Ik heb toen ooit een keer geweldige champagne gedronken in Utrecht op een terrasje..quote:
Ook klompen zijn schoenenquote:
Niet als je er creme de cassis door doetquote:
Dus toch klompen. En daarvoor ga je dus een hele treinreis houden naar Beesd?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zweedse klompen heten die dingen.
Wrongquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
the unforgiven 2 is hun beste werk, hebben we dat ook meteen gehad
Sinaasappelsapquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet als je er creme de cassis door doet
Hell yeahquote:
Dan zet ik voor jou wel bocht van 2 euro de fles neerquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet als je er creme de cassis door doet
Als jij nou goeie champagne meeneemt, drink ik het wel zonderquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zet ik voor jou wel bocht van 2 euro de fles neer
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, dikkevoor je.. je bent niet meer zo lief.
![]()
Boefje
Nee. En omdat je zo goed oplet, ga ik het nog een keer uitleggen:quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dus toch klompen. En daarvoor ga je dus een hele treinreis houden naar Beesd?
Alcoholistquote:
en dan koop je een duurdere en blijkt die nog ranziger te zijn dan die goedkope!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zet ik voor jou wel bocht van 2 euro de fles neer
Ik heb dat met wijn een keer gehadquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
en dan koop je een duurdere en blijkt die nog ranziger te zijn dan die goedkope!
I tried
Heb jij daar een proceduren voor?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:05 schreef Watertornado het volgende:
Ok. Ik ga denk ik nu toch echt de aankleedprocedure vervolgen. Genoeg geluierd hier.
Aankleden is zó 2008.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:05 schreef Watertornado het volgende:
Ok. Ik ga denk ik nu toch echt de aankleedprocedure vervolgen. Genoeg geluierd hier.
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb jij daar een proceduren voor?
Ja.,quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb jij daar een proceduren voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |