Veel plezier, snuitjelief!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
WINTERBERGGGGGGGGGGGDaag popjes!
Zo lang?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:21 schreef L-E het volgende:
Ik wil een maand op vakantie met mijn Peuter. Iemand een leuk idee?
Ja, nu kan het nog. Over een jaar gaat hij naar school, dan zijn we gebonden aan de schoolvakanties.quote:
Lekker in bad (je had toch een bad?) ?quote:
Wil je ver weg of binnen EUropa blijven?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:21 schreef L-E het volgende:
True!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, nu kan het nog. Over een jaar gaat hij naar school, dan zijn we gebonden aan de schoolvakanties.
Duitsland.... omgeving Heidelberg..... je hebt er lekker eten, mooi kasteel, zo'n speciale treinbaantje, je kan er wandelen, Peuter kan er Ravotten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:21 schreef L-E het volgende:
Maakt niet uit.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wil je ver weg of binnen EUropa blijven?
Lang voor wat?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Duitsland.... omgeving Heidelberg..... je hebt er lekker eten, mooi kasteel, zo'n speciale treinbaantje, je kan er wandelen, Peuter kan er Ravotten.
1 mnd is trouwens wel lang
Eigenlijk heb ik geen idee, ben niet zo bekend met de rest van de wereld, Er zal echt wel iets te vinden zijn voor je. Misschien een topic openen in Travel, om adviezen te vragen?quote:
het kan best een goed gevoel geven om zo het jaar in te luiden. Even ontspannen en aan niks proberen te denken. Nou ik er zelf over begin, denk ik dat ik het zelf ook even ga doen.quote:
Zat ik ook al aan te denken ja, dank je Bos.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik geen idee, ben niet zo bekend met de rest van de wereld, Er zal echt wel iets te vinden zijn voor je. Misschien een topic openen in Travel, om adviezen te vragen?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen.en gelukkig nieuwjaar allemaal
Denk ook niet dat ik een maand op 1 plek wil blijven hoor.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]Om in Heidelberg te verblijven.... zelf heb ik er 2 weken gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |