Siegfried (20)
Wat leuk, toch nog tweede
Ja, moet je ff Juicyhil PM-en.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:20 schreef AdvancedPower het volgende:
Kan je nu ook ergens een avatar krijgen?
Ik heb dit jaar maar 1 dingetje gefotografeerd voor FOK! (Sieneke nota bene!quote:
Nee, juicy heeft gewonnen. Dus dan moet hij hem ook maken hè..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:31 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik heb een PM ban. Dus dat gaat moeilijk. Maar jij kan toch ook altijd hele mooi maken?
Ik vind dat shiz 'm best voor mij mag maken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, juicy heeft gewonnen. Dus dan moet hij hem ook maken hè..
Nou, vooruit. Omdat je me 'shiz' noemt, wil ik best even kijken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:33 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik vind dat shiz 'm best voor mij mag maken.
Hihi, bedankt. Op pagina 1 staat wat ik heb gewonnen. Heel erg bedankt!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Omdat je me 'shiz' noemt, wil ik best even kijken. [ afbeelding ]
Dat heb ik een keer bij yvonne gezien. En dat vond ik wel vet ja! Haha, die hoofddoos hoeft er niet in hoor. Heb toch geen vaste avatar. Dus dat scheelt dat weer ruimte! Maar hij is al wel mooi geworden. Veel plezier met de visite en ik zie wel of je nog iets mooiers kan maken!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:43 schreef shiznuts het volgende:
Oh, dat moet erin verwerkt worden?
[ afbeelding ]
Dit even snel zó gedaan.Er is visite dus iets beters komt misschien later!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |