Dat gaat prima ondertussenquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same. Ik drink liever bier in die tijd.
En kam je haar ffquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:57 schreef PeuRac het volgende:
vrouwenik trek zo een broek, blouse en jasje uit de kast en ik ben klaar
Zoveel heb ik niet meer over na gisterenquote:
nergens voor nodig johquote:
viva la mistquote:
Nee man! Zo zie je toch niks van 't siervuurwerkquote:
ik heb dr toch niks meequote:Op vrijdag 31 december 2010 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee man! Zo zie je toch niks van 't siervuurwerk
Ik vraag wel of Yuki straks een foto maakt ok?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zoals vandaag![]()
laat je make up es zien?
top. je jurk al uitgekozen nu?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vraag wel of Yuki straks een foto maakt ok?
Bij mij ook alquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoveel heb ik niet meer over na gisteren
lekker.. verse whiskeysausquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:06 schreef missbehavin het volgende:
Whisky saus gemaakt! En bij mij is het dan ook echt whisky saus
quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:06 schreef missbehavin het volgende:
Whisky saus gemaakt! En bij mij is het dan ook echt whisky saus
Neequote:Op vrijdag 31 december 2010 17:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
top. je jurk al uitgekozen nu?
quote:
Genoeg vuurwerk al ondertussen hierquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee man! Zo zie je toch niks van 't siervuurwerk
Ik ook niet meerquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:09 schreef Myraela het volgende:
Ik doe dus echt niet moeilijk met kleren enzo.
Ik ben altijd simpel gekleed.. Alle kleren gaan makkelijk uitquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:13 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb meestal met uitgaan de leukste avonden als ik het simpelst gekleed ben![]()
Dus daar ga ik vanavond ook voor
Ach. Alcoholquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:14 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dit een kut avond, dus dan kan het me sowieso niets boeien. Het liefst zou ik gewoon om 10 uur slapen ofzo.
Serieus?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:15 schreef Samzz het volgende:
Hahaha, ik zit met Watertornado in de trein
Hij is een baas.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:15 schreef Samzz het volgende:
En is dat ook leuk?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:15 schreef Samzz het volgende:
Nu niet meer, want ik ben net uitgestapt, maar jaquote:
If you feel like you're alone, no, no, no, you are not alonequote:
Hola.. losers alom hierquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:27 schreef stbabylon het volgende:
Morgen eens kijken wie de echte losers zijn in Singles en dus Gelukkig Nieuwjaar posten voor 01:00
Hai mensen
Met inet op je foon is dat niet zo moeilijk natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:27 schreef stbabylon het volgende:
Morgen eens kijken wie de echte losers zijn in Singles en dus Gelukkig Nieuwjaar posten voor 01:00
Hai mensen
Mja, ok, dat zou nog net kunnenquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
Met inet op je foon is dat niet zo moeilijk natuurlijk
Niet om 12 uur.. dan ben ik aan het zuipen natuurlijkquote:
Als je dan een verbinding krijgt, woon je echt in een uitgestorven gebiedquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
Met inet op je foon is dat niet zo moeilijk natuurlijk
Daar woon ik toevalligquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dan een verbinding krijgt, woon je echt in een uitgestorven gebied
Ik ben om 0:00 bij vrienden (anders waren ze hier, sowieso MET vriendenquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:30 schreef xFriendx het volgende:
Ik zou hier prima kunnen posten vanavond aangezien ik tot 12 uur thuis ben en daarna pas richting de kroeg ga. Dan ben ik dus een loser en toffe gast tegelijk
Maar moet vanaf ongeveer 9 uur aan de zuip...dus ik weet niet of ik dan nog weet hoe mn foon werktquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ok, dat zou nog net kunnen
Zwakkelingquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar moet vanaf ongeveer 9 uur aan de zuip...dus ik weet niet of ik dan nog weet hoe mn foon werkt![]()
Ik ook (misschien zelfs al vanaf 20:30quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar moet vanaf ongeveer 9 uur aan de zuip...dus ik weet niet of ik dan nog weet hoe mn foon werkt![]()
van dezelfdequote:Op vrijdag 31 december 2010 17:31 schreef CherryLips het volgende:
Nou mensen, zodra m'n bloedneus gestopt is, ga ik ervandoor.
Fijne avond en de beste wensen voor 2011
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |