Deze gaat ieder jaar standaard op mijn lijst.quote:Jackson Browne - The load out/Stay
quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:55 schreef Eska het volgende:
Mijn hemel, wat een klus was het weer. Op een gegeven moment maar besloten dat het goed was zo.
....
Met jouw lijst kom ik ook een heel eind, ja. Evenals met die van n00bie overigens.quote:Op zaterdag 19 november 2011 08:00 schreef cafca het volgende:
In ieder geval een hoop nummers en artiesten die bij mij net de lijst niet gehaald hebben. Zou mijn stiekeme-tweede-keer-stemmen-lijstje kunnen zijn
en dat had geweest....??quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:44 schreef lezzer het volgende:
Ja Nizno! En ik had nog wel zo'n fijne suggestie voor de vrije keuze gedaan
toevalquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hehe, het lijstje van Nizno komt bij mij een beetje over van: we beginnen vooraan met kiezen, bij de B denken, maar eens naar Marco Borsato en daarna naar Stef Bos en daar rondom de S stonden nog een paar leuke liedjes.
Alfabetisch wat gegroepeerd, laat ik het zo stellen. Of is dat toeval?
Jan Willem Royquote:
ik had het kunnen wetenquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 12:17 schreef borisz het volgende:
Dit zijn de vrije keuzes
[*]Charly lownoise & Mental Theo - wonderful day's
• Tiesto - Lethal Industry
[*]Nakatomi - Children of the night
• Johan - Oceans
• the killers - Mr. Brightside
Ik kan het niet laten om altijd een paar van dat soort platen op te nemenquote:
Zware bevalling, maar toch gelukt. Zie nu wel dat ik Nightswimming vergeten ben.quote:Dit is de lijst van Chris
Bruce Springsteen - Thunder road
Pink Floyd - Wish you were here
Otis Redding - I've been loving you too long
Massive Attack - Unfinished sympathy
Klein Orkest - Over de muur
Jeff Buckley - Hallelujah
Elbow - One day like this
Specials - A message to you Rudy
Jimi Hendrix Experience - Purple haze
Tom Waits - Tom Traubert's Blues (Waltzing Mathilde)
Manu Chao - Me gustas tu
Dit zijn de vrije keuzes
Nina Simone - Sinnerman
Editors - Fingers in the Factories
Morphine - Candy
Andrew Bird - A nervous tic motion of the head to the left
Je bent een schatje, weet je dat?quote:Op zondag 20 november 2011 12:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had het kunnen weten
Hierbij een oproep dus aan iedereen
Mooie lijst, alleen die flauwe cover van George Harrison vind ik er totaal niet in passenquote:
Smaken verschillen. Ik koos die omdat ik vond dat er één van hem solo in moest staan, en mijn favoriete Harrison solonummer All Things Must Past stond er niet bij. Vandaar dat ik voor deze koos.quote:Op zondag 20 november 2011 16:30 schreef ScottTracy het volgende:Mooie lijst, alleen die flauwe cover van George Harrison vind ik er totaal niet in passen
quote:Op zondag 20 november 2011 13:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit zijn de vrije keuzes
Blur - The Universal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |