Moet & Chandon niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als jij nou goeie champagne meeneemt, drink ik het wel zonder
Je zag er goed uit in jurruk. Dus niet mauwen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:06 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb Yuki gezegd dat ze in jurk moest komen, nu moet ik zelf ook, damn.
quote:
hoe zorg je anders dat je de deur uit gaat zonder uitgelachen te worden?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb jij daar een proceduren voor?
Jawel, maar dat heb ik niet, arme sloeber hequote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je zag er goed uit in jurruk. Dus niet mauwen.
Sindsdien koop ik eigenlijk alleen maar Wild Pig (of zo)quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
op een gegeven moment besef je, dit is niet voor mij
Suddenly all falls into its place.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
hoe zorg je anders dat je de deur uit gaat zonder uitgelachen te worden?
3 flessen staanquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel, maar dat heb ik niet, arme sloeber he
Jep!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
en dan moet ik zeker ook hakken aan?
ja ja, nu weet ik het wel!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
3 flessen staan(wel zakelijk gekocht
)
Hoor jij niet pas 15.14 in Deventer (station) aan te komen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sindsdien koop ik eigenlijk alleen maar Wild Pig (of zo)
Dat word ik sowiesoquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
hoe zorg je anders dat je de deur uit gaat zonder uitgelachen te worden?
Ik heb nergens gelezen dat je dat zou doen. Ik dacht dat je voor een paar schoenen 3 uur ging treinen, thats all.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. En omdat je zo goed oplet, ga ik het nog een keer uitleggen:
Ik ga met de vriendengroep Oud en Nieuw vieren en carbid knallen in Beesd.
Goedgekeurd?
Wat doe je Socioserig.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoor jij niet pas 15.14 in Deventer (station) aan te komen?
Ik hou er wel eentje achter, als je dan de volgende keer in Utrecht bent, trekken we em open!quote:
Hij rijdt nu 't station binnenquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoor jij niet pas 15.14 in Deventer (station) aan te komen?
Ja. Als ik me nu snel naar het station begeef kom ik die Samzz nog tegen op Utrecht ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |