Godverdomme 10 seconden Wilco aangehoord en meteen last van plaatsvervangende schaamte. Wat een stakkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
http://beta.uitzendinggem(...)elen-met-arie-koomen
Vijf minuten naar gekeken, wat een verschrikkelijke "humor".quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
http://beta.uitzendinggem(...)elen-met-arie-koomen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:57 schreef Ferrari_Tape het volgende:
HALLO!?!?! Bestaat Yorin FM nog????????????????????????????
Zolang Wilko optreedt zijn deze topics nodig.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zolang Wilko optreedt zijn deze topics nodig.
Is dat Arie Koomen?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:14 schreef Dyll het volgende:
Arie Koomen, die kerel van die afschuwelijk pijnlijk ongrappige Mediamarkt reclame.
Hoi Wilkoquote:Op woensdag 6 april 2011 13:00 schreef BenjiJWZ het volgende:
Ik ben gister naar Comedy Night geweest in Groesbeek, daar stonden dus Arie Koomen en Wilko Terwijn ook. Wilko deed alles een beetje aan elkaar praten, toen Arie Koomen en daarna Jaap Bressers. Ik moet dan weer toegeven dat ik af en toe heeeel maar dan ook heeeel hard heb moeten lachen om Wilko! Toffe gast ook overigens. Arie vond ik beter als duo met Silvester, maar desalnietemin wel wat keren gegniffeld. Jaap Bressers is een nieuwe in eht vak, dat was te merken. het leek nog te gescript en ging niet heel natuurlijk, maar ook hij komt er wel!
In Groesbeek naar Wilko Terwijn en Arie koomen gaan kijken. Ik krijg nog liever spontaan Aids.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:00 schreef BenjiJWZ het volgende:
Ik ben gister naar Comedy Night geweest in Groesbeek, daar stonden dus Arie Koomen en Wilko Terwijn ook. Wilko deed alles een beetje aan elkaar praten, toen Arie Koomen en daarna Jaap Bressers. Ik moet dan weer toegeven dat ik af en toe heeeel maar dan ook heeeel hard heb moeten lachen om Wilko! Toffe gast ook overigens. Arie vond ik beter als duo met Silvester, maar desalnietemin wel wat keren gegniffeld. Jaap Bressers is een nieuwe in eht vak, dat was te merken. het leek nog te gescript en ging niet heel natuurlijk, maar ook hij komt er wel!
Hier nog een.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:40 schreef Eclaire84 het volgende:
Elke keer als ik dit topic weer in mn AT zie, sterf ik een beetje van binnen.
HE! Wil je daar niet zo mee spotten!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:08 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
In Groesbeek naar Wilko Terwijn en Arie koomen gaan kijken. Ik krijg nog liever spontaan Aids.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeeeeker wel!
Ik denk dat ze er niet slechter zijn als Wilko.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:11 schreef BlueMage het volgende:
Is het slechter dan Pieter Derks en die andere standup "comedian" van DWDD? Zo ja dan is dat toch ook wel een prestatie.
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:19 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er niet slechter zijn als Wilko.
Theo Maassen moest lachen, zegt genoeg.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 13:22 schreef BenjiJWZ het volgende:
[..]
HE! Wil je daar niet zo mee spotten!!!Groesbeek is niet het probleem in die zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
Pieter Derks is zeker niet slechter dan Wilkoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |