Game on!
Wilko Terwijn: standup comedy, maar dan zonder humor..TV premiere: Wilko Terwijn Stand Up 2005Wilko Terwijn: standup comedy zonder humor #2Wilko Terwijn noemt zichzelf "stand-up comedian", maar wat erger ik me kapot als ik die vent hoor..

Standup comedy in nederland staat in de kinderschoenen, maar als Wilko Terwijn zich steeds naar de voorgrond dringt als vertegenwoordiger van de nederlandse standup dan zal het nooit wat worden.. Het enige wat hij doet is mensen afzeiken en op de man spelen (wat overigens soms wel grappig
kan zijn, zoals
Triumph, The Insult Dog ) maar echt op een totaal humorloze manier.

Vanochtend was ie te horen op Yorin FM bij Stenders Vroeg. Hij deed een "oude maands conference" dus grappen over de afgelopen maand. Opzich leuk bedacht maar ja.. Dan komt ie bijvoorbeeld met pa Tokkie die de cel in moest en "of dat ook invloed had op het 2-man-op-1-cel beleid" ofzo woehahaha tjongejonge wat een humor!!

Hij deed afgelopen oud en nieuw ook een show op tv (
Standup comedy op Yorin ) en daar was ie ook al zo tenenkrommend slecht.
en waar ik me ook kapot aan irriteerde was dat ie constant "hallo! echt gewoon, kom op zeg, weet je wel" er tussendoor blaat, met die quasi-beledigde toon die hij dan ook aanslaat.. gadverdamme!!

In 2010 deed hij samen met Ari Koomen een standup show genaamd BIJBABBELEN: uitzending gemist
http://beta.uitzendinggem(...)elen-met-arie-koomen