Al kom je der tegen in de supermarkt.... dan gaan jullie hier posten hoe jullie elkaar mis zijn gelopen*quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:24 schreef PeuRac het volgende:
Godverkut mistnog 40min anders zie ik Samzz niet zitten zo
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
Al kom je der tegen in de supermarkt.... dan gaan jullie hier posten hoe jullie elkaar mis zijn gelopen*
*lees: niet durven aan te spreken.
Jij ook eefjequote:
aah, dan ga ik em missen, dat is jammerquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Zo zeg, wat was ik net blij om m'n bus te zien
Kloteblagen met vuurwerk.
Kleren zijn uit, en nu?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:27 schreef Samzz het volgende:
Ik ga HW wel even lief aankijken
*Kijkt HW lief aan*
Tot volgend jaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:29 schreef rival het volgende:
peeps, ik wens jullie allen een fijn 2011 als ik jullie niet meer spreek vandaag!
Nee sorry, ik moest net nog dieper Overvecht inquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ga je weer langs me heen zonder wat te zeggen?
Jij ook alvast een gelukkig 2011, maar dat gaat vast wel lukkenquote:
Durf jij dat?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee sorry, ik moest net nog dieper Overvecht in
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:28 schreef PeuRac het volgende:
Samzz, soms vraag ik me af of je niet stiekem een boerin bent
Ik heb trouwens een boekje over jouquote:
Hoe vaak moet ik dat nog vertellen danquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:28 schreef PeuRac het volgende:
Samzz, soms vraag ik me af of je niet stiekem een boerin bent
Waarneer ga jij aan boerin zoekt man meedoen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik dat nog vertellen dan
quote:
Neuken natuurlijk! Dat je dat nog moet vragenquote:
Just checkingquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neuken natuurlijk! Dat je dat nog moet vragen
LOLquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarneer ga jij aan boerin zoekt man meedoen?
*over bolletje aait*quote:
Ik zat hem wel even te knijpen toen ik bij de bushalte stond en die blagen naar me riepen en snel een rotje aanstaken. Toen kwam de bus en gooiden ze hem daar maar tegenaanquote:
Niet. Ik ben geen boerin namelijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarneer ga jij aan boerin zoekt man meedoen?
Jij zou meedoen dan?quote:
Veel plezierquote:
Oh echt niet?quote:
Wat heb je daar te zoeken dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat hem wel even te knijpen toen ik bij de bushalte stond en die blagen naar me riepen en snel een rotje aanstaken. Toen kwam de bus en gooiden ze hem daar maar tegenaan
En ik moet zo weer die kant op
Ik heb me voorgenomen nooit aan zo'n programma mee te doen.quote:
Nee. Ik heb geen boerderij en ben ook niet getrouwd met een boer.quote:
er wonen mensen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat heb je daar te zoeken dan?
[..]
Ik heb me voorgenomen nooit aan zo'n programma mee te doen.
Dat zou inderdaad niet eerlijk voor de rest van de mannen zijn. Al die boerin worden op slag verliefd op jouquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat heb je daar te zoeken dan?
[..]
Ik heb me voorgenomen nooit aan zo'n programma mee te doen.
je wordt moe van die grapjes nietwaar?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen boerderij en ben ook niet getrouwd met een boer.
gecondoleerdquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
er wonen mensen.
mensen die ik ken
dat zeg ik netquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |