Hi M-Mquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen.en gelukkig nieuwjaar allemaal
Dank je!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
l-e in oud is zon topic over reizen met kinderen en wat mensen die ook trektochten hebben gemaakt met n kleintje erbij enzo, miss kun je daar wat vinden?
Ik zou trouwens iets van australie doen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:20 schreef -Engel- het volgende:
Wakker.... en wachten op tosti'sNaar welke film ga je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
balenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Da waren me-mo en ik al
Lotusss ligt nog in coma, en ik moet zo weg om te gaan werken
We werden weer iedere keer wakker gemaakt door minipuberquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goedemorgen, goed geslapen bij MissB?
Okee, Dat is dan toch redelijk prettigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
We werden weer iedere keer wakker gemaakt door minipubermaar wat ik geslapen heb was best lekker ja
hier hetzelfde alleen dan van de rook van het vuurwerk in de straatquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:37 schreef xFriendx het volgende:
Mijn kleren maar meteen in de wasmachine gegooid. Je mocht blijkbaar weer roken in de kroeg dus de hele boel rook er naar.
Gelukkig nieuwjaar Cafpowquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:40 schreef cafpow het volgende:
goedenmiddag..Nog een gelukkig nieuwjaar..![]()
al een half uurtje wakker en ontbijtje met een gebakken eitje naar binnen gewerkt. Dus een goed begin maar een minder goed begin is dat ik 1 januari mijn kamer moet opruimen en stofzuigen
Bedankt voor de uitnodigign en trouwens waar is hier eigenlijk??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar Cafpow![]()
Gebakken eitje, hmm, ik heb ook nog eieren liggen. Misschien straks dan maar even.
Vandaag moet je dus schoonmaken? Je mag hier naartoe vluchten
Omgeving van Hoorn (Noord-Holland).quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:44 schreef cafpow het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitnodigign en trouwens waar is hier eigenlijk??![]()
maar goed als ik het vandaag niet doe moet het morgen wel, en morgen wil ik de stad in, even de opruiming bekijken en evt. mobieltje zoeken. Want vindt het wel irritant om geen mobieltje te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |