Ja dat welquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Busted!
Maar gelukkig zit je dus nog fijn tussen hetgeen je lief hebt
Ik ben helemaal geen liegebeestquote:
Om vuurwerk met Minipuber af te stekenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Naar jou toe? En zo ja, waarom dat?
Moet nu de wodka snel foetsie?
Nog niet helemaal, zit niet echt in de vierstemming en bewaar de wil om dingen te vieren want eind januari ga ik er lekker een maand tussenuit naar het buitenland naar familie en wat vrienden en dan ga ik lekker alles in 1x vieren.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, al was het maar dat je lekker er op uit gaat om te shoppen, ook dan zit je tussen de mensen. Op een terras zitten en meer van dat soort dingen.
Ga je dat voornemen wel vanavond al een beetje vieren?
Ow jawel hoor stiekem als bezet iemand meepoaten in topic voor singles hahahaquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat wel
[..]
Ik ben helemaal geen liegebeest
Dat doen er meer hoor!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ow jawel hoor stiekem als bezet iemand meepoaten in topic voor singles hahaha
nou ik zag mijn vriendinnetje online en ik verveelde me dus toen kwam ik hier even kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ow jawel hoor stiekem als bezet iemand meepoaten in topic voor singles hahaha
Je bent hier gewoon welkom hoor., ook al heb je een relatiequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik zag mijn vriendinnetje online en ik verveelde me dus toen kwam ik hier even kijken
Groot gelijk des te meer zielen des te meer vreugdquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent hier gewoon welkom hoor., ook al heb je een relatie. Komen hier zoveel met relatie en het is niet te controleren of iemand single si of niet.
Bierquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:04 schreef cafpow het volgende:
[..]
Nee dank, doe mij liever een biertje of wodka of rum cola
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik zag mijn vriendinnetje online en ik verveelde me dus toen kwam ik hier even kijken
Zelfde en veel plezierquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ow ik ga Ik hou van holland kijken, fijne avond allemaal![]()
En een fijne jaarwisseling
Dag LLquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
Je hebt iig genoeg plannen of dingen op de agenda staan dus je bent iig lekker bezigquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, zit niet echt in de vierstemming en bewaar de wil om dingen te vieren want eind januari ga ik er lekker een maand tussenuit naar het buitenland naar familie en wat vrienden en dan ga ik lekker alles in 1x vieren.
En shoppen tja ben ik druk mee bezig een mobiel te zoeken
En een mobiel is een goed comunicatiemiddel
Daar zit mijn schoonzusje in het publiekquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
Dat heb ik nooit geproefd. Maar bier is toppiequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bier. Ik zit nu aan de Sylvester van Brand. Past wel bij deze dag dus.
Precies alleen januari is nog leegquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hebt iig genoeg plannen of dingen op de agenda staan dus je bent iig lekker bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |