tot zo!quote:
Ga je mee naar bedquote:
En tòch ga ik het weer proberen dit jaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een leven hebben! dat kan toch niet meer! dat is zo 2010!
he, ze is voor mij ja!quote:
Zou je wel willen he?quote:
Ik ben bijna exact een keer zo oud als jij, dat wordt niet wat... Net als Pino, heb ik ook keihard om dezelfde reden moeten afwijzenquote:
je bent 34quote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:08 schreef minthy het volgende:
[..]
En tòch ga ik het weer proberen dit jaar
Helaasch. Dan maar weer wachten tot Mex. terug is.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben bijna exact een keer zo oud als jij, dat wordt niet wat... Net als Pino, heb ik ook keihard om dezelfde reden moeten afwijzen
uit de microgolfoven!quote:
tja, als ze nou 28 waren.....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben bijna exact een keer zo oud als jij, dat wordt niet wat... Net als Pino, heb ik ook keihard om dezelfde reden moeten afwijzen
Klopt, en geen leven... Wel gehad hoor, maar dat ligt al even achter mequote:
Moedig het nog ff aan joh, straks wordt hij nog vrolijk enzo..quote:
ik durf het bijna niet te vragen maar kan ik een foto van je bewonderenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Kleurtjesactie!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:10 schreef Pino112 het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal een andere kleur?
neehoor, ik ben nu depressief omdat mn kipburger is gevallen. ik ga zo mijn polsen doorsnijden met roerstaafjesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moedig het nog ff aan joh, straks wordt hij nog vrolijk enzo..
hai hai en HELLOquote:
Die wil ik niet zien als ze bij 34 jaar al geen leven meer heeftquote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te vragen maar kan ik een foto van je bewonderen
quote:
en toch blijf ik nieuwsgierigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die wil ik niet zien als ze bij 34 jaar al geen leven meer heeft![]()
Nope, ben een beetje huiverig voor foto's op internet. Ook gezien m'n werk, er hoeft maar iemand de pest over me in te hebben en ik sta overal met een mooie gesoepte fotoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te vragen maar kan ik een foto van je bewonderen
+1quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope, ben een beetje huiverig voor foto's op internet. Ook gezien m'n werk, er hoeft maar iemand de pest over me in te hebben en ik sta overal met een mooie gesoepte foto
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die wil ik niet zien als ze bij 34 jaar al geen leven meer heeft![]()
Ow, nee hoor, denk het niet. Ik werk met leuke mensen, maar ze zijn ook erg handig met de computer. Als ik een keer iemand tegen me krijg, ben ik online de Sjaakquote:
Zal ik het dan maar vragen? Heb de indruk dat de rest met andere dingen bezig is en je post negeertquote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:13 schreef Karrs het volgende:
En als je je afvraagt waarom ik hier ben...
je kan iets te ver denken. Ok Roel de Baas is ook de lul in dit topic, maar dat wil niet zeggen dat jij dat overkomt en je kan een PM sturen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, nee hoor, denk het niet. Ik werk met leuke mensen, maar ze zijn ook erg handig met de computer. Als ik een keer iemand tegen me krijg, ben ik online de Sjaak
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:19 schreef CindieY88 het volgende:
Vrouwen: droomden jullie als kind ook wel eens over brandweerman zijn, want dan kon je dingn uitpissen? ik hoor dat verhaal net hier.
Ik denk niet ver, het is een collega van een ander team al eens overkomen dat de bewoners hem digitaal aan de schandpaal hebben genageld. En aangezien meer dan de helft van de bewoners een Fok!-account heeft ben ik errug voorzichtigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je kan iets te ver denken. Ok Roel de Baas is ook de lul in dit topic, maar dat wil niet zeggen dat jij dat overkomt en je kan een PM sturen.
dit is direct na TOPSR opgenomen. Thymen produceerde namelijk bij Bartquote:
dus wel van vandaag? dat vind ik dan wel netjesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dit is direct na TOPSR opgenomen. Thymen produceerde namelijk bij Bart
*snik* ik zal nooit weten hoe Minthy eruit ziet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk niet ver, het is een collega van een ander team al eens overkomen dat de bewoners hem digitaal aan de schandpaal hebben genageld. En aangezien meer dan de helft van de bewoners een Fok!-account heeft ben ik errug voorzichtig
Hier in de straat hadden ze cobra6 dingen en hadden ze er 10 an elkaar gemaakt en in een put gestopt, resultaat: put kapot, gat in riool & straatstenen allemaal losquote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:24 schreef naatje_1 het volgende:
Iemand die nog leuk een vuurwerkbom laat ontploffen om 5 uur...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |