hoi! ben jij er ook nog met je knoflookmond?quote:
vooral met een leuke meidquote:
gelukkig nieuwjaar! neuken?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:22 schreef justmattie het volgende:
Even gezellig weg met m'n maatjes heMaar niks niet anders dan een normale vrijdag/zaterdagavond. Oh ja toch wel, nu alle dames in de kroeg af en gelukkig nieuwjaar wensen
Nee dat nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gelukkig nieuwjaar! neuken?
zoiets?
heel goed! waarschijnlijk zal dat alleen een handafdruk op je wang opleveren...quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee dat nietZo lomp ben ik dan weer niet :p
DIE LUCHT!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoi! ben jij er ook nog met je knoflookmond?
En is ook niet respectvol vind ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heel goed! waarschijnlijk zal dat alleen een handafdruk op je wang opleveren...
dus ook al heb je al 2 dagen niet gereageerd en ik heb je in die 2 dagen de liefde verklaard, dan lees je dat toch?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
DIE LUCHT!![]()
Ik ben er altijd (nou ja... bijna altijd)
respect??? wat is dat?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
En is ook niet respectvol vind ik
jij ook! en de beste wensen alvast!quote:
Soms erg ver te zoeken bij mensenquote:
Als het goed is welquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dus ook al heb je al 2 dagen niet gereageerd en ik heb je in die 2 dagen de liefde verklaard, dan lees je dat toch?
Dank uquote:
ah, dan doe ik dat nu namelijk mee maar wacht ik tot je een paar dagen niet gesignaleerd bentquote:
Ik deel zijn smaak niet maar hij heeft wel juiste standpunten over muziek. Bovendien een best boeiende verteller.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
blokhuis gaat gewoon een seriues gesprek aan met Stenders. mooie man is dat
yup, wat ik van hem hoor vind ik altijd interessantquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik deel zijn smaak niet maar hij heeft wel juiste standpunten over muziek. Bovendien een best boeiende verteller.
Knap meiske ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, wat ik van hem hoor vind ik altijd interessanten hij heeft een leuke vriendin
nee, ik kom net weer aanzetten, dat dan weer welquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
en naatje en briggy zijn gewoon vuige lurkers!
dan neem ik mijn woorden over jou terugquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, ik kom net weer aanzetten, dat dan weer wel
joe!quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ben ff weg! tot later en alvast de beste wensen!
Tot volgend jaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ben ff weg! tot later en alvast de beste wensen!
zit je helemaal alleen thuis?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
en 3rdRock gaat er zo ook vandoor.
TV draait door kijken, daarna zal moeders wel ff bellen en dan moet ik een uurtje of 3-4 zien door te komen totdat de oliebollenshow begint. misschien ga ik wel Titanic kijken!
kotsen is ook niet goed voor je stemquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:24 schreef borisz het volgende:
Alain Clark. Die wens ik in 2011 een hoop poliepen toe
.
bey bey man bey beyquote:
en inmiddels zijn het er 7quote:
ik ben er nog net dit jaar!quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:12 schreef Briggy het volgende:
[..]
Tot volgend jaar![]()
en een gelukkig en gezond nieuwjaar!
yepquote:
gewoon 1 secondenquote:
wij zijn bazen!quote:
nee, je krijgt geen nieuwjaarskus! met je knoflookgeur!quote:
wat ben je toch een schatjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:55 schreef wolfrolf het volgende:
Gelukkig nieuwjaar vanaf mijn GSMAls dat geen toewijding is
![]()
wannabemodquote:
Gerard is volgens mij alweer in Nederland. of ie weer aan t werk gaat weet ik eigenlijk niet....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Happy new year!
Ff een vraagje, vanaf maandag gaat de reguliere progammering toch van start? Giel, Gerard en Coen zijn dan nog niet terug toch? Wie neemt hen dan over, Sander doet de C&S Show alleen lijkt me en Michiel de ochtendshow, maar wie vervangt Gerard? Of is dat de die-hard van deze 3
Wegens succes herhaald: de FOK!kleurtjesactiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Gerard is volgens mij alweer in Nederland. of ie weer aan t werk gaat weet ik eigenlijk niet....
en ehm....wat is de kleurtjesactie???
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:45 schreef rachidfinge het volgende:
Het jaar begint slecht: jezelf voorstellen aan een vrouw die je ooit al eens uitgebreid had gesproken...
Kzou niet weten watquote:
Helaas gemistquote:
HANS!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:50 schreef -Hans- het volgende:
@Allen; beste wensen en een gezond 2011 !!!!!!!
[..]
Helaas gemist. Zat Shakira te kijken. Damn, wat een fantastisch optreden trouwens. Zeer energierijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |