Ja dat welquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Busted!
Maar gelukkig zit je dus nog fijn tussen hetgeen je lief hebt
Ik ben helemaal geen liegebeestquote:
Om vuurwerk met Minipuber af te stekenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Naar jou toe? En zo ja, waarom dat?
Moet nu de wodka snel foetsie?
Nog niet helemaal, zit niet echt in de vierstemming en bewaar de wil om dingen te vieren want eind januari ga ik er lekker een maand tussenuit naar het buitenland naar familie en wat vrienden en dan ga ik lekker alles in 1x vieren.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, al was het maar dat je lekker er op uit gaat om te shoppen, ook dan zit je tussen de mensen. Op een terras zitten en meer van dat soort dingen.
Ga je dat voornemen wel vanavond al een beetje vieren?
Ow jawel hoor stiekem als bezet iemand meepoaten in topic voor singles hahahaquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat wel
[..]
Ik ben helemaal geen liegebeest
Dat doen er meer hoor!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ow jawel hoor stiekem als bezet iemand meepoaten in topic voor singles hahaha
nou ik zag mijn vriendinnetje online en ik verveelde me dus toen kwam ik hier even kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ow jawel hoor stiekem als bezet iemand meepoaten in topic voor singles hahaha
Je bent hier gewoon welkom hoor., ook al heb je een relatiequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik zag mijn vriendinnetje online en ik verveelde me dus toen kwam ik hier even kijken
Groot gelijk des te meer zielen des te meer vreugdquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent hier gewoon welkom hoor., ook al heb je een relatie. Komen hier zoveel met relatie en het is niet te controleren of iemand single si of niet.
Bierquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:04 schreef cafpow het volgende:
[..]
Nee dank, doe mij liever een biertje of wodka of rum cola
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik zag mijn vriendinnetje online en ik verveelde me dus toen kwam ik hier even kijken
Zelfde en veel plezierquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ow ik ga Ik hou van holland kijken, fijne avond allemaal![]()
En een fijne jaarwisseling
Dag LLquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
Je hebt iig genoeg plannen of dingen op de agenda staan dus je bent iig lekker bezigquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, zit niet echt in de vierstemming en bewaar de wil om dingen te vieren want eind januari ga ik er lekker een maand tussenuit naar het buitenland naar familie en wat vrienden en dan ga ik lekker alles in 1x vieren.
En shoppen tja ben ik druk mee bezig een mobiel te zoeken
En een mobiel is een goed comunicatiemiddel
Daar zit mijn schoonzusje in het publiekquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
Dat heb ik nooit geproefd. Maar bier is toppiequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bier. Ik zit nu aan de Sylvester van Brand. Past wel bij deze dag dus.
Precies alleen januari is nog leegquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hebt iig genoeg plannen of dingen op de agenda staan dus je bent iig lekker bezig
Altijd de moeite waard, wellicht dat je zomaar met iemand in gesprek raakt en daar zomaar nog een biertje of koffie na doet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben gewoon helemaal alleen nu..
Maar opzich vind ik dat wel fijn.even niemand om me heen..
Ga straks om 12 uur denk ik wel even naar buiten voor de duer naar vuurwerk kijken, hoewel ik eigenlijk niemand echt ken hier in de straat, ookal woon ik er al vanaf eind augustus..
Dan daar net zoveel tijd insteken als het zoeken van kledingquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
Precies alleen januari is nog leegop het zoeken van een mobiel na
Ach 't is oud en nieuw je groet iedereen die je tegenkomtquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben gewoon helemaal alleen nu..
Maar opzich vind ik dat wel fijn.even niemand om me heen..
Ga straks om 12 uur denk ik wel even naar buiten voor de duer naar vuurwerk kijken, hoewel ik eigenlijk niemand echt ken hier in de straat, ookal woon ik er al vanaf eind augustus..
Smaakt wel goed, zag het vlak voor kerst liggen, toen een paar gekocht en met kerstavond gedronken. Vond het wel goed smaken en het is bier voor oudjaar (Sylvester is toch een andere benaming voor oudjaar?) Dus vond het wel toepasselijk om nog een keer te halen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit geproefd. Maar bier is toppie
Ja, wie weet inderdaadquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Altijd de moeite waard, wellicht dat je zomaar met iemand in gesprek raakt en daar zomaar nog een biertje of koffie na doet.
Kleding hoef ik niet veel te zoeken want ik ga naar de zon dus heb niet veel nodig op een par gympen voor het stappen daarzo die gewoon naar de klote mogenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan daar net zoveel tijd insteken als het zoeken van kleding
Ja, dat is wel zo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:12 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ach 't is oud en nieuw je groet iedereen die je tegenkomtdus goed excuus omeen kort praatje gemalen:)
Same here, kerst en oud en nieuw zij wel leuk alleen iets teveel vrije dagen in korte periodequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:15 schreef xFriendx het volgende:
Ondanks dat ik vanavond dus nog wel in de kroeg beland (maak het alleen wel korter dan normaal, wil niet brak zijn morgen) ben ik toch ook wel weer blij als die feestdagen om zijn, gewoon weer terug naar de normale dagen.
Vorig weekend was voor mij echt een ramp. Maar dat komt meer door mijn depressie dan door het feestelijke gebueren er om heen. normaal vind ik die dagen wel leuk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:19 schreef cafpow het volgende:
[..]
Same here, kerst en oud en nieuw zij wel leuk alleen iets teveel vrije dagen in korte periode
hier zijn we aan het rondzappen op tv. En straks om 12 uur de kinderchampagne open, met wat oliebollen erbij en lekker ff buiten kijken naar het vuurwerk en dan op tv naar het vuurwerk op de erasmus kijken, scheelt mij half uurtje fietsenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:30 schreef xFriendx het volgende:
Heb Ik hou van Holland ook maar even aan gezet, duurt nog wel even dus kan ik de tijd mooi uitzitten.
Straks om 12 uur vuurwerk kijken. Woon ergens waar je enkele dorpen naast elkaar hebt liggen en ik van afstand die naast elkaar op de horizon hebt, dus mooi gezicht als ze daar allemaal tegelijk de boel de lucht in schieten
Ah, je hebt er nog een kleine bij ook. Dan allebei een fijne jaarwisseling natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
hier zijn we aan het rondzappen op tv. En straks om 12 uur de kinderchampagne open, met wat oliebollen erbij en lekker ff buiten kijken naar het vuurwerk en dan op tv naar het vuurwerk op de erasmus kijken, scheelt mij half uurtje fietsen
En genieten van mijn laatste nachtje niks doen...uit luiheid
nee..................!!!!!!! Ik hoef voorlopig geen kleine erbij...ben ik veels te jong voor met mijn 24 jaartjesquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ah, je hebt er nog een kleine bij ook. Dan allebei een fijne jaarwisseling natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je stopt met dit account, of..quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:34 schreef Boudibou het volgende:
Het Bou-tijdperk is bijna over. Een dankwoord richting jullie, jullie waren leuke mensen om mee te lachen, maar ook om mee te twisten. Het was kort, maar krachtig, net als dit.
Iedereen een fijne jaarwisseling en tot een volgende keer.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee..................!!!!!!! Ik hoef voorlopig geen kleine erbij...ben ik veels te jong voor met mijn 24 jaartjesHeb nog veel te veel te stappen, te leren, te werken en en een groot deel van mijn overgeslagen jeugd in te halen eer ik aan de kleintjes wil beginnen.
Dan trek ik die woorden weer inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoe dan ook, 2011, voor jou het jaar van jezelf leven![]()
daar ga ik gewoon voor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan trek ik die woorden weer in
Maar hoe dan ook, 2011, voor jou het jaar van jezelf leven
En januari kom je dan wel door omdat je dat vooruitzicht hebt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
daar ga ik gewoon voor.
Maar februari wordt in ieder geval de beste februari maand van mijn leven
Precies, ik kijk wel rond mijn 30e hoe de situatie is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En januari kom je dan wel door omdat je dat vooruitzicht hebt.
Overigens ben ik 27, woon dan niet bij mijn ma, maar ik hoef ook nog geen kinderen, zit zo op zich prima
veel plezier alvast. Ik ga straks ff bij de deur staan en daarna op rtl5 naar het vuurwerk uit rotjeknor, mijn woonplaats kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:20 schreef littledrummergirl het volgende:
alvast allemaal n gelukkig nieuwjaarwij gaan naar het grote vuurwerk kijken
Tot ziensquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:34 schreef cafpow het volgende:
Jij ook bos! En voor iedereen die dit later nog leest. Ik ben nu weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |