Vorige topic ook alquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:34 schreef Bos81 het volgende:
OP niet helemaal goed, of was dat ain het vorige topic al zo?
Aan de andere kant denk ik dat je in dit geval beter een penis kan happen dan een vuurpijlquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Beide een te kort lontje en gaan ze te snel af!
En het verschil? Stop je piemel maar eens in een fles!
Alleen in dit geval?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Aan de andere kant denk ik dat je in dit geval beter een penis kan happen dan een vuurpijl
Ehm nog wel een paar, maar in weer andere gevallen zou ik bijv liever ontbijtkoek happen dan een penis.quote:
Dat lijkt me sowieso beter zou echt nooit naar een vuurpijl willen happenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Aan de andere kant denk ik dat je in dit geval beter een penis kan happen dan een vuurpijl
De vergelijking was tussen een vuurpijl en een penis toch?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm nog wel een paar, maar in weer andere gevallen zou ik bijv liever ontbijtkoek happen dan een penis.
Ik weet niet of je het wel wil weten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:37 schreef cafpow het volgende:
Zo ben er weer bij. Alleen heb iets teveel gesnoept en ben nu misselijk en heb koppijn.
Maar lekker rustig naar vrienden van Amstel te kijken.
Trouwens waar gaat het hier nu over, ben de draad helemaal kwijt :/
Ontbijtkoek happen is leukquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm nog wel een paar, maar in weer andere gevallen zou ik bijv liever ontbijtkoek happen dan een penis.
Het loopt met een sisser af!quote:
Mijn outfit is niet echt bijzonder een te grote joggingbroek aan en een warme ietwat oude truienquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het wel wil weten.
Maar ehm, de outfits van vanavond in foto's (dames, post ze nog maar een keer) en nog wat dingen die wat minder smakelijk zijn
Peijnenburgquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Stappen? Ik?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nog stappen in Hoorn? Is er nog vuurwerk bij het IJsselmeer?
Saaiquote:
Die warmte is het belangrijkste, oud boeit dan nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
Mijn outfit is niet echt bijzonder een te grote joggingbroek aan en een warme ietwat oude truien
Was ook meer van: ga je soms nog naar de dijk om naar het vuurwerk te kijken als het er is...quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stappen? Ik?
Ik zit niet zo dicht bij het IJsselmeer dus kan ik niet zien
Kijk straks wel, heb nu toch geen pc ter beschikkingquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die warmte is het belangrijkste, oud boeit dan niet
Maar het hoeft niet per se op de foto, enkel als je daar toevallig zin in hebt
JIJ HEBT VUURWERK IN JE UI!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stappen? Ik?
[..]
Saai
Uh nee..quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was ook meer van: ga je soms nog naar de dijk om naar het vuurwerk te kijken als het er is...
stuur je originele UI via msn en ik maak er 1 met vuurwerkquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
JIJ HEBT VUURWERK IN JE UI!!
Dat wil ik ook
Ik dacht even dat jij wel een stappert was. Ik heb nog pm'tjes met je uitgewisseld, maar ben even kwijt hoe wanneer waarom en watquote:
Yay!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stuur je originele UI via msn en ik maak er 1 met vuurwerk
Het hoeft ook niet joh, lekker doen wat je zelf wil. Geen speciale plannen dus voor vanavond?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:45 schreef cafpow het volgende:
[..]
Kijk straks wel, heb nu toch geen pc ter beschikking
ik wil ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stuur je originele UI via msn en ik maak er 1 met vuurwerk
Nope helemaal niks, moet weer een nieuw sociaal leven bouwen van 0, dat is tevens mijn goede voornemenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet joh, lekker doen wat je zelf wil. Geen speciale plannen dus voor vanavond?
Hoop dat je daar dan ook in slaagtquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:52 schreef cafpow het volgende:
[..]
Nope helemaal niks, moet weer een nieuw sociaal leven bouwen van 0, dat is tevens mijn goede voornemen
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jij wel een stappert was. Ik heb nog pm'tjes met je uitgewisseld, maar ben even kwijt hoe wanneer waarom en wat
Busted!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou wel van stappen, een vriendin zou langskomen vanavond maar die heeft afgezegd
verder zit ik gewoon met mijn vriend op de bank, terwijl de kleine slaapt
kut nu verraad ik dat ik geen single ben
Precies! Ik mis ook mensen om leuke dingen mee te ondernemen en te stappenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoop dat je daar dan ook in slaagtTussen de mensen zitten of wat mensen hebben waar je op kan leunen met leuke en minder leuke dingen, dat is toch wel heel fijn
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stappen? Ik?
[..]
Saai
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
Precies! Ik mis ook mensen om leuke dingen mee te ondernemen en te stappen
Maar begin maart ga ikmezelf weer helemaal op de rails zetten en harde snelheid vooruit
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
Maar begin maart ga ikmezelf weer helemaal op de rails zetten en harde snelheid vooruit
Stoutert ! En liegebeestquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou wel van stappen, een vriendin zou langskomen vanavond maar die heeft afgezegd
verder zit ik gewoon met mijn vriend op de bank, terwijl de kleine slaapt
kut nu verraad ik dat ik geen single ben
Precies, al was het maar dat je lekker er op uit gaat om te shoppen, ook dan zit je tussen de mensen. Op een terras zitten en meer van dat soort dingen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
Naar jou toe? En zo ja, waarom dat?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:58 schreef missbehavin het volgende:
Jippie, mijn ouders zijn onderweg
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:58 schreef missbehavin het volgende:
Jippie, mijn ouders zijn onderweg
Ja dat welquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Busted!
Maar gelukkig zit je dus nog fijn tussen hetgeen je lief hebt
Ik ben helemaal geen liegebeestquote:
Om vuurwerk met Minipuber af te stekenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Naar jou toe? En zo ja, waarom dat?
Moet nu de wodka snel foetsie?
Nog niet helemaal, zit niet echt in de vierstemming en bewaar de wil om dingen te vieren want eind januari ga ik er lekker een maand tussenuit naar het buitenland naar familie en wat vrienden en dan ga ik lekker alles in 1x vieren.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, al was het maar dat je lekker er op uit gaat om te shoppen, ook dan zit je tussen de mensen. Op een terras zitten en meer van dat soort dingen.
Ga je dat voornemen wel vanavond al een beetje vieren?
Ow jawel hoor stiekem als bezet iemand meepoaten in topic voor singles hahahaquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat wel
[..]
Ik ben helemaal geen liegebeest
Dat doen er meer hoor!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ow jawel hoor stiekem als bezet iemand meepoaten in topic voor singles hahaha
nou ik zag mijn vriendinnetje online en ik verveelde me dus toen kwam ik hier even kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ow jawel hoor stiekem als bezet iemand meepoaten in topic voor singles hahaha
Je bent hier gewoon welkom hoor., ook al heb je een relatiequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik zag mijn vriendinnetje online en ik verveelde me dus toen kwam ik hier even kijken
Groot gelijk des te meer zielen des te meer vreugdquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent hier gewoon welkom hoor., ook al heb je een relatie. Komen hier zoveel met relatie en het is niet te controleren of iemand single si of niet.
Bierquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:04 schreef cafpow het volgende:
[..]
Nee dank, doe mij liever een biertje of wodka of rum cola
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik zag mijn vriendinnetje online en ik verveelde me dus toen kwam ik hier even kijken
Zelfde en veel plezierquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ow ik ga Ik hou van holland kijken, fijne avond allemaal![]()
En een fijne jaarwisseling
Dag LLquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
Je hebt iig genoeg plannen of dingen op de agenda staan dus je bent iig lekker bezigquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, zit niet echt in de vierstemming en bewaar de wil om dingen te vieren want eind januari ga ik er lekker een maand tussenuit naar het buitenland naar familie en wat vrienden en dan ga ik lekker alles in 1x vieren.
En shoppen tja ben ik druk mee bezig een mobiel te zoeken
En een mobiel is een goed comunicatiemiddel
Daar zit mijn schoonzusje in het publiekquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
Dat heb ik nooit geproefd. Maar bier is toppiequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bier. Ik zit nu aan de Sylvester van Brand. Past wel bij deze dag dus.
Precies alleen januari is nog leegquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hebt iig genoeg plannen of dingen op de agenda staan dus je bent iig lekker bezig
Altijd de moeite waard, wellicht dat je zomaar met iemand in gesprek raakt en daar zomaar nog een biertje of koffie na doet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben gewoon helemaal alleen nu..
Maar opzich vind ik dat wel fijn.even niemand om me heen..
Ga straks om 12 uur denk ik wel even naar buiten voor de duer naar vuurwerk kijken, hoewel ik eigenlijk niemand echt ken hier in de straat, ookal woon ik er al vanaf eind augustus..
Dan daar net zoveel tijd insteken als het zoeken van kledingquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
Precies alleen januari is nog leegop het zoeken van een mobiel na
Ach 't is oud en nieuw je groet iedereen die je tegenkomtquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben gewoon helemaal alleen nu..
Maar opzich vind ik dat wel fijn.even niemand om me heen..
Ga straks om 12 uur denk ik wel even naar buiten voor de duer naar vuurwerk kijken, hoewel ik eigenlijk niemand echt ken hier in de straat, ookal woon ik er al vanaf eind augustus..
Smaakt wel goed, zag het vlak voor kerst liggen, toen een paar gekocht en met kerstavond gedronken. Vond het wel goed smaken en het is bier voor oudjaar (Sylvester is toch een andere benaming voor oudjaar?) Dus vond het wel toepasselijk om nog een keer te halen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit geproefd. Maar bier is toppie
Ja, wie weet inderdaadquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Altijd de moeite waard, wellicht dat je zomaar met iemand in gesprek raakt en daar zomaar nog een biertje of koffie na doet.
Kleding hoef ik niet veel te zoeken want ik ga naar de zon dus heb niet veel nodig op een par gympen voor het stappen daarzo die gewoon naar de klote mogenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan daar net zoveel tijd insteken als het zoeken van kleding
Ja, dat is wel zo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:12 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ach 't is oud en nieuw je groet iedereen die je tegenkomtdus goed excuus omeen kort praatje gemalen:)
Same here, kerst en oud en nieuw zij wel leuk alleen iets teveel vrije dagen in korte periodequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:15 schreef xFriendx het volgende:
Ondanks dat ik vanavond dus nog wel in de kroeg beland (maak het alleen wel korter dan normaal, wil niet brak zijn morgen) ben ik toch ook wel weer blij als die feestdagen om zijn, gewoon weer terug naar de normale dagen.
Vorig weekend was voor mij echt een ramp. Maar dat komt meer door mijn depressie dan door het feestelijke gebueren er om heen. normaal vind ik die dagen wel leuk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:19 schreef cafpow het volgende:
[..]
Same here, kerst en oud en nieuw zij wel leuk alleen iets teveel vrije dagen in korte periode
hier zijn we aan het rondzappen op tv. En straks om 12 uur de kinderchampagne open, met wat oliebollen erbij en lekker ff buiten kijken naar het vuurwerk en dan op tv naar het vuurwerk op de erasmus kijken, scheelt mij half uurtje fietsenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:30 schreef xFriendx het volgende:
Heb Ik hou van Holland ook maar even aan gezet, duurt nog wel even dus kan ik de tijd mooi uitzitten.
Straks om 12 uur vuurwerk kijken. Woon ergens waar je enkele dorpen naast elkaar hebt liggen en ik van afstand die naast elkaar op de horizon hebt, dus mooi gezicht als ze daar allemaal tegelijk de boel de lucht in schieten
Ah, je hebt er nog een kleine bij ook. Dan allebei een fijne jaarwisseling natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
hier zijn we aan het rondzappen op tv. En straks om 12 uur de kinderchampagne open, met wat oliebollen erbij en lekker ff buiten kijken naar het vuurwerk en dan op tv naar het vuurwerk op de erasmus kijken, scheelt mij half uurtje fietsen
En genieten van mijn laatste nachtje niks doen...uit luiheid
nee..................!!!!!!! Ik hoef voorlopig geen kleine erbij...ben ik veels te jong voor met mijn 24 jaartjesquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ah, je hebt er nog een kleine bij ook. Dan allebei een fijne jaarwisseling natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je stopt met dit account, of..quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:34 schreef Boudibou het volgende:
Het Bou-tijdperk is bijna over. Een dankwoord richting jullie, jullie waren leuke mensen om mee te lachen, maar ook om mee te twisten. Het was kort, maar krachtig, net als dit.
Iedereen een fijne jaarwisseling en tot een volgende keer.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee..................!!!!!!! Ik hoef voorlopig geen kleine erbij...ben ik veels te jong voor met mijn 24 jaartjesHeb nog veel te veel te stappen, te leren, te werken en en een groot deel van mijn overgeslagen jeugd in te halen eer ik aan de kleintjes wil beginnen.
Dan trek ik die woorden weer inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoe dan ook, 2011, voor jou het jaar van jezelf leven![]()
daar ga ik gewoon voor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan trek ik die woorden weer in
Maar hoe dan ook, 2011, voor jou het jaar van jezelf leven
En januari kom je dan wel door omdat je dat vooruitzicht hebt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
daar ga ik gewoon voor.
Maar februari wordt in ieder geval de beste februari maand van mijn leven
Precies, ik kijk wel rond mijn 30e hoe de situatie is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En januari kom je dan wel door omdat je dat vooruitzicht hebt.
Overigens ben ik 27, woon dan niet bij mijn ma, maar ik hoef ook nog geen kinderen, zit zo op zich prima
veel plezier alvast. Ik ga straks ff bij de deur staan en daarna op rtl5 naar het vuurwerk uit rotjeknor, mijn woonplaats kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:20 schreef littledrummergirl het volgende:
alvast allemaal n gelukkig nieuwjaarwij gaan naar het grote vuurwerk kijken
Tot ziensquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:34 schreef cafpow het volgende:
Jij ook bos! En voor iedereen die dit later nog leest. Ik ben nu weg
Slaap lekker Joequote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:40 schreef JoeBravo het volgende:
De beste wensen voor iedereen hier
En nu ga ik het voorbeeld van m'n ventje volgen:
*springt*quote:
*duikt weg maar m'n reflexen worden niet beter van de wijn*quote:
rare vanond...quote:
Jij ook meid!quote:
Hoe romantisch!quote:
Ik sta er wel in, en vandaag waarschijnlijk weer.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:34 schreef Yuki het volgende:
Ik sta niet in de top100
Oh wacht, ik heb gewerkt
Mijn PR ligt daar nog wel bovenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik sta er wel in, en vandaag waarschijnlijk weer.
Val namelijk mijn PR van 249 aan en ben hard op weg om daar flink overheen te gaan
Ja, ik ben nooit echt een veel poster geweest, vandaar ook mijn gemiddelde van ca 24/25. afgelopen jaar zit ik op 50 per dag. Maar dat kwam vooral door het begin van het jaar waar ik erg weinig postte. De laatste maanden zat ik wel aan de60-70 per dag.quote:
Lief hoor Bosjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:43 schreef Bos81 het volgende:
En dat jij er dus boven zit begrijp ik dus wel. Jij postte op een gegeven moment wel erg veel op een dag. wat op zich niet erg is.
Dat maakt toch niet uit. Je had het ook erg zwaar volgens mij en fokken was gewoon even een uitlaat klep. Niks mis mee, schijt aan de mensen die je toen een non-lifer noemdequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lief hoor Bosje
Ik had gewoon niet echt een leven toen
Huppel, dat je snel een eigen nestje kan vinden en dit rotjaar snel vergeetquote:
Ik noem mezelf een non-lifer hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit. Je had het ook erg zwaar volgens mij en fokken was gewoon even een uitlaat klep. Niks mis mee, schijt aan de mensen die je toen een non-lifer noemde
Ja okee, maar er zullen vast mensen zijn geweest die iets dachten van die Yuki.. wat een ahum.. Terwijl dat niet waar is en jij gewoon een hartstikke lieve en goede meid bent.quote:
Je bent lief Bosquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja okee, maar er zullen vast mensen zijn geweest die iets dachten van die Yuki.. wat een ahum.. Terwijl dat niet waar is en jij gewoon een hartstikke lieve en goede meid bent.
Ja, niet aardig zijn zit gewoon niet in me, zonder te overdrijven. Ik hoop echt dat we elkaar een keer irl zullen zien, wanneer dan ook. Je lijkt me gewoon een erg tof persoon.quote:
quote:
Zo hoort het ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
En er zijn mensen hier die dat nog steeds denken. Maar die denken maar lekker
Niet eens zo, meer vanwege ex enzol...quote:
Sorry dat ik zo stil benquote:
AI dat is kutquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet eens zo, meer vanwege ex enzol...
quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:36 schreef oshiro het volgende:
Hai. De beste wensen voor 2011 allemaal!
Dankjewelquote:
Haiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:45 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dankjewel
Is Juuks nog in de buurt daar?
Uhuh, die zit naast mequote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:45 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dankjewel
Is Juuks nog in de buurt daar?
Dankequote:
Ach ik heb het allemaal gefixtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:53 schreef oshiro het volgende:
Knuffel voor huppel, bij deze.
Ik bevond me bijna in dezelfde situatie.
Ik groen, moet ook wel met bos als usernamequote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik groen, moet ook wel met bos als username
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Was ik net thuis, belt die vriendin van me had ze ruzie met dr vriend gekregen.
Kon ik er weer heen om scheids te spelen.
I saved the dayquote:
Valt mee, kwam eigenlijk meteen in me op toen ik dat topic zag.quote:
Okay dan.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt mee, kwam eigenlijk meteen in me op toen ik dat topic zag.
Wel okee, even naar buiten geweest. Maar zag weinig leven in de straat op wat vuurwerkafstekers na . Ben er dus niet naar toe geweest ken ze ook niet. Daarna maar lekker hier op FOK rond gehagnge en flink wat gepost. Ga dus waarschijnlijk vandaag wel een PR neerzetten van over de 250 (PR is nu 249)quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay dan.
Hoe was jouw jaarwisseling?
Ik was dus bij een vriendin. Zij heeft buren die ieder jaar voor teringveel geld vuurwerk kopen. Was heel gezelligquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel okee, even naar buiten geweest. Maar zag weinig leven in de straat op wat vuurwerkafstekers na . Ben er dus niet naar toe geweest ken ze ook niet. Daarna maar lekker hier op FOK rond gehagnge en flink wat gepost. Ga dus waarschijnlijk vandaag wel een PR neerzetten van over de 250 (PR is nu 249)
Okeequote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was dus bij een vriendin. Zij heeft buren die ieder jaar voor teringveel geld vuurwerk kopen. Was heel gezellig
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus die vriendin en ik staan buiten te roken, komt er een groepje jeugd voorbij gelopen met een kratje bier achterop de fiets.
Ik ze heel lief gelukkig nieuwjaar wensen.
Toen zag ik het bier. Ik zo EUJ GEEF MIJ EENS EEN BIERTJE!!
2 bier gekregen voor 1 peuk
quote:[img]http://i.f\okzine.net/templates/forum2009/i/p/10s.gif[/img] Op zaterdag 1 januari 2011 04:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus die vriendin en ik staan buiten te roken, komt er een groepje jeugd voorbij gelopen met een kratje bier achterop de fiets.
Ik ze heel lief gelukkig nieuwjaar wensen.
Toen zag ik het bier. Ik zo EUJ GEEF MIJ EENS EEN BIERTJE!!
2 bier gekregen voor 1 peuk
You're pinkquote:
I started 2011 with a huge smile on my facequote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:18 schreef RealZeus het volgende:
Iedereen gelukkig nieuwjaar en ik hoop ook dat het echt een gelukkig nieuwjaar wordt,
OoK van mijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:18 schreef RealZeus het volgende:
![]()
Iedereen gelukkig nieuwjaar en ik hoop ook dat het echt een gelukkig nieuwjaar wordt,
Jij ook Zeusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:18 schreef RealZeus het volgende:
E_K niet in de buurt?quote:
quote:
Ik nog veul langerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
E_K niet in de buurt?
Ik moet nog 8u wachten
Ja maar jij kan je uitleven op Yukiquote:
klottequote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik nog veul langer
[..]
Ja maar jij kan je uitleven op Yuki
Dat is waar, maar toch...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik nog veul langer
[..]
Ja maar jij kan je uitleven op Yuki
Ik heb geen idee hoe lang het nog gaat duren voor mij. Ik gok gewoon dat het langer gaat duren dan 8 uurquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klottet is og geen sure bet voor me;
mi o+
Maar toch wat?quote:
Ja, same herequote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe lang het nog gaat duren voor mij. Ik gok gewoon dat het langer gaat duren dan 8 uur
ik voel met je mee, ik zal mn frustratie delen als t niet zo isquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe lang het nog gaat duren voor mij. Ik gok gewoon dat het langer gaat duren dan 8 uur
Babe!!!quote:
Zelfdequote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Babe!!!
Gelukkig nieuwjaar en dikke kus enz
Groot gelijk!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:44 schreef rival het volgende:
[..]
Zelfde
Ik heb niemand iets gestuurd ik heb gelezen en tel terug in zak gestoken
Bon apetit babequote:
Zie je dat nu pasquote:
quote:
Cheers matequote:
Hoe doe je die tag?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb ook een tag aangevraagd, hoop dat dat nog lukt
Aanvragen in dat kleurtjestopic en hopen dat je hem krijgtquote:
Ik en anders MissB ook vast welquote:
Ja?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik en anders MissB ook vast wel
Ik ook al dagen zelfsquote:
Nee normaal ben ik helemaal niet knuffeligquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook.
Al weken.
Al maanden.
Mijn hele leven
Mja..
Slaap lekker huppeltjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee normaal ben ik helemaal niet knuffelig![]()
Maar mn peuk is op, ik ga plat
Nog meer?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook.
Al weken.
Al maanden.
Mijn hele leven
Mja..
Geef jij die mooie vrouw naast je even een superdikke knuffel van me?quote:
I willquote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef jij die mooie vrouw naast je even een superdikke knuffel van me?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik en anders MissB ook vast wel
Beterschapquote:
Slaap lekker huppeltjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Ik doe stiekem toch nog een peukie
Veel plezier, snuitjelief!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
WINTERBERGGGGGGGGGGGDaag popjes!
Zo lang?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:21 schreef L-E het volgende:
Ik wil een maand op vakantie met mijn Peuter. Iemand een leuk idee?
Ja, nu kan het nog. Over een jaar gaat hij naar school, dan zijn we gebonden aan de schoolvakanties.quote:
Lekker in bad (je had toch een bad?) ?quote:
Wil je ver weg of binnen EUropa blijven?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:21 schreef L-E het volgende:
True!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, nu kan het nog. Over een jaar gaat hij naar school, dan zijn we gebonden aan de schoolvakanties.
Duitsland.... omgeving Heidelberg..... je hebt er lekker eten, mooi kasteel, zo'n speciale treinbaantje, je kan er wandelen, Peuter kan er Ravotten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:21 schreef L-E het volgende:
Maakt niet uit.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wil je ver weg of binnen EUropa blijven?
Lang voor wat?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Duitsland.... omgeving Heidelberg..... je hebt er lekker eten, mooi kasteel, zo'n speciale treinbaantje, je kan er wandelen, Peuter kan er Ravotten.
1 mnd is trouwens wel lang
Eigenlijk heb ik geen idee, ben niet zo bekend met de rest van de wereld, Er zal echt wel iets te vinden zijn voor je. Misschien een topic openen in Travel, om adviezen te vragen?quote:
het kan best een goed gevoel geven om zo het jaar in te luiden. Even ontspannen en aan niks proberen te denken. Nou ik er zelf over begin, denk ik dat ik het zelf ook even ga doen.quote:
Zat ik ook al aan te denken ja, dank je Bos.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik geen idee, ben niet zo bekend met de rest van de wereld, Er zal echt wel iets te vinden zijn voor je. Misschien een topic openen in Travel, om adviezen te vragen?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen.en gelukkig nieuwjaar allemaal
Denk ook niet dat ik een maand op 1 plek wil blijven hoor.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]Om in Heidelberg te verblijven.... zelf heb ik er 2 weken gezeten.
Hi M-Mquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen.en gelukkig nieuwjaar allemaal
Dank je!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
l-e in oud is zon topic over reizen met kinderen en wat mensen die ook trektochten hebben gemaakt met n kleintje erbij enzo, miss kun je daar wat vinden?
Ik zou trouwens iets van australie doen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:20 schreef -Engel- het volgende:
Wakker.... en wachten op tosti'sNaar welke film ga je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
balenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Da waren me-mo en ik al
Lotusss ligt nog in coma, en ik moet zo weg om te gaan werken
We werden weer iedere keer wakker gemaakt door minipuberquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goedemorgen, goed geslapen bij MissB?
Okee, Dat is dan toch redelijk prettigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
We werden weer iedere keer wakker gemaakt door minipubermaar wat ik geslapen heb was best lekker ja
hier hetzelfde alleen dan van de rook van het vuurwerk in de straatquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:37 schreef xFriendx het volgende:
Mijn kleren maar meteen in de wasmachine gegooid. Je mocht blijkbaar weer roken in de kroeg dus de hele boel rook er naar.
Gelukkig nieuwjaar Cafpowquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:40 schreef cafpow het volgende:
goedenmiddag..Nog een gelukkig nieuwjaar..![]()
al een half uurtje wakker en ontbijtje met een gebakken eitje naar binnen gewerkt. Dus een goed begin maar een minder goed begin is dat ik 1 januari mijn kamer moet opruimen en stofzuigen
Bedankt voor de uitnodigign en trouwens waar is hier eigenlijk??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar Cafpow![]()
Gebakken eitje, hmm, ik heb ook nog eieren liggen. Misschien straks dan maar even.
Vandaag moet je dus schoonmaken? Je mag hier naartoe vluchten
Omgeving van Hoorn (Noord-Holland).quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:44 schreef cafpow het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitnodigign en trouwens waar is hier eigenlijk??![]()
maar goed als ik het vandaag niet doe moet het morgen wel, en morgen wil ik de stad in, even de opruiming bekijken en evt. mobieltje zoeken. Want vindt het wel irritant om geen mobieltje te hebben.
dat was het al toen ik mijn bed niet uithoefde om mn zus dr auto uit de sneeuw te duwenquote:
Jij ook gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:51 schreef Samzz het volgende:
Zo, wachten op de trein
Gelukkig Nieuwjaar iedereen
Ik heb geen zin om me aan te kledenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
Jij ook gelukkig nieuwjaar
Btw noord holland vindt ik ietwat ver vooral gezien de heerlijke dienatregeling van de ns en dat ik nog in piyama loop
Sneeuw??? Hier dooit het gigantisch, hier is de sneeuw al bijna weg.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat was het al toen ik mijn bed niet uithoefde om mn zus dr auto uit de sneeuw te duwen
ja, hier dus ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sneeuw??? Hier dooit het gigantisch, hier is de sneeuw al bijna weg.
Tis ook niet de bedoeling dat je reist in je pyjamaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
Jij ook gelukkig nieuwjaar
Btw noord holland vindt ik ietwat ver vooral gezien de heerlijke dienatregeling van de ns en dat ik nog in piyama loop
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, hier dus ook
Ze had dr auto gisteren in een berg sneeuw geparkeerd en kwam niet meer voor of achteruit
heerlijk.. Al die reacties van mensen als je in je pyjama in de trein zitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis ook niet de bedoeling dat je reist in je pyjamaDenk dat ik toch wel vreemd opkijk als er een dame aanbelt in haar pyjama
nee.. Dat is ze sowieso nietquote:
lijkt me wel lachen om eens te doenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heerlijk.. Al die reacties van mensen als je in je pyjama in de trein zit
aanrader.. Alleen niet als het vriest en sneeuwt.. Pyjama's schijnen buiten niet zo warm te zitten als binnenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lijkt me wel lachen om eens te doen
gelukkig nieuwjaar?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:04 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben zo blij dat ik mijn pm-box niet zonder te checken leeg heb gekieperd.
Er staat precies in wat ik al dacht.
Niet? Jammerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aanrader.. Alleen niet als het vriest en sneeuwt.. Pyjama's schijnen buiten niet zo warm te zitten als binnen
ik wel.. Soms blijven er mensen slapen die mn blote kont niet hoeven te bewonderenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet? Jammertoch denk ik dat ze net zo warm zijn in mijn geval.
Ik heb geen pyama
Dus je nieuwe jaar begint goed?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, heel wat anders. Laten we het er op houden dat mijn gevoel dit keer niet gek is geweest
tofquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, heel wat anders. Laten we het er op houden dat mijn gevoel dit keer niet gek is geweest
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus je nieuwe jaar begint goed?
Nou, dat nog niet, maar ik heb wel gelijk.quote:
oki.. Niet doordraven nu he?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[..]
Nou, dat nog niet, maar ik heb wel gelijk.
Wat heb je teruggepmt: TOLD YA SO!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[..]
Nou, dat nog niet, maar ik heb wel gelijk.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat heb je teruggepmt: TOLD YA SO!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |