Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik slaap er zo lekker opquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn schoonvader kan er ook niet goed tegen.
Ik rook alleen dat (dus geen andere drugs of whatever) en moet zeggen dat mn ADHD en rugpijn er wel bij varen
Dat is logische dat je daar op bezuinigt en een gegeven paard niet in de bek kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben aan het bezuinigen dus dan is drugs een van de dingen die ik laat
maar tegen giften zeg ik natuurlijk geen nee
Wel fijn dat het bij jou ook op andere manier helptquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn schoonvader kan er ook niet goed tegen.
Ik rook alleen dat (dus geen andere drugs of whatever) en moet zeggen dat mn ADHD en rugpijn er wel bij varen
Bis Later Stuquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:03 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat even wat eten en kleine dingen kopen. Ben er later vanmiddag nog wel heel even![]()
![]()
Cheers Trevquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:06 schreef Trevland het volgende:
Bis Later Stu
En als ik je niet meer zie een fijne jaarwisseling
Dat is waarquote:
Ik rook dan ook niet om stoned te worden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is logische dat je daar op bezuinigt en een gegeven paard niet in de bek kijken
[..]
Wel fijn dat het bij jou ook op andere manier helpt
dan moet je dat even doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:10 schreef Symphonic het volgende:
Ik krijg zin om ff mijn ogen een uurtje dicht te doen
You and your fine assquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)
Neem je rustquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:10 schreef Symphonic het volgende:
Ik krijg zin om ff mijn ogen een uurtje dicht te doen
Een maat van mij die blowt ook tegen de pijn in zijn rugquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is waar
[..]
Ik rook dan ook niet om stoned te worden.
Als andere rokers zien wat ik in een jointje doe dan vinden ze dat erg weinig, maar das genoeg om relaxed te worden en pijn te verzachten, laveloos op de bank hangen omdat ik te stoned ben doe ik al 10 jaar niet meer
Nee johquote:
Daarom ook mijn vraagquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee johIk doe rustig aan, had niet zoveel
Daarom ook mijn antwoordquote:
Is het ookquote:
Vandaag toch wel?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het kan ook niet iedere dag feest zijn
dan ga je toch ergens anders naar toe?quote:
Ik ga dalijk wel weer wat vuurwerk afsteken ofzoquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan ga je toch ergens anders naar toe?
Hey Saraquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:19 schreef sararaats het volgende:
oh snap, ik heb net m'n lip opengekrabd
Da's klotequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:19 schreef sararaats het volgende:
oh snap, ik heb net m'n lip opengekrabd
Teveel oliebollen gegeten zeker?quote:
Nou nee ik houd niet zo van oliebollen. Ik heb wel 1 oliebol gegeten maar ik denk dat ik misselijk ben van 1 croissant, 1 kaneelrol, 1 grote kom uiensoep, 1 satebroodje. Ik had niet zoveel zoet moeten eten. Want van zoet word ik snel misselijk. Hartig kan ik van blijven eten maar zoet niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Teveel oliebollen gegeten zeker?
Beterschap
Dank je wel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Beertje![]()
Dat is vervelend
* Trevland geeft Beertje en knuffel en wrijft over haar rug![]()
* RockNijntje wil dat ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:23 schreef sararaats het volgende:
* sararaats eet een Cornetto Classico
Het komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou nee ik houd niet zo van oliebollen. Ik heb wel 1 oliebol gegeten maar ik denk dat ik misselijk ben van 1 croissant, 1 kaneelrol, 1 grote kom uiensoep, 1 satebroodje. Ik had niet zoveel zoet moeten eten. Want van zoet word ik snel misselijk. Hartig kan ik van blijven eten maar zoet niet.
Oh daar ben ik van overtuigd eerst even kotsenquote:
Meestal voel je je daarna wel weer beterquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh daar ben ik van overtuigd eerst even kotsen
wie weetquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meestal voel je je daarna wel weer beter
Doe het veilig!quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga dalijk wel weer wat vuurwerk afsteken ofzo
Jij ook een fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Doe het veilig!
Ik ga een jointje draaien dus ben hier weg
Misschien tot later mensen en anders:
Een hele fijne en veilige jaarwisseling en alle beste wensen voor 2011
Ik ben heel voorzichtig met vuurwerk hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Doe het veilig!
ik ga ook effe halenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Doe het veilig!
Jij ook fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga ook effe halen
fijne jaarswisseling
hahaha, die is lachequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)
Ik dit jaar gelukkig nietquote:
mmmm nog steeds misselijk wel gekotstquote:
Lucky you.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dit jaar gelukkig niet
Gave UI trouwens
Dat is zeker balenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
mmmm nog steeds misselijk wel gekotst
Kijk je wel uit voor je vingersquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:46 schreef wel.o.k het volgende:
mooie vuurpijl op de kop getikt![]()
[ afbeelding ]
ach ja maar eigen schuld dikke bult hoorquote:
Dat is waar, wil je wat m&n's?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ach ja maar eigen schuld dikke bult hoor
Daarom dusquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar, wil je wat m&n's?
[..]
Dat hoop je maarquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:56 schreef DaMart het volgende:
Is het al 1 januari? Dan zijn we tenminste weer van die tokkies en andere mentaal beperkten met hun klotevuurwerk af.
Dat is ook een oplossingquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo niet dan prop ik het in hun strot en steek het aan, zijn we er ook van af.
quote:
trevquote:
ik wou net zeggen het lijkt Afghanistan wel hierquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Ik ben dat geknal van die mongooltjes nu wel weer zat. Het gaat echt de hele dag al door... vergeleken met hier is het slagveld in Afghanistan een oase van rust.
hier is helemaal geen vuurwerk wat wordt afgestokenquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wou net zeggen het lijkt Afghanistan wel hier
lucifers hoor je niet hequote:Op vrijdag 31 december 2010 15:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is helemaal geen vuurwerk wat wordt afgestoken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik stuur die kneusjes wel even jouw kant op danquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is helemaal geen vuurwerk wat wordt afgestoken
Ja bij mij thuis knallen die kutkoters ook. Het is alleen leuk als ze een vingertje oid verliezen dat is tenminste nog lolligquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Ik ben dat geknal van die mongooltjes nu wel weer zat. Het gaat echt de hele dag al door... vergeleken met hier is het slagveld in Afghanistan een oase van rust.
Zijn ze daar ook met carbid bezig?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wou net zeggen het lijkt Afghanistan wel hier
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
o ja, maandag beginnen we met de ploegendienst tot de manager op kantoor komt.![]()
dan vertellen we hem dat niemand ploegendienst wil draaienen we het dus niet doen
![]()
heb ik niet voor niets gisteravond en vanochtend zitten mailen en bellen.
is goed dan heb ik wel een verrassing voor zequote:Op vrijdag 31 december 2010 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stuur die kneusjes wel even jouw kant op dan.
dat kennen ze hier ook jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zijn ze daar ook met carbid bezig?
alleen jammer dat ik het weer moet regelen in mijn vrije weekquote:
Je laat ze de parkeerplaats vegen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is goed dan heb ik wel een verrassing voor ze
Hier waren ze met vuurwerk naar elkaar aan het gooien... dat moet toch een keer fout gaan... en dan lach ik inderdaadquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja bij mij thuis knallen die kutkoters ook. Het is alleen leuk als ze een vingertje oid verliezen dat is tenminste nog lollig
heb je toch nog wat nuttigs gedaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alleen jammer dat ik het weer moet regelen in mijn vrije week
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:07 schreef Panda72 het volgende:
Handig trouwens als men bij het vuurwerk 3 vingertjes verliest dat is makkelijk bij 2 bier bestellen.
Ja leuk als het in een capuchon komt of zoquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier waren ze met vuurwerk naar elkaar aan het gooien... dat moet toch een keer fout gaan... en dan lach ik inderdaad.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
nieuwe slogan voor postbus 51
je kan niet meer fappen als je vingers eraf klappen
Ja als je 4 bier wilt word het weer wat moeilijker inderdaadquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
heb je toch nog wat nuttigs gedaan
[..]
het is maar hoe je het bekijkt
Nou tot 7 bier moet het nog geen probleem zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja als je 4 bier wilt word het weer wat moeilijker inderdaad
ja 10 word een probleemquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou tot 7 bier moet het nog geen probleem zijn
Toen ik een jaar of 13 was, stond ik bij het vaste verzamelpunt te wachten op klasgenoten met wie ik naar school zou fietsen. Toen was er ook zo'n kutjong met rotjes, en hij dacht dat het wel heel stoer en leuk zou zijn om er eentje mijn kant op te gooien. Dat ding belandde dus op de rugzak op mijn rug, en ik kon hem er nog net op tijd afschudden. Ik heb die debiel echt verrot gescholden toenquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja leuk als het in een capuchon komt of zo
Kutkoterquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 13 was, stond ik bij het vaste verzamelpunt te wachten op klasgenoten met wie ik naar school zou fietsen. Toen was er ook zo'n kutjong met rotjes, en hij dacht dat het wel heel stoer en leuk zou zijn om er eentje mijn kant op te gooien. Dat ding belandde dus op de rugzak op mijn rug, en ik kon hem er nog net op tijd afschudden. Ik heb die debiel echt verrot gescholden toen.
En sindsdien heb ik het dus ook niet meer zo op vuurwerk. En omdat ik toen ik een jaar of 7 was, mijn handen brandde aan sterretjes.
Ik ben er ook geen fan van. Ik kom ook niet buiten todat ze gestopt zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:14 schreef Myraela het volgende:
Vuurwerk, ik haat het.Ooit eens een rotje in mijn capuchon gehad, ik kom echt niet meer buiten zolang ze bezig zijn.
die vind ik dan weer minderquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:13 schreef Panda72 het volgende:
Ik verloor mijn beide ballen
Omdat ik zo nodig met vuurwerk moest knallen
ik moet welquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van. Ik kom ook niet buiten todat ze gestopt zijn
ander onderwerp graagquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:15 schreef Panda72 het volgende:
Of
Door een en veel te harde knal
Verloor ik helaas 1 bal.
Ik vind die van Bart de Graaf wel leuk van je bent een runt als je met vuurwerk stuntquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:13 schreef Panda72 het volgende:
Ik verloor mijn beide ballen
Omdat ik zo nodig met vuurwerk moest knallen
Herkenbaar. Daarom blijf ik ook lekker thuis vanavondquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:14 schreef Myraela het volgende:
Vuurwerk, ik haat het.Ooit eens een rotje in mijn capuchon gehad, ik kom echt niet meer buiten zolang ze bezig zijn.
Hangt ervan af bij wie het gebeurd. Bij een pedo zou ik het helemaal niet erg vinden.quote:
ik ken een gozer met 1 balquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hangt ervan af bij wie het gebeurd. Bij een pedo zou ik het helemaal niet erg vinden.
Ik moet naar familie. Wilde eigenlijk ergens dronken rond gaan huppelen. Maarja, dronken mag niet, want dieet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar. Daarom blijf ik ook lekker thuis vanavond.
Dat ga ik ook nog doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:16 schreef sararaats het volgende:
in het nieuwe jaar ga ik lekker FOK!en
Das echt een bikkelquote:
oeps sorryquote:
whehehehequote:Op vrijdag 31 december 2010 15:18 schreef DaMart het volgende:
Doet een strijker in je hand zeer?
Dat op mijn vingers natellen lukt al niet meer!
Onz/ verzin hier je eigen vuurwerk slogan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is daar best een leuk topic van te maken.
Zoiets... ga even knutselenquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Onz/ verzin hier je eigen vuurwerk slogan?
Handschoenen in combinatie met brandende lont? Nahquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey RN![]()
Doe dan ook handschoenen aan
dan moet je ook niet zeurenquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Handschoenen in combinatie met brandende lont? Nah
Ik zeur ook niet hoor, gewoon even je handen in de sneeuw doen en ze voelen weer warm aanquote:
Volgend jaar?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:37 schreef Stuart het volgende:
Zo, nog een paar laatste berichten en dan blijf ik weg tot volgend jaar![]()
Ja, ik heb mijn rust hard nodig dus neem wat tijd voor mezelfquote:
En, heb je ervan genoten?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:39 schreef Giertje het volgende:
en dat was mijn laatste joint van dit jaar
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:37 schreef Stuart het volgende:
Zo, nog een paar laatste berichten en dan blijf ik weg tot volgend jaar![]()
fijne jaarwisseling wokquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
visite komt nu dus dit was het ook voor mij wel weer dit jaar denk ik![]()
tot volgend jaar lui, doe geen dingen die ik ook niet zou doen (wat dat ook zou mogen zijn)
Bis Later Wokquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
tot volgend jaar lui, doe geen dingen die ik ook niet zou doen (wat dat ook zou mogen zijn)
Tot volgend jaar en goede jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
Doeiiquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
Wordt nog een drukke dag voor jequote:Op vrijdag 31 december 2010 15:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo nou even nog wat gaan uitrusten en dan om half 7 beginnen met het buffet neer te zetten
voedselquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de voorbereidingen zijn klaar![]()
nou even nog wat gaan uitrusten en dan om half 7 beginnen met het buffet neer te zetten
Hoop dat het een leuke avond zal worden GFquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de voorbereidingen zijn klaar![]()
nou even nog wat gaan uitrusten en dan om half 7 beginnen met het buffet neer te zetten
Shoarmaburgersquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:46 schreef Stuart het volgende:
De 2 shoarmaburgers van de Febo waren trouwens lekker
Ghehe, die is vetquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:47 schreef DaMart het volgende:
Wok, ik heb jouw slogan ook even geleend.
[ afbeelding ]
Ja, maar ik moet eerst wat inhoud hebben hequote:Op vrijdag 31 december 2010 15:50 schreef Trevland het volgende:
Hey DM maak je er nu ook een topic over?
Ook een goedequote:Op vrijdag 31 december 2010 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik heb deze al gemaakt:
[ afbeelding ]
Hier nietquote:
Dat snap ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet eerst wat inhoud hebben he.
Ja, dat is inderdaad wel handig, goed puntquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier niet![]()
Weetje hoe handig met dat vuurwerk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |