Al kom je der tegen in de supermarkt.... dan gaan jullie hier posten hoe jullie elkaar mis zijn gelopen*quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:24 schreef PeuRac het volgende:
Godverkut mistnog 40min anders zie ik Samzz niet zitten zo
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
Al kom je der tegen in de supermarkt.... dan gaan jullie hier posten hoe jullie elkaar mis zijn gelopen*
*lees: niet durven aan te spreken.
Jij ook eefjequote:
aah, dan ga ik em missen, dat is jammerquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Zo zeg, wat was ik net blij om m'n bus te zien
Kloteblagen met vuurwerk.
Kleren zijn uit, en nu?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:27 schreef Samzz het volgende:
Ik ga HW wel even lief aankijken
*Kijkt HW lief aan*
Tot volgend jaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:29 schreef rival het volgende:
peeps, ik wens jullie allen een fijn 2011 als ik jullie niet meer spreek vandaag!
Nee sorry, ik moest net nog dieper Overvecht inquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ga je weer langs me heen zonder wat te zeggen?
Jij ook alvast een gelukkig 2011, maar dat gaat vast wel lukkenquote:
Durf jij dat?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee sorry, ik moest net nog dieper Overvecht in
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:28 schreef PeuRac het volgende:
Samzz, soms vraag ik me af of je niet stiekem een boerin bent
Ik heb trouwens een boekje over jouquote:
Hoe vaak moet ik dat nog vertellen danquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:28 schreef PeuRac het volgende:
Samzz, soms vraag ik me af of je niet stiekem een boerin bent
Waarneer ga jij aan boerin zoekt man meedoen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik dat nog vertellen dan
quote:
Neuken natuurlijk! Dat je dat nog moet vragenquote:
Just checkingquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neuken natuurlijk! Dat je dat nog moet vragen
LOLquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarneer ga jij aan boerin zoekt man meedoen?
*over bolletje aait*quote:
Ik zat hem wel even te knijpen toen ik bij de bushalte stond en die blagen naar me riepen en snel een rotje aanstaken. Toen kwam de bus en gooiden ze hem daar maar tegenaanquote:
Niet. Ik ben geen boerin namelijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarneer ga jij aan boerin zoekt man meedoen?
Jij zou meedoen dan?quote:
Veel plezierquote:
Oh echt niet?quote:
Wat heb je daar te zoeken dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat hem wel even te knijpen toen ik bij de bushalte stond en die blagen naar me riepen en snel een rotje aanstaken. Toen kwam de bus en gooiden ze hem daar maar tegenaan
En ik moet zo weer die kant op
Ik heb me voorgenomen nooit aan zo'n programma mee te doen.quote:
Nee. Ik heb geen boerderij en ben ook niet getrouwd met een boer.quote:
er wonen mensen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat heb je daar te zoeken dan?
[..]
Ik heb me voorgenomen nooit aan zo'n programma mee te doen.
Dat zou inderdaad niet eerlijk voor de rest van de mannen zijn. Al die boerin worden op slag verliefd op jouquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat heb je daar te zoeken dan?
[..]
Ik heb me voorgenomen nooit aan zo'n programma mee te doen.
je wordt moe van die grapjes nietwaar?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen boerderij en ben ook niet getrouwd met een boer.
gecondoleerdquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
er wonen mensen.
mensen die ik ken
dat zeg ik netquote:
Ja, logisch, we zijn aan het neuken, de ramen beslaanquote:
En je vader is ook geen boer?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen boerderij en ben ook niet getrouwd met een boer.
T is meer dat ik me gewoon niet wil laten associëren met zo'n programma.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad niet eerlijk voor de rest van de mannen zijn. Al die boerin worden op slag verliefd op jou![]()
Ik had wel een keer willen meedoen aan Beauty en de nerd als beauty
Nee. Van oorsprong slager en nu werkt ie bij de Grolsch.quote:
Boerendochterquote:
Wat een droom werkgeverquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Van oorsprong slager en nu werkt ie bij de Grolsch.
quote:
Logischquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is meer dat ik me gewoon niet wil laten associëren met zo'n programma.
Oh ja!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, logisch, we zijn aan het neuken, de ramen beslaan.
Goed bezigquote:
Ga je gang, ik sla dr overquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
LogischYvonne Jaspers hyperactieve kutdoos die moet eens goed geneukt worden
Champagne is vies, maar gaat er goed inquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat een droom werkgever
[..]doe je goed
Ik moet zo nog ff sigaren halen
geen zin in
Ben ook wel heel trots op mezelfquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
LogischYvonne Jaspers hyperactieve kutdoos die moet eens goed geneukt worden
wat ga je doen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En het thema vandaag is..*trommelgeroffel*
Skulls en Tule.. en ik denk zo ook een Rockabella kapsel
Ik ookquote:
Vanavond drink ik er eentje of meer op jouquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Champagne is vies, maar gaat er goed in
[..]
Ben ook wel heel trots op mezelf
Dr zit een boerin inquote:
Helemaal niksquote:
Samzz zoekt manquote:
En aftrekken van de belasting?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:42 schreef PeuRac het volgende:
Bonnetjes van een date opvoeren als "relatie kosten"
Ik ben een paardenmeisje. Ik zweef tussen twee wereldenquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr zit een boerin in
maar je geeft het dus toe?
jaquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een paardenmeisje. Ik zweef tussen twee werelden
pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Helemaal niks
Zus en een vriendin van me komen straks hierheen..
maar het was OF pyjama, of vol ornaat.
Toch maar het laatste dus
Jaja, ik doe mn bestquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:46 schreef dawg het volgende:
[..]
pics or it didn't happen.
en wel sms'en he, om middernacht.
Armpjes te kort?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jaja, ik doe mn best![]()
ik pas niet op de foto
Jammer dat ik dit jaar geen afrekposten hebquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jaHet is niet helemaal onjuist, het had meerdere opties
moet je uitzoomenquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jaja, ik doe mn best![]()
ik pas niet op de foto
Muissnoer ookquote:
ja, maar ik had t door enzoquote:
quote:
Hoiquote:
Dan heb je nog wat voor morgenquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:51 schreef missbehavin het volgende:
Ik geloof alleen dat ik een beetje veel eten heb voor 2,5
Yukiquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie wordt de gelukkig Fokker die jullie mag vergezellen?
quote:
Kijk uit he, niks ten nadele van boeren!!! Andersquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr zit een boerin in
maar je geeft het dus toe?
Ja, dan werkt t niet enzoquote:
Ik doelde jou en Yuki en minipuberquote:
Heyquote:
Ja,, dan kan ik toch niet klikkenquote:
pak een van je zwepen en druk daarmee op het knopje.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja,, dan kan ik toch niet klikken
Ach, so be itquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dan werkt t niet enzoJe blijft gewoon een boerin
dat is best een prima oplossingquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
pak een van je zwepen en druk daarmee op het knopje.
Ohja? Vertel, wat dacht je?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:53 schreef dawg het volgende:
vencotje
ik zat net nog aan je te denken.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik doelde jou en Yuki en minipuber
Superboerenquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, so be itIk houd van boeren, dus een belediging is het niet.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, so be itIk houd van boeren, dus een belediging is het niet.
ik mocht niet komenquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh hehe, geen idee dan. Maar damn, ik wilde dat jullie mijn kipjes konden ruiken
hoeveel ik van je jou.quote:
Je doet het maar hiermeequote:Op vrijdag 31 december 2010 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
pak een van je zwepen en druk daarmee op het knopje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je doet het maar hiermeebeetje weinig inkijk, maar het kan ermee door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Je doet het maar hiermeeZiet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Aaaah.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:55 schreef dawg het volgende:
[..]
hoeveel ik van je jou.
haha dat ik jou ook moet sms'en vanavond.
ik moet een heel harem sms'en
Van onderaf kan je dan ook geen inkijk zienquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:56 schreef dawg het volgende:
[..]
beetje weinig inkijk, maar het kan ermee door.
Schedels 2dayquote:
Oh dat heb ik nooit gezegd! Jij wilde niet een heel huis vol mensen achterlaten voor ons!quote:
Neequote:
[..]
Je doet het maar hiermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice dochterlief!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Dan heb je vannacht je kansquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:57 schreef xFriendx het volgende:
Zo, nog maar ff wat schoonmaakwerk verrichten.
Kom ik net thuis, had bij de buren al eerder een ander auto gezien.....stappen ze uit, met volgens mij hun dochter. En ze is nog best cute ook, alleen wat ouder dan ik ben vermoed ik. Even een oogje open houden dan maar
Misschien breek ik de regels vandaag wel en trek ik straks mn rode pumps aanquote:
ik zie nu die hele slechte tikfoutquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aaaah.
Je kan wel een sms-lijstje maken dan.
Waar ga je eigenlijk heen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee
En een of andere mongool heeft het raam van de trein open gedaan
Voor jullie ook al niet?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nooit gezegd! Jij wilde niet een heel huis vol mensen achterlaten voor ons!
Ik ben wel tot 12 uur thuis. Ze vroegen nog of ik vuurwerk had gekocht en begon toen over het uitzicht wat we hierachter hebben, toen moesten ze alledrie glimlachen omdat ze dat ook heel mooi vinden. Vannacht dus maar even de achtertuin in en ter plekke de buren maar even gelukkig nieuwjaar wensenquote:
Doei Huppelquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
(_(_) (_|_) (_)_)
Ik ga zo naar vrienden![]()
Proost schatjes
[..]
Je doet het maar hiermeeHa,haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
uit de Graafschap?quote:
Mooiquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben wel tot 12 uur thuis. Ze vroegen nog of ik vuurwerk had gekocht en begon toen over het uitzicht wat we hierachter hebben, toen moesten ze alledrie glimlachen omdat ze dat ook heel mooi vinden. Vannacht dus maar even de achtertuin in en ter plekke de buren maar even gelukkig nieuwjaar wensen
Have funquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
(_(_) (_|_) (_)_)
Proost schatjes
have funquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
(_(_) (_|_) (_)_)
Proost schatjes
Veel plezierquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
(_(_) (_|_) (_)_)
Proost schatjes
Je hebt hetzelfde aan?quote:
Maar dan niet te lang he!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien breek ik de regels vandaag wel en trek ik straks mn rode pumps aan
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
(_(_) (_|_) (_)_)
Proost schatjes
Weet ik, maar daar kom ik dus niet wegquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
uit de Graafschap?Doetinchem
Superboeren
ik zit voornamelijk vanaafquote:
Ik welquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik, maar daar kom ik dus niet weg
Dan mag het!quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik, maar daar kom ik dus niet weg
Jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wel![]()
wel zwaaien zo he(niet dat ik t spoor zie
)
Och, de tikfout valt wel mee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zie nu die hele slechte tikfout
ja lijstjes, praat me er niet van.
Jammer nauwquote:
apart, t zicht hier is +/-100mquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja
Maar ik ben er nog niet. Hij treuzelt bij Bilthoven (?).
Bilthoven is mooi.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja
Maar ik ben er nog niet. Hij treuzelt bij Bilthoven (?).
Niks gotisch aan hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ben geen aanhanger van de gotische kledingstijl.
Gotisch
ohquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, de tikfout valt wel mee.
Haha, niet zulke lijstjes!
nee hoor.. ze zijn nog make up loosquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Toevallig,,zulke rooie lippen heb jij ook.
Op enkele foto's wel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee hoor.. ze zijn nog make up loos
Met je zonnebril!quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee hoor.. ze zijn nog make up loos
welke?quote:
Mn wattus?quote:
goeie routerquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:16 schreef PeuRac het volgende:
fijn, ik kan wel mail verzenden maar niet ontvangen
Nee, dat was ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:06 schreef PeuRac het volgende:
Volgens mij hoorde ik Samzz(of dat was de IC richting A'foort
)
Goede host bedoel jequote:
Heb je me zien zwaaien?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat was ik
Nu in de sprinter naar Geldermalsen en ik moet plassen
jawelquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup, erg zin. En goed excuus om niet meer verder aan school te werken.
En jij?
Klein uurtjequote:Op vrijdag 31 december 2010 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je me zien zwaaien?
oei en je moet t nog wel ff ophouden of niet?
fijnquote:
Ja, ik heb een ENORME deadline op 13 januari. En ik voel me al schuldig dat ik vandaag zo weinig gedaan heb.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:20 schreef dawg het volgende:
[..]
jawel
heb je daar een excuus voor nodig dan?
vroeg op morgen en aan de bak dan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik heb een ENORME deadline op 13 januari. En ik voel me al schuldig dat ik vandaag zo weinig gedaan heb.
ongeduldigquote:
Maatje Sunchaser of nog enormer?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik heb een ENORME deadline op 13 januari. En ik voel me al schuldig dat ik vandaag zo weinig gedaan heb.
hey, klaar met werken?quote:
Die is niet nieuw hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dies goed...zo iets bedenk ik meestal.
Nice one.
Ik zal em anders vanavond ook op de dochter van de buren proberen, might help.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dies goed...zo iets bedenk ik meestal.
Nice one.
Sunchaser??quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Maatje Sunchaser of nog enormer?
Dan moet ze wel toevallig Cue als nickname hebben..quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zal em anders vanavond ook op de dochter van de buren proberen, might help.
Why?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik ga op 1 januari lekker om 8 uur mijn bed al uit ofzo.Gaat hm niet worden.
Als je het uitspreekt maakt het niets uit hoe ze heetquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan moet ze wel toevallig Cue als nickname hebben..
Het is eigenlijk wel vrij noodzakelijk dat ik vroeg op sta, maar dat ga ik niet doen. Het is nieuwsjaarsdag, dan hoor je niet vroeg op te staan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Why?Ik sta niet eerder op dan noodzakelijk
en dat is wanneer mijn bezoek belt dat het in de trein naar UTC stapt
Geen flauw idee hoe ze heet. Ik had haar auto wel vaker gezien, maar dit was voor het eerst dat ik haar zelf ook zagquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan moet ze wel toevallig Cue als nickname hebben..
iddquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel vrij noodzakelijk dat ik vroeg op sta, maar dat ga ik niet doen. Het is nieuwsjaarsdag, dan hoor je niet vroeg op te staan.
En het was beide goed gekeurd?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen flauw idee hoe ze heet. Ik had haar auto wel vaker gezien, maar dit was voor het eerst dat ik haar zelf ook zag
Nou ja, ze heeft een VW Polo met aparte velgen, niet helemaal mijn stijl, maar denk dat ze wel 'iets' met auto's heeft, dat is al een plus, zelf een blondine met lang krullend haar, dat is ook wel prima.quote:
Twee kleine plusjes dus, primaquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, ze heeft een VW Polo met aparte velgen, niet helemaal mijn stijl, maar denk dat ze wel 'iets' met auto's heeft, dat is al een plus, zelf een blondine met lang krullend haar, dat is ook wel prima.
Goed hard terugschoppen, dat moet goed kunnen met die hakkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:37 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme ik moet pissen en er schopt steeds een kind tegen m'n benen
treinenquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:37 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme ik moet pissen en er schopt steeds een kind tegen m'n benen
Gelukkig heeft t kind een oplettende mama die hem zei z'n excuses te makenquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed hard terugschoppen, dat moet goed kunnen met die hakken
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig heeft t kind een oplettende mama die hem zei z'n excuses te maken
HOAXquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig heeft t kind een oplettende mama die hem zei z'n excuses te maken
Ik heb de excuses van het knulletje ook aanvaard.quote:
Wow, er is nog een beetje socialiteit in Nederland *van stoel valt*quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de excuses van het knulletje ook aanvaard.
Wat ben ik toch meegaand he
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Oh ja Peu, ik had nog een bon over voor foto op canvas, dus kon het niet laten
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wow, er is nog een beetje socialiteit in Nederland *van stoel valt*
AUW
Leukquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Oh ja Peu, ik had nog een bon over voor foto op canvas, dus kon het niet laten
[ afbeelding ]
Zit je in zo'n SLET?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:42 schreef Samzz het volgende:
He! Cool, de sprinter laat zien hoe hard ie gaat
quote:
Gewoon in kleur? Die blauwe lucht net boven de berg komt dan wel goed tot z'n rechtquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Leuk
Ik wil zelf deze:
[ afbeelding ] op canvans
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon in kleur? Die blauwe lucht net boven de berg komt dan wel goed tot z'n recht
Tof is dat he? En de temperatuur enzoquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:42 schreef Samzz het volgende:
He! Cool, de sprinter laat zien hoe hard ie gaat
Moet je nog naar je vrienden?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:50 schreef CherryLips het volgende:
Er fikt wat buiten.
Ik durf niet meer naar buiten zo
Je hebt em nog steeds trouwens?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mid zomer op 2800m voor de eeuwige sneeuw
Al 2 jaar niet meerquote:
Ja. Ik vind mezelf vandaag ook wel sexyquote:
waar moet je heen dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaEn ik moet nog overstappen ook al is het zo'n klein stukje
dijkquote:
ik alleen de parfum nog.. verder zit mn haar goed, en mn make up ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:45 schreef missbehavin het volgende:
Zo, alleen de nagellak nog, verder zit ik in de make-up
Ja ik moet mijn jurk nog aan, weet nog niet welkequote:Op vrijdag 31 december 2010 16:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik alleen de parfum nog.. verder zit mn haar goed, en mn make up ook
Ja, die. Ben er nog maar één keer geweest en toen sneeuwde het, ben benieuwd of ik het nu weer kan vindenquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik moet mijn jurk nog aan, weet nog niet welke
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:57 schreef PeuRac het volgende:
vrouwenik trek zo een broek, blouse en jasje uit de kast en ik ben klaar
zoals vandaagquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja maar soms is het zo leuk!
Ik zie er ook leuk uit hoor straksquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja maar soms is het zo leuk!
Same. Ik drink liever bier in die tijd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:57 schreef PeuRac het volgende:
Dat gaat prima ondertussenquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same. Ik drink liever bier in die tijd.
En kam je haar ffquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:57 schreef PeuRac het volgende:
Zoveel heb ik niet meer over na gisterenquote:
nergens voor nodig johquote:
viva la mistquote:
Nee man! Zo zie je toch niks van 't siervuurwerkquote:
ik heb dr toch niks meequote:Op vrijdag 31 december 2010 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee man! Zo zie je toch niks van 't siervuurwerk
Ik vraag wel of Yuki straks een foto maakt ok?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zoals vandaag![]()
laat je make up es zien?
top. je jurk al uitgekozen nu?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vraag wel of Yuki straks een foto maakt ok?
Bij mij ook alquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoveel heb ik niet meer over na gisteren
lekker.. verse whiskeysausquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:06 schreef missbehavin het volgende:
Whisky saus gemaakt! En bij mij is het dan ook echt whisky saus
quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:06 schreef missbehavin het volgende:
Whisky saus gemaakt! En bij mij is het dan ook echt whisky saus
Neequote:Op vrijdag 31 december 2010 17:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
top. je jurk al uitgekozen nu?
quote:
Genoeg vuurwerk al ondertussen hierquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee man! Zo zie je toch niks van 't siervuurwerk
Ik ook niet meerquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:09 schreef Myraela het volgende:
Ik doe dus echt niet moeilijk met kleren enzo.
Ik ben altijd simpel gekleed.. Alle kleren gaan makkelijk uitquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:13 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb meestal met uitgaan de leukste avonden als ik het simpelst gekleed ben![]()
Dus daar ga ik vanavond ook voor
Ach. Alcoholquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:14 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dit een kut avond, dus dan kan het me sowieso niets boeien. Het liefst zou ik gewoon om 10 uur slapen ofzo.
Serieus?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:15 schreef Samzz het volgende:
Hahaha, ik zit met Watertornado in de trein
Hij is een baas.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:15 schreef Samzz het volgende:
En is dat ook leuk?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:15 schreef Samzz het volgende:
Nu niet meer, want ik ben net uitgestapt, maar jaquote:
If you feel like you're alone, no, no, no, you are not alonequote:
Hola.. losers alom hierquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:27 schreef stbabylon het volgende:
Morgen eens kijken wie de echte losers zijn in Singles en dus Gelukkig Nieuwjaar posten voor 01:00
Hai mensen
Met inet op je foon is dat niet zo moeilijk natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:27 schreef stbabylon het volgende:
Morgen eens kijken wie de echte losers zijn in Singles en dus Gelukkig Nieuwjaar posten voor 01:00
Hai mensen
Mja, ok, dat zou nog net kunnenquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
Met inet op je foon is dat niet zo moeilijk natuurlijk
Niet om 12 uur.. dan ben ik aan het zuipen natuurlijkquote:
Als je dan een verbinding krijgt, woon je echt in een uitgestorven gebiedquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
Met inet op je foon is dat niet zo moeilijk natuurlijk
Daar woon ik toevalligquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dan een verbinding krijgt, woon je echt in een uitgestorven gebied
Ik ben om 0:00 bij vrienden (anders waren ze hier, sowieso MET vriendenquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:30 schreef xFriendx het volgende:
Ik zou hier prima kunnen posten vanavond aangezien ik tot 12 uur thuis ben en daarna pas richting de kroeg ga. Dan ben ik dus een loser en toffe gast tegelijk
Maar moet vanaf ongeveer 9 uur aan de zuip...dus ik weet niet of ik dan nog weet hoe mn foon werktquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ok, dat zou nog net kunnen
Zwakkelingquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar moet vanaf ongeveer 9 uur aan de zuip...dus ik weet niet of ik dan nog weet hoe mn foon werkt![]()
Ik ook (misschien zelfs al vanaf 20:30quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar moet vanaf ongeveer 9 uur aan de zuip...dus ik weet niet of ik dan nog weet hoe mn foon werkt![]()
van dezelfdequote:Op vrijdag 31 december 2010 17:31 schreef CherryLips het volgende:
Nou mensen, zodra m'n bloedneus gestopt is, ga ik ervandoor.
Fijne avond en de beste wensen voor 2011
Fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:31 schreef CherryLips het volgende:
Nou mensen, zodra m'n bloedneus gestopt is, ga ik ervandoor.
Fijne avond en de beste wensen voor 2011
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |