Vanwege spellcheckquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:08 schreef Zeroku het volgende:
Waarom is iedereen opeens redactie Games.
Je hebt tóch een leven!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, dan had ik vandaag 1000posts moeten doen
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2010:
iBenny
Kally
charmed_angel
Bellatrix
Koen66
goldfinger1963
suikertaartje
Dr_Flash
D.
Stuart
Pheno
-Miauw-
Marijkezwolle
Zeroku
Pisces29
-Vaduz-
crv
Karina
MPG
JJH
Rauzer
Trevland
Myraela
gomi
PatriQue89
pgrferrari
wel.o.k
LovelyLady
PeZu
Bos81
Tha_Erik
DaMart
BrandX
Marlalala
Dizer
Cee
Joooo-pi
Chocolate-chick
DeZwabber
Ladylike
TheFamousMan
Lutte
Muck
Loveless85
Graseter
marcb1974
admiraal_anaal
remlof
tombolafan
Netsplitter
5x ofzoquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hebt tóch een leven!!
Maar hoe vaak sta je in de top 25 maandcijfers?
Jaaaaaaaa.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:13 schreef iBenny het volgende:
Dit is denk het laatste topic van dit jaar he...
Nee, ik ben er nu dus dan weet je het welquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:13 schreef iBenny het volgende:
Ik mis 2010 nu alquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:13 schreef iBenny het volgende:
Je hebt nog ff.quote:
Ik niet, mag van mij snel voorbijquote:
Het was sarcastisch bedoeld, ik ga 2010 helemaal niet missen, het viel nog wel mee maar het kon beterquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
2010 was goed zat, maar 2011 gaat alleen maar beter worden dus ik ga het niet missen.
In wat?quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:20 schreef Symphonic het volgende:
Hier is om 12 uur geen vuurwerk, volgens mij hebben ze alles al opgestookt hier in HHW
Ja, paaseiland, Australiė en HongKongquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
In een of ander land is het al 2011
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, paaseiland, Australiė en HongKong.
Paaseiland, dat is zo'n bazenplekquote:
Hier ook al heel de dag maar 12 uur gaat het echt los, ik snap niet dat het nog erger kanquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:20 schreef Symphonic het volgende:
Hier is om 12 uur geen vuurwerk, volgens mij hebben ze alles al opgestookt hier in HHW
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Paaseiland, dat is zo'n bazenplek[ afbeelding ]
Even wenen brb.quote:
Professional Widowquote:
Voor jou hetzelfde Creeziequote:Op vrijdag 31 december 2010 19:26 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga op de fiets en weg![]()
gezellig met vrienden feest vieren.
Iedereen een gezellig Oud en Nieuw en dat ik jullie hier morgen weer allemaal zie met alles wat je hoort te hebben.
Groeten en tot volgend jaar
Wat denk jequote:
Als ik dat wist zou ik het niet vragenquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik dat wist zou ik het niet vragen
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Van geluk uiteraard. Episch liedje
.
Weet ikquote:
Hop, alle pijlen tegelijk de lucht in en onder de wol.quote:
Goede jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:26 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga op de fiets en weg![]()
gezellig met vrienden feest vieren.
Iedereen een gezellig Oud en Nieuw en dat ik jullie hier morgen weer allemaal zie met alles wat je hoort te hebben.
Groeten en tot volgend jaar
Jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hop, alle pijlen tegelijk de lucht in en onder de wol.
datgaatnietgebeurenlaysatje.quote:
Niet ik maak er straks nog 1quote:
Ik zet de wekker maar denk ikquote:
Hier is het helemaal niet mistigquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:30 schreef Laysa het volgende:
Tis hier zo mistig dat we nog net de rand van het balkon kunnen zien....mooi om 11 uur naar bed dus
Hier ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier is het helemaal niet mistig
quote:
Ik denk daty als ik mn hand buiten de deur zie...dat ik hem dan niet voor ogen ziequote:Op vrijdag 31 december 2010 19:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier is het helemaal niet mistig
Jij ook Lunabeebquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:32 schreef DeLuna het volgende:
Ik wens jullie alvast een gelukkig nieuwjaar, voor het geval ik hier niet meer langskom.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:32 schreef Zeroku het volgende:
Die is ook tof. Alleen maar 2 minuten
.
Ik heb ze zelf gebakkenquote:
MAAR TWEE MINUTENquote:
Mijn schoonmoeder heeft ze gebakken, maar oliebollen krijg ik echt niet wegquote:
Hier ook geen reacties en er gaan echt om de paar minuten lawinestrikers af, en nog ergerquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:34 schreef Laysa het volgende:
Oww.....Mina ligt superrelaxed op de bank en Snoesje ligt in een mandje onder het buro...al heel de dag
Nee, wij ook niet. Maar we hebben wel kippenvleugels.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:36 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb ze zelf nog niet opgegeten. Sterker nog. Ik heb er geen.
Ik ben er ook niet kapot van, 1 eet ik er maar appelflappen dan weer welquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder heeft ze gebakken, maar oliebollen krijg ik echt niet weg
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:37 schreef Zeroku het volgende:
Hier gaan er om de paar minuten een paar vingers eraf.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:37 schreef Zeroku het volgende:
Hier gaan er om de paar minuten een paar vingers eraf.
Wil je mijn plantjes ook even wateren?quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
Ik ga even CV doen dus ben er ff wat minder
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
Veel plezierquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
Yepzzzzquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wil je mijn plantjes ook even wateren?
quote:
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:37 schreef iBenny het volgende:
Goffer... ik ben een beetje de weg kwijt ofzo
Volgens mij leeft mijn hoofd wel, maar de rest van mijn lichaam doet maar wat mijn hoofd wil ofzoquote:
Watje.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:41 schreef iBenny het volgende:
Ik weet eigenlijk niet waarom... misschien ligt het aan de 3glazen baco die ik net heb opgedronken
Ik vind het superklote dat het gelijk met POP isquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:47 schreef Bos81 het volgende:
Toch maar weer een cd-tje op gezet. Op zoek naar Zoroo merk ik morgen wel wie er meedoen.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het superklote dat het gelijk met POP is
Ik bleef er ff in, zij is goedquote:
Ach, dat is ook nog maar 4xquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het superklote dat het gelijk met POP is
* Jaloersquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
over twee weken zitten we bij hem in het theater, eerste rij
2 en half...................neeheeequote:
Ja, ik zat al een tijd aan te denken om een cd van Crowded House te kopen, toen kwam ik in de Praxis of all places en daar lag Woodface voor niet veel geldquote:
Tofquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zat al een tijd aan te denken om een cd van Crowded House te kopen, toen kwam ik in de Praxis of all places en daar lag Woodface voor niet veel geld
wat een mazzelquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zat al een tijd aan te denken om een cd van Crowded House te kopen, toen kwam ik in de Praxis of all places en daar lag Woodface voor niet veel geld
Ja, en hij is zeker het vaker luisteren waardquote:
Kom op je hebt een vriendin, een opleiding, mensen die je mogen. TUurlijk heb je een leven.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:59 schreef iBenny het volgende:
Buiten staat er een vuurkorf en ik zit binnen... heb ik nu geen leven?
Nee. Je moet KOU LIJDEN IN DEZE TIJD. KOU LIJDEN ZEG IK EJ.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:59 schreef iBenny het volgende:
Buiten staat er een vuurkorf en ik zit binnen... heb ik nu geen leven?
Zo is datquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kom op je hebt een vriendin, een opleiding, mensen die je mogen. TUurlijk heb je een leven.
Okquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kom op je hebt een vriendin, een opleiding, mensen die je mogen. TUurlijk heb je een leven.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:01 schreef Bos81 het volgende:
"everywhere you go, always take the weather with you"
Dat nummer is een en al positiviteitquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:01 schreef Bos81 het volgende:
"everywhere you go, always take the weather with you"
en voor mij dus jeugdsentimentquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat nummer is een en al positiviteit
Hij is nog mooi ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat nummer is een en al positiviteit
Dankuquote:
Ook datquote:
Godzijdank wel jaquote:
Neequote:Op vrijdag 31 december 2010 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als 2011 nog kutter wordt spring ik van een gebouw, goed?
Das goedquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee
Denk maar aan de leuke dingen die je ook hebt, dat probeer ik ook
JA?quote:
Echt he... Ik ben zo blij met jullie....quote:Denk maar aan dit, een paar nieuwe vriendschappen die echt zijn
...en met haar vooralquote:En een nieuwe liefde, en die vind ik persoonlijk echt een schatje
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
JA?
[..]
Echt he... Ik ben zo blij met jullie....
[..]
...en met haar vooral
Ja maar ik wist het goede woord nietquote:
Ik snap wel wat je bedoeldquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik wist het goede woord niet![]()
OMG mijn boten komen pas over 67 uur terug, schiet lekker op
Iemand die nog langs moet komen in Siepie's stad klik gerust op de bootjes dan gaan er wat uren af
Veelquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:20 schreef Kally het volgende:
WTF, hier aan de overkant staan huizen, daar staan ze echt de hele dag al van alles de lucht in te schieten, voor hoeveel hebben ze wel niet gekocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Veel
Ik was vroeger al blij met knaltouwtjes en sterretjes.Ik heb ook 2 kinderpakketjes gekocht, ik was bij elkaar 15 euro kwijt, en ze hebben er lol mee dus ik vond het zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Wat is er Bos? Beetje zat alles?quote:
prima tochquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 kinderpakketjes gekocht, ik was bij elkaar 15 euro kwijt, en ze hebben er lol mee dus ik vond het zat
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Veel
Ik was vroeger al blij met knaltouwtjes en sterretjes.Ik mocht van mijn ouders nooti vuurwerk kopen, Vonden het zonde van het geld en te gevaarlijk. en ikgeef ze nog steeds groot gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja, ik heb het nu eenmaal zwaar dat weten jullie inmiddels wel. Moet het af en teo even afreagern, dat doe ik dan zo even.quote:
Dat magquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nu eenmaal zwaar dat weten jullie inmiddels wel. Moet het af en teo even afreagern, dat doe ik dan zo even.
Sterkte Kallyquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:29 schreef Kally het volgende:
Ik ben ook totaal niet van het vuurwerk, maar oudste wilde zo graag en ja dat hou je toch niet helemaal tegen, dus dan maar onder begeleiding van mij, jammer het uitzicht bij mij is geweldig maar ik moet naar beneden
Hoe hoog woon je?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:29 schreef Kally het volgende:
Ik ben ook totaal niet van het vuurwerk, maar oudste wilde zo graag en ja dat hou je toch niet helemaal tegen, dus dan maar onder begeleiding van mij, jammer het uitzicht bij mij is geweldig maar ik moet naar beneden
Ja ik vind het doodeng :[[quote]quote:
wow wel tofquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik vind het doodeng :[
[..]
Ik woon 6 hoog, maar ik kan het vuurwerk in Scheveningen zien
Okee, leukquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik vind het doodeng :[
[..]
Ik woon 6 hoog, maar ik kan het vuurwerk in Scheveningen zien
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is je vergeven omdat 31 december
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, en nu ga ik me vol vreten, en lam zuipen..
Nee joh!quote:en voor 12 uur slaap ik denk ik
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, en nu ga ik me vol vreten, en lam zuipen.. en voor 12 uur slaap ik denk ik
Dat wil ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, en nu ga ik me vol vreten, en lam zuipen.. en voor 12 uur slaap ik denk ik
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Hapjes maken, en Ik Hou Van Holland
Love Joe
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Love Joe
Ik hou ook van jou PatriQue...quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Love Joe
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou PatriQue...
Alleen dit jaar nog. Voor de rest zoek je het maar uit
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou PatriQue...
Alleen dit jaar nog. Voor de rest zoek je het maar uit
Ik kijk Guido, niet Jan Smitquote:
Wie is Joe? Je nieuwe vlam?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Love Joe
Over Dirk Scheringa netquote:
Ow daar was je weerquote:
Hij bedoelt youquote:
Ook voor jouquote:
Guido is echt slechtquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hou van cabaret, maar Guido Weijers vind ik echt 1 van de verschrikkelijksteik kan er gewoon niet naar kijken
Volgens mij Guus Meeuwis..quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
Komen er eigenlijk nog leuke concerten op tv eigenlijk?
Ik weet alleen Pinkquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
Nah ik moet er vanavond vreselijk om lachenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hou van cabaret, maar Guido Weijers vind ik echt 1 van de verschrikkelijksteik kan er gewoon niet naar kijken
Top 2000 in concert en daarna toppers 2010 op nl3. Beyoncé op RTL 4 en van velzen ook op RTL 4quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
Los Angeles The Voices.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
van Muiswinkel vind ik ook helemaal niksquote:
Volgend jaar gewoon weer Youpquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
van Muiswinkel vind ik ook helemaal niks
Ja? O die vind ik ook wel gaan ja, als hij niet te veel zingtquote:
Ja ik vind het 3x niksquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij moet het bij zwarte Piet spelen houden.
Youp had begin deze eeuw een dipje maar de laatste jaren is hij weer ouderwets TOP.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja? O die vind ik ook wel gaan ja, als hij niet te veel zingt
Beyoncequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Top 2000 in concert en daarna toppers 2010 op nl3. Beyoncé op RTL 4 en van velzen ook op RTL 4
Ja ik hou er wel vanquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Youp had begin deze eeuw een dipje maar de laatste jaren is hij weer ouderwets TOP.
quote:
Ik ben geen fan van Guido, maar dit is goehoedquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:22 schreef Kally het volgende:
Heerlijk al die verschillende meningen hier
Ik ook niet maar zijn oudejaarsconferances gaan meestal wel, deze is wel veruit de beste van hem ooitquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Guido, maar dit is goehoed
quote:
Symphquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind haar echt zum kotzen
Stomme barbiepop met remote control
KALLY !!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet maar zijn oudejaarsconferances gaan meestal wel, deze is wel veruit de beste van hem ooit
hmmm gaat goedquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
Jongen zwaargewond bij carbidschieten
watquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
Ik z'n gezicht... sukkelquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
Het gaat weer, had even een virus, nou ja nog wel maar het gaat langzaam over en hoiquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KALLY !!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Hoe gaat het met je
ik had het gehoord inderdaad.....;(quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Het gaat weer, had even een virus, nou ja nog wel maar het gaat langzaam over en hoi![]()
OMGquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
Jawel, bijna nieuw jaar, dus nieuwe kansenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had het gehoord inderdaad.....;(
maar gelukkig gaat het ietsie beter nu....
Verder alles ok ?
volgens mij gaat gewoon iedereen hier een geweldig jaar hebbenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, bijna nieuw jaar, dus nieuwe kansen
De schaal mag wel een keer doorslaan naar die kant jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij gaat gewoon iedereen hier een geweldig jaar hebben
we gaan er gewoon voorquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij gaat gewoon iedereen hier een geweldig jaar hebben
ik had net weer een forse ruzie hier thuis, dus voor mij kan het echt alleen maar beter gaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
De schaal mag wel een keer doorslaan naar die kant ja
O gezellig ook vanavondquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had net weer een forse ruzie hier thuis, dus voor mij kan het echt alleen maar beter gaan
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had net weer een forse ruzie hier thuis, dus voor mij kan het echt alleen maar beter gaan
yep, ik bemoeide me volgens haar weer eens teveel met de opvoeding van de kids.....quote:
O ja want ze zijn natuurlijk niet van jou ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, ik bemoeide me volgens haar weer eens teveel met de opvoeding van de kids.....
same old discussion.....
Sjezusquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, ik bemoeide me volgens haar weer eens teveel met de opvoeding van de kids.....
same old discussion.....
soms snap ik Gordon welquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:37 schreef Kally het volgende:
Ach en doe je niks is het ook niet goed, wijven
dat dusquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:37 schreef Kally het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:37 schreef Kally het volgende:
Ik ook, ik had ook soms een vent kunnen zijn, alhoewel ik ook mijn minpunten wel heb (wie niet)quote:
toch, als ik jou zie heb ik niet direkt de associatie met een ventquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, ik had ook soms een vent kunnen zijn, alhoewel ik ook mijn minpunten wel heb (wie niet)
hmmm zie toch weinig mannelijks aan je Siepquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, ik had ook soms een vent kunnen zijn, alhoewel ik ook mijn minpunten wel heb (wie niet)
Ja ik maak ze half 12 weer wakker, die jongste red dat nooit en dan morgen weer vroeg op, nee dank je zit ik met 2 saggo's :pquote:
dat is idd iets anders, ik ben gewoon 7 dagen per week hier....quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:39 schreef Kally het volgende:
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik ook niet wil dat mijn ex zich ermee bemoeit, maar dat is omdat hij verder nooit aandacht aan ze besteed en dan 1 x in de 2 weken de schade inhaalt, maar ik heb geleerd mijn mond te houden, het heeft toch geen nut.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toch, als ik jou zie heb ik niet direkt de associatie met een vent
Bedoelde met gedragquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm zie toch weinig mannelijks aan je Siep
we hebben ze rond 9 uur in bed gedaan na een rondje vuurwerk hierquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik maak ze half 12 weer wakker, die jongste red dat nooit en dan morgen weer vroeg op, nee dank je zit ik met 2 saggo's :p
Nee dat ben ik met je eens, een gezin wat bij elkaar is zorgt gewoon samen voor de kinderenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is idd iets anders, ik ben gewoon 7 dagen per week hier....
Ok, zij heeft ze overdag wel vaker dankzij m'n werk, maar toch,,,,,
ach, het klinkt me helaas erg bekend in de orenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is idd iets anders, ik ben gewoon 7 dagen per week hier....
Ok, zij heeft ze overdag wel vaker dankzij m'n werk, maar toch,,,,,
Ik vind het knap, een herrie hier niet normaalquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we hebben ze rond 9 uur in bed gedaan na een rondje vuurwerk hier
geen idee of ze al slapen
Hier slapen ze ook allemaal op 2 naquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het knap, een herrie hier niet normaal
hier ook rond halg 9 slapen en straks weer leuk 2 slaperige mannekes eruit, en dan vuurwerk ook
hier ook veel lawaaieriger dan afgelopen jaren, meer vuurwerk dan ooit nu alquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het knap, een herrie hier niet normaal
hier ook rond halg 9 slapen en straks weer leuk 2 slaperige mannekes eruit, en dan vuurwerk ook
Bennyquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:43 schreef iBenny het volgende:
Om alles te hebben, heb je ook niks nodig.
Tot zover mijn wijze woorden van vandaag...
hier is gaat het al de hele avond volop losquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier ook veel lawaaieriger dan afgelopen jaren, meer vuurwerk dan ooit nu al
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:43 schreef iBenny het volgende:
Hoeveel bacoos heb jij al op?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:43 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het wakker maken zo zieligquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier slapen ze ook allemaal op 2 na
Helemaal waarquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:43 schreef iBenny het volgende:
Hier ook, het is echt de hele dag al los gaan hierquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier ook veel lawaaieriger dan afgelopen jaren, meer vuurwerk dan ooit nu al
Whahaha nee is mooi gezegdquote:
Ik zit aan de karakterquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:45 schreef Kally het volgende:
Ik zit aan mijn 1e wijntje, o nee 3e met het eten had ik er ook 2
1 hertog jan Bockbier en 1 Brand Sylvester, waarvoor ik nu naar de koelkast ga en een tweede opent trek.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:45 schreef Koen66 het volgende:
ik heb het nog kalm gehouden tot zover,
2x een thee met rum
quote:
Is het ookquote:
Ik heb een lekkere D'įsti en appelbubbelsquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:45 schreef Koen66 het volgende:
ik heb het nog kalm gehouden tot zover,
2x een thee met rum
jouw vent moet wel happy zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Koeniepoenie....niet alle vrouwen zijn zo....
![]()
quote:
hmmm wat ga ik eens dinkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
Ja of was het jooch....juichde klopt sowieso niet![]()
Genoeg met de appelbubbels
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
Ja of was het jooch....juichde klopt sowieso niet![]()
Genoeg met de appelbubbels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |