Ik zat binnen en dk op het balkonquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik stond buiten en de jongens in de hal
Goed planquote:
Ow, en ik heb bijna niks opquote:
ik ^i7quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ook niet dus het geeft niet
Ja, het eerste uur van het jaar is het snelst van het hele jaar.quote:
Ik kon hem niet vinden, Benny was ff in de weerquote:
Lijkt me een strak planquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:15 schreef Kally het volgende:
Benny? Misschien moet je lekker gaan slapen en dan morgen heerlijk opstaan in 2011
jukgt %^quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:15 schreef Kally het volgende:
Benny? Misschien moet je lekker gaan slapen en dan morgen heerlijk opstaan in 2011
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kon hem niet vinden, Benny was ff in de weer
Maar ik heb hem gevonden en hij is dicht
Ik vind jou ook liefquote:
Kronenburg Parkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
1 seconde en rij snel door de wereld uit
Echt he?quote:
Ik heb 1 mooie foto kunnen maken, maar nu is de batterij leeg, dus die houden jullie te goed.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Knal deed het vuurwerk! Boem, bam! En lichtjes!
HADDE MOETE ZIEN JONGE!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb 1 mooie foto kunnen maken, maar nu is de batterij leeg, dus die houden jullie te goed.
Weltrusten Benny, wij houden ook van jou.quote:
heyyyyy Lunaaaaaaaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, het eerste uur van het jaar is het snelst van het hele jaar.
Hoi Bosquote:
ik kwam er laatste weken ook nauwelijks dus voor mij ook goed voornemkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Koen
Goed voornemen he, vaker deze SC bezoeken
En mijn school niet laten verwaarlozen door FOK!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kwam er laatste weken ook nauwelijks dus voor mij ook goed voornemken
dat moet je szeker niet laten gebeuren, dok overleeft welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En mijn school niet laten verwaarlozen door FOK!Dat gebeurt me niet weer.
Ik heb dit jaar nog niet zoveel TV gekeken eigenlijkquote:
Tuurlijk help ik je meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb het al in het geen reet topic gemeld. Ik ga vandaag mijn PR aanvallen. 250 posts moet lukken. Helpen jullie mee?
Ga jij ook al raar typen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat moet je szeker niet laten gebeuren, dok overleeft wel
Sinds mijn depressie kijk ik erg weinig TV, kan me er gewoon niet toe zetten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog niet zoveel TV gekeken eigenlijk![]()
Nee, wicked ways is er nu met ondertitels voor de karaoke mensen onder onsquote:
Whehehequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:24 schreef DeLuna het volgende:
Wegens succes herhaald: de FOK!kleurtjesactie
Gelijk heb je, ik doe meequote:
Het staat aan, daar is ook alles mee gezegd, ik volg haast niks op tvquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog niet zoveel TV gekeken eigenlijk![]()
Het staat hier niet eens aanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Het staat aan, daar is ook alles mee gezegd, ik volg haast niks op tv
Groenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:27 schreef Kally het volgende:
Waarom doet dat kleurtje het niet bij mij
Aangevraagdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:24 schreef DeLuna het volgende:
Je bent gifgroenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:27 schreef Kally het volgende:
Waarom doet dat kleurtje het niet bij mij
Als grasquote:
Oranjequote:
Heb je wel een kleurtje gekozenquote:
Purple chickiequote:
Kally is onze Black ladyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:31 schreef Kally het volgende:
Want ik ben ook zo van het roze
Ik moet om in mijn stijl te blijven gewoon zwart blijven he
Zij is echt een BAASquote:
Nietus, ik ben een blondje die graag zwart draagtquote:
Pinkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Zij is echt een BAAS
[..]
Nietus, ik ben een blondje die graag zwart draagt
quote:
Die show, omg wat goed, ik heb alleen de dvd, ik baal zo dat ik die niet live heb gezienquote:
Jaaaaaquote:
I don't hate her but I don't like her either.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:33 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Niet haten![]()
Op Beyonce oke maar niet op Pink
Glitter in the air vond je anders wel goedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I don't hate her but I don't like her either.
For me it's a whole range I dislike
Oranjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij kan eheul niet keizne
Je eerste plas in 2011quote:
Die zie je nietquote:
Soms zitten er best goede nummers tussen hoor, maar ik kan over het algemeen die hele commerciele lijn niet luchten of zienquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Glitter in the air vond je anders wel goed
Uit dat rijtje vind ik alleen Pink goed, omdat zij echt haar eigen teksten schrijft over haar eigen leven, en ik hou van dat ruige toontje in haar stemquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Soms zitten er best goede nummers tussen hoor, maar ik kan over het algemeen die hele commerciele lijn niet luchten of zien
Beyonce, (die haat ik echt) Pink Miss Montreal, Mariah carey Lady gaga
Hoe ben je geel gewordenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:38 schreef Koen66 het volgende:
had niet verwacht dat het nog zo druk zou zijn
Ik ben roze en ze hebben paars ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe ben je geel geworden
Ik mis weer wat![]()
staat fok kleirtjesacitequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe ben je geel geworden
Ik mis weer wat![]()
ik ben zo geel als een kaassoufleequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe ben je geel geworden
Ik mis weer wat![]()
Goomster, hetzelfde voor jou natuurlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:40 schreef gomi het volgende:
hey allemaal
en allemalm een mooi, gezond en gelukkig 2011
Gomiii kerelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:40 schreef gomi het volgende:
hey allemaal
en allemalm een mooi, gezond en gelukkig 2011
Klik op mijn deelnemer fok kleurtjesaktie bovenin mijn postquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil paars zijnwaar waar waar???
Ik zit op iPhone en zie niks geloof ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Klik op mijn deelnemer fok kleurtjesaktie bovenin mijn post
Hoe herkenbaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:41 schreef Kally het volgende:
Ik heb weer vreselijke keelpijn, doordrinken dus
Jij ook nog steeds? Pff ben het behoorlijk zat inmiddelsquote:
Thxquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
heb je d'r weer met d'r aai foonquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit op iPhone en zie niks geloof ik
Ik heb minstens 7 keelontstekingen per jaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij ook nog steeds? Pff ben het behoorlijk zat inmiddels
Nee die andere paars is mooier Miranquote:
nu nogquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:43 schreef charmed_angel het volgende:
Even een vriend naar huis brengen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb minstens 7 keelontstekingen per jaar
Maar die is blauwig een beethequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee die andere paars is mooier Miran
lekker hoor blauw zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar die is blauwig een beethe
Deze is paars paars bij mij hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar die is blauwig een beethe
Latexquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:43 schreef charmed_angel het volgende:
Even een vriend naar huis brengen
Hoe kom je aan die tag?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:44 schreef Karina het volgende:
Ik heb alvast een nieuw kleurtje en tag voor morgen
Karinaaaaa ;*O*quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:44 schreef Karina het volgende:
Ik heb alvast een nieuw kleurtje en tag voor morgen
Ik helaas altijd dus ook continu aan de antibiotica maar ik weet niet beter johquote:
thnx kallyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Goomster, hetzelfde voor jou natuurlijk
en jij ook thnx koenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gomiii kerel
Jij ook man, een geweldig 2011
Dat helpt dan toch niet meer, zo vaak antibiotica?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik helaas altijd dus ook continu aan de antibiotica maar ik weet niet beter joh
quote:
Ow, hmm even denkenquote:
Ga jij Duits praten?quote:
Nee, tussendoor wordt het ook nog geweigerdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat helpt dan toch niet meer, zo vaak antibiotica?
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
k ga nu slapen dopeidoei![]()
![]()
liefde
Slaap lekker moppiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
![]()
liefde
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
![]()
liefde
Die vraag je in dat kleurtjestopic aan haha, je ziet de meest vreemde voorbijkomenquote:
Jij hoort een beetje bij mij nuquote:
Ik zou wel een andere kleur nemen dan anders kunnen we je tag niet lezenquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij hoort een beetje bij mij nu
Schatjen Love Always
Dank je ik hoorde de Toppersquote:
whehehehehquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:53 schreef Kally het volgende:
Ik had eigenlijk Wijntje moeten nemen als tag
Jij bent heul niet onzichtbaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:54 schreef Koen66 het volgende:
ik vind de onzichtbare wel bij me passen
quote:
hij is wel verdacht stilquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:57 schreef Kally het volgende:
Zou Benny morgen hoofdpijn hebben?
Ach gosh ik hoop het niet, de schat.
Die ligt in coma nuquote:
Ik ook niet, dat was ik vroeg in de avondquote:
echt wel, bonkende hoofdpijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:57 schreef Kally het volgende:
Zou Benny morgen hoofdpijn hebben?
Ach gosh ik hoop het niet, de schat.
Dus doorfeesten dan maarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat was ik vroeg in de avond
Wheheheh hier precies hetzelfdequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat was ik vroeg in de avond
Zoek de kleur op van dat grijze in de layout en vraag die kleur aan in dat topic.quote:
Awww, ik snap het wel even het oude jaar eruit gooienquote:
Als ik raar ga typen zeggen hoor, dan is het bedtijdquote:
Misschien zeg ik hetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik raar ga typen zeggen hoor, dan is het bedtijd
Ik snap hem heel goed ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Awww, ik snap het wel even het oude jaar eruit gooien
Ja na eerst een tijdje keihard gelachen te hebben, uhuh, gelukkig heb ik er niet zo gauw last van, maar ben dan ook nog erg nuchter nuquote:
Whehehequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja na eerst een tijdje keihard gelachen te hebben, uhuh, gelukkig heb ik er niet zo gauw last van, maar ben dan ook nog erg nuchter nu
Natte Aliequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:03 schreef Crazy-M het volgende:
Mensen, allemaal de beste wensen.
Mijn begin van het jaar:
1 persoon die belt. nummer niet bekend bij mijmaar hij kende mij wel. beste wensen enzo en klaar.
daarna sms van een zekere nathalie
WHO THE FUCK IS NATHALIE![]()
oftewel: 2011: jaar van de verrassing ?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:03 schreef Crazy-M het volgende:
Mijn begin van het jaar:
1 persoon die belt. nummer niet bekend bij mijmaar hij kende mij wel. beste wensen enzo en klaar.
Crazyyyyyyyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:03 schreef Crazy-M het volgende:
Mijn begin van het jaar:
zoiets ?quote:
babbette? die moest mij hebben, weet ik zekerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik van een Babette, ken ik ook niet, maar ik heb nog niet zo lang een nieuw nummer dus zou kunnen
Jij ook beste wensen Creezie
Volgens mij KOEN ?quote:
whehehehh weer een goed kleurtje gekozen dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Volgens mij KOEN ?
Zie je naam niet door die PIEP kleur
wat is dat met die kleurtjes ?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
whehehehh weer een goed kleurtje gekozen dus
Kleurtjes actie lalaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat is dat met die kleurtjes ?
btw voornemens beste vriendin: Stoppen met drinken.
0:35 ze loopt naar de kast, bessenjenever, glas vol en zuipen![]()
Jah, normaal gaan doenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:08 schreef DeLuna het volgende:
Hebben we nog voornemens voor dit oneven jaartal?
Woohooquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:08 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah will do
gooi je glas hierheen en ik schenk jou ook bij
jij ook de betse wensen crazyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:03 schreef Crazy-M het volgende:
Mijn begin van het jaar:
toch weer IETS aan conditie en gewicht doenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:08 schreef DeLuna het volgende:
Hebben we nog voornemens voor dit oneven jaartal?
Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:09 schreef Kally het volgende:
Echt het is dat ik niet van de vrouwen ben maar die Pink, wat een wijf met ballen
Conditie: 6 keer per avond sex....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch weer IETS aan conditie en gewicht doen
klopt, als jerel vind ik het een stoer lekkah wijfquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:09 schreef Kally het volgende:
Echt het is dat ik niet van de vrouwen ben maar die Pink, wat een wijf met ballen
ik doe niet aan kleurtjesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo
Jah vond ik ookquote:
Ik hou dervan, ik wil ook in zo'n tuig hangenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, als jerel vind ik het een stoer lekkah wijf
die wou ik net zeggenquote:
You go girlquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hou dervan, ik wil ook in zo'n tuig hangen
Ik heb dan: geen geld meer uitgeven aan snoep/koekjes e.d.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch weer IETS aan conditie en gewicht doen
Ja da's waarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah vond ik ook
als ik vind dat ik normaal doe, dan is het al goed toch ?
valsspelerquote:
dus bij deze: mijn goede voornemen voor 2011 is: geslaagdquote:
Slaap lekker moppiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:12 schreef charmed_angel het volgende:
Toch maar slapen, iedereen hier in huis moet morgen werkenweltrusten
beste wensen schat, en slaap lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:12 schreef charmed_angel het volgende:
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:12 schreef charmed_angel het volgende:
C_Aquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ook niet. Ik heb geen goede voornemens nodigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:13 schreef Kally het volgende:
Ik doe niet aan goede voornemens, daar komt toch niks van terecht
En dat ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb geen goede voornemens nodig
Een kleur hoef je niet om te vragen. Kwestie van klikken via de linkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:14 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe yeah
ben te lui ook om an te vragen dus ws meer luiheid dan voorkeur voor zwart
same here, als je iets wil veranderen heb je er niet een specifieke datum voor nodig ook imo.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:13 schreef Kally het volgende:
Ik doe niet aan goede voornemens, daar komt toch niks van terecht
Truste Koenquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:15 schreef Kally het volgende:
Ik heb wel slechte voornemens aankomend jaar
Precies mijn ideequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:16 schreef gomi het volgende:
[..]
same here, als je iets wil veranderen heb je er niet een specifieke datum voor nodig ook imo.
1 jan, pf 13 mei who cares
verandering komt wanneer je t zelf gewoon wil
Zekersquote:
heb ik net gedaan,. kijken of ik nog van kleur veranderquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een kleur hoef je niet om te vragen. Kwestie van klikken via de link
Hou ons niet langer in spanningquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:17 schreef gomi het volgende:
[..]
heb ik net gedaan,. kijken of ik nog van kleur verander
oooh tell usquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:15 schreef Kally het volgende:
Ik heb wel slechte voornemens aankomend jaar
daarom. doe gewoon waar je je goed bij voelt. de rest is van minder belangquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Precies mijn idee
Maar afvallen hoef ik niet en de rest blijf ik toch wel doen
Nope dat is weer iets te privequote:
Takjes in bed? Ow wacht nestquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:18 schreef Crazy-M het volgende:
mijn ogen zijn gewassen, nieuwe takjes in mn nest, dus ik kan slapen
Slaap lekker iedereen in de eerste nacht van 2011
Welterustenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:18 schreef Crazy-M het volgende:
mijn ogen zijn gewassen, nieuwe takjes in mn nest, dus ik kan slapen
Slaap lekker iedereen in de eerste nacht van 2011
Kwartje is te oud nu he dus die viel nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |