hoe fix jullie die titelquote:
Hier ff vragen... Wegens succes herhaald: de FOK!kleurtjesactiequote:
kleurtje heb ik...nog ff denken over een tag.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:55 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hier ff vragen... Wegens succes herhaald: de FOK!kleurtjesactie
de womanizerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kleurtje heb ik...nog ff denken over een tag.
als iemand ideeen heeft....kom maar op!
meer 's nachts achter de PC in het weekend, meer in het 3fm topic posten en meer doen aan schoolquote:
ik zeg doenquote:
hij kan ook kiezen voor "ik wil briggy"quote:
hai haiquote:
te laatquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kleurtje heb ik...nog ff denken over een tag.
als iemand ideeen heeft....kom maar op!
Ik vroeg het aan om 2.00.09 en kreeg het nog!quote:
'Ik hou van alle vrouwen' lijkt me beterquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij kan ook kiezen voor "ik wil briggy"
hij heeft een soort van bekentenis afgelegdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:04 schreef Briggy het volgende:
[..]
'Ik hou van alle vrouwen' lijkt me beter
Gebeurde hier ook, per ongelukquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:03 schreef Dagoduck het volgende:
Een of andere mafketel hier in de straat liet vuurpijlen midden in de straat af gaanwat normaal dus hoog in de lucht ontploft
SENSATIONquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:06 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is er nu op 3FM? asmaoedi almal-verloederd?
om 04:00 michiel en Roos, ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:06 schreef Dagoduck het volgende:
- Op tijd op bed gaanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
meer 's nachts achter de PC in het weekend, meer in het 3fm topic posten en meer doen aan school
Sensation Dusseldorf live en dat klinkt wel lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:06 schreef Dagoduck het volgende:
Hier raakte het dus gewoon alle mensenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:06 schreef Briggy het volgende:
[..]
Gebeurde hier ook, per ongeluk![]()
klereding viel uit het hekje en raakte 5x het raam aan de overkant![]()
ben ik dat?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
- Op tijd op bed gaan
- Niet meer aan mijn nagels plukken
- Op tijd gaan leren/huiswerken
- Minstens 1 FOK!ker ontmoeten in RL.![]()
- Zuiniger omgaan met mijn geld.
Ik heb één goed voornemen:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
- Op tijd op bed gaan
- Niet meer aan mijn nagels plukken
- Op tijd gaan leren/huiswerken
- Minstens 1 FOK!ker ontmoeten in RL.![]()
- Zuiniger omgaan met mijn geld.
Samen naar Pinkpop?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:08 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, nog 2:
- Festival bezoeken (die heb ik elk jaar als voornemen)
- Fokker meeten
Ja maar ik doe nu mijn 2e opleiding, dus als ik moet gaan zeiken dan is het geen goed teken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb één goed voornemen:
-nog meer gaan zeiken over school
Wees blij dat je de middelbare gedaan hebtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik doe nu mijn 2e opleiding, dus als ik moet gaan zeiken dan is het geen goed teken.
Hopelijk komt Mika nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:10 schreef naatje_1 het volgende:
Gezellig, 2 autisten en 1 mikafan op pinkpop
saaiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:11 schreef Dagoduck het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mn tag
Wat doe je en welk jaar?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wees blij dat je de middelbare gedaan hebtwat een tyfushekel heb ik daaraan zeg
het lukt gewoon voor geen reet alsof het een aars heeft!
Ik ben geen autist?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:10 schreef naatje_1 het volgende:
Gezellig, 2 autisten en 1 mikafan op pinkpop
afwisseling is juist leukquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
Als we in dit topic nou allemaal dezelfde kleur nemen!
Maar daar komt verandering in...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan me ook wel vinden in de 'faalhaas' van naatje.. Want als ik iets ben
ontmoeten is jezelf ook voorstellenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:14 schreef naatje_1 het volgende:
Owacht, ik heb domien al ontmoetEn das een fokker
![]()
in de zin van, ik stond op 1 meter afstand van hem toen hij bij 3fm live was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |