Neequote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, ik moet daar echt mee kappen ja.. want het is ook niet echt logisch.
Kom mij maar lastig vallen dan, ik ben het dan ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:13 schreef L-E het volgende:
Vanavond word ik bezopen. Hopen dat ik geen mensen ga lastig vallen dan.
WTF!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:13 schreef missbehavin het volgende:
What are you thinking, do you know about us back then, do you know I dumped your husband...
Schoonmaken met Toni Braxton
quote:
Och, over drie kwartier pasquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Als ik me nu snel naar het station begeef kom ik die Samzz nog tegen op Utrecht ook.
Volgens mij lust niemand het, toch gaat iedereen zeiken als je t niet hebt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:11 schreef Samzz het volgende:
Moet & Chandon...
Champagne is overrated. Smerige meuk
niet om iemand tegen de schenen te schoppen oid.. maar Moet & Chandon is hier toch een best standaard champagne?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:11 schreef Samzz het volgende:
Moet & Chandon...
Champagne is overrated. Smerige meuk
Gaan we er samen staanquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Als ik me nu snel naar het station begeef kom ik die Samzz nog tegen op Utrecht ook.
Ja, maar op Utrecht moet je even stilstaan en dat is genoeg tijd om voor mij binnen te rollen op Ut.quote:
Hmm, met 35 euro per fles groothandels prijs vind ik het niet echt standaard. Helaas wilde mn collega perse deze hebben.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
niet om iemand tegen de schenen te schoppen oid.. maar Moet & Chandon is hier toch een best standaard champagne?
en sowieso +1000
morgen mijn hele PM box volquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:13 schreef L-E het volgende:
Vanavond word ik bezopen. Hopen dat ik geen mensen ga lastig vallen dan.
Dat weet je pas als ik het doequote:
Ik plop traditiegetrouw een beugel open met Oud en Nieuw!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij lust niemand het, toch gaat iedereen zeiken als je t niet hebt.
Kanon? Of gewone beugel?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik plop traditiegetrouw een beugel open met Oud en Nieuw!
Hij zit in m'n tas
Volgens mij moet ik tien minuten wachten of zo...quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar op Utrecht moet je even stilstaan en dat is genoeg tijd om voor mij binnen te rollen op Ut.
Nou, ik pak snel mijn spullen.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:17 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik heb MissB weer vaarwel gezwaaid
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:17 schreef missbehavin het volgende:
Minipuber is stukjes Starship Trooper aan het kijken, laat ie me een alien zien en zegt 'Dat lijkt met op het 'ding' van een vrouw!'
![]()
De trein stond niet langer stilquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn samzz waarom toch weer zo snel weg?
Ik heb wel even hevig geprotesteerdquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]het is net goede wijn, of whiskey, hij leert het nog wel waarderen
Een echte kenner nu alquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:17 schreef missbehavin het volgende:
Minipuber is stukjes Starship Trooper aan het kijken, laat ie me een alien zien en zegt 'Dat lijkt met op het 'ding' van een vrouw!'
![]()
* kijkt dan GVD!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb wel even hevig geprotesteerd
MIquote:
Ja die ookquote:
Als hoofd?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:20 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb nu trouwens wel een MI van een soppende kut boven op het lijf van een alien
Nee ik ga maar niet vertellen wat ik nu net wilde zeggenquote:
quote:
Soms laten mensen je zien dat je eigen posts zo erg nog niet zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:20 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb nu trouwens wel een MI van een soppende kut boven op het lijf van een alien
balen kuil?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:21 schreef Samzz het volgende:
Wtf... Waarom liggen er nu nog balen kuil in 't weiland
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:21 schreef Samzz het volgende:
Wtf... Waarom liggen er nu nog balen kuil in 't weiland
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
balen kuil?
opgerolde kuilen? watteuh?
Of jij niet wist dat ik een totaal verknipte gedachtgang hebquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Soms laten mensen je zien dat je eigen posts zo erg nog niet zijn
Het kan altijd ergerquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Soms laten mensen je zien dat je eigen posts zo erg nog niet zijn
El Mata had er vast wat ergers van gemaaktquote:
of onze huis marokkaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
El Mata had er vast wat ergers van gemaakt
Die is ook flink ziek in zijn hoofdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |